Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Nerf

Members
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About Nerf

  • Rank
    Level 1

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. [Problém] Boss script

    Upravil jsem to, ale problém stále přetrvává.
  2. [Problém] Boss script

    Zdravím uživatele wowresource.eu Chtěl bych vás poprosit o pomoc s custom bossem. Vytvořil jsem C++ script pro bosse, zapsal jsem ho do ScriptLoaderu i do CMakeListu, zkompiloval jsem to bez chyb. V DB jsem tento script přiřadil mnou vytvořenému npc. Když toto npc spawnu, tak script vůbec nevyužívá, ale ve výpisu z příkazu .npc i se vypíše, že script je k tomuto npc přiřazen. Vůbec netuším kde by mohl být problém, tak žádám o pomoc vás. Děkuji za pomoc boss_gasguald.cpp #include "ScriptPCH.h" #define SPELL_SBREATH 57570 #define SPELL_SDOT 57579 #define SPELL_TAIL 74531 #define SPELL_CLEAVE 74524 #define SPELL_FEAR 65543 class boss_gasguald : public CreatureScript { public: boss_gasguald() : CreatureScript("boss_gasguald") { } struct boss_gasgualdAI : public ScriptedAI { boss_gasgualdAI(Creature* creature) : ScriptedAI(creature) {} uint32 Sbreath_Timer; uint32 Sdot_Timer; uint32 Tail_Timer; uint32 Cleave_Timer; uint32 Fear_Timer; void Reset() { Sbreath_Timer = 15000; Sdot_Timer = 23000; Tail_Timer = 20000; Cleave_Timer = 6000; Fear_Timer = 35000; } void EnterCombat(Unit * /*who*/) { me->MonsterYell("Enemies! Now is my time! None shall survive!", LANG_UNIVERSAL, NULL); } void JustDied(Unit * /*killer*/) { me->MonsterYell("I.. I have been.. defeated! How.. can this.. be?", LANG_UNIVERSAL, NULL); } void KilledUnit(Unit * /*victim*/) { me->MonsterYell("You tried to kill me and you die! How funny end!", LANG_UNIVERSAL, NULL); void UpdateAI(const uint32 diff) { if (!UpdateVictim()) return; //Sbreath_Timer if (Sbreath_Timer <= diff) { DoCast (me->getVictim(), SPELL_SBREATH); Sbreath_Timer = 15000; } else Sbreath_Timer -= diff; //Sdot_Timer if (Sdot_Timer <= diff) { DoCast (me->getVictim(), SPELL_SDOT); Sdot_Timer = 23000; } else Sdot_Timer -=diff; //Tail_Timer if (Tail_Timer <= diff) { DoCast (me->getVictim(), SPELL_TAIL); Tail_Timer = 20000; } else Tail_Timer -= diff; //Cleave_Timer if (Cleave_Timer <= diff) { DoCast (me->getVictim(), SPELL_CLEAVE); Cleave_Timer = 6000; } else Cleave_Timer -= diff; //Fear_Timer if (Fear_Timer <= diff) { DoCast (me->getVictim(), SPELL_FEAR); Fear_Timer = 35000; } else Fear_Timer -= diff; DoMeleeAttackIfReady(); } }; }; void AddSC_boss_gasguald() { new boss_gasguald(); } ScriptLoader.cpp #ifdef SCRIPTS /* This is where custom scripts' loading functions should be declared. */ void AddSC_boss_gasguald(); #endif void AddCustomScripts() { #ifdef SCRIPTS /* This is where custom scripts should be added. */ AddSC_boss_gasguald(); #endif } CMakeList.txt # Copyright (C) 2008-2012 TrinityCore <http://www.trinitycore.org/> # # This file is free software; as a special exception the author gives # unlimited permission to copy and/or distribute it, with or without # modifications, as long as this notice is preserved. # # This program is distributed in the hope that it will be useful, but # WITHOUT ANY WARRANTY, to the extent permitted by law; without even the # implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. set(scripts_STAT_SRCS ${scripts_STAT_SRCS} Custom/boss_gasguald.cpp ) message(" -> Prepared: Custom")
  3. [Pomoc] Sháním věci pro TrinityCore

    Jo, špatně sem se díval, promiň. Díky moc
  4. [Pomoc] Sháním věci pro TrinityCore

    Mohl bych poprosit ještě o auth db?
  5. Web Design

    Ten druhý template je o dost lepší než první, dobrá práce. Také doporučuji ukládat do formátu png, jinak při ukládání do jpg máš výběr kvality u Photoshopu
  6. Zdravím uživatele wowresource.eu Mám menší problém. Chtěl bych si připravit na svém počítači WoW server fungující na emulátoru TrinityCore, abych se s tímto emulátorem naučil pracovat a také si prošel strukturu DB. Mám však problém s připojením se na stránky github.com. Zkoušel jsem smazat cache, cookies v prohlížeči, ale stále nic. Prohlížeč mi vypisuje, že nemůže zobrazit webovou stránku (ano, zadávám správný název stránky a ano, zkoušel jsem i jiný prohlížeč). Nyní bych se rád dostal k tomu o co bych chtěl zažádat. Chci vás požádat jestli by byl někdo natolik ochotný a nepomohl mi. Potřeboval bych stáhnout nejnovější a funkční revizi TrinityCore2, kompletní a funkční databázi a nakonec i auth a character databázi. Pokud by šlo, tak nahrát nejlépe na uloz.to, nebo i jinde. Děkuji všem, kteří by mi chtěli pomoct
×