Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Cmaranec

Members
  • Content count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Průměrný uživatel

About Cmaranec

  • Rank
    Level 4
  • Birthday 10/26/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ice-wow.eu/

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    iCe Online
  1. iCe Online shání C++ developera

    Zdravím všechny členy a návštěvníky wowresource.eu fóra. Server iCe Online shání do řad svých developerů C++ developera, ať už na opravu spellů (talentů, abilit, whatever), herních mechanismů, nebo vývoj AI pro nové dungeony a prostředí. Co požadujeme? věk 15+ znalost C++ (ne, Hello World nestačí ) znalost a zkušenosti v oblasti vývoje daného sektoru (jádro emulátoru, nebo AI rutiny) ochotu spolupracovat kontakt přes ICQ nebo Jabber Co nabídneme? v první řadě dobrý pocit, že práci s profesionálním týmem vývojářů Něco o serveru Server iCe Online má dlouholetou tradici na poli free serverů. Vznik se datuje do dob, kdy byl ještě MaNGOS "na houbách" a nebyla jiná volba než WoWEmu. Od té doby zažil mnoho vzestupů i pádů, ale s příchodem Cataclysmu přišlo i přes 500 nových hráčů. Nyní patříme mezi největší CZ/SK Cataclysm servery. Něco o vývoji Základ jádra je z emulátoru CactusEMU/SkyFireEMU, ale poslední plnohodnotný merge byl proveden koncem dubna. Proč? Odpověď je jednoduchá: cesta, kterou se začal ubírat vývoj emulátoru SkyFire se nám hrubě nelíbila. Do oficiálních kontributorů přibyli velice nezkušení lidé a copypasteři, jejichž commity způsobily špatnou orientaci v repozitáři (commitování více oprav různého druhu do jednoho commitu, používání TABů místo mezer, mnohočetné chyby vedoucí k pádům, commitování neotestovaných oprav, strategie "commit, revert, commit again, revert again", a další..). Na původním základu je naskládáno již přes 500 našich vlastních commitů. Mezi nimi je například oprava Reforgingu, Twin Peaks, Battle For Gilneas, mnoho oprav spellů (abilit a talentů), dalších herních mechanizmů a zanedlouho to bude i Archaeology. Pokud máte zájem se připojit k našemu týmu, můžete kontaktovat mě na ICQ 281-118-603 nebo na Jabberu [email protected] EDIT: omlouvám se, zapomněl jsem připsat stránky serveru: http://ice-wow.eu/
  2. Developer - Cataclysm server

    Updatujeme na 4.0.6a (13623), implementovali jsme battleground Twin Peaks a s developery pokračujeme na opravách oblastí (zatím jsme tak na cca 40% kontrol a oprav všech světovejch oblastí) Nabídka stále platí, a to jak pro případné zájemce o SQL development, tak pro C++ developery.
  3. Developer - Cataclysm server

    iCe Online - Cataclysm Hledáme lidi na posty: - C++ developer (core / AI) - SQL developer Podmínky: - věk 15+ - mít ICQ - vlastnit herního klienta na dané verzi (zatím 4.0.6a) - umět to, co vyžaduje dané místo (aby se nestalo, že se budete hlásit na C++ developera pouze se znalostí ingame příkazů) Nabízíme: - kvalitní GM tým - příležitost účastnit se na vcelku ojedinělém projektu - pokud všechno půjde jak má, tak i věhlas a slávu Pokud možno s předchozí praxí jinde, ale není to podmínkou. V případě zájmu pište na ICQ 281-118-603 (já, nick Kennny) Naše jádro má základy v CactusEMU, na vývoji ale pracujeme už přes měsíc a půl i sami, proto máme opravené věci, co jinde nejsou (kompletně funkční kanály včetně custom, combo pointy, holy power, soul shard systém i s bonusy, ..) Web serveru: http://ice-wow.eu/
  4. Hromadný dump characterů Tento patch vám dovolí po modifikaci dotazu a použití příkazu ".pdump writeall" vydumpovat všechny postavy dle vašeho kritéria. Vyextrahuje je do souborů se jménem [account]_[jméno postavy] Link na patch: http://paste2.org/p/1049283 SQL k tomu: INSERT INTO command VALUES ('pdump writeall',3,'Syntax: .pdump writeall'); Pro představu: v patchi je uvedena query pro vyextrahování všech postav nad level 60. Jedná se o řádku QueryResult qry = CharacterDatabase.Query("SELECT guid,name,account FROM characters WHERE level>60;"); //Custom query! kde SELECT guid,name,account FROM characters WHERE level>60; je samozřejmě dotaz s kritériem, který potřebujete. Byl to patch vytvořený mnou pro moje potřeby, měl by fungovat na nejnovější revizi TC, jen byl vygenerovaný GITem (používám GIT namísto HG) Snad to někomu pomůže
  5. na oficiálním MaNGOS GIT repozitáři je vytvořen branch od TOM_RUSe: http://github.com/mangos/mangos/commits/400 Vyvíjí základ, netestoval jsem to, vypadá to jen na podporu pár nových věcí (create worgena a goblina, možná stabilnější), Salja to s tim merguje ve svým repo.
  6. [PATCH] Časované achievementy

    Jop, dřív jsem měl Leeeeeroye udělanýho taky přes instance skript (resp. nastavení instance data a odpočítávání přímo v instance skriptu v Update), tohle je jen víc univerzální řešení.
  7. [PATCH] Časované achievementy

    Takže jsem se jednoho dne rozhodl, že napíšu patch pro achievementy, k jejichž splnění je třeba plnit kritéria v nějakém časovém limitu. Je to ale hack - nevypadá to tak, jak by mělo, je to spíše jednodušší varianta implementace. Důležitý je, že to funguje. http://paste2.org/p/738532 Jako ukázka jsou zahrnuty achievementy: - Leeeeeeroy (50 whelpů z BRS / 15 sekund, odmena titul) - Friend or Fowl (15 krocanů / 3 minuty) - POZOR! Pokud jste aplikovali můj patch na export CompletedAchievement z private do public, je nutné ho revertnout - tento patch ho zahrnuje. Prosím o hodnocení, připomínky a návrhy na vylepšení, samozřejmě i s tipy na další podobné achievementy. (Jen připomenu, že to je patch na slain více NPC za určitej čas, nejde např. o zabití bosse v časovým limitu) EDIT: Doplněk: pracuje na revizi 9610
  8. [PATCH] Přeměna itemu po uběhnutí duration

    Takže na Mangos fóru mě s touhle featurou nevyhnali, jen mi navrhli jiný způsob řešení. A sice: exportovat události do skriptový knihovny, kde si je přebere skript toho itemu. Čekám na vyjádření developerů na novou formu patche, kdyžtak pro případné zájemce zde: http://getmangos.com/community/showthread.php?12943-%5BPatch%5D-Item-changes-after-duration-expires/page2 Podoba novýho patche: MaNGOS Core Patch: http://paste2.org/p/722770 SD2 SVN Patch: http://paste2.org/p/722771 SD2 příklady (mysterious egg a disgusting jar): http://paste2.org/p/722773 Samozřejmě u obou nastavte příslušnej ScriptName a duration (já to testoval na 15s, origo je tušim tejden) EDIT: Možná by neškodila starší metoda s odesíláním "ItemCreated" hráči o vytvoření itemu, koneckonců snad se k tejhle podobě vyjádří vyšší moc na mangos fóru
  9. [PATCH] Přeměna itemu po uběhnutí duration

    UPDATE: http://paste2.org/p/710769 Vylepšení: * předělání z ukládání do std::list na UNORDERED_MAP na doporučení * bezpečnostní check - zdali má item nastavenou duration a zda vůbec existuje Pracuje s 9558. Podpořte patch i na MaNGOS fóru: http://getmangos.com/community/showthread.php?12943-%5BPatch%5D-Item-changes-after-duration-expires
  10. Patch vytvořen pro revizi 9130, ale měl by fungovat bez problémů i na vyšších revizích Jedná se o patch nejspíše pro fun servery nebo podobně, který umožňuje pomocí knihoven skriptů (ScriptDev2) přičíst hráči achievement. http://paste2.org/p/705144 Patch je využitelný i na blizzlike serverech, když se vám nechce používat special metodu třídy ScriptedInstance. Ovšem je to "hack", čili obejití toho, jak by se to doopravdy mělo dělat. Ale funguje to
  11. [PATCH] Přeměna itemu po uběhnutí duration

    Používáš 'patch -p1 <jmenosouboru.diff' ? Jestli jo, tak ti teď v noci nepomůžu, protože veškerý myšlenkový pochody ustaly už asi před hodinou Zejtra se na to mrknu
  12. Tak jsem drobet zapracoval na patchi pro itemy, které po dokončení duration zmizí, ale přidá se za ně item jiný (z nové tabulky) Patch je sestrojen pro novější revize (94xx), ale není problém ho aplikovat i na starší, git si s tim poradí. Stejný patch jsem postnul i na mangos fórum. http://paste2.org/p/693019 Snad to někomu pomůže Nápad vzniknul na základě http://www.wowhead.com/?item=39878 , které se má přeměnit v http://www.wowhead.com/?item=39883 Vlákno u mangošů: http://getmangos.com/community/showthread.php?12835-%5BHelp%5D-Destructible-items-based-on-duration
  13. Hledá se: SD2 AI developer

    Rozdíl je ještě možná ve funkčnosti vybranejch fcí, ale to bych tu nerozebíral. Každopádně metody by měly bejt stejný/podobný, struktura základních tříd (Player, Creature, GameObject,...) se od vzniku TS příliš nezměnila. Pouze TS na to má někdy fce pro ulehčení (již zmíněná RAID_MODE, UpdateVictim() namísto složeniny, a další..)
  14. Hledá se: SD2 AI developer

    Hergot, kdyby mi měli všichni za všechno co sem udělal zaplatit, tak vlastnim Microsoft Sakra lidi kde to žijem?
  15. Hledá se: SD2 AI developer

    Omluva, web serveru doplněn. Jak to myslíš - co z toho bude mít?
×