Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Xardas123

Members
  • Content count

    86
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Xardas123 last won the day on March 13 2014

Xardas123 had the most liked content!

Community Reputation

45 Průměrný uživatel

About Xardas123

  • Rank
    Level 4
  • Birthday 04/24/1996

Contact Methods

  • Skype
    Xard.as

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    Infinity

Recent Profile Visitors

4585 profile views
  1. Pokud chceš více portů, uděláš to samé znovu. Samozřejmě jak je v návodu napsané žádné id nesmí být stejné, pokud vytváříš nové gossip menu musí mít jiné id, ale to jsem v návodu psal.
  2. Authentication failed

    Docela mě mrzí že já radím úplně všem, pomohl jsem už tolika lidem se stavbou serveru, dokonce sem si kvůli tomu udělal i své malé forum kde dávám rady, typy a pomáhám, ale když se dostanu do úzkých já, není nikdo schopný mi alespoň poradit.. :-(
  3. Who list

    .
  4. - Zdravím, co jsem tak koukal tak jsem nikde nenašel Český návod na vytvoření teleportéra přes gossip kombinovaný se SmartAI, tak mě napadlo že bych ho jsem mohl dát, jelikož mi ohledně teleporterů psalo hodně lidí, kteří nechtějí zasahovat do c++ a stačí jim jednoduchý a přes to efektivní teleporter v sql. Návod na vytvoření SQL Teleportera (od TDB 335.50) Pokud si nevíte rady s c++ teleporterem pro svůj TrinityCore 3.3.5a server a chcete mít pěkného, jednoduchého a funkčního teleportera je sql teleporter přes gossip práv pro vás. Co budeme potřebovat? • Potřebujeme nějakého MySQL klienta (Navicat, SQLyog). • Truice pro snadné editování v db . • Event Horizon pro snadné vytváření Smart AI Scriptů 1) Vytvoření NPC K této operaci použijeme nástroj truice. Zapneme truice, připojíme se do naší database a klikneme na creature > creature_template Entry – Zadejte nějaké entry které není ve vaší databasi. Name – Napište jméno svého teleportera. Model ID – Napište displayid vašeho npc. Displayid můžete zjistit ve hře když napíšete na nějaké npc příkaz (.npc i), opíšete jeho display id a váš teleporter bude vypadat naprosto stejně. Level – Nastavte level npc. faction_A and faction_H to 35 - npc bude ke všem přátelské. NPC Flag – Nastavte na 1 aby npc mělo gossip. AI Name – nastavte na Smart AI. Gossip Menu ID – Nastavte např. na 50000, pokud toto id již v db nemáte! InhabitType – Nastavte na 3. Ostatní hodnoty nastavte na 0 kromě IconName, ScriptName a equipment_ip ty zůstanou prázdné a scale, arrmor_mod, MovementType, speed_walk a speed_run na 1! Nyní vpravo dole klikněte na tlačítko „Show Creature Template Script“ a poté na „Execute Script“, tím náš skript nahrajete do database a vytvoříte tím npc teleportera. 2) Vytvoření Gossip Zapneme SQLyog nebo Navicat a otevřeme tabulku gossip_menu přidáme nový řádek a do prvního sloupce i do druhého napíšeme gossip menu id které jsem zadali u našeho npc, např. 50000. V této tabulce se přiřazuje k gossip menu id gossip text. Nyní otevřeme tabulku npc_text a vytvoříme nový řádek: ID – Je naše id co jsem napsala v tabulce gossip_menu takže 50000 Text0_1 – bude náš text který chceme aby npc říkalo při kliknutí. (bude to vypadat stejně jako když kliknete na nějaké npc ve hře, a váš text bude místo Greetings) Text0_0 necháme prázdný poslední sloupec bude 1 a zbytek je 0. 3) Vytvoření gossip menu option Vytvoříme nový řádek a vyplníme následující hodnoty: Menu_id – je id menu v kterém se následující tabulka bude ukazovat tudíž 50000 Id – je unikátní id abychom v jendom menu mohli mít více položek, nastavíme na 0 Option_icon – Obrázek ikony která bude u naší nabídky: Option_text – Nějaký text např. teleportuj mě do Orgrimmaru. Option_id – bude 1. Npc_option_npcflag – bude také 1. Box_text – Je nepovinný, je to tabulka s textem která vám vyskočí při kliknutí na položku a vyžaduje kliknutí na accept. Vytvoření Smart AI Scriptu Otevřete Event Horizon a připojte se do db! Zadejte id svého npc které jsem na začátku vytvořili a klikněte na modrou šipku, pokud se neobjeví nápis „Smat AI is Enabled“ nebude to fungovat! Klikněte na Prepare New a do scrit description napište třeba Teleport do Orgrimmaru. V poli On Event vyberte GOSSIP SELECT nebo napište 62 , nyní máte v pravém poly nové možnosti v sekci Event, do Menu id napište id našeho menu což je 50000 a do action id 0 to je id které jsem napsali v gossip_menu_option. V poli Do Action nastavte Teleport nebo napište 62, v pravém menu nyní máme opět novou možnost v sekci Action, do Map id napíšeme id mapy kam chceme teleportovat. Jednoduše ve hře půjdeme na pozici kam chceme aby náš teleporter teleportoval a napíšeme příkaz .gps , server nám vypíše naše aktuální souřadnice, najdeme map id a opíšeme ho. V poli At Target nastavte ACTION INVOKER nebo napište 7, v pravém menu nyní máme opět novou možnost v sekci Target. 4 poslední pole vyplníme stejně jako to je znázorněné na obrázku, X,Y, Z a O Zjistíme opět ve hře příkazem .gps Po vyplnění kliknete na Save New a nahoře ve velkém poli by se měl váš skript ukázat, pokud ne, projděte znovu všechny kroky jestli jste někde neudělali chybu! návod na vytvoření teleportera.doc
  5. Přejmenování NPC

    Musí to jít, není možné aby to nešlo... Otevřeš Db v nějakém editoru, nebo si načteš npc v truice, upravíš mu jméno, level, cokoliv. Uložíš to! Poté resetneš server, vypneš wow, smažeš složku chache, zapneš wow přihlásíš se a změny musí být vidět není možné aby to nešlo.
  6. Authentication failed

    Máš tam na stažení celou mojí revizi, můžeš se na to mrknout... :-) Podle mě je chyba, někde v ověřování sessionkeye, nevím podle jakého algoritmu to koduje a ověřuje, ani kde to pžesně je, ale myslím že je problém někde tam. těžko říci, každopádně když se to stalo i mě že mě to nechtělo pustit smazal sem sessionkey, v a s a přihlásilo mě to uplně normálně... nejsem si 100% jist jestli to reagovalo na to,ale asi ano. Stejně jako když sem si smazal charactery, také to vždy pomohlo.
  7. Authentication failed

    Ta chyba je naprosto náhodná... Někomu se to stane 6x, někomu jednou, někomu trvá 10 sekund než ho to tam pustí někomu 30 minut.
  8. Authentication failed

    No ono není vůbec jisté jestli se to nachází ta chyba v tom worldSocketu... WorldSocket.cpp #include <ace/Message_Block.h> #include <ace/OS_NS_string.h> #include <ace/OS_NS_unistd.h> #include <ace/os_include/arpa/os_inet.h> #include <ace/os_include/netinet/os_tcp.h> #include <ace/os_include/sys/os_types.h> #include <ace/os_include/sys/os_socket.h> #include <ace/OS_NS_string.h> #include <ace/Reactor.h> #include <ace/Auto_Ptr.h> #include "WorldSocket.h" #include "Common.h" #include "Player.h" #include "Util.h" #include "World.h" #include "WorldPacket.h" #include "SharedDefines.h" #include "ByteBuffer.h" #include "Opcodes.h" #include "DatabaseEnv.h" #include "BigNumber.h" #include "SHA1.h" #include "WorldSession.h" #include "WorldSocketMgr.h" #include "Log.h" #include "PacketLog.h" #include "ScriptMgr.h" #include "AccountMgr.h" celí script....
  9. Authentication failed

    Core Account Authentication error Dobrý den, zdravím všechny. Píši s nutnou prosbou o pomoc. Na mém 3.3.5a TC serveru se mi objevila závažná chyba v core s kterou si nikdo koho znám neví rady, nevím přesně od kdy tam tato chyba je, je možné že už od začátku co jsme začal pracovat na této verzi core, ale nemusel sem si ji všimnout. Cirka z 40% hráče nepustí server do hry, při logování na herní account zůstane přihlášení vyset na authetication nebo Retriving Character List, do logu se loguje chyba: WorldSocket::HandleAuthSession: Authentication failed for account: Někdo to do hry nepustí a chybu to ani nezaloguje. Myslím že kdybych stáhl nejnovější core problém by tam už nebyl, ale bohužel world database má zřejmě lehce pofidérní strukturu a nelze ji updatovat na vyšší verzy. Nevím přesně kde se chyba nachází každopádně to má něco společného s chary, protože když tato chyba nastane a já manuálně v db odstraním charactery z accountu, jde se normálně přihlásit, poté charactery dám zpět a chyba je pryč. Někdy pomůže vypnout wow a smazat cache, někdy ne. Někdy pomůže několikrát za sebou pustit wow zkusit se přihlásti vypnout wow a znovu, někdy ne. Někdy to na acc nepustí po dobu několika sekund někdy ani po pul hodině. Žádné zásahy jsem v core neprováděl, vlastní scripty jsem odstranil a chyba je tu pořád, jediné co je upravené je že: BG dává item za kill a při přijmutí duelu se resetne mana/hp a resetnou se all cd. Databasi mám updatovanou, auth i char jsem kontroloval ještě znovu dodatečně (world je samozřejmě také updatovaný na verzy TDB 335a.50) Os našeho serveru na kterém běží wow server je Ubuntu. Verze: TDB 335.50 - 2013/01/14 1 parent cdafb60 d4398eaafe54d7b358766d587aafd0579c280e61 Logování errou je v \src\server\game\Server\WorldSocket.cpp // Check that Key and account name are the same on client and server uint32 t = 0; uint32 seed = m_Seed; sha.UpdateData(account); sha.UpdateData((uint8*)&t, 4); sha.UpdateData((uint8*)&clientSeed, 4); sha.UpdateData((uint8*)&seed, 4); sha.UpdateBigNumbers(&k, NULL); sha.Finalize(); std::string address = GetRemoteAddress(); if (memcmp(sha.GetDigest(), digest, 20)) { SendAuthResponseError(AUTH_FAILED); TC_LOG_ERROR(LOG_FILTER_NETWORKIO, "WorldSocket::HandleAuthSession: Authentication failed for account: %u ('%s') address: %s", id, account.c_str(), address.c_str()); return -1; } TC_LOG_DEBUG(LOG_FILTER_NETWORKIO, "WorldSocket::HandleAuthSession: Client '%s' authenticated successfully from %s.", account.c_str(), address.c_str()); Ale nevím co tento script přesně volá a kde by tedy mohla být chyba, nebo čím je způsobena... Dále nevím jestli je možné že to dělá špatná web registrace??? Ale ta by měla být v pořádku... mysql_connect($ip,$user,$pass) or die ("Spojení se serverem $ip nebylo uspěšné"); mysql_select_db($auth) or die ("Spojení s databasí nebylo uspěšné"); function validateEmail($mail){if(eregi("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,4})$", $mail)) return true;else return false;} function hashPassword($account,$password){return sha1(strtoupper($account).':'.strtoupper($password));} // sem kokot .. // #total_wasted_time 1h30m if($_POST){ $_SESSION['data0']=$_POST; $error = 0; if(!strlen($_POST['acc']) || strlen($_POST['acc'])!=strlen(addslashes($_POST['acc']))){ $_SESSION['error']= "<font color=FF4242>Uživatelské jméno je špatně zadané!</font><br />"; $error++; } else if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM account WHERE username LIKE '".mysql_escape_string(strtoupper($_POST['acc']))."' LIMIT 1;"))){ $_SESSION['error']= "<font color=FF4242>Uživatelské jméno už používá někdo jiný!!!</font><br />"; $error++; } else if($_POST['pass']!=$_POST['pass2']){ $_SESSION['error']= "<font color=FF4242>Zadaná hesla se neshodují!</font><br />"; $error++; } else if(!strlen($_POST['pass'])) { $_SESSION['error']= "<font color=FF4242>Heslo není vyplněno!</font><br />"; $error++; } else if(!validateEmail($_POST['email'])){ $_SESSION['error'] = "<font color=FF4242>Emailová adresa je neplatná!</font><br />"; $error++; } else if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM account WHERE email LIKE '".mysql_escape_string($_POST['email'])."' LIMIT 1;"))){ $_SESSION['error']= "<font color=FF4242>Emailovou adresu už používá někdo jiný!!!</font>"; $error++; } // konec validace if(!$error){ mysql_query("INSERT INTO account (username,sha_pass_hash,email,expansion,locked) VALUES('".mysql_escape_string($_POST['acc'])."','".hashPassword($_POST['acc'], $_POST['pass'])."','".mysql_escape_string($_POST['email'])."','2','0');"); $_SESSION['registred']=$_POST['acc']; unset($_SESSION['data0']); header("location: register.php"); exit; } } Někdo mi říkal že by to mohla dělat neshoda ipek a portu v db a v configach, ale to jsem také vše překontroloval a mělo by to být v pořádku. CFG: RealmID = 1 LoginDatabaseInfo = "127.0.0.2;3306;root;root;auth" WorldDatabaseInfo = "127.0.0.2;3306;root;root;world" CharacterDatabaseInfo = "127.0.0.2;3306;root;root;characters" WorldServerPort = 8086 BindIP = "0.0.0.0" DB: Opravdu už nemám nejmenší tušení jak bych tuto chybu vyřešil, pokud někdo bude tak hodný a pomůže my nebo alespoň poradí, byl bych opravdu velice vděčný... Mám v serveru už přes 1000 hodin práce, dělám ho přes třičtvrtě roku, kvůli osobnímu životu jsem při práci měl občas několika týdenní pauzy, nyní jsem se dostal do fáze kdy je server připravený k hraní. Snažím se ho rozjet, ale bohužel s touto chybou je velice těžké nabrat populaci, zatím se držím kolem 10 online, ale bohužel spousty hráčů odradí jen to že je to nepustí do hry, moc my na tom záleží, děkuji předem všem alespoň za snahu, s pozdravem InnI. Odkaz na download mé revize: TrinityCore Web: InfinityWoW
  10. Jméno serveru: Infinity Web serveru: http://infinitywow.eu/ Realmlist: 80.250.31.134:6999 Registrace accountů: http://infinitywow.eu/register.php/ Emulátor: TrinityCore Databáze: TDB Požadovaná verze klienta: 3.3.5a Místo: Česká republika Uptime: non-stop Rate: Big FUn Linka: 100Mb/s Hamachi: ne
  11. Animace World of Warcraft

    Trochu se věnuji 3D modelování, samozřejmě k tomu budeš potřebovat jak napsal kolega " World Of Warcraft Model Viewer " Kde si jednoduše nastavíš nějaký character a exportuješ ho do nějakého formatu např .obj , pak si exportuješ i textury, no a pak už jenom jednoduše stačí vložit objekt s texturama do nějakého 3D programu, já používám Cinemu 4D Nebo 3DS Max Studio, pro 3ds, si to může vyexportovat ve formátu přímo pro něj, a pro jednoduší animace muže z model vieweru exportovat přímo do .avi a dát do do nějakého střihového programu, samozřejmě takto vyexportuješ jen přednastavené animace, pro vlastní animace je potřeba to vyexportovat a dát do nějakého toho 3d modelovacího programu jak jsme výše psal.
  12. Trinity Core 3.3.5.a - Revize 12702 + TDB 11.41

    Ano, samozřejmě, 100x lepší, rychlejší a čistší způsob je si account udělat normálně v konzoli (worldserver.exe) příkazem account create jmeno heslo
  13. Trinity Core 3.3.5.a - Revize 12702 + TDB 11.41

    Máš nahrané všechny updaty...? Tohle to ti to píše u toho mého packu jo?
  14. Hledáme SQL Developera

    Hledáme SQL Developera pro projekt Infinity, na věku až tolik nezáleží, jde nám hlavně o zkušenosti. Infinity je neziskový projekt, který žije z darů. Děláme to protože nás to baví a ne pro peníze. Požadujeme: - Profesionální přístup k práci. - Znalost alespoň základů jazyka SQL, struktury TDB a práce s programem Truice. - Základní znalost běhu a funkčnosti serveru. - Skype s možností volat. - Časovou flexibilitu. Nabízíme: - Profesionální a pohodový tým. - Čestné a férové jednání. - Finanční odměny za dobře odvedenou práci (Za předpokladu že server bude mít příjmy, které nejen pokryjí provoz, ale zbude i něco na víc). - Účast v profesionálním a velkém projektu. - Náplň práce by převážně spočívala ve tvorbě itemu, questu, gobu, itemsetu a oblastí na funu a také v potřebných sql opravách na Blizzlike.. Projekt má "zatím" dva realmlisty: InfinityWoW - 3.3.5a BigFun (PVP - PVE) S vlastními instancemi, npc, zónami, questy, itemsety, dějovou linií atd..AnimoServer - 3.3.5a Blizzlike (Funkční RS, ICC, TOC, Onyxia, 99% questu ve startovních lokacích a spousty dalších oprav). Specifikace: Emultátor: Trinity Core2 Server je umístěn v serverovně Na UPS Linka: 100 Megabit OS: Linux - Ubuntu Pro Bližší informace , nebo při případné zájmu o místo mě můžete kontaktovat na: Skype: Xard.as Email: [email protected] Facebook: Pavel InnI Vojtěch
  15. To je pravda, omlouvám se. Já sem taky měl dost velké problémy když sem tohle rozjížděl a nic jsem neobcházel dokud jsem to nevyřešil. Ale tady spíše jde o to že tohle je podle mě nejednoduší a 100% funkční. Proč se crcat s něčím co nefunguje a splácávat to do hromady 14 dní když je tu jiná možnost která je čistější, rychlejší a efektivnější. Chápu tě, ale chtěl jsem jen pomoct, když jsem viděl jak dlouho to tu řešíte...
×