Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

msholto

Members
  • Content count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Průměrný uživatel

About msholto

  • Rank
    Level 4
  1. NPC Levitate?

    http://www.wowhead.com/spell=50195 tento spell 50195 na to npc aplikuj. Neviem akú verziu hry máš ale podľa wowheadu(5.4, je dosť možné, že ten spell sa nejako moc nemenil) by to malo dať npcčku efekty, ktoré su potrebné na ten efekt. Inak myslím, že stačí nastaviť "hover" ako možeš vidieť na wowheade ako effekt 2 "Apply Aura: Levitate / Hover"
  2. Fáze gameobjektu

    SELECT * FROM gameobject WHERE id = ENTRYGAMEOBJECTUKTORYHLADAS; hladas a upravujes phaseMask, ktory je nastavovany pre guidy, nie vseobecne pre templaty. pripadne rovno pouzi UPDATE gameobject SET phaseMask = NOVAFAZA WHERE id = ENTRYKTOREMENIS;
  3. c++ unsigned char to char* a naopak

    Ono ja chápem už z tohoto veľa veciam, ale nejako som sa totálne domýlil. Len som si nie som istý v určitej veci, ktorú ani sám neviem vysvetliť(v tom som nikdy nebol dobrý ). Každopádne sa s tým idem ešte potrápiť. Veľakrát sa mi stáva, že niečo som chápal, zrazu príde niečo iné a už to nechápem a je to len malá drobnosť, ktorú nevidím . Aj tak thanks
  4. Zdravím vospolok. Programujem encrypt a decrypt cez openssl kvôli ochrane packetu pri posielaní cez ACE(nehovorím o trinitycore, ale o inom programe). Môj prvotný plán bol ten, že budem mať string(teda pointer char*), resp. nejaký reťazec znakov, v ktorých budú obsiahnuté informácie, ktoré sa budú odosielať medzi clientom a serverom. Šifrovanie je 8bitové(hodnota 255), preto si vytvorím unsigned char(hodnota 0-255) a zašifrujem to. Problém nastáva vtedy, keď to chcem vypísať ako string. Musím to premeniť na signed char*(-128 až 127). Brouka v hlave mám hlavne kvôli otázke - ako sa tie hodnoty premenia. Inými slovami, keď mám hodnotu unsigned charu po 255 a zmením to na signed char, tak ako sa tie hodnoty zmenia? Resp. ako sa vôbec zapisujú tie znaky do char* premennej? Možno to chápem správne, ale ak by sa tu našla rozumná odpoveď z inej mysle, tak by som to možno lepšie pochopil. Vopred Ďakujem S pozdravom Sholto PS: Na googli hľadám vždy dovtedy kým sa dá, ale nie vždy sa to dá správne pochopiť a vôbec nájsť presne to, čo človek potrebuje
  5. Jak vytáhnout určité Itemy z DB ?

    neviem presne, či to tak je, ale otvor sqlyog, vytiahni si tie itemy z tabulky SELECT * FROM item_template WHERE entry IN (item1ID, item2ID, item3ID); a potom by si tam mal mať v strede v sqlyogu také tlačítka na úpravy(napr. taký červený kôš na zmazanie začiarknutých vecí a pod.) a prvé(aspoň ja som to mal prvé) by malo byť export as(alebo také čosi). Na to klikni, zvol sql, only data a daj tam cestu a malo by ti to vytiahnuť .Ale nie som si tým istý. Nejako tak som to robil ja. EDIT: Alebo ešte ľahšie. Otvor si truice, pripoj sa na db, otvor si tie itemy na úpravu, v záložkach daj sql script, skopíruj a nahraj ho inde a hotovo ;-)
  6. {C++} - Doors

    Dosť amatérsky by to bolo asi tak, že si otvoríš c++ súbor s hodirovým scriptom, nájdeš funkciu void JustDied(Player * pKiller) alebo tak nejak a potom tam pridáš if(GameObject * pDoor = me->FindNearestGameObject(ID_DVERI, 100.0f)) pDoor->SetGoState(GO_STATE_ACTIVE); s tým, že za slovo ID_DVERI napíšeš entry gamobjectu ciže dverí U mňa by to vyzeralo asi takto: void JustDied(Unit * /*victim*/) { if(GameObject * pDoor = me->FindNearestGameObject(354858, 100.0f)) // to číslo som si vymyslel, ty ale zadaj to správne pDoor->SetGoState(GO_STATE_ACTIVE); _JustDied(); DoScriptText(SAY_DEATH, me); me->setFaction(35); if (instance) { // Kill credit instance->DoUpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_BE_SPELL_TARGET2, 64899); // Getting Cold in Here if (!bMoreThanTwoIntenseCold) instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_COLD_IN_HERE); // Cheese the Freeze if (CheeseTheFreeze) instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_CHEESE_THE_FREEZE); // I Have the Coolest Friends if (CoolestFriends) instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_COOLEST_FRIENDS); // I Could Say That This Cache Was Rare if (RareCache) { instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_THIS_CACHE_WAS_RARE); instance->SetData(DATA_HODIR_RARE_CHEST, GO_STATE_READY); } // Chest spawn me->SummonGameObject(RAID_MODE(CACHE_OF_WINTER_10, CACHE_OF_WINTER_25), 1966.43f, -203.906f, 432.687f, -0.91f, 0, 0, 1, 1, 604800); } } Musíš ale brať do úvahy, že ja tam mám už iný kód, ktorý tá funkcia využíva. Dal som to len ako príklad.
  7. Hned disconnected

    Máš 3.3.5 alebo 3.3.5a? edit slepý som ... :-D
  8. 3Server [Trinity Core 2] [neplacený]

    Tento srvr je good ... ide tam veľa vecí ... dobrá komunita ... pohoďácke gm a dev, ktoré vás nezakopú do zeme a nezabanujú hneď ako im napíšete jednu otázku ... len tých hráčov by mohlo byť viac ... ale zatial tých 100 stačí na zábavu
  9. Mafia II

    napodobne ... toto bude prevrat v hrach :-D tesim sa na to
  10. Help s kompilaci mam problem

    cmake -DPREFIX=/home/wow/build/TCZLOZKA! -DACE_LIBRARY=/home/wow/ace/ACE/.sys/lib/libACE.so -DACE_INCLUDE_DIR=/home/wow/ace/ACE/.sys/include/ myslim ze tam je chyba ... aj ked cela ta cesta je divna EDIT: Nemoze ukladat kompilacne veci do tej istej zlozky kde mas tc musis to mat v dalsej podzlozke (build/tcore)
  11. Help s kompilaci mam problem

    ja mam ace v ACE_wrappers takze dam cd ACE_wrappers cd build cmake ../build/tclinux/ -DPREFIX=/home/<username>/server -DDO_RA=1 -DDO_SQL=1 -DDO_SCRIPTS=1 (musis byt v zlozke build a tam dat build/tczdrojakzlozku) potom make -j 2 (-j len ak mas viac ako 1 jadro) sudo make install a je to
  12. HLEDAM

    http://bitbucket.org/KPsN/trinitycore-243/src stačilo trošku pohľadať
  13. Hamachi a unable to connect

    Ak máš vlastný fw, ktorý si vypol ... tak kukni ešte aj ten windowsácky .. mne sa zo začiatku po vypnutí môjho zonealarmu(môj fw) zapínal ten windowsácky a ten tomu bránil.
  14. tc linux

    Dobre tak inak ... ako odstránim tieto errory error: stray `\377` in program error: stray `\376` in program error: stray `#` in program error: invalid preprocesing directive #i error: invalid preprocesing directive #i error: invalid preprocesing directive #d error: invalid preprocesing directive #d error: invalid preprocesing directive #d error: `i` does not name a type error: `c` does not name a type error: `e` does not name a type error: `e` does not name a type error: `e` does not name a type error: `e` does not name a type error: `s` does not name a type error: `s` does not name a type error: `C` does not name a type error: `b` does not name a type error: `b` does not name a type error: `C` does not name a type error: `v` does not name a type error: stray `\377` in program error: stray `\376` in program invalid preprocessing directive #i invalid preprocessing directive #i error: expected unqualified-id before `/` token error: `y` does not name a type error: `e` does not name a type error: `w` does not name a type error: `i` does not name a type error: `I` does not name a type error: `v` does not name a type :-P
  15. Trial of the champions dung

    Kdo hlodá nájde ... ja som hľadal na rôznych stránkach ... našiel som rôzne scripty ... a nakoniec som sa dopracoval k otvoreniu celého dungu ... stačí len hľadať ... tak isto som si našiel scripty aj na toc raid a tiež ide pekne ... len ani za boha neviem, prečo mi to na wine skompiluje a na linuxe ne
×