Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

xhard

Members
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About xhard

  • Rank
    Level 1

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    wow2side
  1. TC2 C++ Custom Script help

    Close už sem nato přišel.Dik
  2. TC2 C++ Custom Script help

    tak neco sem nasel a je to spis takto ale nevim jak to pridat k te funkci void OnMapChanged(Player* player); { player->HasAura(SPELL_Berser6); player->RemoveAura(SPELL_Berser6); } rekneme ..kam to zaradit atd nebo to pouzit jinak .. pokud sem to pridal k case tak to sundavalo pri pouziti itemu venku ale ne automaticky musel sem kliknout na item . slo by to nejak automaticky zaradit do nejakyho if else nebo tak neco ? jeste sem zkousel tohle void OnPlayerEnterMap(Map* map, Player* player) { if (map->GetId() == 1) { player->RemoveAurasDueToSpell(400005); ChatHandler(player->GetSession()).PSendSysMessage("MRDAM NATO."); ale nic nefnugje
  3. TC2 C++ Custom Script help

    ok diky Yaro Dal bych se chcel zeptat jak udelat nejaky check na remove pri odejiti z raidu aby to sundalo auru z toho itemu napriklad : //remove auras before removing from map... RemoveAurasWithInterruptFlags(AURA_INTERRUPT_FLAG_CHANGE_MAP); nebo neco ve stylu tohoto AuraApplication * aurApp = i->second; // Do not remove aura which is already being removed if (aurApp->GetRemoveMode()) return; Aura* aura = aurApp->GetBase(); _UnapplyAura(i, mode); // Remove aura - for Area and Target auras if (aura->GetOwner() == this) aura->Remove(mode); nebo spis takto neco : case 400001: // Berserk 50% { if (player->GetMap()->IsRaid()) return false; CastSpell(this, 400001, true, NULL, triggeredByAura); Aura const* = GetAura(400001); if (!player || !player->GetMap()->IsRaid()) return false; RemoveAurasDueToSpell(400001); }
  4. TC2 C++ Custom Script help

    Zdravím Potřeboval bych pomoct nebo nějak navést nebo říct zda je to vůbec možné. Jedná se o core/sql/dbc edit pro Berserking Potion pro hráče který má custom spell s nastavenym DMG , ktery by šel použít výhradně jen v Instancích.(nebo vytvořit čistě c++ spell spell_berserking který by se dal na potion/flask.item apodobně) Nejlepší by bylo vymyslet jak udělat ten buff/auru který nepujde použít jinde mimo raid/dung instance. stačí mi klidně poradit jen ten Limit příkaz např : bool IsInRaid(Player * pPlayer) ... pPlayer->GetAreaId()/GetmapID/IsInRaidinstance ...return true/false nevím jak to právě definovat. Pokud by někdo věděl jak třeba udělat byl bych rád za jakoukoliv pomoc Zkoušel sem conditions ale to funguje jen na 1. mapu .. disables nefungovali vůbec..pak něco málo s DBc atributama ale jediné co sem našel byl Limit na BG nebo Arenu nebo block v instanci.. zkoušel sem to podle toho, přidat vlastni s tím že sem postup dal do opačné fáze ale nemělo to žádný účinek. (že místo bloku v instanci to blokovalo world). Kontakt zde na fóru Děkuji všem za jakoukoliv pomoc.
×