Aha... pokud si chtěl, aby vyvolat na 90% moba a něco řekl tak takhle:
INSERT INTO `eventai_scripts` (`id`,`creature_id`,`event_type`,`event_inverse_phase_mask`,`event_chance`,`event_flags`,
`event_param1`,`event_param2`,`event_param3`,`event_param4`,`action1_type`,`action1_param1`,`action1_param2`,
`action1_param3`,`action2_type`,`action2_param1`,`action2_param2`,`action2_param3`,`action3_type`,`action3_param1`,
`action3_param2`,`action3_param3`,`comment`) VALUES
('id scriptu','id moba','2','0','100','0','90','90','0','0','1','-id tveho textu','0','0','12','id moba co chceš summnout','1','0','0','0','0','0',
'mob pri 90% řekne hlášku a vycastuje dalsiho moba, ktery zaútočí na target s nejvyšším aggrem');
event_type "2" je event, který se spustí při HP. Event_param1 nastavuje počet hp v % na 90 event_param2 to samé (pokud chceš aby to bylo přesně v 90% a ne mezi třeba 90% a 80%) event_param3 a 4 je opakování, ale to nepotřebuješ. Teď aby to něco řeklo tak dáme action1_type na hodnotu "1" a action1_param1, 2 a 3 pak libovolné idčka od textů co potřebuješ (když jich dáš víc jak 1 bude to vybráno randomně z těch dvou nebo tří - zaleží kolik si jich zvolíš). Aby něco vysumonil dáme action2_type na hodnotu "12" a action2_param1 určuje id moba co chceš vysummonit, action2_param2 určuje target, na který bude vysumoněný mob útočit a action2_param3 určuje dobu jak dlouho bude mob vysumoněný. Pokud dáš hodnotu 0 zůstane tak dlouho dokud neleavne combat.
Id textu se bere z eventai_text a jeho hodnota musí být záporná (proto to mínus všude). Pokud si chceš nějaký text vytvořit tak zase pomoci "INSERT INTO eventai_texts (entry, content_default, type) VALUES (-tvojeid, tvůj text, typ textu)" u type jsou hodnoty 0,1,2, kde 0 = say, 1 = yell a 2 = textemote.
JJ jasně, nevěděl jsem jak to myslíš. Samozřejmě tam být nemusí.
Je to jednoduché stačí si uvědomit ty dvě zakladní otázky, co dělat a kdy to dělat . Pomůže ti tohle: http://wiki.udbforums.org/index.php/Event_AI (pokud umíš anglicky).
A ještě to musíš zadefinovat u moba v creature_template
UPDATE creature_template SET scriptname = mob_eventai WHERE entry = XXX;