Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

aurus

Members
  • Content count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About aurus

  • Rank
    Level 3
  1. Máte někdo stejné starosti typu: Použil jsem na revizi x patch, který mi do hry přidal anticheat, například. Dál jsem něco upravil sám, použil jsem další patch, který mi opět něco přidal do jádra, upravil jsem to a tak několikrát za sebou, vše funguje jak má. Teď chci updatnout jádro z repozitáře a nastává ukrutný boj originálních souborů a mnou upravených. HG tortoise se semnou hádá dokolečka, co uložit a co neuložit, co se dá změnit, co nejde změnit a samotný update je příšerný boj. Vzpomínám na SVN od tortoise, kde se update provedl normálně, popřípadě to člověk ručně spřeházel. Proč je to v HG takova strašná pakárna, nebo jak to hergot udělat, aby se po každém updatu muselo vše od začátku patchovat a dělat všechny úpravy znova? Potom je každý spropadený update jako stavba nového jádra. Máte někdo pokročilejší znalosti s prací s HG ve windows? Jak to udělat, aby to proboha šlo normálně updatnout?
  2. Spatna syntaxe lua jazyka, co ty stredniky? K cemu globalni funkce? Narychlo sprehazene z c++ do Lua?
  3. Proc tak slozite? Nemusite menit mpq soubory, zjistete si kde ma jaky zvuk cestu v mpq souboru a vytvorte adresarovy strom ve slozce data uplne stejne i se jmenem souboru. Prioritu ma filesystem na disku ve slozkach, az pak se diva do mpq souboru... Dela to tak se vsim, stejny princip jako u StarCraft... daji se tak menit zvuky a kusy grafiky ve hre...
  4. [PATCH] Dům pro guildy

    Je to uplne naprd, prepisovat jadro, s kazdou dalsi revizi jadra je to k nicemu. Tohle chce udelat externe, jinak to nema vejsku. Aby to bylo mozne pouzit pro jakoukoliv revizi.
  5. V4 is dead ?

    Vypada jako mrtvy, ale maka se na tom. Prace jde pomalu... Ale to co maji tedka hotove je o generaci napred a je to vazne pecka... Ale jak to bude s HW naroky... uvidime... Changelog: http://www.xpander.byethost7.com/hp/changelog.htm
  6. Kobold pro TBC?

    Kobold jede na TBC uz davno...
  7. Ludmila V4 Coming Soon

    Mno, myslim ze jde jen o core... ospawnovany outland je zalezitost databaze... Na tom se pracuje porad...
  8. Prosím o pomoc...

    Pokud mate vse dobre nastavene, pustte nejdriv world, potom login a nakonec realm. Jakmile se realm propoji s worldem, tak se v databazi v tabulce realmlist STATUS nastavi na 1 a pak to bezi. Jinak ne. Da se ta hodnota zmenit rucne, ale to je opravdu na silu.
  9. VIP pristup pre hracske ACC

    Nejsem si jisty jestli se tohle da udelat na ludmile. Lidi co mely VIP na GM level 1 pri prechodu na Core3 byly normalni GM, jako s levelem 3, takze bylo vse vraceno do normalu a vip acc zruseny... Mam pocit ze to jeste nefunguje tak jak ma...
  10. VIP pristup pre hracske ACC

    tak trochu :-)
  11. Pořádný návod kobold v3

    Instalace je stejna jako na core2, jen databaze je pozmenena, existuje na to konvertor ktery prevede acc a chary na v3. Kdo zvladne nainstalovat core2, nebude mit problem...
  12. LDT 3.1 for Lud.Core3 - IceAce

    Ted uz jen staci, nejak se poprat s konverzi databaze do tehle 3.1 :-) Prubnul jsem import acc a charu a tolik #132 jste jeste nevidely :-) 75% nefungovalo... S touto db se musi zacinat od nuly :-( EDIT -> Spatna konverze accountu a nastaveni z 2 -> 3, po uspesne konverzi je vse naprosto ok...
  13. ako odstranit bug s aurami

    Jedna se o jednu funkci, ktera se musi upravit. Pokud vam to staci tak, aby se nenasobily efekty a nechete aby bylo vic spelu na jednom targetu, pouzijte tohle... nahradte to v spell_class.py # #################################################################################### # EFFECT_SEND_EVENT handler # #################################################################################### def Handler_EFFECT_APPLY_AURA(spell, caster, slot): spell_id = spell.GetSpellId() spell_effect = spell.GetEffectId(slot) caster = spell.GetCaster() target = spell.GetUnitTarget() if target.HasAffect( spell_id ): print "OnSpellEffect: Cil[%s] ma na sobe kouzlo [%d], odstranuji kouzlo [%d], a davam nove." % (target.GetName(), spell_effect , spell_id) target.RemoveAffect( target, spell_id ) if caster.HasAffect( spell_id ): print "OnSpellEffect: Hrac[%s] ma na sobe kouzlo [%d], odstranuji kouzlo [%d], a davam nove." % (caster.GetName(), spell_effect , spell_id) caster.RemoveAffect( caster, spell_id ) return TRUE return FALSE Tohle funguje relativne dobre, bezi na wlkach... Wlk
  14. VIP pristup pre hracske ACC

    Mno, ono se to moc neda. U nas jsme to vyresily takto. VIP ma u nas jen nekolik opravdu spolehlivych lidi, ktery maji GM level1. Tudiz se jako GM vzdy dostanou na server, jedine po mohou pouzivat je .npc, nic jineho jim nejde, je to tzv. GM - spawner. Neboli tento clovek, pokud chce, muze i vytvorit event. Ale jak rikam, je to na spolehlivosti lidi, je nutne jim plne duverovat ze toho nezneuziji. Cizim bych to asi nedaval... Jinak jak udelat VIP account nevim...
  15. Vynikajici prace, dekuji ze se to tak casto aktualizuje. Jen bych uvital jednu vec. Na ktery build je uvedena revize. Dekuji.
×