Takže pokud to dobře chápu tak
tohle je pro item
#define LOOT_ITEM_ID 9014555 /* entry předmětu */
#define LOOT_ITEM_COUNT 1 /* počet předmětů, které obdrží */
if(GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && pVictim->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && ((Player*)this)->GetTeam() != ((Player*)pVictim)->GetTeam())
{
Player *me = (Player*)this;
ItemPosCountVec dest;
uint32 no_space_count = 0, count = LOOT_ITEM_COUNT;
uint8 msg = me->CanStoreNewItem( NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, LOOT_ITEM_ID, count, &no_space_count);
if( msg != EQUIP_ERR_OK )
count -= no_space_count;
if (count != 0 && !dest.empty())
{
Item* item = me->StoreNewItem( dest, LOOT_ITEM_ID, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(LOOT_ITEM_ID));
if(item)
me->SendNewItem(item,count,false,false);
}
}
Player::ModifyMoney
#define LOOT_ITEM_ID 9014555 /* entry předmětu */
#define LOOT_ITEM_COUNT 1 /* počet předmětů, které obdrží */
if(GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && pVictim->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && ((Player*)this)->GetTeam() != ((Player*)pVictim)->GetTeam())
{
Player::ModifyMoney xx
}
A aby to bylo pouze pro BG moje programování končim nešlo by to trochu rozvést...popřípadě, že by jsi napsal na icq ? thx moje icq je 449453647
#define LOOT_ITEM_ID 9014555 /* entry předmětu */
#define LOOT_ITEM_COUNT 1 /* počet předmětů, které obdrží */
if(GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && pVictim->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER && ((Player*)this)->GetTeam() != ((Player*)pVictim)->GetTeam())
{
Player::ModifyMoney xx
If
}