Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Filipsons

Members
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Průměrný uživatel

About Filipsons

  • Rank
    Level 3

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. Zdravím, mám menší problém s duplikováním M2. Přes WMV si exportuji M2,SKIN,BLP a následně upravím BLP na požadovanou texturu. Poté si otevřu M2 v 010HEX či obyčejném texťáku a přpíšu cestu k textuře. Následně všechny soubory uložim do patche na zadanou cestu. WMV mi obejkt zobrazí bez problémů. Když se objekt pokouším naimportovat přes noggit na mapu vždy mi crashne. V logu mi vypíše toto: ___________________________________________ 19584 - (MapTile.cpp:51): Opening tile 40, 46 ("World\Maps\Azeroth\Azeroth_40_46.adt") from MPQ. 19625 - (MapTile.cpp:415): [Debug] Done loading tile 40,46. 19736 - (Video.cpp:282): [Error] OpenGL: (at Liquid::draw:: after the draw list): GL_INVALID_VALUE 29430 - (MapView.cpp:419): [Debug] 115-Import.txt 29543 - (errorHandling.h:64): [Error] There was an exception of type "SIGSEGV" "Invalid storage access; most frequently caused by attempting to store some value in an object pointed to by a bad pointer. (Segment violation.)". Please excuse the inconvenience. You may want to report this error including the log to the developers. 29592 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] OS-Version: 5.1.2600 (Service Pack 3) 0x100-0x1 29882 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 00CC721C (noggit): (filename not available): (function-name not available) 29883 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 00C98CA7 (noggit): (filename not available): (function-name not available) 29883 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 6CB6B9DF (MSVCR100): (filename not available): XcptFilter 29883 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 00CF8B6B (noggit): (filename not available): (function-name not available) 29883 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 76D38543 (KERNEL32): (filename not available): BaseThreadInitThunk 29884 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 77C6AC69 (ntdll): (filename not available): RtlInitializeExceptionChain 29884 - (StackWalker.cpp:1133): [Error] 77C6AC3C (ntdll): (filename not available): RtlInitializeExceptionChain ___________________________________________ Podrobnější diskuze je zde: http://modcraft.superparanoid.de/viewtopic.php?f=10&t=4660&view=unread#unread
  2. Zdravím WoWResource, mám tu menší problém s vytvářením vlastních modelů. Modely vytvářím v Blenderu a ukládám do 3DS, vš je v pořádku, krom toho, že mi to ve hře hází nejasný výsledek. Na obrázku č.1 je vymodelovaná puška. Tu následně expertuji do 3DS jak je vidět na obrázku č.2 Na obrázku č.3 je použit 3dstom2.exe. Ten spouštím přes cmd a zadám do něj následující data: cd Desktop cd Filipsons 3dstom2.exe puska.3ds puska.m2 puska00.skin 1 0 0 Filipsons\puska.blpd 3dstom2.exe mi vytvoří soubory skin a m2 Ty následně exportuji do vlastního patche a na posledním obrázku jde vidět finální výsledek, který se mi zobrazí v modelVieweru či WOW. Více rozepsané informace o chybě jsou zde: http://modcraft.superparanoid.de/viewtopic.php?f=7&t=4616&view=unread#unread Děkuji za přečtení Filipsons
  3. NPC se propadají/mizí

    No zmiňuje se, že se jedná o objekty. Jestli má na mysli GOB, tak mu Vmapy nepomohou.
  4. NPC se propadají/mizí

    Zdravím, pokud to NPC má normálně stát v baráku, tak mu dejte 1 waypoint na to místo, kde má bejt. Takhle mi to funguje.
  5. Ano, ale jde o to, že BLP v režimu RGB mi wow nezobrazí a když to PNG uložím v režimu Indexovaném (256barev) tak mi to zobrazí, ale bez té průhlednosti :/
  6. Ano ano... konečně někdo, kdo tomu rozumí. Zaoblit to nemůžu protože veliksot jednoho zubu je jeden pixel. Ano vše ukládám v RGB, ale oblečení a tyto věci se musí ukládat v indexovaném režimu, jinak se ve WOW nezobrazí.
  7. Zdravím, Věnuji se reskinnování a dneska jsem se dostal k předělávání vlasů, vousů a obočí. Problém je v tom, že když použiju režim RGB (mnoha barev) wow mi to nepobere a nic neukáže. Musím tedy převést do Indexovaného režimu (256 barev) a ten nezná průhledné barvy, poté nemůžu udělat okraje do ztracena a stane se toto. http://desmond.imageshack.us/Himg401/scaled.php?server=401&filename=vousy.png&res=landing Hrany jsou příliš ostré a to se určitě nikomu líbit nebude... Neví tedy někdo, jak to, že blizzard může používat RGB barvy?
  8. Zdravím, už delší dobu se tu potýkám s problémem u command příkazů, když nemám nikoho v targetu a zadám nějaký command (.mod asp 10, .mod sca1,2, atd...) tak mi to automaticky targetne hráče, kterého jsem měl naposledy v targetu. Začal jsem to ignorovat a nějak jsem se s tím snažil vyjít, ale objevil se další problém a to i když mám v targetu třeba nějaké npc a chci mu dát .die Tak to automaticky targetne opět předešlého hráče, což je při tomto příkazu celkem velký fail. Nevíte někdo, jak by se to dalo opravit? Případně, kde hledat chybu? Děkuji za každou odpověď. Phil.
  9. WoW.exe

    Koukni se na ty torrenty 4.3.0 a tam si zaškrtni, že chceš stáhnout jenom to exe
  10. Otevřená brána [GOB]

    Jop, takhle to mělo fungovat (jen s větším radiusem) Problém byl v tom, že když se žádný hrač nelognul u toho ale ADT dál (jak už jsem zmiňoval) tak script nefungoval
  11. Otevřená brána [GOB]

    Radius byl nastavený přes cleou mapu, ale když se hráč lognul daleko od něj, tak to prostě nesejmul ten trigger a neotevřela se brána
  12. Otevřená brána [GOB]

    Glararane: No my jsme to měli přes C++, šlo to krásně, ale když se někdo lognul o ADT dál, tak ho to nesejmulo a brána se neotevřela Hkarta: No to jsem si také myslel, ale bohužel :/
  13. Otevřená brána [GOB]

    Jej melu blbosti. Jasně EventAI máme nastavené Den,Noc, ale kde přesně udělám to, aby byla otevřená?
  14. Otevřená brána [GOB]

    Jako vím jak to udělat pomocí questu nebo tak, ale potřebuji aby se to udělalo hned po restartu, to by také šlo?
  15. Zdravím, Máme na serveru bránu. Ve skutečnosti to jsou dvě brány jedna se spawne na den, druhá na noc. Problém je v otm, že nevím jak udělat to, aby brána byla ve dne stále otevřená (automaticky po restartu). Zkoušeli jsme to přes C++ trigger, že jak se někdo přiblíží, otevře se a zůstane otevřená, ale tento systém bohužel trošku blbnul. Nenapadá někoho něco primitivního? Děkuji Phil.
×