Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

ShadowyCZ

Members
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About ShadowyCZ

  • Rank
    Level 2
  • Birthday 04/11/1995

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. [HELP] Dire Bear Form

    - Upravil sem spell 9634 ( Dire Bear Form ) 9635 ( Dire Bear Form [passive] ) podle tvýho návodu , ale jak odstranit effect z toho talentu tak to fakt neumím a možná je to tím .. Edit : Funguje Problém byl mezi klávesnicí a židlí
  2. [HELP] Dire Bear Form

    Ani tak mi to nejde ... vynulováno a furt to hází na 1%
  3. [HELP] Dire Bear Form

    Spell Heart of the Wild , Rank 5 (24894) změnil sem atribut staminy z 20 na 0 a nic .. asi upravuju špatnou kolonku. Edit: sem z toho na větvích .. ať měnim cokoliv nic ..
  4. [HELP] Dire Bear Form

    Zdravím , mám svůj vlastní server s max levelem 150. a chtěl bych pomoct s Bear Formou . Když si zapnu Dire Bear Formu (9634) . Tak mi HP klesnou na 1% . Bylo by možný dostat nápovědu kde to upravit v c++ aby to dávalo 100% ? . Edit : Zkoušel sem podle (http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=25036) a stejnak nefungovalo .
  5. [Help] Encounter in progress

    Tak kluci sem velice rád , že ste mi pomohli vyřešit můj problém Zde je řešení : bool InstanceMap::CanEnter(Player *player) { if (player->GetMapRef().getTarget() == this) { sLog.outError("InstanceMap::CanEnter - player %s(%u) already in map %d,%d,%d!", player->GetName(), player->GetGUIDLow(), GetId(), GetInstanceId(), GetSpawnMode()); ASSERT(false); return false; } // cannot enter if the instance is full (player cap), GMs don't count InstanceTemplate const* iTemplate = objmgr.GetInstanceTemplate(GetId()); if (!player->isGameMaster() && GetPlayersCountExceptGMs() >= iTemplate->maxPlayers) { sLog.outDetail("MAP: Instance '%u' of map '%s' cannot have more than '%u' players. Player '%s' rejected", GetInstanceId(), GetMapName(), iTemplate->maxPlayers, player->GetName()); player->SendTransferAborted(GetId(), TRANSFER_ABORT_MAX_PLAYERS); return false; } return Map::CanEnter(player); }
  6. [Help] Encounter in progress

    bool InstanceMap::CanEnter(Player *player) { if (player->GetMapRef().getTarget() == this) { sLog.outError("InstanceMap::CanEnter - player %s(%u) already in map %d,%d,%d!", player->GetName(), player->GetGUIDLow(), GetId(), GetInstanceId(), GetSpawnMode()); ASSERT(false); return false; } // cannot enter if the instance is full (player cap), GMs don't count InstanceTemplate const* iTemplate = objmgr.GetInstanceTemplate(GetId()); if (!player->isGameMaster() && GetPlayersCountExceptGMs() >= iTemplate->maxPlayers) { sLog.outDetail("MAP: Instance '%u' of map '%s' cannot have more than '%u' players. Player '%s' rejected", GetInstanceId(), GetMapName(), iTemplate->maxPlayers, player->GetName()); player->SendTransferAborted(GetId(), TRANSFER_ABORT_MAX_PLAYERS); return false; } // cannot enter while players in the instance are in combat Group *pGroup = player->GetGroup(); if (!player->isGameMaster() && pGroup && pGroup->InCombatToInstance(GetInstanceId()) && player->GetMapId() != GetId()) { player->SendTransferAborted(GetId(), TRANSFER_ABORT_ZONE_IN_COMBAT); return false; } return Map::CanEnter(player); } Teprv s C++ začínám , ale našel sem tohle . Snad se z toho dá něco vyzkoumat . EDIT : Nešlo by jednoduše smazat player->SendTransferAborted(GetId(), TRANSFER_ABORT_ZONE_IN_COMBAT);
  7. [Help] Encounter in progress

    Tak sem to vyzkoušel , zakompiloval ale výsledek nulovej . Postava po vstupu zůstane freezlá , nejde chat ani commandy .
  8. [Help] Encounter in progress

    Zdravim lidi , chtěl bych poradit v C++ . Potřeboval bych vypnout " Encounter in progress " . Vim , že to je schovaný v core souborech " Map a InstanceData " ale nevím jak to změnit aby mohli lidi chodit do dungu , když sou zrovna v combatu s bossem . Jedná se o OregonCore 2.4.3
  9. Startovací lokace

    Super dík funguje to
  10. Startovací lokace

    ok dík sem tu nový mrknu se.
  11. Startovací lokace

    Chtěl bych se zeptat jestli nejde nastavit všech ras jiná startovací lokace?? dík
×