Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Saqirmdev

Members
  • Content count

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Everything posted by Saqirmdev

  1. 2 servery na 1 pc

    Žiaden emu neni nanič dobrý, funguje tak ako si ho opraviš a (+) ako ho opravuju offic. developeri (napr github..), žiaden nieje dokonalý.
  2. [C++] Spawn Gameobjectu po zabiti NPC

    Neni to v Scripte (C++) ale v SQL si fixni ten gameobject: http://collab.kpsn.org/display/tc/Gameobject+template+tc2 Pozri si flagu a type
  3. Neufnkčný custom pet script.

    Cez custom scripty všetko nespravíš a budeš mať vtom strašný bordel... naviac Grant Hackfix void Reset() OVERRIDE { me->SetMaxHealth(uint32(100000)); me->UpdateMaxHealth(); } Reset() v PetAI je evade mode skús cez funkciu: Player::SummonPet switch (petType) { case SUMMON_PET: pet->SetMaxHealth(uint32(1000000)); pet->UpdateMaxHealth(); break; default: break; }
  4. Hledám učitele

    Myslím že nezáleží na tom, či to niekto copypastne z googlu sem alebo ľudia to nájdu tam, ak človek sa chce naučiť tak sa stará a nájde si tutoriali a bude si to skúšať, a nie čakať že niekto ho to naučí a vleje mu to do hlavy ..
  5. Trinity core RBAC

    Hlúposť, RBAC je delenie accontov do skupín tzv. Administrator, GameMaster, Player, Moderator Commandy sú rozdelené a tato funkcia je vcelku dobrá, napr. môžeš si spraviť COMMAND ktorý bude rozdeľovať funkciu pre každú skupinu... Ak tam dáš 1,2,3,4 tak to môžem nazvať EPIC HACK FIX problému, v Databaze tabuľka rbac_account_groups by mal každý GM master / ADMIN mať pridanú správnu hodnotu, doporučujem RBAC.DefaultGroups = "1" (v Configu) tzv. každý hráč po založení ACCOUNTU bude mať svoju skupinu (1). Nedoporučujem použivať tuto variantu ktorú uviedol Andorhal. @Frytiks: Toto nakodil -spp ktorý je aktualné DEVELOPER na TRINITYCORE takže je to od TrinityCore... // Edit: @DBobx je to úplne jednoduché, na TrinityCore je napísane "A bit of brain" -> trocha rozumu, takže ak robí server parta blbcov čo nevie pomalí ako čo funguje tak napíše to čo ty, ja osobne RBAC využívam a nevidím vtom jedinú chybu
  6. Snaha o CZ/SK MoP ktorý dopadne ako každý jeden..
  7. Nejlepší hry

    SMITE ! SO BEST FELL LIKE GOD! - Limbo (Logic Game ) - Demigod (Škoda že to nieje online ale vcelku sranda) - Smite ( 3D MOBA GAME) - Warcraft 3 (Blizzard games sú proste blizzard games) - Star Wars - EAT (Stará strategia ale vcelku dobrá) - Command of Conquer - Generals (Všetký CoC sú dobré) - Asassin's creed - Hearthstone (Vcelku to človeka zabavi) - Starcraft II (Blizzard Game) - Diablo II - LOD (Blizzard Game Too) - WoW (Best of MMORPG & Blizzard Game)
  8. :-D :-D Repack, Repack a TrinityCore nikdy neporovnávaj :-D? Cmangos a Mangos ma malo developerov čo sa o to starajú, takže idú pomaličky ale zase nerobia chyby, zato TrinityCore Denne ma 2-10 Commitov, ale vždy niečo re-workuju napr. Vehicle system a potom to aj tak dopadne, TrinityCore je funkčnejšie ak by som to mal takto zobrať, ja už pracujem s TrinityCore cca 1 rok a doporučujem TrinityCore, ale tak isto musíš mať nejaké základy v DB & Core (C++). Jak mangos tak aj TrinityCore ma ešte dostatok chýb, aj keď wotlk už je +- 6 rokov tak tých chyb je tam ešte fakt dosť ....
  9. Programovanie

    No ako prvé by si sa mohol naučiť písať, Jaca? chcel si povedať Java, SQL (je Dotovaci Jazyk) MYSQL je len program ktorý ti vytvorí network k databaze. Takéto veci sa nedajú učiť, musíš si to testovať sám a prísť nato, inak to je strata času..
  10. Stormwind Freezne server.

    Ja tento problém nemám :-/ hmm, skus si nahrať znová TDB (world) Tabuľku Creature, Gameobjects, AreaTrigger, btw crashuje to aj Clienta (WoW Error)
  11. Stormwind Freezne server.

    Akú máš rev. ? Možno je tam nejaký object ktorý si nechtiac spawnul a zhadzuje ti server alebo nejaký AreaTrigger, Boss etc.. Nemáš náhodou repack?
  12. Problem s commandem

    Toto fixoval TrinityCore, ale skus sa pozrieť na RBAC či to maš povolené
  13. Start error

    Tento error je myslím na TrinityCore lebo asi smazali tuto úpravu z updates.. ak si dobré pamätám tak som mal ten istý problem Tu máš to SQL, zahrňa to zopar mojích fixov, takže by si mal mať správne fixle SpellTargetSpell asi u všetkých bossov včetne Harvest Soul (LK) https://gist.github....rget_spells.sql
  14. Start error

    v Spell_target_spell myslím si pridaj stlpec effindex
  15. Teleporter

    Doporučujem ti použiť SQL developera, aspoň pre teba ak si newbie...
  16. Teleporter

    Stiahni si (doporučujem HEIDISQL) otvor WORLD tabuľku -> QUERY a nahoď tam tie .SQL
  17. Definice "me" v Trinitycore

    me sa používa v Creature Scriptoch, tzv. This -> Vykonavateľ tohto scriptu ktorý sa zisťuje v Creature Script_name, napr u Bossa, ak máš script_name napr. boss_lich_king tak v Scripte pod class boss_lich_king : public CreatureScript ... tak me myslí Lich Kinga... (me == this) v Creature scriptoch. .. V tvojom prípade , ak me sa myslí target if (Unit* me = player->GetVictim()) player->GroupEventHappens(QUEST_STINKYS_ESCAPE_A, me); Alebo] player->GroupEventHappens(QUEST_STINKYS_ESCAPE_A, player->GetVictim()); ak me ma Smerovať na vykonávateľa / Hráča / Na seba, tak je to zbytočné lebo miesto ME tam je PLAYER, ak to chceš mať pre seba player -> me tak stačí toto: Player* me = player; Ale je to zbytočné
  18. Oregon Core, mrtvé?

    Alebo zober si Oregon Core a fixuj si ho sám ... na 2.4.3 už nieje toľko práce, a za týždeň to spravíš pohode (CC Delay, Grounding Totem System, Spell Reflection System, Vanisihing System, BInary Resisty) a dôležite veci máš fixle
  19. Armor Penetration na poslednej Verzii TrinityCore funguje ako má 1) Buď nevieš pullovať core cez git a nemáš šajnu ako sa updatuje 2) Alebo nevieš ako vôbec Armor Penetration Funguje uint32 Unit::CalcArmorReducedDamage(Unit* victim, const uint32 damage, SpellInfo const* spellInfo, WeaponAttackType /*attackType*/) { float armor = float(victim->GetArmor()); // Ignore enemy armor by SPELL_AURA_MOD_TARGET_RESISTANCE aura armor += GetTotalAuraModifierByMiscMask(SPELL_AURA_MOD_TARGET_RESISTANCE, SPELL_SCHOOL_MASK_NORMAL); if (spellInfo) if (Player* modOwner = GetSpellModOwner()) modOwner->ApplySpellMod(spellInfo->Id, SPELLMOD_IGNORE_ARMOR, armor); AuraEffectList const& resIgnoreAurasAb = GetAuraEffectsByType(SPELL_AURA_MOD_ABILITY_IGNORE_TARGET_RESIST); for (AuraEffectList::const_iterator j = resIgnoreAurasAb.begin(); j != resIgnoreAurasAb.end(); ++j) { if ((*j)->GetMiscValue() & SPELL_SCHOOL_MASK_NORMAL && (*j)->IsAffectedOnSpell(spellInfo)) armor = floor(AddPct(armor, -(*j)->GetAmount())); } AuraEffectList const& resIgnoreAuras = GetAuraEffectsByType(SPELL_AURA_MOD_IGNORE_TARGET_RESIST); for (AuraEffectList::const_iterator j = resIgnoreAuras.begin(); j != resIgnoreAuras.end(); ++j) { if ((*j)->GetMiscValue() & SPELL_SCHOOL_MASK_NORMAL) armor = floor(AddPct(armor, -(*j)->GetAmount())); } // Apply Player CR_ARMOR_PENETRATION rating and buffs from stances\specializations etc. if (GetTypeId() == TYPEID_PLAYER) { float bonusPct = 0; AuraEffectList const& armorPenAuras = GetAuraEffectsByType(SPELL_AURA_MOD_ARMOR_PENETRATION_PCT); for (AuraEffectList::const_iterator itr = armorPenAuras.begin(); itr != armorPenAuras.end(); ++itr) { if ((*itr)->GetSpellInfo()->EquippedItemClass == -1) { if (!spellInfo || (*itr)->IsAffectedOnSpell(spellInfo) || (*itr)->GetMiscValue() & spellInfo->GetSchoolMask()) bonusPct += (*itr)->GetAmount(); else if (!(*itr)->GetMiscValue() && !(*itr)->HasSpellClassMask()) bonusPct += (*itr)->GetAmount(); } else { if (ToPlayer()->HasItemFitToSpellRequirements((*itr)->GetSpellInfo())) bonusPct += (*itr)->GetAmount(); } } float maxArmorPen = 0; if (victim->getLevel() < 60) maxArmorPen = float(400 + 85 * victim->getLevel()); else maxArmorPen = 400 + 85 * victim->getLevel() + 4.5f * 85 * (victim->getLevel() - 59); // Cap armor penetration to this number maxArmorPen = std::min((armor + maxArmorPen) / 3, armor); // Figure out how much armor do we ignore float armorPen = CalculatePct(maxArmorPen, bonusPct + ToPlayer()->GetRatingBonusValue(CR_ARMOR_PENETRATION)); // Got the value, apply it armor -= std::min(armorPen, maxArmorPen); } if (armor < 0.0f) armor = 0.0f; float levelModifier = getLevel(); if (levelModifier > 59) levelModifier = levelModifier + 4.5f * (levelModifier - 59); float tmpvalue = 0.1f * armor / (8.5f * levelModifier + 40); tmpvalue = tmpvalue / (1.0f + tmpvalue); if (tmpvalue < 0.0f) tmpvalue = 0.0f; if (tmpvalue > 0.75f) tmpvalue = 0.75f; return std::max<uint32>(damage * (1.0f - tmpvalue), 1); } Vzorec na CAP: if (victim->getLevel() < 60) maxArmorPen = float(400 + 85 * victim->getLevel()); else maxArmorPen = 400 + 85 * victim->getLevel() + 4.5f * 85 * (victim->getLevel() - 59); MaxArmorPenetration na Level 80 => 15252 Takže ak to testuješ na 30 000 armor tak je to zbytočne lebo tam je ten rozdiel minimálny takže 30 000 - (15252 * 0.%) ak % => 100 tak je to (15252 * 1 = 15252) 30 000 - 15252 = 14784 zostatok armoru pri 1OO% ARP
  20. NPC faze

    Jednoducho .npc set phase ## a potom cez Quest zmeníš hráčovy fázu
  21. Chyba pri update DB

    Nemáš náhodou 32bitový system a 64 bitové TrinityCore na linux? alebo niečo take?
  22. Character Equip

    Funguje to tak Že ak niekto smaže Equip tak sa to smaže s Equipment Cache a s Item_instance ak sa nemýlim.. V tom prípade GUID toho itemu neexistuje a je nenahraditeľný, iba že by si to nahral zo zálohy.
  23. Chyba pri update DB

    Nie, tie updaty čo dávaš ak si ich nejak mergol cez CUT alebo podobné tak myslím že TrinityCore tam ma chybu a vytvorí ti to dva krat to iste takže más 4000 Riadkov SQL updatov *2 => 8000 riadkov Aspoň tento problém som mal ja pri updatovani databáze keď sa nemýlim, ale radšej si to over.. Riešenie: Ak tvoja DB je čistá, tak ju smaž, znova si nahoď TDB, a potom si skus upraviť ten merge tych SQL v updates a pôjde ti to bez erroru, ak sa nemýlim tak v 55-60% ti to hodí error ako DUPLICATE a s Equipment Template @Tomáš Kolinger: World Databáza sa s updatmi Character a Auth databáze nijak nespája, data sa používajú v core zo všetkých 3 db, to ale z updatmi nemá nič spoločne ohľadom Erroru a spojení
  24. [Nábor] DefendStars - DEV C++ a SQL

    V každej oblasti takže C++, SQL to je všetko ohľadom WoW, si si istý že máš dostatočné skúsenosti aby si dokázal niekoho priučiť.. Tvrdíš o sebe že si skúsený Admin odkiaľ berieš tie skúsenosti, sorry ale poznám adminov z veľkých serverov a tvoje meno som nikde nevidel iba že by si sa inak volal (nejaký malaco)? Ale inak veľa šťastia, beztak ďalší 3.3.5a fun server ako ďalších 1500, zaujíma ma čo chceš ponúknuť aby si vynikol
  25. Změna barvy azzinoth(ek)

    Je to iný item, ak myslíš tie normálne (myslím že existuje vo WoW) .. Alebo si môžeš zistiť Item ModelId z MPQ a vytvoriť si vlastný item kde bude custom skin (Je milion modelov vo MPQ čo niesu definované v SQL (item_template))
×