Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Reznik

Members
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    10

Reznik last won the day on May 6

Reznik had the most liked content!

Community Reputation

74 Průměrný uživatel

About Reznik

  • Rank
    Level 2

Contact Methods

  • Website URL
    http://reznik.wikia.com/wiki/Reznik_Wiki

Profile Information

  • Pohlaví
    Neřeknu
  • Bydliště
    Vesmír
  • Projekt
    World of LeafCraft
  1. Podle toho screenu na Modcraftu máš první problém hned v názvu, můžeš ho změnit, ale vždy musíš zachovat jeho délku: Například world\generic\human\paintings\art01.m2 -> world\generis\human\paintings\art01.m2 Lomítka můžou bejt klidne jinde jen finální délka musí bejt stejná, ale změnit jen jedno slovo či písmeno je lehčí/rychlejší/přehlednější. Doporučuju to spawnovat přes noggit 120, novější noggity mají tendenci padat prakticky u všech custom M2, WMO atd ...
  2. [Hladam] Zabudnute Zony

    Poslední místo co sem ještě šoupnu, protože si myslim, že to za to fakt stojí (no stojí za to i ty ostatní :-D třeba staré CoT, ale na to by jsem musel napsat mnoho dalších odpovědí až by to byl spíš jen spam, takže vše je popřípadě u mě na YT :-)) je vývojářská mapa development (MapID 451). Jak jsem psal již výše mnoho lidí jí navštívilo na vanille když byla ješte v souborech hry a později jen ti, kteří si uměli poradit :-) Ale jak jsem řekl Designer Isle a Programmer Island jsou jen 2 malé části celého developmentu. Mapa obsahuje 655 ADT což je přibližně velikost kontinentu jako Kalimdor. Zkrátka je to stále nejvíce tajná a nejhůře dostupná mapa kde si vývojáři zkoušejí ruzné věci přes stavění a design až po questy, npc či zóny a subzóny. Je to poslední exploration achievement :-) Tuhle mapu si prošlo do 50 lidí (než jsem to dal na YT, pár tejdnů z5), takže o exkluzivitě není pochyb :-) V září roku 2010 jí někdo z Blizzardu nedopatřením dal na PTR, kde byla hodnu a pak byla kompletně smazána. Její odstraňování z neznámých důvodů probíhalo po jednotlivých souborech, takže se nepodařilo dostat vše, navíc soubory jako PM4, které u novejších map definují terén, jeho tvar a barvu. Následkem je, že místa kde by jste podle minimapy (viz obrázek) očekávali například zasněžený Warsong je rovina, ale objekty jsou ve vzduchu na správných místech. Zkrátka a jasně 50% mapy zůstává stále skryto. Seznam zón a subzón Programmer Isle: Dead Man's Hole Jeff NE Quadrant Changed Jeff NW Quadrant Jeff SE Quadrant Jeff SW Quadrant Chunk Test Pattymack Land Designer Island: Sub Zone claytonio test area Development Land: Claytön's WoWEdit Land Bernau's Happy Fun Land Familiars Brian and Pat Test - Samotná subzóna Dá se to stáhnout vše (návod + mapy + patch) ve video infu. http://www.youtube.com/watch?v=CdGHQAR8oG4
  3. Jak vyndat modely

    No to mě udělá taky, ale soubor se ti uloží do složky export.
  4. Jak vyndat modely

    MoP Beta nebo WMV Beta ? Popřípadě jak nechce, co to píše / dělá ? Btw mě export modelů funguje normálně z 5.1.0
  5. Jak vyndat modely

    Takovou verzi WoW Model Vieweru musíš mít podle toho z jakýho WoWka je chceš vyndat ..
  6. [Hladam] Zabudnute Zony

    No já si za 8 let ve WoW pamatuju hodně :-) Vím, že na starym Posterusu sem objevil Soul Cannon, kterej sál procentuelně HP z čehokoliv co sem targetnul, takže sem sóloval všechny raidy a zabíjel friendly playery :-D Pak mě nějaká píča práskla jako vždy ... :-) BTW když sem se pustil do oživení topicu, tak mě to nakoplo víc než sem čekal, takže sem z nudy včera vytáhnul ještě pár zapomenutých míst co drtivá většina nezná a nebo místa co jsou známé, ale už ne jejich první verze :-) Vše samozřejmě převedeno na 3.3.5a ... Release WoW Alpha BG's And Secret Location For 3.3.5a - Download a info ve videoinfu.
  7. [Hladam] Zabudnute Zony

    Udělal jsem pár screenů Island of Doctor Lapidis Gillijim's Isle Deadmines Old Outland Old Outland Designer Island Programmer Island Emerald Dream Emerald Dream 2 Emerald Dream 3
  8. [Hladam] Zabudnute Zony

    Při nudném googlování sem náhodou narazil na tohle téma :-) I když už je starý, tak poradím jednak protože všehno tohle dobře znam a protože mi nebaví dál nodně googlovat :-D Třeba si tý odpovědi někdo všimnete a docela bych věřil, že stále hledáš, protože tyhle věci nejsou moc dostupný dneska ... Island of Doctor Lapidis a Gillijim's Isle jsou oba v Eastern Kingdom (mapID 0), přsněji v jižních mořích při pobřeží Stranglethorn Vale a jsou vedle sebe, nikde jinde, na jiné mapě nejsou. Oba vypadají ja džungle - Stranglethorn Vale a v současné době na ADT kde tyty ostrovy byly nic není, bylo zarovnáno před vydáním prvního WoW, takže existovali jen v alpha WoW. Jediné co zůstalo je area ID, které Blizzard zapoměl smazat. Jde si to prohlédnout v nových verzích noggitu, které zobrazují area ID a nebo Taliisu. Také tyto ostrovy zůstaly na mapě Azerotu až do konce TBC a objevily se na mapě Warcraft komiksu v roce 2007, nebo například v původním na World of Warcraft. Gillijim's Isle je odkaz na Gilliganův ostrov (1960 sitcom). Název Island of Doctor Lapidis byl inspirován filmem Ostrov doktora Moreaua (1977). Za léta bylo nalezeno mnoho jak se tam dostat (na offiku) aspoň jen pro felxování. Momentálně jsou 2 možnosti jak si tyto ostrovy prohlédnout, buď si stáhnout WoW 0.5.3 client z konce roku 2003 (nedoporučuji málo zkušeným uživatelům PC), nebo si stáhnout model edit pro patch 3.3.5a, kde je převedený celý 0.5.3 svět - jedná se pouze o terén, WMO a M2 jsou dnešní, takže pokud chcete prozkoumávat staré OG například musíte opravdu stahovat starej client. WoW 0.5.3 Alpha Transfer to WotLK - Download ve video infu. Takzvanej "Old Outland" existuje 2x, v současné době je ve hře stále k nalezení aspoň jeden a to v Deadmines. Deadmineský Old Outland byl první a byl postaven někdy kolem patche 1.12.1 - nikdo to neví přesně, stejně jako na Gillijim's Island i sem bylo za ta léta nalezeno mnoho . Druhý byl na stejném místě jako Gillijim's Isle a Island of Doctor Lapidis jen mnohem dál od břehu a byl smazán s příchodem patche 2.4.0, ale stejně jako u výše zmíněných ostrovů, lze i Old Outland sehnat jako model edit. Oba Old Outlandy představují Hellfire Peninsula. Model edit Old Outlandu obsahuje World of Warcraft The Reznik Era, ale s upraveným skinem OL a nebo zde: Old Outland Patch 3.3.5a - Download ve video infu. Emerald Dream je stále přístupný, jen na mnoho free neexistuje v DB mapID 169 a tak je to chyba na straně serverside, není to o tom, že by Emerald Dream už neexistoval. Emerald Dream byl rozpracovaný ve WoW alpha a měl to být 40 man raid, do kterého se mělo dostat přes portály v Duskwoodu, The Hinterlands, Ashenvale a Feralas. Byl vytvořen ještě ze starých textur bez alpha layeru a proto se zobrazuje převážně jen zelený, například v Emerald Canyonu. Pochopitelně se sem lze snadno dostat zase při použití model editu, například si vyrobit model edit kde se místo Kalimdoru načte Emerald Dream, ale spíše doporučuji najít server kde funguje mapa 169 a potom se portnout na .go 1 1 100 169. Kolem Emerald Dream bylo mnoho legend jak se do něj dostat, například 2 zelené kouře na úpatí Hyjalu a podobně. Ve WoW bylo i několik questů zabívající se Emerald Dreamem, například v pre-q na legendárního mounta a AQ. Pro Emerald Dream jsem dělal fix na alpha layery textur, jednou ve , kde jsou podle mojí fantazie a pak fix, kde jsou takové jaké mají být (viz screenshoty), download here :-). Jinak Emerald Dream se stále mění například v Cataclysmu Blizzard opravil jeden alpha layer, dodělal 2 nové modely stromů a 1 model křoví (viz první screenshot). A tu je mapa Emerald Dreamu 4096x4096 No a ještě je tu řeč o Programmers Isle a Designers Isle. S nima je přesně opačnej problém než s Emerald Dream, většina serverů je má v DB a tudíž se na mapu 451 jde portnout, ale hodí vám to na konci loadingu error, protože je nemáte v souborech samotného WoWka, tyto soubory respektive "development" WDT, WDL a ATD byly smazány někdy v průběhu TBC, ale jak jistě už tušíte lze je jednoduše doplnit model editem. Tyto soubory obsahuje výše zmíněný patch transferu WoWka 0.5.3 do 3.3.5a nebo i The Reznik Era, ale v Reznik Era mají tyto 2 oblasti upravený skin. Mapa 451 neboli development, ale není někde zapomenutá, Programmers Isle a Designers Isle je jen zlomek celé mapy development, tato mapa se stále vyskytuje v souborech WoWka když hrajete na PTR a obsahuje neuvěřitelně obrovský kontinent různých pokusů včetně těchto dvou ostrovů. Designer Island je terénem část Westfallu a obsahuje 4 velké WMO, které jsou stále v souborech hry a tak je můžete spawnovat přes Noggit :-) Tyto WMO soubory byly připravené pro zónu Dragon Isles (viz náhled videa pod textem, který se nezobrazuje, protože "Promiň, příspěvek obsahuje více mediálních souborů než je dovoleno"), spekuluje se, že tato zóna měla mít co dočinění s Nagama a Nazjatarem, nebo s draky a domovem Dragonflight. Programmer Isle obsahuje art Kalidaru. EDIT: Když nejde náhled od videa, protože nemůžu přidat víc než 2 videa :-( Tak aspoň artwork pro představu :-) Programmer and Desinger Island (Full exploration) Souřadnice Programmer Isle .go 16304 16318 69 451 Souřadnice Designer Isle .go 16303 -16173 40 451 Pro ty co nevědí co patchema, které stáhly, musíte je dát do složky "data" ve WoWku, popřípadě když sou zabalené tak je rozbalit!
  9. No můžu natáčet v HD jen nevím jestli je to něco platný, protože i tekle je to vidět vcelku dobře :-) Hlavně ono by to pak nešlo možná uploadnout kvůli velikosti... Tak ono už je mrtvo dneska všude :-( Jinak tu 2 část jsem točil třikrát. Zvuk nahrávám na TS a video normálně přes fraps. Takže jsem měl hodinu a půl zvuku, ale videa jen třeba 30 minut protože když jsem zapnul WoW tak jsem u toho vypnul fraps a pak zase hned zapnul aby jsem natáčel jen wowko a ne wow + plochu (zmiňuju to v druhé části). Jenže když jsem vypnul wow fraps stále ukazoval, že natačí, ale popravdě nenatáčel. Takže proto jsem to dělal 3x .. po druhé jsem taky ještě nevěděl co to dělá ... až na po třetí :-d takže jsem na konci třetího pokusu už byl uplně hotovej...
  10. Zdravím, na základě častých dotazů jsem se rozhodl udělat pár návodů jak na to :-) Nebudu to tady zbytečně okecávat vše je řečeno ve videu. První díl se bude zabývat základy Noggitu. Je to můj první pokus o návod, sice návodů jak exploitovat a explorovat jsem už udělal stovky tak tohle je úplně něco jiného :-D Doufám, že se bude líbit :-) Druhou část jsem také věnoval odpovídáním na otázky, ale hlavně jsem chtěl ukázat zase něco víc :-) Budu se zde zabejvat ještě noggitem - vším co jsem zapoměl v prvním díle, na co si davat pozor a tak podobně. Ukážu jak dělat reskin a co je vlastně reskin, vlastní mapu, práce s dbc soubory a tak dále.
  11. V patchi se spatne hledaj. Spust si alphu a di go Gilneasu a uvidis, ze tam sou, hledej WMO ingame pak otevri si alphu v noggitu dojed si k tmu wmo a zapni si detail info a uvidis kde je ulozenej, nebo si vytahni WMO z The Reznik Era sou tam skoro vsechny.
  12. Kolem 80 je tam, coz je tak o 20 mene nez v prvnim Cataclysmu co jsi si mohl koupit. No v The Reznik Ere sou skoro vsechny ulozeny.
  13. Cataclysm WMO i M2 sou jiny nez WoTLK, ale Cataclysm Alpha WMO je uplne stejny jako WoTLK, ale M2 ne. Takze staci nainstalovat alphu (k tomu je treba 3.3.5a wow, alpha installer a sandbox) vytahnout z ni WMO co chces + vse co to WMO potrebuje takze Dungeon\textres\ ... atd no a je to. Samozrejmne je pak ulozis na stejny mista v patchi jako byly v ty alpha Cataclysmu. Ted nektery WMO treba domy maji v sobe M2 casti. Nektery sou vyuzity z predchozich expanzi a ty se tam zobrazi treba zildle nebo tak, ale pak sou tam jeste ty novy, ktery nefungujou, takze nema smysl je vytahnout z alphy a davat je do patche kdyz se stejne ve finale nezobrazi, ale mam na to figl a to nahradit ty nove M2 starejma. Jednoduse kdyz treba bude barak a v nem stul, ale ten M2 stul bude ten novej tak si najdu treba pres WoW Model Viewer podobnej stul ze starsi expanze, pojmenuju ho tak jak se ma menovat ten stul v tom Cata WMO a pak ho ulozim do patche tam kde byl i v Cata patchi. Takze WMO bude nacitat stul tam odkud ho nacita normalne, jen ten stul bude jinej. Jinak pokud chces Cataclysm M2 do WoTLK tak je bude muset podle me ulozit pomoci WoW Model Wiev treba do 3DS pak to upravit v nejakym 3D editoru a pak zase prevest do M2. Tohle ti nereknu presne nedelal sem to ale urcite to tak bude fungovat. BTW WoW Cataclysm Alpha
  14. Ha chtěl jsem sem hodit download a ono už to tu je celé. Ktomu co je na mmowned nebo teda ownedcore to rad popovídam :-) Chtěl mě když to řeknu slušne zdiskreditovat, ale teď je sám za totálního [cenzurováno]a :-D Tenhle 16letej američan (nevím proč mají američani tendenci si myslet, že vše ví nejlépe) se považoval, za současného "krále" model editingu. Samozřejmně neviděl modcraft a podobně, viděl jen to co je momentálně na ownedcore. Byl dost nymšlenej, ale opravdu schopnosti měl. Já sem zase měl skoro kompletní reskin světa a chtěl sem dělat i nějakej world building. Jelikož reskin každy oblasti trval dýl a dýl, protože plno oblastí používá stejné soubory a tak když změním jednu rozhodím tím druhou a tak dál až vznikne z mnoha oblastí naprostý paskvil, proto je to čím dál obtížnější realizovat takový projekt a je to důvod proč ho nikdy nikdo nedokončil. Takže když nebyl čas na world building, řekl jsem si že tenhle člověk umí stvět pěkně a že skusím spojit jeho world building + reskin. Vznikla úžasná věc a tak sem mu to napsal a poslal jsem mu patch a nabídl spolupráci. Okamžitě po mě vyjel, že sem mu ukradl práci a podobně :-d tak jsem mu jednoduše řekl že ten world building vymažu, že to přece není problém, ale v americe asi je :-d Nakonec jsem se pustil do vlastního world bulding a každy nejen na mmowned nebo teda ownedcore omg :-d uznal, že je na vysoké úrovni takže mojí reputaci jsem dostal z5 + automaticky hodnost na ownedcore a byl jsem kompletně očištěn. V patchi je asi 6 věcí zejména teda itemu, které nejsou odemě, které jsou volně dostupné všem a kterým jsem udělal specialní zónu kde se píše o nich a kdo je vytvořil. Málem bych zapoměl, že když mu došli argumenty a pokusy mě nějak diskreditovat vymyslel si že Cataclysm wmo umí do 3.3.5a převádět jen on. On sice má také Cataclysm objecty v patchi asi tak 10, ale já mam v patchi všechny Cataclysm WMO a dá se říct teda, že naprostou vetšinu jsem dal do 3.3.5a jako první na světe ? :-) .. Co se týká inspirace, na začátku když sem měnil první oblasti, projížděl jsem plno obrazků model editů a hledal jaké byly nejhezčí, protože podle mě je lidi nechtějí behat v ošklivích oblastech, ale spíše v pěkných.. a to že sem pak vytvořil podobné, ale dojmem z nich naprosto odlišné, proti tomu nemůže říct nikdo nic a ruku na srdce všichni se snažíme dělat cokoliv tak jak jsme nejlépe viděli. Tohle se mi stalo už jednou, když jsem začínal z exploity a podobně. Tenkrát ty nejlepší se mě snažili zdiskreditovat, když sem ukázal nové exploity, nové způsoby atd .. vydrzěl sem nenechal jsem se těma poserama (mimochodem z ameriky :-d) nějak štvát a dneska lidé už mě nazývají jako "krále" :-d Tady je opravená verze 2.9.7 The Reznik Era. Díky všem za posílání bugů. Také by jsem chtěl říct, že končím s tímto projektem, ale možná v budoucnosti dodělám nový world building v tomto projektu. Na Emerald Dream stále budu pracovat... Ale, nyní dělám na novém projektu. Projekt kde bude kompletně nový vlastní svět :-) DOWNLOAD FIXED VERSION 18+ (24.12.2011) Rapidshare Ulozto MEGAUPLOAD Pár obrázků z nového projektu
×