Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Fiki

Members
  • Content count

    855
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Fiki last won the day on July 12 2011

Fiki had the most liked content!

Community Reputation

76 Průměrný uživatel

About Fiki

  • Rank
    Czech Gaming Studio Programmer
  • Birthday August 21

Contact Methods

  • Website URL
    http://game-portal.eu

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydliště
    Darnassus
  • Zájmy
    SQL, C++, C#, MaNGOS, TrinityCore, PHP, Javascript, HTML, WoW, SciptDev2, Pawn (s tím už moc nedělám)

Recent Profile Visitors

10390 profile views
  1. Blizzlike Account Manager/WEB CMS

    Omlouvám se za double post, smažte tohle prosím.
  2. Blizzlike Account Manager/WEB CMS

    <script language="JavaScript"> TargetDate = "mesic/den/rok hodina:minuta AM/PM"; BackColor = "palegreen"; ForeColor = "navy"; CountActive = true; CountStepper = -1; LeadingZero = true; DisplayFormat = "%%D%% dní, %%H%% hodin, %%M%% minut, %%S%% sekund."; FinishMessage = "Je to tu!"; </script> <script language="JavaScript" src="http://scripts.hashemian.com/js/countdown.js"></script> Tenhle myslíš?
  3. Nový tutoriál přímo ode mě! Import postavy ze hry World of Warcraft do UDK. http://www.youtube.com/watch?v=V2ZZcO9vxOY
  4. Zdravím, s mými posty se roztrhl pytel a dneska vám sem postuju o free softwaru z produkce Autodesku pro studenty (například 3ds Max 2011, Maya 2011 apod.), které se dají stáhnout zdarma po registraci. Stránka je tu: Autodesk Education Community Katalog softwaru ke stažení zdarma Něco z internetu o softwaru: (zdroj: officiální české stránky) Autodesk 3ds Max 3D modelovací, animační, renderovací a kompoziční software Programy Autodesk® 3ds Max® a Autodesk® 3ds Max® Design poskytují výkonné, integrované 3D modelovací, animační, renderovací a kompoziční nástroje, které značně zefektivní práci všech umělců a návrhářů. Obě verze sdílejí hlavní technologie a funkce, ale liší se nabídkou specializovaných pracovních postupů a funkcí pro vývojáře her, tvůrce vizuálních efektů a grafické návrháře, respektive pro architekty, projektanty, inženýry a vizualizační specialisty. Autodesk Maya Program Autodesk® Maya® nabízí ucelené kreativní prostředí s komplexními nástroji pro 3D animaci, modelování, simulace, vizuální efekty, renderování, Matchmoving (sledování pohybu) a kompoziční práci. Vše na rozšiřitelné produkční platformě. Ať už pracujete v oblasti filmu, počítačových her, reklamy, publikační činnosti či grafického designu, Maya vám poskytne vyspělé sady nástrojů, které splňují dnešní požadavky na produkční práci, a to v rámci jedné cenově dostupné nabídky. Autodesk® Maya® 2012 nabízí nové sady nástrojů pro previzualizaci a prototypování her, rozšířené možnosti simulace a vylepšenou integraci produkčního řetězce. Autodesk Inventor 3D CAD softwary pro strojírenské navrhování 3D CAD aplikace Autodesk® Inventor® nabízejí komplexní sadu softwarových nástrojů pro 3D strojírenské navrhování, simulaci výrobků, tvorbu nástrojů a komunikaci návrhů. Inventor vám umožní jít ve 3D navrhování ještě dál, k tvorbě digitálních prototypů. Umožňuje navrhovat, vizualizovat a simulovat výrobky na přesném 3D modelu ještě předtím, než dojde na jejich výrobu. Vytváření digitálních prototypů v aplikaci Autodesk Inventor pomáhá firmám navrhovat dokonalejší výrobky, snižovat náklady na vývoj a rychleji uvádět výrobky na trh. Doufám že to někomu pomůže, přece jenom nelegální kopie nejsou zrovna ideální, když to můžete mít v plný verzi a zdarma
  5. O tutoriálu nevím, ale vím o zdrojových kódech 2D hry pro UDK. Podívej se sem http://download.udk.com/WhizzleSourceFinal.zip
  6. K tomu Maxu, klidně můžu pak zkusit něco udělat až se mi dostahujou originály Mayi a 3DSka 2012ky. Mám tu nějaký starší verze a teď ta nová legální bude příjemná A ten nFridge je pro nekomerční účely free viz. Wikina Odkaz na download i s upozorněním pro komerční vývojáře
  7. Souhlasím s tebou s tím UnrealScriptem, ale nějak se to musí napsat aby to vypadalo. Tím že si sem hodil velký množství českých tutoriálů, udělám český tutoriál třeba na toho ilidiana z WoWka.. nebo něco co v těch českejch není. A co se týče programování, používám plugin do Visual Studia, který je zdarma. Jmenuje se to nFridge a je to zdarma pro nekomerční účely: Officiální stránky
  8. Já už to o něm mluvil celkem dávno, už když jsem tady zkoušel sehnat lidi na vytvoření hry a to už je pěkně dlouho //Edit Chcete teda sepsat nebo natočit nějakej tutoriál a hodit ho sem?
  9. Dobře, vypadáš vyrovnaně. Musím připomenout že se o to nezajímám (už), ale může to být a) špatnou revizí (chyba od vývojářů, musíš si to někde fixnout) špatnou databází (špatně nastavený factiony)
  10. Vypni server a začni se zajímat o programování a databáze, prostě si to dokoumej sám panobože, kam ten svět spěje? K problému: Sice se ve WoWku už delší dobu neorientuju, ale není to špatnou frakcí NPCček?
  11. Tak co se týče pracnosti, je to plnohodnotný editor ve kterém se dělají AAA tituly, tudíž žádný Gamemaker apod. chvilku to zabere, ale už vycházejí hry od indie vývojářů, které nejsou ani psané v kódu (nebo minimálně). Určitě si vyzkoušej tuhle hru, která je na tomto enginu postavená (je to spíš oddechovka). Colour Runners A co se týče ostatních editorů, určitě existují a mohou být i pro tebe jakožto uživatele jednodušší, ale nenabídnou ti určitě to co tenhle editor. Existuje například tohle: Unity3D
  12. Zdravím, dlouho jsem vám sem nic nesepisoval tak jsem se rozhodl že vás zkusím navést jinou cestou než je WoW. Poreferuji vám tu UnrealEngine 3, který nese název UDK (Unreal Development Kit) a není zpoplatněn pro nekomerční účely, pro komerční užití je to zpoplatněné, více zde. O UnrealEngine 3 (dále jen UE3) UE3 je multiplatformní renderovací a fyzikální engine vyvíjený společností Epic Games. Na tomto enginu jsou postavené AAA tituly součastnosti jako např. Borderlands, Bulletstorm, Gears of Wars, Mass Effect, Medal of Honor a další. UE3 využívá moderní technologie jako je například DirectX 11, PhysX. Engine používá pro psané scriptování (či programování) speciálně vyvinutý jazyk, který se nazývá UnrealScript. Pro levelové scriptování se používá UnrealKismet, což je vizuální scriptovací editor. Dále je součástí level editor, ve kterém můžete vytvářet rozlehlé mapy či malé budovy. Engine jako takový má mnoho funkcí a všechny zde ani nejde vypsat, vypíšu zde hlavně ty zásadní a zbytek si najděte např. na officiálních stránkách. Zásadní funkce a vlastnosti UDK: Přehledný a svižný editor krajiny a levelů, vizuální scriptovací systém, SpeedTree (který je zdarma v instalaci s UDK), vysoká renderovací kvalita, skvělý editor animací, realistická fyzika obecně (Níčení objektů, oblečení, pohyb objektu apod.), světlo s detailními stíny, Cinematic Editor, implementovaný síťový engine, editor materiálů, dobrý editor na particle systémy, předscriptované AI, možnost využití FaceFX, možnost vyvíjet na iOS. ] Zdroj obrázku: První já, zbytek officiální stránky. A v čem editovat zdrojový kód? Možností je mnoho, od běžného notepadu, přes obyčejné IDE až po Visual Studio. IDE: Stačí nastavit syntaxi na C++ Visual Studio: Opět nastavit syntaxi na C++, nebo nainstalovat plugin, který je zdarma (pro nekomerční účely) Alternativa: UnCodeX - Podle toho co jsem se dočetl je to IDE, který umí analyzovat i kód, nezkoušel jsem víc řekne Wolf Officious, který to používá. Já používám plugin do Visual Studia, který je zdarma pro nekomerční účely a jmenuje se nFridge. Moje tutoriály: (nutnost předchozího shlédnutí českých tutoriálů níže) Game-Portal.eu - UDK Tutorial - Vložení postavy z World of Warcraft do UDK Užitečné odkazy od Wolfa: Trochu starší video tutoriál (CZ): UDK Tutorial CZ 01 part1 - http://www.youtube.com/watch?v=Sd0vCD4hc84 UDK Tutorial CZ 01 part2 - http://www.youtube.com/watch?v=OxZDRUApp34 UDK Tutorial CZ 02 - http://www.youtube.com/watch?v=Bf6B9-YT6dE UDK Tutorial CZ 03 - http://www.youtube.com/watch?v=IcgWJt-cRSY UDK Tutorial CZ 04 - http://www.youtube.com/watch?v=2N02V4TfX2Y UDK Tutorial CZ 05 - http://www.youtube.com/watch?v=uMOKgakyr0s UDK Tutorial CZ 06 - http://www.youtube.com/watch?v=jbtxMIzDjzE UDK Tutorial CZ 07 - http://www.youtube.com/watch?v=PnPNCNq4Ob0 UDK Tutorial CZ 08 - http://www.youtube.com/watch?v=p5SBFGBkbuY UDK Tutorial CZ 09 - http://www.youtube.com/watch?v=nbvX3kEqDBQ UDK Tutorial CZ 10 - http://www.youtube.com/watch?v=ucKcSystlF8 UDK Tutorial CZ 11 - http://www.youtube.com/watch?v=0OMriUPHlnE UDK Tutorial CZ 12 - http://www.youtube.com/watch?v=_ap8Ro5sxaY UDK Tutorial CZ 13 - http://www.youtube.com/watch?v=h8PXXrH2q-o Hrátky s Unreal Engine (seriál) na PCTuning.tyden.cz: Část 01: První krok do nereálna - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/17565-hratky-s-unreal-engine-cast-i-prvni-krok-do-nerealna Část 02: Příběh dvou místností - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/17643-hratky-s-unreal-engine-cast-ii-pribeh-dvou-mistnosti Část 03: Konec modrobílých kachlíků - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/17812-hratky-s-unreal-engine-cast-3-konec-modrobilych-kachliku Část 04: Skriptujeme s Kismet - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/17972-hratky-s-unreal-engine-cast-iv-skriptujeme-s-kismet Část 05: Trocha pohybu neškodí - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/18143-hratky-s-unreal-engine-cast-v-trocha-pohybu-neskodi Část 06: Kamera, akce, jedem... - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/18353-hratky-s-unreal-engine-vi-kamera-akce-jedem Část 07: Klid před bouří - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/18713-hratky-s-unreal-engine-vii-klid-pred-bouri Část 08: Můj dům, můj hrad - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/18946-hratky-s-unreal-engine-viii-muj-dum-muj-hrad Část 09: Svět tam někde za zdí - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/19247-hratky-s-unreal-engine-ix-svet-tam-nekde-za-zdi Část 10: Dost bylo ticha - http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/19533-hratky-s-unreal-engine-x-dost-bylo-ticha Nezapomeňte, že každej článek na PCtuningu má ještě kapitoly (nahoře je "Seznam kapitol") a je třeba si je přepínat abyste to přečetli celý (dole bývá tlačítko "Další >"). Pokud by byl vidět zájem tak vám můžu sepsat nějaký tutoriál. Názory a dotazy pište níže
  13. Sestavení serverového počítače

    Zdravím, Pokud máš ještě zájem tak mi napiš na ICQ, které sem ti poslal v PM. //edit Nešlo mi o posthunt, ale o případnou pomoc. Díky za repku!
  14. Bugy řešitelné bez zásahu do DB jsou v požadavcích a dokonce existují. Např. když někde chybí NPC na Q apod. Tak je to už bug, neboli chyba. Jinak prosím zájemce aby o sobě napsali delší text než se tu objevuje. Zajímá mě více informací. Podívejte se na některé žádosti o GM post zde na fóru. (Nemyslím na nějaké špatné, ale dobře napsané)
  15. Počítač do budoucnosti

    Zdravím, já bych vyměnil desku aby jsi tam měl DDR3 a intel platformu a koupil bych asi nějakou I7
×