Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Vlk

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About Vlk

  • Rank
    Level 1
  1. Custom portal

    Mnoo.... Jeden zpusob by me napadl, ale nezkousel jsem ho realizovat... Od urcite revize mangosu jsou portaly ve WoW zalozeny na spell castu objektu... Kdyz kliknes na portal, tak te ve skutecnosti neprenese, ale psole na tebe spell, ktery to udela... ( Podobny jako portal u maga, akorat je instant... ) Takze by stacilo najit nejaky takovy nevyuzity spell, dat ho tomu objektu ( nastavis type mam pocit 22 a do sound0 das id toho spellu... To vsechno v tabulce gameobject_template :-) ) a pak predelat area trigger, ktery ma stejne id jako ten dany spell... Melo by to fungovat :-)
  2. [ScriptDev] GuildHouse

    Jak se tak divam na ten script... Nebylo by elegantnejsi kdyby se misto IF pouzival switch ? Bylo by to o dost prehlednejsi a opravila by se tak ta chybka ze se pri portovani na ten desaty guild house nezavre menu :-) To se sice neprojevi, pac ten dotycny hrac bude odportovan pryc, ale bylo by to tak lepsi :-) Jinak pro ty "velky" objekty, ktery se delali za WoWEmu bezne... Tedka nejsou vicemene k dispozici kvuli tomu, ze je neobsahuje client... Presneji receno nejsou uvedeny v GameObjectDisplayInfo.dbc, ktre je ulozeno v MPQckach, ktere ma client ve slozce data... Proste pokud neni v tomto souboru nalinkovane idcka obketu k souboru, ktery obsahuje model toho ci onoho objektu, tak ho client nezobrazi. Problem je jen v tom, ze by se zrejme musel cracknout WoW.exe kvuli tomu, ze pri kazdem spusteni kontroluje sve MPQ soubory a pokud v nich najde nejake abnormality, tak se odmitne spustit.... Takze pokud se nekdo pokusi tento DBC soubor zeditovat, tak nebude moci pustit sveho WoW clienta, leda ze by mel crackly WoW.exe a nebo nejaky programek, ktery obejde toto zabezpeceni :-)
  3. oprava talentu

    Hehe... Mnoo... Kde zacit... Zaprvy... Talenty jsou v podstate spelly :-) Z toho vyplyva, ze pokud je chces opravovat, tak postup opravy bude stejny jako u normalnich spellu... Jediny podstatny rozdil mezi talenty a spelly je ten, jak se je naucis... Kdyz das bod do talentu tak te to prakticky nauci spell, ktery dela ruzne veci ( vyvolava auru, chova se jako trigger atd.... ) podle toho o jaky spell jde :-) Za druhy... Spelly nejsou ve zdrojacich mangose hardcodovany... Proc taky... Je to zbytecny a akorat by se zvysili HW naroky na server... Vsechno je tam pokud mozno delano obecne ( krom dummy spellu a ruznych triggeru... ). To znamena, ze pokud ten spell chces opravit, tak nejdrive potrebujes vedet dve veci... Jeho id ve Spell.dbc a co na nem nefunguje ( neco konkretniho... Treba ze se ten talent vyvolava pri spatny udalosti ( treba misto jen pri criticalu spellem se vyvolava pri criticalu na blizko a nebo se treba projevuje na spatnou skupinu spellu, at uz delenou podle family, school ci dalsich moznych kriterii ) a nebo ze nejde vyvolat ( spatne nastavene podminky pro cast... ) a nebo dotycny spell nic nedela ( spatne napsany ci vubec nenapsany spell effect ci aura effect... ). Proste si otevri spell.dbc tam si najdi dotycny radek s tim spell a podivej se na kolonky 64-66 ( myslim =P ) a zjisti cislo spell effectu... Pak se podivej do SpellEffects.cpp jestli je napsany.... Pokud je tam cislo 6 nebo 36, tak to znamena, ze se vyvolava aura... Takze se musis jit podivat na sloupecky 94-96 jake je tam cislo a pak se podivat na SpellAuras.cpp a tam se podivat na tu dotycnou auru... Pokud je vsechno v poradku, tak se musis podivat dal... Treba jestli se pro ten ci onen spell naplnuje ten sekvencni konrejner ve kterem se ukladaji cile pro ten dany spell a nebo jestli ten spell projde kontrolou pri casteni... Moznosti je strasne kvantum a da se rict, ze skoro kazdy spell se musi resit jinak ( z tech co mmntalne nefunguji :-) )... Proste nejdriv musis najit pricinu te chyby v tom spellu a pak vymyslet zpusob jak ji opravit... Nenapada me zpusob jak obecne popsat opravovani spellu :-\
  4. Antrix a otazky

    Zdravim... Mel bych jednu otazku a nazev toho topicku se pro ni hodi :-) Chtel bych se optat, jak Antrix funguje pod 64-bitovym OS... Nejlepe *nixovym :-) Nemam zadny vhodny stroj, na kterem bych to mohl otestovat a tak se nejdrive chci zeptat, jestli to nekdo z vas nevi nez nejakou pouzitelnou masinu shanet :-)
  5. Spawning

    Mno, na posouvani GO je prikaz .moveobject... Ten za normalnich okolnosti da ten object na misto kde stojis, ale pokud das parametry X, Y, Z tak ten object premisti na ty dane souradnice... Takze ve vysledku by to vypadalo asi tak... ".moveobject #guid #x #y #z"
  6. Arena a battlegroundy na mangosu

    Podivej se, jestli nemas spatne nastaveny udaje v tabulce areatrigger_template...
  7. Tvorba portu

    J, pridas si radek do areatrigger_template... a pokud bysis chtel udelat nejakej portal, tak si ho staci udelat v tabulce gameobject_template a do sloupcku "sound0" dat ID toho triggeru co jsis vytvoril...
  8. Uprava DB

    Jj, jinak to nejde... ale pokud se ti do toho fakt chce, tak se podiven na funkci Unit::GetUnitBlockChance() a do radku "chance = GetFloatValue(PLAYER_BLOCK_PERCENTAGE);" pridat "+ tmpitem->GetProto()->Block", takze by to vypadalo nejak "chance = GetFloatValue(PLAYER_BLOCK_PERCENTAGE) + mpitem->GetProto()->Block;" Nezkousel jsem to, takze nevim co to bude presne delat, ale teoreticky by to mohlo zabrat ;-) Netusim jak moc do detailu to chces propracovany, ale na pridani ty block value ze stitu k procentualni sanci na block by to melo stacit :-) By the way... nevim proc to chces tak predelavat, kdyz je to tedka nastaveny dobre... podobne je to udelany na officu... sanci na block ovlivnuji pouze talenty a nejaky spelly ... block value je jen hodnota, ktera urcuje kolik vykryjes pri blocku dmg :-) Ale kdyz to chces jinak, tak proc ne... je to opensource, pohraj si s tim ;-) Vlk
  9. Snowball cooldown

    Ten spell, ktery ten item vyuziva je instant... ten cooldown je nastaveny na itemu... takze se bud staci naucit ten spell (21343) a nebo zkusit zmenit cooldown toho itemu na nulu... mel by to byt sloupec spellcooldown_1 u entry 17202 coz je Snowball... nezkousel jsem to, takze to nevim jiste, ale zabrat by to mohlo... Vlk
×