Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

1UK45

Members
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Průměrný uživatel

About 1UK45

  • Rank
    Level 2

Contact Methods

  • Website URL
    http://stormrage.bndr.cz

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Projekt
    Stormrage WoW
  1. Využití RAM

    Ten jsem nastavil na 30 sekund (z 10 minut), to byla hned první věc co mě napadlo.... trochu to pomohlo, ale pořád je většinou při 8 hráčích online cca 20-30MB RAM volných...
  2. Využití RAM

    1GB mame, ale je to divny, ze nekomu to utahne se stejnym vykonem 70+ lidi a nam ani 20... v tom neco musi byt
  3. Využití RAM

    Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nevíte, proč si worldserver bere tolik RAM? Při nulové zátěži se zaplými vmapami si bere průměrně 900MB, což moc hráčů neutáhne. Už při 10 hráčích to padá (nedostatek RAM). S vyplými vmapami je to schopné udržet bez pádů i více, ale bez vmap to prostě nejde. Nevíte někdo co s tim? Ještě doplním, že žádné custom scripty v jádře nemáme, jediná věc, která mě ještě napadla, bylo nadměrné množství objektů ve hře. Máme něco jako vlastní "město", ve kterém jsou i objekty které v DB defaultně nejsou (např. domy)... díky
  4. Ceny arena teamu + dmg spellu

    Ok diky, uz jsem ten problem nejak vyresil, ale porad je tu problem s tou cenou arena teamu... vubec netusim kde se to muze nastavovat...
  5. Zdravim, chtel jsem se zeptat, kde se da nastavit cena vytvoreni arena teamu a ceny resetovani talentu? Hledal jsem asi hodinu, v core i v DB a nenasel jsem... a pak druha vec - kde se da upravit dmg spellu? Mam spell devouring plague a nepripada mi normalni ze s 1200 SP ticka po 2... (ano, po 2, ne po 2.000). Diky moc
  6. Zdravim, mam celkem divnej error, kterej mi pri kompilaci jeste nikdy nevyhodilo... Prozkousel jsem snad vsechny verze ACE a libSSL, repo trinity jsem stahoval znova 3x a pokazdy ten samej error pri kompilaci trinity... http://pastebin.ca/1951223 (o neco sem ho zkratil, mezi tim 33% a 97% jeste probihala normalne kompilace) Preinstaloval jsem snad vsechny knihovny a furt to pise tuhle chybu. Nikde jsem se s tim fakt nesetkal. Pomuze mi nekdo? Dik
  7. Dveře od Guild housu

    Jezis sorry ze sem ten topic otevrel..ja si nevsim ze je pul roku starej..jak tak prochazim tak zapominam na data...fakt sry btw. odepsal sem az ted, protoze sem mel suspend jeste donedavna
  8. TeleNPC 3.3.2

    Zdravim, protoze uz me nudil ten teleporter s SQL, pokusil jsem se skutit "elegantnejsi" reseni v C++ (zatim se c++ ucim, takze me neukamenujte za nejaky syntaxovy nespravnosti, funguje ale paradne) A jeste predem rikam, protoze se s C++ teprve ucim, "obslehnul" jsem ulduar_teleporter a upravil ho...takze tim nechci rikat, ze je to cela moje prace, nekomu se to ale muze hodit Soubor server_teleporter.cpp umistnete do src/scripts/northrend/ulduar/ulduar/ #include "ScriptedPch.h" #include "../shared/Config/Config.h" /* * Copyright (C) 2010 Deadly * Vyrobeno pro WoW server Alkazan * TrinityCore, testovano s rev.7601 a 7737 (WoW 3.3.2) * Pripominky, stiznosti, vylepseni prosim piste do prislusneho tematu na WoWResource.eu (http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=17856) * ------------ * Copyright (C) 2010 Deadly * Made for WoW private server Alkazan * TrinityCore, tested with rev. 7601 and 7737 (WoW 3.3.2) */ #define SHATTRATH 20000 #define DALARAN 20001 #define GADGETZAN 20002 #define BOOTYBAY 20003 #define STORMWIND 20004 #define ORGRIMMAR 20005 #define GURUBASHI 20006 #define MAINC 20007 #define NEUC 20008 #define PVP 20009 #define THUNDER 20010 #define UNDERCITY 20011 #define SILVERMOON 20012 #define IRONFORGE 20013 #define DARNASSUS 20014 #define EXODAR 20015 bool GoHello_server_teleporter( Player *pPlayer, GameObject *pGO ) { pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "--- Hlavni mesta ---", GOSSIP_SENDER_MAIN, MAINC); if ( pPlayer->GetTeam() == ALLIANCE ){ pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Stormwindu", GOSSIP_SENDER_MAIN, STORMWIND); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Ironforge", GOSSIP_SENDER_MAIN, IRONFORGE); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Darnassusu", GOSSIP_SENDER_MAIN, DARNASSUS); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Exodaru", GOSSIP_SENDER_MAIN, EXODAR); } if ( pPlayer->GetTeam() == HORDE ){ pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Orgrimmaru", GOSSIP_SENDER_MAIN, ORGRIMMAR); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Thunder Bluffu", GOSSIP_SENDER_MAIN, THUNDER); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Undercity", GOSSIP_SENDER_MAIN, UNDERCITY); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Silvermoonu", GOSSIP_SENDER_MAIN, SILVERMOON); } pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "--- Neutralni mesta ---", GOSSIP_SENDER_MAIN, NEUC); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Shattrathu", GOSSIP_SENDER_MAIN, SHATTRATH); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Dalaranu", GOSSIP_SENDER_MAIN, DALARAN); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Booty Bay", GOSSIP_SENDER_MAIN, BOOTYBAY); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Gadgetzanu", GOSSIP_SENDER_MAIN, GADGETZAN); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "--- PVP ---", GOSSIP_SENDER_MAIN, PVP); pPlayer->ADD_GOSSIP_ITEM(5, "Teleport do Gurubashi areny", GOSSIP_SENDER_MAIN, GURUBASHI); pPlayer->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, pGO->GetGUID()); return true; } bool GOSelect_server_teleporter( Player *pPlayer, GameObject *pGO, uint32 sender, uint32 action ) { switch(action) { case SHATTRATH: pPlayer->TeleportTo(530, -1857.94, 5417.365, -10.57, 0); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case DALARAN: pPlayer->TeleportTo(571, 5804.15, 624.77, 647.8, 1.64); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case BOOTYBAY: pPlayer->TeleportTo(0, -14297.2, 531, 8.8, 4); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case GADGETZAN: pPlayer->TeleportTo(1, -7177.15, -3785.34, 8.4, 6.1); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case STORMWIND: pPlayer->TeleportTo(0, -8829.2, 624.75, 93.91, 3.83); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case ORGRIMMAR: pPlayer->TeleportTo(1, 1629.36, -4373.39, 31.5, 3.55); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case GURUBASHI: pPlayer->TeleportTo(0, -13248.88, 188, 31.36, 1.08); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case MAINC: break; case NEUC: break; case PVP: break; case THUNDER: pPlayer->TeleportTo(1, -1277.37, 124.8, 131.3, 5.22); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case UNDERCITY: pPlayer->TeleportTo(0, 1584, 242, -52.16, 0.05); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case SILVERMOON: pPlayer->TeleportTo(530, 9487.69, -7279.2, 14.3, 6.16); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case IRONFORGE: pPlayer->TeleportTo(0, -4918.88, -940, 501.57, 5.42); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case DARNASSUS: pPlayer->TeleportTo(1, 9949.56, 2284.2, 1341.4, 1.6); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; case EXODAR: pPlayer->TeleportTo(530, -3965.7, -11653.6, -138.85, 0.85); pPlayer->CLOSE_GOSSIP_MENU(); break; } return true; } void AddSC_server_teleporter() { Script *newscript; newscript = new Script; newscript->Name = "server_teleporter"; newscript->pGOHello = &GoHello_server_teleporter; newscript->pGOSelect = &GOSelect_server_teleporter; newscript->RegisterSelf(); } pak, musite do souboru ScriptLoader.cpp v /src/game/ pridat par radku... Musite v nem najit radek "//custom ", mel by byt kousek od zacatku. Pod nej pridejte: void AddSC_server_teleporter(); . Dale najdete radek "AddSC_zangarmarsh();". Pod nej pridejte AddSC_server_teleporter(); . Posledni krok, ten se deli na dve casti - windowsovska kompilace a linuxova kompilace... V windowsovske kompilaci musite do projektu VC90 pridat hned pod ulduar_teleporter.cpp (game/scripts/northrend/ulduar/ulduar/) pridat server_teleporter.cpp...kdyby nekdo nevedel, jak na to, tak sem napiste, ale je to hrozne jednoduchy (kliknou pravym na slozku - pridat novy soubor). V linuxovske je to jeste jednodussi - najedte si do /src/scripts. Tam otevrete v jakemkoliv textovem editoru soubor CMakeLists.txt, a pod radek "northrend/ulduar/ulduar/ulduar_teleporter.cpp" pridejte: northrend/ulduar/ulduar/server_teleporter.cpp . To by melo byt vse ted uz jen zkompilovat, udelat novy objekt / npc s scriptname server_teleporter, a uzivejte si teleportovani Jestli by nekdo mel nejake pripominky, zlepseni, atd.. tak je rad uvitam
  9. Dveře od Guild housu

    To my to driv meli reseny tak, ze se pro kazdou guildu udelal portovaci item, a treba 40 tech itemu se dalo GuM...a GuM je dal vsechny do GB, takze ten kdo byl v guilde si ho vzal a portnul se tam - zadny CD, zadnej problem...jen kdyz odesel z guildy, tak na tom itemu bylo napsano, jestli se tam portne a neni v ty guilde, hrozi mu ban...podle me je to idealni reseni
  10. GM Post

    Tohohle cloveka muzu jen doporucit Je fakt spolehlivej, a hraci si ho pochvalujou... (byl sem admin Kaelisu - tu deadly )
  11. cmake -DPREFIX=/opt/alkazan/build -DACE_LIBRARY=/opt/alkazan/.sys/lib/libACE.so -DACE_INCLUDE_DIR=/opt/alkazan/.sys/include/
  12. mam tam totiz jeste druhej trinity realm, ale s openssl 1.0.0 beta..myslis ze je mozny ze mam 0.9.8m a ze to nebere? Ze musim mit 1.0.0 beta?
  13. nic cervene tam neni... :/
  14. mam stejnou chybu... vzdy s openssl... zkousel jsem 0.9.8k i 0.9.8m, pokazde stejny vysledek... poradte nam nekdo
×