Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

t-wist7

Members
  • Content count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Průměrný uživatel

About t-wist7

  • Rank
    Level 4
  • Birthday 06/21/1994

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydliště
    Teplice
  1. Overclocking CPU

    Tady se člověk nikomu nezavděčí, je to jako mluvit do dubu... Přečti si znovu co jsem psal, voltáž nemá vliv na výkon.
  2. Overclocking CPU

    :-D Pod číslem kterému se nadává FSB najdeš šířku frekvence - jinak je to sběrnice spojující procesor a severní můstek základní desky. Vynásobením FSB s násobičem procesoru dostaneš jeho konečnou frekvenci. Se zvyšující frekvencí se snižuje stabilita - pro její zvýšení potřebuješ zvýšit voltáž - napětí procesoru (CPU Voltage), která zvyšuje nejen stabilitu, ale i teplotu procesoru a negativně tím ovlivňuje životnost procesoru. FSB frekvence taktéž přímo ovlivňuje frekvenci pamětí - většinou v biosu najdeš poměr FSB/paměti. Vlastnil jsem jen procesory značky AMD, takže s taktováním procesorů Intel nemám zkušenost. U AMD je také nutno snížit násobič HT linku (AMD obdoba FSB sběrnice) FSB*HT násobič. Frekvence se zpravidla pohybuje mezi 800 a 1200mhz podle typu desky. Snad ti to trošku osvětlí co je to FSB a něco o OC. :-)
  3. PHP - Code Help

    Pouziva se k tomu funkce mysql_real_escape_string("string") Dam ti priklad nezabezpeceny kod: $sql = "SELECT `id` FROM `accounts` WHERE `hash` = '".sha1(strtoupper($_POST['username']).":".strtoupper($_POST['password']))."' AND `username` = '".$_POST['username']."'"; zabezpeceny kod: $sql = "SELECT `id` FROM `accounts` WHERE `hash` = '".mysql_real_escape_string(sha1(strtoupper($_POST['username']).":".strtoupper($_POST['password'])))."' AND `username` = '".mysql_real_escape_string($_POST['username'])."'";
  4. Lagy,Pády,Freeze

    Omlouvám se, přehlédl jsem... U TC je to prakticky stejné, příslušný topic: www.trinitycore.org
  5. Lagy,Pády,Freeze

    Jak získat zpětnou vazbu při pádu: (z getmangos.com) Log soubory se nastavuji v mangosd.conf - Nastav jméno LogFile a LogFileLevel nastav na 3
  6. Lagy,Pády,Freeze

    1. Jakou používáš revizi jádra? 2. Modifikoval jsi zdrojový kód jádra? 3. Postni backtrace a log file - V případě že jsi jádro nemodifikoval postni backtrace na getmangos.com do sekce linux crash logs
  7. Lagy nekterych hracu

    Zkontrolujte vytížení sítě (zejména upload) a otestujte rychlost vašeho připojení, to co popisujete vypadá na přetížení sítě..
  8. [Chyba] Announce Patch

    Ano, taky možnost, doporučuji používat aktuálnější verzi patche s lepším formátováním: link
  9. Announce Patch

    Pokud příkaz zavoláte z konzole, funkce vrátí implicitně false -> pád programu - pro SEC_CONSOLE není přiřazena hodnost. bool ChatHandler::HandleAnnounceCommand(const char* args) { + int32 strid = 0; + if(!*args) return false; - sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args); + switch(m_session->GetSecurity()) { + case SEC_MODERATOR: + strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_MODERATOR; + break; + case SEC_EVENTER: + strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_EVENTER; + break; + case SEC_GAMEMASTER: + strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_GAMEMASTER; + break; + case SEC_SADMINISTRATOR: + strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_SADMINISTRATOR; + break; + case SEC_ADMINISTRATOR: + strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR; + break; + case SEC_CONSOLE: + sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args); + return true; + default: + return false; + } + + sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args); + return true; } Přidán případ pro SEC_CONSOLE, nejlepší by bylo kdyby autor topicu změnil kód prvního postu, protože většina lidí nebude číst dál...
  10. [Chyba] Announce Patch

    bool ChatHandler::HandleAnnounceCommand(const char* args) { if(!*args) return false; char* secLevel; switch(m_session->GetSecurity()) { case SEC_MODERATOR: secLevel = "Moder"; break; case SEC_GAMEMASTER: secLevel = "GM"; break; case SEC_ADMINISTRATOR: secLevel = "Admin"; break; case SEC_CONSOLE: sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args); return true; default: return false; } sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE, secLevel, m_session->GetPlayerName(), args); return true; } } Neměl jsem možnost to otestovat a je to jen na rychlo, až dojdu ze školy, do které to nestíhám, pošlu ti aktuální pozměněnou verzi patche :-)
  11. Lagy nekterych hracu

    Využití paměti i procesoru je opravdu vysoké, zjistil bych, které procesy využívají tolik paměti, v případě, že většinu využívá mangos, bych uvažoval o vypnutí VMap alespoň na hl. kontinentech. Stále si ale myslím, že zapojení podle schématu, které jsem psal, popřípadě vyměna síťových prvků, by měla pomoct. <OT>Udělej nám všem radost a zdrž se komentování na tomto fóru, než někdo z moderátorů učiní tvému řádění přítrž. Jak už psal Wladass, najdi si kamarády na některém z webů, které jsou vhodnějši pro tvou věkovou i inteligenční kategorii předškoláka(http://alik.idnes.cz/), kde si užiješ mnoho psiny... Omlouvám se za reklamu</OT> //Edit - překlep
  12. Lagy nekterych hracu

    <OT>Skvěle se tu bavím nad příspěvky Nechinho, je to lepši neže denní dávka lamer.cz (Omlouvám se za reklamu)</OT> Taky využívám služby internet od UPC, jak pro Server tak domácí síť. (Modem -> Router -> Switch -> PC;Server) a zaregistroval jsem na serveru náhodné odpojování hráčů. Poté, co byli odpojeni, jim doběhlo při přihlášení načítání na konec loading baru a zaseklo se. Dlouho jsem nevěděl v čem by mohl být problém, vyzkoušel jsem jiný emulátor, updatoval jsem ovladače síťové karty, vyměnil síťovou kartu, router, ale nic nepomáhalo. Problém jsem vyřešil zapojením Serveru přímo za modem, server tak má spolu s routerem samostatnou Veřejnou IP (Modem -> Switch -> Server;Router -> Switch -> PC) Tvoje služba 50/5 by ti měla přidělit tuším až 3 Veřejné IP. Doufám že jsem ti byl nápomocný. S pozdravem Twister7
  13. Tady je "můj"(spíše mnou upravený) uptime script, užívej moudře... soubor Script.php: function GetUptime($db, $realmid){ if(!mysql_select_db($db)){ echo "Bohužel se nepodařilo vybrat databázi".$realmd; } $data ="SELECT `starttime` FROM `uptime` WHERE `realmid` = ".$realmid." ORDER BY `startstring` DESC"; if(!$query = mysql_query($data)){ if($debug == 1){echo mysql_errno().":".mysql_error();} die(); } if(!$start = mysql_result($query, 0)){ if($debug == 1){echo mysql_errno().":".mysql_error();} die(); } if(!$start){ die();} $date = Time(); $time = $date-$start; mysql_free_result($start); $uptime = array( 'd' => $time / 86400 % 7, 'h' => $time / 3600 % 24, 'm' => $time / 60 % 60, 's' => $time % 60 ); return $uptime; } function ZpracUptime($uptime){ //dny if($uptime['d']==1){ $time['den']="den"; } elseif($uptime['d'] > 2 && $uptime['d'] < 5){ $time['den']="dny"; } else{ $time['den']="dní"; } //hodiny if($uptime['h']==1){ $time['hod']="hodina"; } elseif($uptime['h'] > 2 && $uptime['h'] < 5){ $time['hod']="hodiny"; } else{ $time['hod']="hodin"; } //minuty if($uptime['m']==1){ $time['min']="minuta"; } elseif($uptime['m'] > 2 && $uptime['m'] < 5){ $time['min']="minuty"; } else{ $time['min']="minut"; } return $time; } //Code by Vojta Konkol for www.twister7.cz přistupuj k tomu následovně: require "Script.php"; //nasledujici hodnoty zmen podle sebe $realmd = "realmd"; //jmeno DB s realmy $realm_id[1] = 1; //cislo prvniho realmu $realm_id[2] = 2; //cislo druheho realmu //prvni realmid $uptime = GetUptime($realmd, $realm_id[1]); $uptime_time = ZpracUptime($uptime); echo $uptime['d']." ".$uptime_time['den']." ".$uptime['h']." ".$uptime_time['hod']." ".$uptime['m']." ".$uptime_time['min']; //druhy realmid $uptime = GetUptime($realmd, $realm_id[2]); $uptime_time = ZpracUptime($uptime); echo $uptime['d']." ".$uptime_time['den']." ".$uptime['h']." ".$uptime_time['hod']." ".$uptime['m']." ".$uptime_time['min']; //Code by Vojta Konkol for www.twister7.cz Skript obsahuje i skloňování. Doufám že můj script padne na ůrodnou půdu a uplatní se i u ostatních. Prosím neměnte copyright
  14. Zákaz Duelu v určité oblasti

    Tím myslíš úpravou pouze na serveru nebo i na straně klienta, tohle řešení mi nepřijde moc elegantní, ale jestli jinudy cesta nepovede, tak díky za radu a bleskovou odpověď.
  15. Zákaz Duelu v určité oblasti

    Zakládám téma pro staré mazáky "Developéry" (jestli ješte nechrápou, ale říká se že čert nikdy nespí ): Chtěl bych se zeptat kde je uloženo ověřování místa duelu - (jestli je duel ve měste či ne) Potřebuji zakázat duely v určitém area, řešení si představuji cca takto: if("JeMesto()" || GetAreaID() == xxx) Otázka ale zní kde ono ověřování je, v Player.cpp jsem našel už samotný duel (ověření zda je hráč v radiusu duelu a dál přidání/odebrání vlajky), v Unit.cpp jsem našel shození všech aur a set HP na 1, a na konec v DuelHandler.cpp je už vypořádání s opcody Accept a Decline. Nerad zakládám nová témata, ale na shoutboxu nikdo neodpovídal, pak se nakonec ozval bLuma, odskočil jsem si a všechny zpravy mi "odjely" ta tam . Doufám že teda neřeknete že jsem málo hledal . Díky za případný rady a zdravím.
×