Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

overy

Members
  • Content count

    317
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Průměrný uživatel

About overy

  • Rank
    Level 6
  1. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    no sice to není čistá forma ale funguje
  2. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    zkoušel nic to nezacástí jakoby, ani když sem to dal mobovi jako spell při normal útoku tak se nic nestalo jako by to neuměl dát na hráče nebo nevím...
  3. bohatě by stačilo kdyby zde bylo víc těch co chtěji radit ... sám mám pár topiků a stejně prd buď si toho lidi nevšimnou nebo ignorují ...
  4. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    díky funguje EDIT: Tak jsem se zase zasekl v konečné fázi. Po zabití moba potřebuji aby se splnil quest rsp zacastil spell http://www.wowhead.com/spell=70265, jenže ať to zkouším jakkoliv dávat do void JustDied(Unit* killer) { if (Player* player = killer->GetCharmerOrOwnerPlayerOrPlayerItself()) { player->GroupEventHappens(QUEST_Thalorien_Dawnseeker, killer); } DoCast(killer, 70265, true);*/ } ale prostě stále nic :X
  5. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    no teď pokaždé když s ním prokecneš tak spawne moba, takže jich klidně spawne 20 (když s ním 20x pokecáš za sebou) což je problém ...
  6. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    jop funguje ... Jinak to omezení na počet spawnu by šlo nějak udělat?
  7. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    omlouvám se za doublepost ... Inu tak summon funguje, ale vyvolá ho hned jak kliknu pravým na NPC - žádné menu nenabízí... Další věc, je nějaká snadná metoda jak dát omezení na pošet spawnu (aby klikanim a kecaním s ním nespawl XYZ creatur...)? Díky
  8. GOSSIP summon creaturu jak na to ?

    Jo jasně to byl jen výcuc z jiného scriptu, jinak samozřejmě ty základy vím. Děkuji moc zkusím to (asi až zítra ale ). Já hlavně nevědel co dát před ten summon ...
  9. Zdravím, mám takový dotaz, jak se dá přes GOSSIP summonout creatura. Jde o to že mám NPC se kterým prokecnete ("Examine the remains") a to summonne nějakou creaturu na dané souřadnice... tady je "žádný" výplod kam by to asi mělo pasovat... /*######### # Thalorien Dawnseeker's Remains #########*/ class thalorien_dawnseeker_remains : public CreatureScript { public: thalorien_dawnseeker_remains() : CreatureScript("thalorien_dawnseeker_remains") { } bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature) { player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Examine the remains", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1); } bool OnGossipSelect(Player* player, Creature* creature, uint32 /*sender*/, uint32 action) { switch(action) { SummonCreature(SUMMON_AIR_ELEMENTAL, me->GetPositionX(), me->GetPositionY(), me->GetPositionZ(), 0, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 60000); } } };
  10. weekly questy

    Zdravím mám custom bosse a chci je dát jako weekly questy (něco jako ty na naxx,ulduar etc.). Vše jde dobře, ale jen do doby než je přepočet (nový week) pak se mi zobrazí oba tyto questy dokud neproběhne restart serveru. delete from quest_template where entry in (90001, 90002); INSERT INTO `quest_template` (`entry`, `Method`, `ZoneOrSort`, `SkillOrClassMask`, `MinLevel`, `MaxLevel`, `QuestLevel`, `Type`, `RequiredRaces`, `RequiredSkillValue`, `RepObjectiveFaction`, `RepObjectiveValue`, `RepObjectiveFaction2`, `RepObjectiveValue2`, `RequiredMinRepFaction`, `RequiredMinRepValue`, `RequiredMaxRepFaction`, `RequiredMaxRepValue`, `SuggestedPlayers`, `LimitTime`, `QuestFlags`, `SpecialFlags`, `CharTitleId`, `PlayersSlain`, `BonusTalents`, `RewardArenaPoints`, `PrevQuestId`, `NextQuestId`, `ExclusiveGroup`, `NextQuestInChain`, `RewXPId`, `SrcItemId`, `SrcItemCount`, `SrcSpell`, `Title`, `Details`, `Objectives`, `OfferRewardText`, `RequestItemsText`, `EndText`, `CompletedText`, `ObjectiveText1`, `ObjectiveText2`, `ObjectiveText3`, `ObjectiveText4`, `ReqItemId1`, `ReqItemId2`, `ReqItemId3`, `ReqItemId4`, `ReqItemId5`, `ReqItemId6`, `ReqItemCount1`, `ReqItemCount2`, `ReqItemCount3`, `ReqItemCount4`, `ReqItemCount5`, `ReqItemCount6`, `ReqSourceId1`, `ReqSourceId2`, `ReqSourceId3`, `ReqSourceId4`, `ReqSourceCount1`, `ReqSourceCount2`, `ReqSourceCount3`, `ReqSourceCount4`, `ReqCreatureOrGOId1`, `ReqCreatureOrGOId2`, `ReqCreatureOrGOId3`, `ReqCreatureOrGOId4`, `ReqCreatureOrGOCount1`, `ReqCreatureOrGOCount2`, `ReqCreatureOrGOCount3`, `ReqCreatureOrGOCount4`, `ReqSpellCast1`, `ReqSpellCast2`, `ReqSpellCast3`, `ReqSpellCast4`, `RewChoiceItemId1`, `RewChoiceItemId2`, `RewChoiceItemId3`, `RewChoiceItemId4`, `RewChoiceItemId5`, `RewChoiceItemId6`, `RewChoiceItemCount1`, `RewChoiceItemCount2`, `RewChoiceItemCount3`, `RewChoiceItemCount4`, `RewChoiceItemCount5`, `RewChoiceItemCount6`, `RewItemId1`, `RewItemId2`, `RewItemId3`, `RewItemId4`, `RewItemCount1`, `RewItemCount2`, `RewItemCount3`, `RewItemCount4`, `RewRepFaction1`, `RewRepFaction2`, `RewRepFaction3`, `RewRepFaction4`, `RewRepFaction5`, `RewRepValueId1`, `RewRepValueId2`, `RewRepValueId3`, `RewRepValueId4`, `RewRepValueId5`, `RewRepValue1`, `RewRepValue2`, `RewRepValue3`, `RewRepValue4`, `RewRepValue5`, `RewHonorAddition`, `RewHonorMultiplier`, `unk0`, `RewOrReqMoney`, `RewMoneyMaxLevel`, `RewSpell`, `RewSpellCast`, `RewMailTemplateId`, `RewMailDelaySecs`, `PointMapId`, `PointX`, `PointY`, `PointOpt`, `DetailsEmote1`, `DetailsEmote2`, `DetailsEmote3`, `DetailsEmote4`, `DetailsEmoteDelay1`, `DetailsEmoteDelay2`, `DetailsEmoteDelay3`, `DetailsEmoteDelay4`, `IncompleteEmote`, `CompleteEmote`, `OfferRewardEmote1`, `OfferRewardEmote2`, `OfferRewardEmote3`, `OfferRewardEmote4`, `OfferRewardEmoteDelay1`, `OfferRewardEmoteDelay2`, `OfferRewardEmoteDelay3`, `OfferRewardEmoteDelay4`, `StartScript`, `CompleteScript`, `WDBVerified`) VALUES (90001, 2, 4500, 0, 80, 0, 80, 62, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 32840, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'Likantropo Must Die!', 'Likantropo je zly vlkodlak, zabiji nevinne divky a proto musi byt zlikvidovan.', 'Zabij Likantropa.', NULL, NULL, '', 'Vrat se k Archmage Lan''dalock v Dalaranu.', '', '', '', '', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 100001, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 500201, 0, 0, 0, 10, 0, 0, 0, 1090, 0, 0, 0, 0, 5, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 296000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); INSERT INTO `quest_template` (`entry`, `Method`, `ZoneOrSort`, `SkillOrClassMask`, `MinLevel`, `MaxLevel`, `QuestLevel`, `Type`, `RequiredRaces`, `RequiredSkillValue`, `RepObjectiveFaction`, `RepObjectiveValue`, `RepObjectiveFaction2`, `RepObjectiveValue2`, `RequiredMinRepFaction`, `RequiredMinRepValue`, `RequiredMaxRepFaction`, `RequiredMaxRepValue`, `SuggestedPlayers`, `LimitTime`, `QuestFlags`, `SpecialFlags`, `CharTitleId`, `PlayersSlain`, `BonusTalents`, `RewardArenaPoints`, `PrevQuestId`, `NextQuestId`, `ExclusiveGroup`, `NextQuestInChain`, `RewXPId`, `SrcItemId`, `SrcItemCount`, `SrcSpell`, `Title`, `Details`, `Objectives`, `OfferRewardText`, `RequestItemsText`, `EndText`, `CompletedText`, `ObjectiveText1`, `ObjectiveText2`, `ObjectiveText3`, `ObjectiveText4`, `ReqItemId1`, `ReqItemId2`, `ReqItemId3`, `ReqItemId4`, `ReqItemId5`, `ReqItemId6`, `ReqItemCount1`, `ReqItemCount2`, `ReqItemCount3`, `ReqItemCount4`, `ReqItemCount5`, `ReqItemCount6`, `ReqSourceId1`, `ReqSourceId2`, `ReqSourceId3`, `ReqSourceId4`, `ReqSourceCount1`, `ReqSourceCount2`, `ReqSourceCount3`, `ReqSourceCount4`, `ReqCreatureOrGOId1`, `ReqCreatureOrGOId2`, `ReqCreatureOrGOId3`, `ReqCreatureOrGOId4`, `ReqCreatureOrGOCount1`, `ReqCreatureOrGOCount2`, `ReqCreatureOrGOCount3`, `ReqCreatureOrGOCount4`, `ReqSpellCast1`, `ReqSpellCast2`, `ReqSpellCast3`, `ReqSpellCast4`, `RewChoiceItemId1`, `RewChoiceItemId2`, `RewChoiceItemId3`, `RewChoiceItemId4`, `RewChoiceItemId5`, `RewChoiceItemId6`, `RewChoiceItemCount1`, `RewChoiceItemCount2`, `RewChoiceItemCount3`, `RewChoiceItemCount4`, `RewChoiceItemCount5`, `RewChoiceItemCount6`, `RewItemId1`, `RewItemId2`, `RewItemId3`, `RewItemId4`, `RewItemCount1`, `RewItemCount2`, `RewItemCount3`, `RewItemCount4`, `RewRepFaction1`, `RewRepFaction2`, `RewRepFaction3`, `RewRepFaction4`, `RewRepFaction5`, `RewRepValueId1`, `RewRepValueId2`, `RewRepValueId3`, `RewRepValueId4`, `RewRepValueId5`, `RewRepValue1`, `RewRepValue2`, `RewRepValue3`, `RewRepValue4`, `RewRepValue5`, `RewHonorAddition`, `RewHonorMultiplier`, `unk0`, `RewOrReqMoney`, `RewMoneyMaxLevel`, `RewSpell`, `RewSpellCast`, `RewMailTemplateId`, `RewMailDelaySecs`, `PointMapId`, `PointX`, `PointY`, `PointOpt`, `DetailsEmote1`, `DetailsEmote2`, `DetailsEmote3`, `DetailsEmote4`, `DetailsEmoteDelay1`, `DetailsEmoteDelay2`, `DetailsEmoteDelay3`, `DetailsEmoteDelay4`, `IncompleteEmote`, `CompleteEmote`, `OfferRewardEmote1`, `OfferRewardEmote2`, `OfferRewardEmote3`, `OfferRewardEmote4`, `OfferRewardEmoteDelay1`, `OfferRewardEmoteDelay2`, `OfferRewardEmoteDelay3`, `OfferRewardEmoteDelay4`, `StartScript`, `CompleteScript`, `WDBVerified`) VALUES (90002, 2, 4500, 0, 80, 0, 80, 62, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 32840, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 'Lava Boost Must Die!', 'Lava boost je mocny tauren ktery ovlada celou radu nebezpecnych kouzel ktere chce zneuzit ke zniceni tohoto sveta. Musi byt zabit aby nezpusobil zkazu celemu svetu.', 'Zabij Lava Boosta.', NULL, NULL, '', 'Vrat se k Archmage Lan''dalock v Dalaranu.', '', '', '', '', 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 100002, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 500201, 0, 0, 0, 10, 0, 0, 0, 1090, 0, 0, 0, 0, 5, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 296000, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); DELETE FROM `creature_questrelation` WHERE `quest` in (90001, 90002); INSERT INTO `creature_questrelation` (`id`, `quest`) VALUES ('20735', '90001'), ('20735', '90002'); DELETE FROM `creature_involvedrelation` WHERE `quest` in (90001, 90002); INSERT INTO `creature_involvedrelation` (`id`, `quest`) VALUES ('20735', '90001'), ('20735', '90002'); delete from pool_template where entry=200000; INSERT INTO pool_template values (200000, 1, 'Eventy'); DELETE FROM pool_quest where entry in (90001, 90002); insert into pool_quest values (90001, 200000, 'Likantropo'), (90002, 200000, 'Lava Boost');
  11. Icc buff do jinych raid instaci?

    pff teoreticky by to šlo, prakticky netuším jak na to :X
  12. HoR - quest Quel'delar

    no tak jsem to zkoušel nahodit se scriptem, ale stejně to nejde netuším proč :X class npc_queldelar : public CreatureScript { public: npc_queldelar() : CreatureScript("npc_queldelar") { } CreatureAI* GetAI(Creature* creature) const { return new npc_queldelarAI(creature); } struct npc_queldelarAI : public ScriptedAI { uint32 Bladestorm; uint32 Heroic_Strike; uint32 Mortal_Strike; uint32 Whirlind; bool summoned; void Reset() { Bladestorm = 10000; Heroic_Strike = 5000; Mortal_Strike = 7000; Whirlind = 13000; summoned = false; me->SetVisible(false); me->SetFlag(UNIT_FIELD_FLAGS, UNIT_FLAG_DISABLE_MOVE | UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE | UNIT_FLAG_NON_ATTACKABLE); me->SetReactState(REACT_PASSIVE); } npc_queldelarAI(Creature *c) : ScriptedAI(c) { } void MoveInLineOfSight(Unit* who) { if (!who) return; if (me->IsWithinDistInMap(who, 20) && who->HasAura(SPELL_QUELDELAR_AURA) && (summoned==false)) { me->SetVisible(true); me->RemoveFlag(UNIT_FIELD_FLAGS, UNIT_FLAG_DISABLE_MOVE | UNIT_FLAG_NOT_SELECTABLE | UNIT_FLAG_NON_ATTACKABLE); me->SetReactState(REACT_AGGRESSIVE); summoned==true; } } void UpdateAI(const uint32 uiDiff) { if (!UpdateVictim()) return; if (Bladestorm <= uiDiff) { DoCast(me->getVictim(), Bladestorm); Bladestorm = 10000; } else Bladestorm -= uiDiff; if (Heroic_Strike <= uiDiff) { DoCast(me->getVictim(), Heroic_Strike); Heroic_Strike = 5000; } else Heroic_Strike -= uiDiff; if (Mortal_Strike <= uiDiff) { DoCast(me->getVictim(), Mortal_Strike); Mortal_Strike = 7000; } else Mortal_Strike -= uiDiff; if (Whirlind <= uiDiff) { DoCast(me->getVictim(), Whirlind); Whirlind = 13000; } else Whirlind -= uiDiff; DoMeleeAttackIfReady(); } }; };
  13. Icc buff do jinych raid instaci?

    bump ... nevi nekdo tedy ?
  14. [Hledám] C++ ICC scripty

    To co ti postoval tak ma ty same bugy, max LK ma nejaky ten script ... protoze zbytek je bran z TC takze v ICC moc zmen necekej. Celkove problem Sindry je random, jednou doleti jednou ne, co ja tam byl s raidem vzdy dolitla, byl tam nekdo jiny nedolitla... Jinak nejsem si jisty jestli nejaky raid da sindru, natoz pak LK takze ho ani u sebe neoteviram i kdyz bych mohl ...
  15. [C++]-Lich-King

    tak to jsem pak druhý čech co má LK script a myslím že mi funguje i lépe ^^ ale musim opomenout ze to neni moje prace
×