Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Huno

Members
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Průměrný uživatel

About Huno

  • Rank
    Level 2

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. [FUN] City Conquest

    uz som sa na to pozeral, len si to musim kusok prerobit aby to slo tak ako chcem, ale momentalne dokoncujem vlastny patch kde mam kusok problem hned ako to vyriesim sa pustim do tohto
  2. zmena rasy

    Postni ho sem sice prave pracujem na jednom vacsom patchi ale cas sa urcite najde na prepis, pripadne niekto iny sa toho ujme
  3. PvP zona

    Okej,uz mi to ide. Je to v AreaTable.dbc a treba zmenit 5 stlpcek na 0x10080 ak by niekto potreboval Dik za pomoc
  4. PvP zona

    prave som nasiel v player.cpp riadok: SetByteFlag(UNIT_FIELD_BYTES_2, 1, UNIT_BYTE2_FLAG_FFA_PVP); skusim to nejako vyuzit pri vstup do tej zony ci to pojde. Edit: nejde
  5. PvP zona

    jj, ale ja myslim ze ci by sa nedalo nastavit len na jednu zonu a ostatne by boli normalne.
  6. PvP zona

    Pokusam sa spravit aby na danej zone boli vsetci hraci voci sebe nepriatelsky, myslim tym ali vs ali a horda vs horda . Nema niekto nejaky napad alebo skusenosti s tymto? Skusal som prehladat world.cpp a player.cpp ale nic som nenasiel . Bol by som velmi vdacny ak by sa niekto nasiel Je to celkom surne
  7. Resování u Mrtvoly pri Smrti

    Jedina moznost je modifikacia player.cpp, prednedavnom som to tu pisal
  8. [FUN] City Conquest

    Idem to skusit spravit
  9. C++ Ressovanie

    GetZoneId(); switch(GetZoneId()){ case 2037: if (GetTeam() == ALLIANCE) { TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f); ResurrectPlayer(0.5f); } else if (GetTeam() == HORDE) { TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f); ResurrectPlayer(0.5f); } return; case 11: case 33: case 440: ResurrectPlayer(0.5f); return; default: break; } takto mi to uz funguje dik vsetkym za help. Idem si to este rozvit aby to fungovalo len na nejake casti uzemia na danej zone Neviem kde presne bol problem ale musel som spravit najprv make clean a cele nanovo skompilovat aby to fungovalo (len cez make / make install to neslo )
  10. C++ Ressovanie

    Skusal som to aj tak a stale ma to portne k tomu Spirit Healerovi.
  11. C++ Ressovanie

    Dik, idem to poskusat GetZoneId(); switch(GetZoneId()){ case 2037: if (GetTeam() == ALLIANCE) { TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f); ResurrectPlayer(0.5f); } else if (GetTeam() == HORDE) { TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f); ResurrectPlayer(0.5f); } return; case 11: case 33: case 440:ResurrectPlayer(0.5f); return; default: break; } A stale ma to portne prec. hmmmm
  12. C++ Ressovanie

    Pokusam sa spravit ressovanie sa na mieste v danych lokaciach. Player.cpp void Player::RepopAtGraveyard() { GetZoneId(); float poziciaX = GetPositionX(); float poziciaY = GetPositionY(); float poziciaZ = GetPositionZ(); int mapaG = GetMapId(); switch(GetZoneId()){ case 2037: if (GetTeam() == ALLIANCE) { TeleportTo(0, 3499.737305f, -2105.440430f, 131.407608f, 2.456074f); ResurrectPlayer(0.5f); } else if (GetTeam() == HORDE) { TeleportTo(0, 3431.395264f, -1982.528687f, 131.407211f, 5.576421f); ResurrectPlayer(0.5f); } break; case 11: case 33: case 440: TeleportTo(mapaG, poziciaX, poziciaY, poziciaZ, 1.0f); ResurrectPlayer(0.5f); break; default: break; } // note: this can be called also when the player is alive // for example from WorldSession::HandleMovementOpcodes ... ... ... } 2037 je lokacia QuelThalasu (script od Smrtokvitek80), to funguje Lokacie 11,33,440 su Gurubashi Arena, Wetlands a Tanaris a tam to uz nejde. Ked dam release spirit tak ma to hodi k Spirit healerovi a hned na mieste ma ozivi (nemusim nanho klikat atd), takze cast ResurrectPlayer(0.5f) funguje Nema niekto nejaky napad?
  13. [C++] Quel'thalas Keep

    Ale C++ automaticky preskakuje medzery, nie?
  14. [C++] Quel'thalas Keep

    Samozrejme, vsetko je nastavene spravne a predsa to nechce ist. Som rozmyslal a je tam zbytocne to ELSE v tom scripte, da sa to napisat aj takto: bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature) { if (player->isInCombat()) { player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _creature->MonsterWhisper("You are in combat!", player->GetGUID()); return true; } player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Join the battle for Quel'thalas Keep!" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID()); return true; } Ale tiez to nejako velmi nepomoze. Zahada no.
  15. [C++] Quel'thalas Keep

    Tu je to cele: bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature) { if (player->isInCombat()) { player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _creature->MonsterWhisper("You are in combat!", player->GetGUID()); return true; } else { player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Join the battle for Quel'thalas Keep!" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1); } player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID()); return true; }
×