Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Hkarta

[BG/Arena Tournament] Arena Points -> Honor Points -> Gold

Recommended Posts

Člověk sem hodí laicky napsanou výměnu honorů a arena pointů :D a hned je na to napsán kvalitní script :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten script byl napsanej už dřív, ale jak jsi to sem hodil, tak mě napadlo to postnout. Do teď to bylo jen na deffenderu. ;)

 

@Tom4s: díky za upozornění, upraveno ;)

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten script byl napsanej už dřív, ale jak jsi to sem hodil, tak mě napadlo to postnout. Do teď to bylo jen na deffenderu. ;)

 

@Tom4s: díky za upozornění, upraveno ;)

 

Mluvíš z hladu, jen na deffenderu to nebylo, já sem něco podobnýho měl na serveru dřív taky.

Ale stejně +1.

Edited by Fiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z hladu? Prostě tím chci naznačit, že jsem to měl napsané už ve chvíli když necro napsal svůj příspěvek. Ovšem TENTO kód do té doby nebyl veřejný. Když jsem viděl že to sem postnul on, napadlo mě, že ten svůj script hodím taky. Thats it. Nenárokuji si autorská práva na nápad. Pouze na provedení.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upraveno pro TC rev. 10668 (přepis pro nový scriptovací systém - vlastní třída, bla bla bla..)

 

:diablo:ZDROJÁK:diablo:

 

#include "ScriptPCH.h"

class npc_ap_honor_gold : public CreatureScript
{
private:
   void transApToHonor(Player *player, Creature *_creature, uint32 amount)
   {
       if (amountValueCheck(player, _creature, amount))
       {
           if (player->GetArenaPoints() >= amount)
           {
               player->ModifyArenaPoints(-int(amount)); 
               player->ModifyHonorPoints(+amount * 20); // honory za ap to honor - 1ap = 20 honor by default
               player->SaveToDB(); // WLK - ulozeni hrace do DB
               _creature->MonsterWhisper("Trade sucessfull.", player->GetGUID());
           }  
           else
           {
               _creature->MonsterWhisper("Not enought arena points.", player->GetGUID());
           }                           
       }

       player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Arena Points-> Honor Points", 
           GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3, "Enter amount of Arena Points you want to convert to Honor Points:", 0, true);
       player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Arena Points-> Gold", 
           GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4, "Enter amount of Arena Points you want to convert to Money:", 0, true);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Back", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(12, _creature->GetGUID());
   }

   void transApToGold(Player *player, Creature *_creature, uint32 amount)
   {
       if (amountValueCheck(player, _creature, amount))
       {
           if (player->GetArenaPoints() >= amount)
           {
               player->ModifyArenaPoints(-int(amount)); 
               player->ModifyMoney(+amount * 20 * 80); // goldy za ap to gold - 1ap = 20 * 80 copper by default
               player->SaveToDB(); // WLK - ulozeni hrace do DB
               _creature->MonsterWhisper("Trade sucessfull.", player->GetGUID());
           }  
           else
           {
               _creature->MonsterWhisper("Not enought arena points.", player->GetGUID());
           }                           
       }

       player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Arena Points-> Honor Points", 
           GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3, "Enter amount of Arena Points you want to convert to Honor Points:", 0, true);
       player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Arena Points-> Gold", 
           GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4, "Enter amount of Arena Points you want to convert to Money:", 0, true);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Back", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(12, _creature->GetGUID());
   }

   void transHonorToGold(Player *player, Creature *_creature, uint32 amount)
   {
       if (amountValueCheck(player, _creature, amount))
       {
           if (player->GetHonorPoints() >= amount)
           {
               player->ModifyHonorPoints(-int(amount)); 
               player->ModifyMoney(+amount * 80); // goldy za honor to gold - 1honor = 80 copper by default
               player->SaveToDB(); // WLK - ulozeni hrace do DB
               _creature->MonsterWhisper("Trade sucessfull.", player->GetGUID());
           }
           else
           {
               _creature->MonsterWhisper("Not enought honor points.", player->GetGUID());
           }                           
       }

       player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Honor Points-> Gold", 
           GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5, "Enter amount of Honor Points you want to convert to Money:", 0, true);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Back", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(13, _creature->GetGUID());
   }

   bool amountValueCheck(Player *player, Creature *_creature, uint32 amount)
   {
       if (amount < 0)
       {
           _creature->MonsterWhisper("You entered invalid value. Please try again.", player->GetGUID());
           return false;
       }

       return true;
   }

public:
   npc_ap_honor_gold() : CreatureScript("npc_ap_honor_gold") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "Sell Arena Points", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "Sell Honor Points", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(11, _creature->GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 action)
   {
       if (sender != GOSSIP_SENDER_MAIN)
           return false;

       switch (action)
       {
       case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100:
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "Sell Arena Points", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(7, "Sell Honor Points", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(11, _creature->GetGUID());
           break;
       case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 1:
           player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Arena Points-> Honor Points", 
               GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3, "Enter amount of Arena Points you want to convert to Honor Points:", 0, true);
           player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Arena Points-> Gold", 
               GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4, "Enter amount of Arena Points you want to convert to Money:", 0, true);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Back", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(12, _creature->GetGUID());
           break;
       case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 2:
           player->PlayerTalkClass->GetGossipMenu().AddMenuItem(10, "Honor Points-> Gold", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5, 
               "Enter amount of Honor Points you want to convert to Money:", 0, true);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM(4, "<< Back", GOSSIP_SENDER_MAIN, GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 100);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(13, _creature->GetGUID());
           break;
       default:
           break;
       }

       return true;
   }

   bool OnGossipSelectCode(Player *player, Creature *_creature, uint32 sender, uint32 action, const char* sCode)
   {
       if(sender != GOSSIP_SENDER_MAIN)
           return false;

       uint32 amount = 0;

       try { amount = atoi(sCode); } catch(char *str) { sLog.outErrorDb(str); }

       switch(action)
       {
       case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 3:
           transApToHonor(player, _creature, amount);
           return true;
       case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 4:
           transApToGold(player, _creature, amount);
           return true;
       case GOSSIP_ACTION_INFO_DEF + 5:
           transHonorToGold(player, _creature, amount);
           return true;
       default:
           break;
       }

       return false;
   }
};

void AddSC_npc_ap_honor_gold()
{
   new npc_ap_honor_gold();
}

 

 

Je možný že už nebude sedět tabulka `npc_text`..

 

Můžete si všimnout, úprav kódu, rozdělil jsem to do několika funkcí, upravil to nepřehledný zarovnávání textu, přidal jsem ukládání po hráče po převodu.. atd.. :D:blink:

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl bych udělat na TBC changera marek a chtěl bych tam taky že si napíšeš kolik chceš vymenit marek šlo by to i na itemy? ať se vtom nevrtám zbytečně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×