Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

hisgrak

Members
  • Content count

    846
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    13

Posts posted by hisgrak


  1. Ahoj,

     

    samozřejmě tu nejnovější verzy která byla ke stáhnutí než z projektem skončil

     

    => Nemáte.

     

    Tohle vypadá na něco dost starýho.

    Použijte něco novýho co je updatovaný, nebo se pak nedivte že to nefunguje.

    Odesílá se to přes mail() -> je to přes localhost.

     

    Na Wedosu mail funguje naprosto standardně, jediný omezení je v počtu emailu za určité období.


  2. Vypadá do na pohled moc pěkně,

     

     

    Prál jsi si feedback ...

    • Projdi si strukturu HTML stránky -> meta tag by měl být vždy uvnitř <head>
    • css styly až na výjimky do vlastního souboru
    • zamyslel bych se nad použitým kódováním, nebude lepší UTF-8? Přečti si o tom něco ...
    • je tento dotaz opravdu nutný?
      // Alliance
      $asql = "SELECT (online) FROM characters WHERE race IN(1,3,4,7,11)";
      $asqlquery = mysql_query($asql) or die(mysql_error());
      $amemb = mysql_result($asqlquery,0,0);
      


    • Z logiky věci by se mi v dotazech více líbil COUNT místo SUM (nevím ted z hlavy jak je na tom výkonově, ale podle selskýho rozumu na tom bude count lépe), ikdyž bude výsledek v TOMTO případě stejný.
    • jak už tu psal Hamless ... vypisuje ti to warning pokud je 0 online hráčů, zkus to vymyslet tak aby ti to nic nevypisovalo (pokud se ti error neukazuje zkus si dát na začátek stránky error_reporting(E_ALL);
    • zkus kód lépe formátovat a trochu lépe pojmenovávat proměnné, až budeš psát něco většího tak se z toho zjevíš

    Možná by se toho našlo víc, ale myslím že s tímto se na chvilku zabavíš když budeš chtít :).

     

    Jinak, nepovažuju za nutné aby se do tebe někdo navážel, já nevidím důvod. Každý sám ví jak začínal a tohle je způsob jak se zdokonalovat. GO ON jaykiss :), pak se s námi poděl o to jak jsi pokročil ;-)


  3. @Hisgrak: Gigabit ethernet je zbytečné, tady ti bohatě stačí stovka. Mezi emu a db není zas až takový traffic. Já mám takhle dedikovanou databázi, mám to propojené stovkou a celý interface jede asi na 2%.

    Kolik máte hráčů? Docela by mě zajímalo jakej je u tohoto traffic, když jich hraje online třeba 2K.


  4. No, TC2 server se skládá z

    1. World server
    2. Auth server
    3. DB server

     

    Teoreticky můžeš mít každý na jednom počítači a pokud je budeš mít propojeny nějakým datovým spojem s dostatečnou propustností tak to může být výkonnostně hodně poznat.

     

    "báj voko" bych hodil AUTH+WORLD na 1 server a přes gigabit ethernet připojil 2. server s Databází ... třeba.

     

    Otázka je proč to dělat? Budete mít tolik hráčů že vám to pc1 nebo nedej bože pc2 samostatně nedá?

    Akorát budete platit zbytečně za elektřinu.

     

    Edit.: určitě by nějak šlo rozdělit na samostatný server instance a world, nebo battlegroundy ale to by bylo trochu jiný kafe ;-)

    • Upvote 1

  5. Account Manager jsem nestáhl proto, že by někdo měnil informace v patičce.

    Samozřejmě mě to štve když lidi dělají co dělají, ale s tím už člověk musí prostě počítat. Dneska se vykrádá ve větší či menší míře všechno a aby se to nedělo, to by člověk nesměl dělat nic.

     

    Z těch dvou variant se mi zdá ideální ta 2. - začněte dělat na manageru 2.0. Pěkně open source s nějakou vhodnou licencí a je to.


  6. Skvelá práca! :) Higi nesklamal ;) ,prepáč že tak neskoro,avšak mám otázku: Neplánuješ to prezentovať ako nový samostatný projekt? :)

     

    V dohledné době určitě ne, pokud by se to mělo dát public, chtělo by to přepsat, vymyslet nějakej design, addon udělat více jako addon, ale v současné době se věnuji něčemu jinému tak by to asi moc nešlo.


  7. Upraveny podmínky pro zasílání linku pro stažení, prosím pročíst.

     

    Jinak, testoval jsem to na dnešním dnem nejnovější revizi TC2 a všechno funguje.

    Koukal jsem a dělali nějaké změny u práv uživatelských účtu RBAC, pořádně nevím jak to funguje, ale účet který používáte musí mít povoleny příkazy na odesílání in-game mailů.

    • Upvote 1

  8. To není pravda. Maily přece odjakživa tečou přes třídu Player. V konstruktoru se vyzvednou (skrze ObjectMgr) a destruktor je smaže (z RAM). A koukni do metody Player::Update. :P

    Ten mail přijde když to zapíšeš do DB. My na undergroundu jsme všem hráčům doporučovali relog postavy, když si nechali poslat itemy poštou. Fungovalo to. ;)

     

    EDIT : A ještě něco. Pamatuješ na magosweb? Ten ti nedovolil se přihlásit na web, když jsi byl přihlášenej ve hře (s accountem). Mělo to svoje opodstatnění. :)

    MIMOJINÉ, právě mangosweb uměl posílat emailem itemy. Byl tam jakýsi "VIP" systém. Nebylo by lepší si ten základ vypůjčit a poupravit to? :)

    Relog postavy není explicitní akce?

    Když to odešleš přes RA, tak vše vyřeší emulátor a nemusíš řešit nic.


  9. Maily bych odesílal přes RA consoli, není to tak lehký jak to vypadá.

    Pokud si dobře vzpomínám, tak emulátor čte nové maily z DB jen při zapnutí nebo nějakým explicitním reloadu.

     

    stáhni/napiš si na RA consoli nějakou třídu a je to raz dva.

     

    $ra->connect(...)		  
    $ra->login('user', 'pass')
    $ra->sendCommand('send items pepa "Itemy" "Dobry den  zasilame predmety." id[:count]');

     

    ...

    • Upvote 4

  10. Neznám strukturu kódu toho čehosi co používáš, ale jen tak od oka bych tipnul,

    že někde provádíš něco jako

    $lang = "foo";
    

     

    Tohle na PHP ve verzi 5.4 vyhodí přesně tu hlášku kterou tu uvádíš.


  11. Pěkné :), nechceš to ještě upravit? Myslím, že je zbytečné duplikovat obrázky, když by stačilo prostě rozšiřovat jeden vnořenej div.

    nějakej workaround:

    
    <?php
    
    $countOnline = 600; // SELECT COUNT(*) FROM account WHERE online=1;
    $countMax = 1000; // Limit serveru na online hráče + GM accounty
    $width = 200; // Šířka baru
    
    function printBar($countOnline, $countMax, $width)
    {
       echo '<div style="width: '.$width.'; height: 20px; background-color: gray;">';
       echo '  <div style="width: '.round($width/(($countMax/$countOnline))).'; height: 20px; background-color: lime;">';
       echo '</div>';
    
    }
    
    
    printBar($countOnline, $countMax, $width);
    
    ?>
    
    
    

    • Upvote 3
×