Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

dusan96

Members
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dusan96 last won the day on November 8 2011

dusan96 had the most liked content!

Community Reputation

1 Průměrný uživatel

About dusan96

  • Rank
    Level 2

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    MoonShineQ
  1. Nábor nových zájemců na místo GameMaster Pokud máte zájem stát se na našem serveru univerzálním GameMasterem (eventy, dozor nad hrou, pomoc hráčům, plnění zadaných úkolů od Administratora/Lead GameMastera apod.), později na vyšší pozici například (C++ (skripty, úpravy, opravy), databáze, php), pak si stačí podat přihlášku podle následujícího vzoru (v žádném případě nekopírujte jednotlivé věty / fráze, které jsou uvedeny v příkladu, ale také trochu zapojte svůj mozek ;-)): ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jméno: -------------- Věk: 20 Skype: Arcilol Email: [email protected] Čas: 3h denně (o víkendech až 5-6h) Zkušenosti s hrou: Od roku 2005 (s roční přestávkou) Zkušenosti s MaNGOSem / TrinityCore (příkazy, vlastní server apod.): Mám zkušenosti s MaNGOsem i TrinityCore přibližně 3 roky, 2 roky jsem zkoušel rozběhnout vlastní server, který běžel pouze po Hamachi, ale základy ovládání serveru jsem se i přes to naučil. Momentálně se začínám učit úpravám skriptů v TrinityCore, abych také mohl začít opravovat nějaké ty bosse a mohl přiložit pomocnou ruku k dílu. Vlastní server: Ano, před 2 lety jsem měl vlastní RPPVP blizzlike server (samotný server (HW) jsem ovšem neměl pod kontrolou já), který pod vedením jiného administrátora běží do teď - odešel jsem kvůli nedostatku času a také kvůli nemožnosti podílet se na konkrétních úpravách HW i SW (server byl umístěn v serverovně v Praze) a celkové nemožnosti kontrolovat celý server sám. Znalost příkazů: 8/10 - nikdo není dokonalý a navíc několik příkazů vůbec nevyužívám, ale každý přece sám pozná, které příkazy jsou důležité a které ne, proto je podle mě zbytečné se učit všechny příkazy nazpamět. Pokud jste byli GM/Administratorem na nějakém serveru před námi, proč jste odešli a jak dlouho jste na serveru působili: Byl jsem na serveru MoonShineQ, je to velmi kvalitní server, ale jednoho dne mě zlý admin Arci vyhodil, protože měl špatnou náladu Proč chcete GMkovat: S hrou už mám dostatečné zkušenosti a chci je předat ostatním, chci hráčům pomáhat a spestřit jim hru eventy (znám opravdu pár eventů, které jsem tu doposud neviděl, a proto si myslím, že by o ně byl velký zájem a hráčům by se líbily) a samozřejmě celkově pomoci serveru. Povaha: Optimista Obsah: Zde se co nejvíce rozepište (můžete shrnout jednotlivé výše uvedené body + něco navíc (začátky s WoW, něco o sobě apod.) v souvislých větách), čím lepší slohovka, tím lépe. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dejte si na příhlášce záležet... Opravdu si dejte na příhlášce záležet a pouze ji nekopírujte po několika serverech najednou a nezkoušejte štěstí, kde Vám to výjde, protože zde se přihlášky hodnotí na stupnici 0-10b a pouze podle přihlášky se určí, zda-li postoupíte k dalšímu testu. Supportéři, ani se nesnažte... GM logy se zde kontrolují každý den, tudíž Vám těžko něco projde ;-). To znamená, že pokud si s tímto záměrem chcete podat přihlášku, ani se nemusíte snažit, protože se na Vás stejně příjde ;-). Ach, ten sloh a gramatika... Snažte se co nejvíce rozepsat - čím více informací se o Vás dozvíme, tím lépe pro Vás. Také prosím, abyste dbali na pravopis (nikdo není dokonalý, ale udělat 10 hrubek v jedné větě, dokáže opravdu jen blbec). Snažte se také psát spisovně (berte prosím na vědomí, že jednáte s Administratorem serveru, který se také snaží psát spisovně, proto to samé vyžaduji od Vás). Do kdy se podávají přihlášky? Není vyhrazené datum, do kdy můžete přihlášky podávat. Až bude nabrán dostatek GM, toto téma se zamkne, v případě potřeby dalších nových GM se opět odemkne. Podle čeho se rozhoduje, zda budu mít nárok na Skype/TS pohovor? Jednak podle celkového počtu zájemců, ovšem hlavním faktorem bude počet bodů obdržených za přihlášku, podle nichž bude sestaven žebříček postupujících zájemců. Co mě čeká, jestliže budu vybrán mezi postupující kandidáty? Čeká Vás přátelský pohovor s GM teamem na Skypu/TS, proto budete potřebovat funkční mikrofon. Pokud budu vybrán jako nový GM, stanu se ihned plnohodnotným GM? Nikoliv, musíte své schopnosti potvrdit přímo ve hře (budete se chovat jako plnohodnotný GM, ovšem s tím rozdílem, že po tuto dobu Vás budou sledovat ostatní GM s vyšší hodností a samozřejmě Administrator a pokud se naskytnou určitá podezření z neschopnosti, bude vše pečlivě prošetřeno. Ve zkušební době můžete dostat vyhazov bez udání důvodů. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Své přihlášky nám prosím zasílejte na naše fórum , či na naši emailovou adresu [email protected] Web: http://wow.mythical.moonshineq.net
  2. Přijmeme taky Video Editory Požadujeme: - kreativní lidi - vlastnit program pro záznamové účely (fraps) - nějaká zkušenost v tomto oboru, výhodou - vlastnit program pro editaci videa (minimálně na úrovni - Sony Vegas) - časovou flexibilitu Nabízíme: - možnost pracovat pod tímto projektem, i za jiným účelem (pozicí) - aktivní a pohodové členy týmu. - náš YT profil pro správu A vůbec, plno dalšího...
  3. To asi proto, že některé fotky jsou docela zastaralé.
  4. Nefungují Custom Channely (kanály)

    Je to někde ke stažení ? Ta oprava té revize ?
  5. Nefungují Custom Channely (kanály)

    Pokud jsem to dobře vyčetl z DB tak je to - cfff2c10505c. Jestli ne, tak bych se musel zeptat admina. Opravili to v revizi ? Nebo v nějakém dodatečném patchi.....
  6. Zdravím, Potřeboval bych poradit, ohledně Custom Channelu, které nám na serveru nefungují. Abych to nějak objasnil. Když napíšu /join world (např.), kanál se jakoby nezaregistruje. Veškeré Custom kanály, nefungují. Jsou akorát zapsané v tabulce Chat ( klávesa - O). Má s tímto někdo zkušenost.... ?? Díky za každou radu
  7. Chyba

    Omlouvám se, že to znova otevírám, ale mám tento problém taky. Přešli jsme na novější jádro, a já s pár dalšíma lidma nemůžu otevřít vendory. Díky za rady
  8. [Nový RP Projekt] Survivor (Kdo přežije)

    Stále hledám někoho, kdo by to se mnou rozjel.
  9. [Nový RP Projekt] Survivor (Kdo přežije)

    ??? Myslím si, že kdybych nechtěl tak se do toho vůbec nemusím pouštět, jelikož působím jako Main GM na Ellesimě, a současně na jednom RP serveru a práce mám až až. Na tohle jsem taky myslel no... K tomu prvnímu bodu - To je asi snad nejproblémovější věc, která by tu byla. Dozor, s tím by nebyl problém. Kdyby se nabralo alespoň 6 aktivních lidí do týmu, což nejspíš problém nebude, tak by se to dalo utáhnout. S tou úrovní hráčů bychom samozřejmě taky něco udělali. Před vypuštěním lidí na ostrov, by jsme si je vzali do parády, do RP školky, a objasnili jim pravidla, a jak RP hrát. Z nich se vybere 16 spolehlivých, snad aktivních lidí. Dali bychom třeba povinnost nejméně 6 lidí, každý den. Když jich 6 nebude. Tak ztrácí jeden den celá skupina (to bych dal nějaké penalizace, např. ostrov vyhnanství apod.) a pokračují zase další den, když jich nebude zase alespoň 6, tak budou tresty vyšší a pohrozil bych třeba vyloučením celé skupiny. Mám zkušenosti s podobným RP projektem zaměřeným na HP. Herní dobu bych dal třeba od 17:30 do 19:00 = 1 Den Prostě to už by se nějak vymyslelo.... Teď je jen důležité, aby se ke mě někdo připojil a pomohl mi udělat ten server. Jinak se to nerozjede že.
  10. Zdravím, dostal jsem nápad, který bych rád s Vaší pomocí chtěl zrealizovat. Nevím kolik z Vás tady znáte pořad "Kdo přežije" , nebo taky trosečník, či Survivor... Tento televizní pořad je už hodně let starý. Chtěl bych tuto záležitost přenést do WoW světa, zkoušel jsem si založit server pro tento projekt, ale nějak se mi to nepodařilo. Tak jsem se chtěl poptat, jestli by nějaký nadšenec, nebo kdokoli jiný nepomohl se serverem. Měl bych v plánu udělat speciální mapu/ mapy, konkrétně ostrovy, přes Noggit, na kterých by se to odehrávalo. Tímto se Vám to pokusím trošku popsat jak by to probíhalo : Zdroj: http://www.survivorweb.cz/ Šestnáct soutěžících je vysazeno na pustém a neznámém ostrově (tento počet není až tak jistý, uvidělo by se podle zájmu) . Tam jsou rozděleni do dvou kmenů a obdrží pouze minimum zásob a jednu mačetu. Přístřešek, potravu a oheň si musí zajistit sami. Každé tři dny je bude čekat souboj o odměnu a souboj o imunitu. V prvním případě budou tyto dva kmeny zápolit o jídlo, nástroje k rozdělávání ohně, případně celtu, ve druhém pouze o talisman imunity. Ten kmen, který v souboji o imunitu prohraje (nezíská talisman imunity), musí jít večer na kmenovou radu a tam ze svého středu vyřadit jednoho člena. Tento cyklus soutěží a vyřazování se zastaví až na počtu 10 soutěžících (z obou kmenů) a oba dva kmeny se sloučí v jeden. To znamená, že v tomto novém kmenu už je souboj o imunitu i odměnu čistě individuální záležitostí a každý hraje sám za sebe. Vyřazování soutěžících pokračuje dál, ale s tím rozdílem, že v individuální části hry už vyhození hráči nekončí úplně, ale stávají se členy poroty. Až zbudou poslední 2 (3) hráči, na finálové kmenové radě právě porota rozhodne o tom, který z nich si domů odnese celkové vítězství v soutěži. ( U nás by to bylo třeba zařazení do Našeho týmu, a ti by se podíleli na dalších etapách spolu s námi... ) EXILE ISLAND: Exile Island (EI) se poprvé objevil v Survivor 12: Panama a byl spjat s tajnou imunitou, což je další revoluční novinka v pravidlech soutěže. Po soutěži o odměnu vítězný kmen zvolí jednoho hráče poraženého kmene, aby se odebral na EI. Tam zvolený hráč bude osamocený přežívat v drsném prostředí až do souboje o imunitu. Vítězný kmen má tedy v ruce trumf, kdy může oddělit od kmene nejsilnějšího člena konkurenčního kmene, a tak ho oslabit, případně může vybrat nejslabšího, aby mu ještě více podkopal morálku. V pozdějších řadách se na Exile Island vypraví jak zvolený hráč poraženého kmene, tak jeden hráč z kmene vítězů. O tomto druhém hráči rozhoduje buď prvně vybraný hráč, nebo vítězný kmen, který ho zvolí ze svého středu. EI je tedy i možností pro vyjednávání hráčů z obou kmenů, kteří mohou uzavřít i vlastní minialiance napříč kmeny. . TAJNÁ IMUNITA: Tajná imunita funguje na stejném principu jako klasická individuální imunita, kterou hráč může vyhrát v souboji o imunitu. Rozdíl je pouze v tom, že tajná imunita je uschovaná na tajném místě, a pokud ji hráč najde, může si ji ponechat po celou dobu soutěže bez toho, aby někdo věděl, že ji vlastní. Pokud ji hráč najde, má možnost ji komukoliv předat, musí ji ovšem zahrát do doby, než v soutěži zbudou poslední čtyři hráči. Nemůže se tedy díky ní přímo dostat do finále.: Guatemala a pevnou součástí pořadu se stala v následující řadě, kde doplnila Exile Island, na kterém byla uschovaná pro hráče, kteří na něj byli vyhoštěni. Později se ovšem od EI odtrhla a produkce ji uschovávala kdekoliv, takže například i v táboře jednotlivých kmenů. . REDEMPTION ISLAND: (S22, S23) Redemption Island (RI) pochází z hlavy Jeffa Probsta a je nejvýraznějším zásahem do pravidel hry od roku 2000. Hráč, který dostane na kmenové radě největší počet hlasů a za normálních okolností by opustil hru, se nově po zavedení RI odebere právě na něj. Následující vypadnuvší hráč se k němu připojí a oba stanou v duelu o přežití, vítěz zůstane nadále na RI a poražený definitivně opustí hru. Až nastane sloučení kmenů, hráč, který přežil na RI, se vrátí znovu do hry a bude moci zavařit lidem, kteří ho vyhodili. Druhá příležitost návratu do hry přijde s finálovou pětkou, navrátivší se hráč má tedy možnost přežít na RI od první kmenové rady až skoro do konce celé soutěže bez toho, aby se výrazně předvedl v samotné hře. . . Buff: Neboli šátek pro soutěžící. Každý hráč ho na začátku obdrží a symbolizuje jeho příslušnost kmeni, ve kterém se nachází. Každý buff má svoji barvu, která koresponduje s barvou kmene a slouží tedy jako nejvýraznější prvek, který udává kmenovou příslušnost. Buff je z neuvěřitelně pružné látky, kterou za normálních podmínek nelze roztrhnout, proto je přímo zrozen pro drsné prostředí Survivora. Pochodeň: Pochodně neodmyslitelně patří k soutěži stejně jako buffy. Jedná se spíše o symbolickou úlohu, přesto se staly symbolem celé soutěže a v zahraničních mutacích Survivora těžko naleznete v oficiálním logu něco jiného než právě ji. Každý hráč dostane na první kmenové radě pochodeň se svojí jmenovkou. Tu si zapálí od hlavního ohně na kmenové radě a dokud je v soutěži, jeho pochodeň hoří. Pochodně tedy představují životy soutěžících, a jakmile je některý z hráčů ze hry vyřazen, Jeff mu pochodeň uhasí, aby náležitě dokreslil konec jeho nadějí na vítězství v soutěži. Většinou tento rituál doprovází slovy: „jméno“ kmen promluvil„. . Hlasovací urna: Urna se využívá pouze na kmenových radách. Každý hráč k ní přistoupí a na připravený papírek (např. Whispne GM se jménem URNA) napíše jméno hráče, kterého chce vyřadit. Pak hlasovací lístek přeloží a vhodí do urny. Po hlasování všech členů kmene pak Jeff urnu přinese před soutěžící a postupně vytahuje hlasy z urny. V případě finálové kmenové rady se do ní naopak vhazují jména hračů, které chce člen poroty nechat vyhrát. Po finálové kmenové radě putuje urna do trezoru a vytáhne se až na přímý přenos finále řady (cca. o 4 měsíce později). Pokud vám přijde podezřelé, že jsou hlasy vždy seřazeny tak neuvěřitelně vyrovnaně, aby hlasování bylo co nejvíce napínavé, pak za vším stojí střihač pořadu a Jeff Probst, který si hlasy nejprve seřadí podle toho, jak je chce vytahovat, a pak předstírá, že o výsledku nemá ani páru. To by bylo takové menší ujasnění... Samozřejmě že už to mám vymyšlené jak to bude probíhat, co se všechno bude muset udělat atd... Takové věci bych si už při nejmenším dělal sám... Budu rád, za každého dobrovolníka. Kdo by mě chtěl kontaktovat na Skype - Dusikfrik Doufám že jsem na nic nezapomněl S pozdravem, Dusikew
  11. Teleportovací objekt

    Je tady pouze jedna jediná zmínka o teleportovací objektu, tak jak to myslím, kde je pouze zmínka o portu na GUID (objektu). Někde jsem slyšel, že se to dělá přes tabulku - spell_target_position.
  12. Teleportovací objekt

    Zdravím, potřeboval bych poradit jak udělat objekt, aby vás po kliknutí naportoval do nějaké lokace. Před měsícem jsem to zkoušel, nakonec se mi to nějak povedlo, ale teď když si potřebuju udělat jiný tak se mi to nějak nedaří. Přes Gossip menu to nechci. Díky za rady
  13. [SQL] Pujčovna Mountu

    Když si budu chtít přidat další mounty, musím upravit [QUEST] a [Přidání questu ke kretuře] ? Popřípadě jestli by někdo byl tak ochotný, a popsal mi co mám upravit. Jinak dobrý nápad REP +
  14. Nabízím služby in-game GM/ EM popřípadě RPM

    Nazdar Stewie, pokud máš zájem pracovat pod křídly Cata serveru Ellesima. Tak se ozvi na skype: Dusikfrik http://wow.ellesima.moonshineq.net/ Dusikew
  15. Hledám práci jako GM či Dev

    Co říkáš na Cata server "Ellesima" - projekt MoonShineq. www.wow.ellesima.moonshineq.net Na serveru je dost věcí, na které by se nám hodil zkušenější Developer. Pokud máš zájem, napiš mi na Skype: Dusikfrik
×