Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Daweo

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Průměrný uživatel

About Daweo

  • Rank
    Level 1
  1. Spawn na NPC

    Pokud jsi na to ještě stále nepřišel. Zadáš nové ID, do start_time datum a čas, kdy se má event poprvé spustit a do end_time třeba nějaký rok 2020, nevím do kdy to chceš. Occurence je prodleva mezi eventem v minutách. Chceš aby se spustil každý den, tak zadáš 24*60=1440. Length je délka eventu v minutách v tvém případě chceš aby tam byli NPC 16 hodin čili 16*60=960. Holiday 0, world_event 0 a do description zadáš název, který se ti vypíše v konzoli.
  2. Spawn na NPC

    Zdravím. Stačí vytvořit jednoduchý Game event, do kterého ty Arena Mastery zahrneš. Pokud umíš s databází neměl by to být problém a pokud ne, sežeň si Quice. V tom by to měl zvládnout i úplný nováček...
  3. Podmínka pro Loot.

    Samozřejmě by tam byla podmínka na zjištění místa... Zrovna s tímhle mám zkušenosti... Vyřešeno! Problém byl v mé vlastní blbosti. S Programováním teprve začínám a samozřejmě jsem měl špatně volající funkci. No, ale mohlo by být pro někoho zajímavé, jak se mění lootstate při lootování. Takže tady... Statusy jsou po sobě v následujícím pořadí GO_ACTIVATED - Otevření truhly a vybrání itemů. O_JUST_DEACTIVATED - Tabulka lootu je zavřená a objekt začíná mizet GO_NOT_READY - Objekt čeká na respawn, je neviditelný (ne pro GM) GO_READY - Objekt čeká na vylootování...
  4. Podmínka pro Loot.

    Děkuji za odpověď. Tuto metodu jsem zkoušel a co já vím, tak LootState má čtyři hodnoty. GO_NOT_READY = 0, GO_READY, GO_ACTIVATED, GO_JUST_DEACTIVATED Zkusím na to kouknout ještě do větší hloubky. Ale každopádně děkuji... EDIT: První nápad byl u toho, že jsem to chtěl udělat podle normálního nastavení truhel ve světě. Tam musí být nějaká podmínka na to, že když ji někdo lootne, tak se despawne a je neviditelná po dobu respawnu. No problém je v tom, že ještě nevím, kde tohle hledat. Nevíte respektive někdo o tom, kde je tohle nadefinováno? EDIT2: Napadlo mě, jak to obejdu. Nastavím normální OnGossipHello() volání, pak hráč vycastí spell otevírání a následně funkcí Additem() nahradím loot (můžu to tak udělat jelikož šance na drop z truhly jsou 100%). Pak už budou následovat ostatní příkazy... Ale stejně to není ono...:/ Jo TC2 má své kouzlo...
  5. Podmínka pro Loot.

    Zdravím. Nejsem v C++ ještě tak zaběhly, a tak mám problém s podmínkou, která by mi zajistila, že se příkazy vykonají až poté, co hráč vylootuje herní objekt. Zkoušel jsem volání příkazů skrze OnLootStateChanged, při které se nevykoná žádný z příkazů, a pak skrze OnGossipHello, kde se zase příkazy vykonají nehledě na to, zdali už hráč truhlu vylootoval. Neznáte prosím někdo nějakou metodu, která zjišťuje zdali hráč dokončil loot? Respektive zdali se v objektu nachází ještě nějaké předměty.
  6. Rotace herních objektů?

    Dobře, díky za odpověď.
  7. Rotace herních objektů?

    Tak to se omlouvám. Měl jsem dojem, že pokud to dám do sekce TrinityCore, tak to bude automaticky spadat pod emulátor TrinityCore. Čili, mám na mysli emulátor TrinityCore a vesměs je jedno pro kterou revizi. Mám všechny revize od 11.45 až po 11.51. V Cpp se moc nevyznám, a tak proto se Vás na to ptám...
  8. Rotace herních objektů?

    No právě jde o to, že jsem to viděl na některých videích na youtube a viděl jsem i addony, které jsou přímo pro TrinityCore a mají podporu rotace. Ale nejsem schopen přijít na to nastavení. Ani mezi příkazy není žádný příkaz pro rotaci herních objektů.
  9. Rotace herních objektů?

    Zdravím Vás. Je možné rotovat herní objekty ve všech osách? Tím mám na mysli zdali je možné rotovat, kterýkoliv spawnutý herní objekt. Přímo v databázi "gameobject" se nachází sloupce s rotacemi, ale zadání hodnot v rozmezí -1 až 1, jak je udáno v oficiálních vysvětleních, neučiní žádnou změnu. Existuje na to tedy nějaký skript či je to zcela nadneseně nemožné? Nebo mám špatné jádro? Předem děkuji za odpověď...
×