Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

mrC

Members
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Průměrný uživatel

About mrC

  • Rank
    Level 2

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. Stahujete nebo Kupujete

    Zdravím měl bych na Vás dotaz týkající se nejen WoWka... Zajímalo by mne co upřednostňujete když se rozhodnete pořídit nějaký titul. Byl bych velmi rád pokud se vyjádříte k následujícímu dotazníku: http://stahnout-ci-koupit.vyplnto.cz Dotazník je anonymní a budete-li mít chuť budu rád když se vyjádříte i k obdobnému dotazníku zaměřenému na filmy: http://stahnout-ci-koupit-f.vyplnto.cz Pokud by Vám nevadilo vystoupit z anonymity uvítám kdyz se zde do diskuze vyjádříte k tomu jak jste si pořídili své WoWko. Je pravdou ze klient WoWka je k dispozici k stáhnutí legálně zdarma, avšak osobně kupuji (předobjednávám) každý datadisk i když vím že na oficku krom zdarma předplaceného času již hrát (asi) nebudu, jak je to u vás?
  2. sice odpovidam na 2 roky stary post, ale mne by to i dnes pomohlo a usetrilo nejaky cas, takze: Emerald Dream je chranenej jako instance, aby jsi se do nej dostal musis ho v DB v instance_template pridat jako instanci... jak jsem dodatecne nasel zde je to pripravene i s miniscriptem primo na ".tele" command: http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=15975 dale si dovolim jeste pridat zdejsi upravený seznam pripraveny na copy/paste pouziti: .go xyz -588 1087 108 33 .go xyz 1075 860 10 209 .go xyz -6166 -772 421 0 .go xyz 16227 16403 -64 1 .go xyz -3857 -3485 579 0 .go xyz -5314 -2512 484 0 .go xyz -7347 -642 294 0 .go xyz 1545 150 61 0 .go xyz -12878 -1408 120 0 .go xyz 2074 2306 131 0 .go xyz -8322 -340 145 0 .go xyz -7815 -4266 131 0 .go xyz -9479 1783 50 1 .go xyz -12029 -2584 -29 309 .go xyz -4037 -1408 157 0 .go xyz 3598 -4523 199 533 .go xyz -1817 -4205 3 0 .go xyz -4897 836 391 0 .go xyz -979 1579 53 0 .go xyz 3852 -3565 46 0 .go xyz -8322 -340 145 0 .go xyz -1650 549 9 36 .go xyz -4821 -975 465 0 .go xyz -11069 -1795 54 0 .go xyz -1 52 -27 35 .go xyz 77 -1 20 44 .go xyz 1003 281 327 37 .go xyz 16226 16257 13 1 pro emerald dream (viz odkaz vyse) je nutne minimalne do DB pridat toto: INSERT INTO `instance_template` VALUES (169, 0, 1, 255, 40, 0,(NULL),(NULL),(NULL),(NULL),''); potom vam pujde portnout se i sem: .go xyz -1650 -577 125 169 .go xyz 3225 3046 23 169 .go xyz -3824 3367 133 169 .go xyz 2965 -3040 98 169 .go xyz 458 -377 92 169
  3. Custom Spell pro 2.4.3 TBC

    opravdu tu nikdo na foru nevi jak upravovat spelly v jadru?
  4. Custom Spell pro 2.4.3 TBC

    Zdravím Potřeboval bych pomoci s přidáním/úpravou spellu. Rád bych upravil nějaký nepoužívaný spell. Úpravu bych chtěl provést na mangosu nejlépe 7626 (potřeuji pro TBC 2.4.3). Bohužel zatím jsem pohořel a netuším jak dál postupovat. Vyhledal jsem si obdobné spelly podle kterých bych chtěl úpravu provést a našel jsem si i nepoužívané spelly které bych chtěl použít k vlastním spellům. Bohužel nevím jak a kde mám dané spelly najít a editovat. Na disku mám čerstvě stáhnutou revku 7626 a pokusil jsem se kouzla hledat v src/game podle ID v Spell.cpp, SpellEffects.cpp, SpellAuras.cpp i v SpellMgr.cpp a SpellHandler.cpp, bohužen neúspěšně. Proto bych chtěl požádat někoho z Vás, kdo už se v úpravě spellů vyzná, o vaši pomoc. mělo by se jednat snad o jednoduché úpravy... udělat podobný spell jako spell ID 30167 akorát u něj změnit volaný model, změnit dobu trvání, případně přidat nějaký další efekt (či pokud by to bylo jednoduší tak opakované volání jiného spellu po dobu trvání mého spellu). Předem velmi děkuji za jakoukoliv pomoc.
  5. Moc díky... ale ještě upřsnňující otázka, pže asi nestačí vždy pouze mazat tři řádky a prohlásit chybu za upravenou, že? Tady mám (z Guild.cpp) jinou ukázku konfliktu (předchozí ukázka nebyla tak vhodná pže neměla žádný kód před ===): Guild::~Guild() { } <<<<<<< HEAD:src/game/Guild.cpp bool Guild::Create(Player* leader, std::string gname) { if (objmgr.GetGuildByName(gname)) return false; WorldSession* lSession = leader->GetSession(); if (!lSession) return false; m_LeaderGuid = leader->GetGUID(); m_Name = gname; GINFO = ""; MOTD = "No message set."; m_GuildBankMoney = 0; m_PurchasedTabs = 0; m_Id = objmgr.GenerateGuildId(); sLog.outDebug("GUILD: creating guild %s to leader: %u", gname.c_str(), GUID_LOPART(m_LeaderGuid)); ======= bool Guild::create(Player* leader, std::string gname) { if(objmgr.GetGuildByName(gname)) return false; WorldSession* lSession = leader->GetSession(); if(!lSession) return false; leaderGuid = leader->GetGUID(); name = gname; GINFO = ""; MOTD = "No message set."; guildbank_money = 0; purchased_tabs = 0; Id = objmgr.GenerateGuildId(); >>>>>>> b933c20ab9c88173485d3a8e656818aef7a937c8:src/game/Guild.cpp sLog.outDebug("GUILD: creating guild %s to leader: %u", gname.c_str(), GUID_LOPART(leaderGuid)); // gname already assigned to Guild::name, use it to encode string for DB Tady je kód až na řádek sLog.outDebug identický, zde by jsi taky pouze smazal tři řádky? Proč to potom ten konflikt vůbec hází? Předpokládám že po opatchování je kód mezi <<< a === v konfliktu s kódem mezi === a >>> a error je vyhozenej proto abych se rozhodl který z těch dvou chci ponechat... pokud ponechám obe dve casti (pred i po ===) tak se obavam ze by to potom mohlo dělat poradny bordel. Asi nelze obecně generalizovat který kód je lepší ponechat, že?
  6. ??? říkáš "najdu "<<<" v a konflict odstranim" sry ze se tak blbe ptám ale odstranit znamená úplně smazat daný řádek? nebo co si pod odstraněním konfliktu mám představit? názorný příklad - git mi např při patchovnání outdoorpvp vyhodil mimojiné merge conflict in src/game/GameObject.cpp tzn otevřel jsem si GameObject.cpp a vyhledal "<<<" , zde je vybraný kousek kódu: SetGoAnimProgress(animprogress); <<<<<<< HEAD:src/game/GameObject.cpp ======= SetGoArtKit(ArtKit); // Spell charges for GAMEOBJECT_TYPE_SPELLCASTER (22) if (goinfo->type == GAMEOBJECT_TYPE_SPELLCASTER) m_charges = goinfo->spellcaster.charges; >>>>>>> b933c20ab9c88173485d3a8e656818aef7a937c8:src/game/GameObject.cpp //Notify the map's instance data. moje otázka zní: Co smazat a co nechat, či jak opravím onen konflikt? Co tan hash ten taky nechat? Prostě nezli bych tu dál protahoval post s ukazkami jak bych to resil, radeji bych chtel požádat někoho, kdo si konflikty umí opravovat, aby mi to tu názorně na této části kódu ukázal - jak by měl kód vypadat správně opravený... předem děkuji
  7. thx... fajn návod, hodně pomohl. Velmi děkuji Avšak ještě by mne zajímalo kde/jak zjistím hash starších revizí?
  8. na zalohu db doporucuji spise tenhle script: http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=9148 , krom samotne zalohy data zapakuje a jeste odesle i email! Kratkej, jasnej, lehce upravitelnej a plně fungující!!!
  9. automatická zaloha databaze

    vynikajicí scriptík... GJ, díky
  10. tak to rtf umaž a máš to... btw z kterého kódu to děláš? Funguje ti to?
  11. má tu někdo nějaký takový šikovný baťák pro Windows na db mangosu rev6572? ... ta verze od odktora je skutečně nejaká divná a mysqldump.exe proste nevidí.
×