Ten útržek kódu je definice proměnných. V C++ musíš nejdřív proměnnou nadefinovat, než jí můžeš použít. Takže řekneš jakej datovej typ má a její název...
Rozdíl mezi TC, OC či jakýmkoliv jiným emulátorem je v maličkostech, občas se něco jmenuje jinak, občas něco funguje jinak. Ve výsledku je to ale strašně moc podobný kód a dá se říct stejný, protože všechny emulátory vychází ze stejného jádra. Původní otázka nedávala smysl, C++ je vždy všude stejné, je to jazyk a platforma pro vytváření programů, teprve samotné programy můžou být napsané trochu jinak a tak se budou nějak lišit.
To záleží na tom jak moc zkušený programátor jseš. Já například měl několikaletou praxi v programování, když jsem se dostat k emulátorům a C++, takže mě trvalo tak týden, než jsem se trochu rozkoukal a začal jádro zásadně upravovat a rozšiřovat ho. Když umíš už nějaký programovací jazyk, tak ti to strašně pomůže, protože všechny programovací jazyky maj logiku stejnou, jen se to trochu jinak píše (jak se to píše si můžeš bez problému vygůglovat, stackoverflow, ...). Pokud nemáš žádný zkušenosti s programováním, tak začínat s C++ v projektu jako jsou emulátory je sebevražda. Jsou to velký projekty, všechny je propletené, spojené a pokud neovládáš základy, tak ti to bude připadat jako hromada magickýho kódu, což je špatně, protože když netušíš jak emulátor funguje, co která třída dělá, na co která funkce přesně je, tak těžko něco vytvoříš a lehce emulátor rozbiješ. Takže pokud programátor, klidně si jdi rovnou zkoušet něco v core, pokud ne, tak se nejdřív nauč programovat.
Já jsem začínal tak, že jsem prostě potřeboval něco udělat a udělal jsem to. Na začátku jsem 90% času trávil tím, že jsem četl kód a zjišťoval tak, co která část aplikace dělá, abych vůbec věděl, jakým způsobem a kde provést modifikace, abych docílil toho co jsem chtěl. Emulátory nemají dokumentaci, komentářů je minimum, takže kód je naprosto nezdokumentovaný, z tohoto pohledu je to naprostá katastrofa a tvoří to velkej informační blok pro nováčky, s tím budeš mít určitě problém taky. Nicméně řešení na to neexistuje, guide/howto na to neexistuje a ani se napsat nedá, je to prostě veliký a je toho hodně. Ze scriptů bossů se toho moc nenaučíš, naučíš se psát bosse a pochopíš jak fungují, nicméně to je ta triviální (a menší) část emulátoru. Pravý programování se odehrává v implementaci komunikace a základních mechanismů hry.
Nejvíc ti pomůžou fóra emulátorů, případně http://www.ownedcore.com/. Nic jinýho neznám... Já osobně drtivou většinu informací získal přímo z kódu, pokud máš dost trpělivosti, tak tam najdeš všechno co potřebuješ.
A to je asi všechno...