Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Nex

[Core] Scale

Recommended Posts

Už jsme udělali Morph tak teď pokračuju se Scalem.

 

Pomůcky:

  1. Visual Studio 2008-2010
  2. Zdrojáky: https://github.com/T...ore/TrinityCore (Stahování doufám umíme, kdyby ne 1) Klikneme na Downloads[Vpravo takové to velké písmo...] 2) Klikneme na Download .zip)
  3. Databázi

Start:

  • Otevřeme si Visual Studio s projektem
  • Otevřeme soubor Player.cpp
  • Stiskneme: Ctrl+F a zadáme tam
  • bool Player::LoadFromDB(uint32 guid, SQLQueryHolder *holder)

    v případě jestli-že máme Morph Script tak zadáme:

    QueryResult result2 = CharacterDatabase.PQuery("SELECT morph FROM character_morph WHERE guid = %u", fields[0].GetUInt32());
  • Sjedeme o pár řádků dole a pod
    InitDisplayIds;
  • Vložíme:

QueryResult result3 = CharacterDatabase.PQuery("SELECT scale FROM character_scale WHERE guid = %u", fields[0].GetFloat());

if(result3) { Field *fields3; fields3 = result3->Fetch(); float Scale; Scale = fields3[0].GetFloat(); SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, Scale); } else CharacterDatabase.PExecute("INSERT INTO character_scale VALUES (%u,1, Basic scale)", GetGUID()); SetFloatValue(OBJECT_FIELD_SCALE_X, 1.0f);

  • Uložíme a zavřeme Player.cpp
  • Otevřeme si naší databázi
  • Otevřeme si characters
  • A vložíme do něj:

DROP TABLE IF EXISTS `character_scale`;

CREATE TABLE `character_scale` (

`guid` int(11) NOT NULL,

`scale` float NOT NULL,

`comment` text,

PRIMARY KEY (`guid`)

) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;

 

Edited by Nex
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mě přivedlo na nápad pro RP servery. Resp, při založení charu aby měl každý náhodou velikost. Samozřejmě v rozumných mezích. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak samozřejmě se to dá udělat.. a hlavně to bylo pro užití na Blizzu viz Neoteric tam to má Xmat. Já jsem to sice zrealizoval pro TC, ale tvůj nápad by nebyl problém. Ovšem v mezi 0.8 a 1.2 by bylo ideální. A udělat commad o vypsání tvé výšky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám podobný script od bLumy i pro MaNGOS, kdyby byl zájem tak PM. Je tam morph a velikost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám zase pro TCčko no...ty máš MaNGOS do něj se já nerejpu, aspoň, že je to na obou emulátorech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TC/Mangos to je jedno. V současnosti se akorát liší, jak používají async query a to si rozumný člověk dokáže upravit podle ostatních řádků.

 

Každopádně tento patch má jednu zásadní chybu - nepoužívá právě prepared statements a async query, které se používají při načtení charakteru. Pro neznalé, při načtení hráče se nejprve načtou veškeré údaje z db a vlastní load se provede až s kompletními výsledky v paměti. Z databázového hlediska je komentář k ničemu a hráč bez řádku může normálně pracovat, nevidím důvod, proč tam vkládat všechny. A ten SQL dotaz nemůže fungovat, string není uzavřen v apostrofách. Použití funkce GetGUID taky není vhodné, protože vrací číslo s rozsahem 64 bitů a to do toho sloupečku nenarveš, správně tam mělo být GetGUIDLow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×