Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Lukasas

Jak Nascriptovat NPC v TC [Novější buildy]

Recommended Posts

Nezda se mi to zrovna spravne, divam se na script boss_curator.cpp (boss z karazhanu), tam vidim na zacatku tridy:

CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new boss_curatorAI (pCreature);
   }

a dalsi script zacina:

struct boss_curatorAI : public ScriptedAI
   {
       boss_curatorAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}

Tak nevim, bosse normalne nescriptuju, treba pujde i to tvoje.

A druha vec, bylo by dobre rozepsat, co presne znamena "odsud bude vsechno verejne", protoze jinak je ten komentar zbytecny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bylo by dobre rozepsat, co presne znamena "odsud bude vsechno verejne", protoze jinak je ten komentar zbytecny.

 

nic proti, ale třídy mají 2 sekce, private a public, private mohou používat jen funkce které jsou ve tride, ale public může používat celá jmená oblast. Komentář o začátku veřejné části je podle mně zvýraznění vynechání private sekce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vim, k cemu to "public" je, ale tem, co to nevedi nepomuze komentar, ze je to verejne ;)

Edited by brseker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vim, k cemu to "public" je, ale tem, co to nevedi nepomuze komentar, ze je to verejne ;)

 

Tak pak ale nema smysl si hrát s c++ když člověk neumí třídy...

 

edit// jinak, už je to tu napsané, tak pokud to někdo neví, přečte si to :D

 

PS: hezké, za mně +rep

Edited by minig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezda se mi to zrovna spravne, divam se na script boss_curator.cpp (boss z karazhanu), tam vidim na zacatku tridy:

CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new boss_curatorAI (pCreature);
   }

a dalsi script zacina:

struct boss_curatorAI : public ScriptedAI
   {
       boss_curatorAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) {}

Tak nevim, bosse normalne nescriptuju, treba pujde i to tvoje.

A druha vec, bylo by dobre rozepsat, co presne znamena "odsud bude vsechno verejne", protoze jinak je ten komentar zbytecny.

 

ono to tam je, jen na jiném místě, to nevadí ;)

   CreatureAI* GetAI(Creature* pCreature) const
   {
       return new my_patchwerkAI (pCreature);
   }

Edited by Lukasas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodatečně (z hruba po dvou týdnech) dávám rep+ a chci jenom říct, že mi to pomohlo.

Spousta lidí hledalo způsob "jak kompilovat TC na windowsech".. :)

Já jsem neměl nápad.. prostě nic! :D Nástroj Cmake je jednoduše vinikající! :D

Prostě: hustý, super, díky, čau. :rofl::beach:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlk: Zrovna u tebe, s tím jakej seš wiki maniak, bych čekal že si to budeš schopnej najít, už jen proto že odkaz na tu stránku je přímo na hlavní straně wiki. http://www.trinitycore.info/index.php?title=Howto_win_tc2 ;)

Né, to není o tomhle.. ..já to jednoduše kompiloval na linuxu.. :D Byl jsem línej, omlouvám se že mám mezery i ve směrech, kterým se věnuji. :D Hele, prostě jsem to vyzkoušel skoro hned jak to sem týpek postnul a řekl jsem si: "sakra, to je tak jednoduchý a hustý, že mi to vyhovuje!" :D Nikdo není dokonalý. :unsure:

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý návod išiel som podla neho a všetko funguje , konečne tu takéto niečo je aspoň sa to pomalinky učím

Share this post


Link to post
Share on other sites

možná by to ještě chtělo doplnit KilledUnit(Unit* victim)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím!

Supr návod ale mám problém. Ten script mi nefunguje. Vůbec netuším kde jsem udělal chybu. Zkopíroval jsem ten script a udělal vše podle návodu. Poté jsem v Navicatu kliknul a world DB a pak jsem dal console a napsal tam ten příkaz

UPDATE `creature_template` SET `ScriptName` = "my_patchwerk" WHERE `entry` = 31099;

Ingame spawnu patchwerka (31099) a nic nekřičí, když se na mne rozběhne atd.

Za jakoukoliv pomoc budu velice vděčný, děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím!

Supr návod ale mám problém. Ten script mi nefunguje. Vůbec netuším kde jsem udělal chybu. Zkopíroval jsem ten script a udělal vše podle návodu. Poté jsem v Navicatu kliknul a world DB a pak jsem dal console a napsal tam ten příkaz

UPDATE `creature_template` SET `ScriptName` = "my_patchwerk" WHERE `entry` = 31099;

Ingame spawnu patchwerka (31099) a nic nekřičí, když se na mne rozběhne atd.

Za jakoukoliv pomoc budu velice vděčný, děkuji.

 

možná je chyba už v tom SQLku... skus to takhle: (konstantu do ' ' )

UPDATE `creature_template` SET `ScriptName` = "my_patchwerk" WHERE `entry` = '31099';

Edited by minig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mně tak napadá, zda-li to nemůže být tím, že mám s prominutím "zasranou" DB.

EDIT:Tak sem vyčistil databázi a pořád mi to nejde. Asi dělám něco špatně jen nevím co. :(

EDIT2:Ať zkouším co zkouším, pořád mi ten patchwerk nefunguje tak jak jsem ho naskriptoval. Nějaké rady??? :-/

Edited by Popa611
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepáčte že oživujem skoro pol roka starý Topic, ale mám otázku: Tento návod je použitelný na najnovšiu revíziu od TC? Ak nie, nenašla by sa dobrá duša ktorá by spravila podobný návod na scriptovanie BOSSa pre najnovšie revízie prosím?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, nevím jestli to je fukční. Udělal jsem vše podle návodu, poté jsem zkompiloval, nahrál db, restartoval server, spawl npc a spawlo mi to patchweka co měl 100k hp, dával jen autoattacky (za docela málo dmg, cca 700) a nic neyelloval, necastil.

Možná to je zapříčiněné že to je na starší core, nevím.

Každopádně nechápu kde má udávané hp? pokud hodil script do Db akorád ten, který udává jeho id a jeho jméno, kde je napsané jaké má model id, jaký má level a jaký má mít dmg, multiplier atak? docela by mne to zajímalo, přijde mi to .. divné

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×