Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Sindoras

Members
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About Sindoras

  • Rank
    Level 2

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  1. Army template

    Zdravím, potřeboval bych sehnat nějaké pěkné army template pro web ke stáhnutí na google je to samí placený....
  2. 5.1 zvuk

    Zdravím mám problém.. Potřeboval bych zprovoznit 5.1 zvuk. Problém je v tom že mi hrají všechny repráky ale né v 5.1. V ovladači mám zapnuto 6 kanálů. Všechno to začalo když sem přeinstaloval windows chtěl sem tam nainstalovat Sound max se kterým to všechno šlo bez problémů ale ten háže error že nepodporuje tento systém i když stahuju správnou verzi. Mám integrovanou zvukovou kartu Realtek, Windows xp pro sp2 32 bit.
  3. .bat soubor

    Zdravím, potřeboval bych vytvořit .bat soubor který mi: 1, Vytvoří složku GTA San Andreas v C:\Program Files 2, Zkopíruje do ní soubory které jsou v této: G:\Hry\GTA San Andreas\CD\GTA San Andreas 3, Vytvoří zástupce na ploše který bude ,,zastupovat´´ C:\Program Files\GTA San Andreas\gta_sa.exe Předem díky na googlu sem nenašel žádný pořádný návod.
  4. Síťový disk (wifi)

    Takže mám do téhle vymyšlenosti zapojit nějaký PC nebo do sítě zapojit NAS server chápu. Lock a díky
  5. Síťový disk (wifi)

    Zdravím, chci se zeptat.. Kdybych koupil http://www.alza.cz/edimax-eu-hb4m-d137408.htm koupil redukci a místo do počítače na to píchnul tohle http://www.alza.cz/d-link-dwa-131-d154446.htm a zezadu napojil externí disk, fungovalo by to jako wifi disk? PS: Myslim takto http://img529.imageshack.us/img529/5140/jaktomyslim.png
  6. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    mas tam chybu
  7. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    Tak ok ulož si to jako vymenahonoruzaap.cpp do ScriptDev2/Scripts/Custom . Vlezem do Binárek: ScriptDev2/Makefile.am pod řádek include/sc_instance.h \ vložíme scripts/custom/vymenahonoruzaap.cpp \ Vlezem do Binárek: ScriptDev2/System/ScriptLoader.cpp pod řádek //custom vložíme extern void AddSC_Changer(); Vtom samém souboru, si najdeme ještě v oddělení void AddScripts() zase řádek //custom a pod něj vložíme AddSC_Changer(); Zkompilujem.. Vytvořit si nějaké NPC... Potom dej do databáze: UPDATE `creature_template` SET `npcflag` = '1' WHERE `entry` = '#ID_npc'; UPDATE `creature_template` SET `Scriptname` = 'Changer' WHERE `entry` = '#ID_npc'; a mělo by to jít ale neručim za to //edit plně funkční
  8. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    .cpp jsou uloženy v těch souborech co ti vznikly po kompilaci vymenahonoruzaap.cpp to musim vyzkoušet nejdřív u sebe abych ti tady neradil ho**diny
  9. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    Tak si byl rychlejší ale stejně to sem dám kdyby měl někdo stejnej problém 1.) Stáhneme si revizi MaNGOSu 2.) Složku přejmenujeme třeba na >MaNGOS< (bez ><) 2.) Spustíme Microsoft Visual Studio 3.) Otevřeme MaNGOS projekt -> File->Open->Project/Solution... MaNGOS/win/mangosdVC90 4.) V horním panelu přehodíme >Debug< na >Release<, ve vedlejším okénku nastavíme zda bude kompilace pro 32b, či 64b systém 5.) Spustíme kompilaci -> Build->Build solution --> počkáme, dokud se kompilace nedokončí ---> Bez chyb: ( ========== Build: 13 succeeded, 0 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== ) Potom to udělej takhle: Udělej soubor Teleporter.cpp a do něj vlož #include "precompiled.h" //buffs #define SPELL_BUFF1 48161 //Fortitude #define SPELL_BUFF2 48073 //Divine spirit #define SPELL_BUFF3 48469 //Mark of the wild #define SPELL_BUFF4 53307 //Thorns #define SPELL_BUFF5 42995 //Arcane Intellect #define SPELL_BUFF6 58453 //Armor #define SPELL_BUFF7 48441 //Heal bool GossipHello_Penguino(Player *player, Creature *_Creature) { if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance { player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Cities" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Gurubashi Arena PvP" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10020); } else //if horde { player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Cities" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Gurubashi Arena PvP" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10021); } player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "WotLK Dungeons" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30000); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "WotLK Raids" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30001); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Buffy" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2000); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Healni me" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2006); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID()); return true; } void SendDefaultMenu_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action ) { switch(action) { case 1001: //Alliance Cities player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1012); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1013); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Zpet do MENU]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID()); break; case 1002: //Horde Cities player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunderbluff" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1010); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon City" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1011); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1014); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1015); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Zpet do MENU]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID()); break; case 30000: //Dungeons player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Utgarde Keep" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40000); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Utgarde Pinnacle" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40001); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Nexus" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40002); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Oculus" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40003); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Culling of Stratholme" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40004); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Gundrak" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40005); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Azjol'Nerub" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40006); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ahn'kahet" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40007); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Violet Hold" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40008); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Halls of Stone" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40009); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Halls of Lightning" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40010); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Zpet do MENU]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID()); break; case 30001: //raids player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Naxxramas" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50000); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ulduar" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50001); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Obsidian Sanctum" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50002); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Eye of Ethernity" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50003); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Onyxia's Lair" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50004); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Vault of Archavon" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50005); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Trial of the Crusader" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50006); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Icecrown Citadel" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50007); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID()); break; case 10020: //Gurubashi Arena player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(0, -13272.562344f, 166.661591f, 37.025265f, 4.228953f); break; case 10021: //Gurubashi Arena player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(0, -13272.562344f, 166.661591f, 37.025265f, 4.228953f); break; case 1004: //Stormwind player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(0, -8832.945313f, 623.305908f, 93.756119f, 0.704069f); break; case 1005: //Ironforge player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(0, -4920.960449f, -955.293030f, 501.755096f, 2.258313f); break; case 1006: //Darnassus player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(1, 9949.559570f, 2284.209961f, 1341.394165f, 1.525185f); break; case 1007: //Exodar player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(530, -3965.699951f, -11653.599609f, -138.843994f, 6.192861f); break; case 1008: //Orgrimmar player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(1, 1629.601440f, -4373.439453f, 31.293652f, 3.528754f); break; case 1009: //Thunder Bluff player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(1, -1277.369995f, 124.804001f, 131.287003f, 5.222740f); break; case 1010: //Undercity player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(0, 1584.069946f, 241.987000f, -52.153400f, 0.049647f); break; case 1011: //Silvermoon City player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(530, 9487.690430f, -7279.200195f, 14.286600f, 6.164780f); break; case 1013: //Dalaran player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f); break; case 1015: //Dalaran player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f); break; case 1012: //darkportal player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f); break; case 1014: //darkportal player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f); break; case 40000: //UK player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 1219.664917f, -4865.193848f, 41.535000f, 0.314811f); break; case 40001: //UP player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 1255.446289f, -4853.176270f, 216.074661f, 3.454866f); break; case 40002: //Nexus player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3892.317627f, 6985.265137f, 69.725945f, 0.024484f); break; case 40003: //Oculus player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3878.909912f, 6984.500000f, 107.511551f, 3.140943f); break; case 40004: //CoS player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(1, -8669.932617f, -4397.125977f, -205.574234f, 3.436879f); break; case 40005: //Gundrak player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 6959.186035f, -4416.407715f, 451.506042f, 0.813021f); break; case 40006: //Azjol player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3687.002197f, 2160.152344f, 37.126099f, 2.430617f); break; case 40007: //Ahn player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3642.264648f, 2034.362915f, 3.232100f, 4.319561f); break; case 40008: //VH player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 5693.281250f, 502.955627f, 654.702993f, 4.051087f); break; case 40009: //HoS player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 8921.278320f, -982.728149f, 1040.540405f, 1.545117f); break; case 40010: //HoL player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 9183.506836f, -1385.304199f, 1112.875489f, 5.517610f); break; case 50000: //Naxx player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3669.402344f, -1259.975586f, 244.001587f, 4.232424f); break; case 50001: //Ulduar player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 9332.218750f, -1136.00317f, 1247.385498f, 1.572278f); break; case 50002: //OS player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3476.185303f, 281.722626f, -119.043976f, 4.727457f); break; case 50003: //Eye player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 3859.283447f, 6988.659180f, 152.742264f, 5.664299f); break; case 50004: //Onyx player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(1, -4694.693848f, -3701.385742f, 47.805836f, 4.402122f); break; case 50005: //VoA player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 5467.609375f, 2827.439941f, 419.949188f, 0.968485f); break; case 50006: //TotC player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 8517.248047f, 721.388428f, 559.179016f, 1.606136f); break; case 50007: //ICC player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); player->TeleportTo(571, 5867.302734f, 2101.300293f, 636.510193f, 2.199108f); break; case 2000: player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Fortitude" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2001); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Divine Spirit" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2002); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Mark of the Wild" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2003); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thorns" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2004); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Arcane Intellect" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2005); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Armor" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2007); player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]" , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000); player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID()); break; case 2001: //cast Fortitude player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF1,false); break; case 2002: //cast Divine Spirit player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF2,false); break; case 2003: //cast Mark of the Wild player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF3,false); break; case 2004: //cast Thorns player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF4,false); break; case 2005: //cast Arcane Intellect player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF5,false); break; case 2007: //cast Armor player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF6,false); break; case 2006: //cast Heal player->CLOSE_GOSSIP_MENU(); _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF7,false); break; case 5000: // <- [Main Menu] GossipHello_Penguino(player, _Creature); break; } } bool GossipSelect_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action) { // Main menu if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN) SendDefaultMenu_Penguino( player, _Creature, action ); return true; } void AddSC_Penguino() { Script *newscript; newscript = new Script; newscript->Name="Penguino"; newscript->pGossipHello = &GossipHello_Penguino; newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_Penguino; newscript->pItemHello = NULL; newscript->pGOHello = NULL; newscript->pAreaTrigger = NULL; newscript->pItemQuestAccept = NULL; newscript->pGOQuestAccept = NULL; newscript->pGOChooseReward = NULL; newscript->RegisterSelf(); } 1.) Stáhneme si kompatabilní revizi ScriptDev2 k Vaší revizi a složku pojmenujeme >ScriptDev2< (bez ><) 2.) Složku vložíme do MaNGOS/src/bindings/ Otevři Visual studio ----> File ----> Open ------> File... -----> najdi složku scriptdev2 -----> otevři Makefile pod řádek include/sc_instance.h \ vložíme scripts/custom/teleporter.cpp \ A zase : ----> File ----> Open ------> File... -----> najdi složku scriptdev2 -----> otevři složku System ----> ScriptLoader.cpp pod řádek //custom vložíme extern void AddSC_Penguino(); Vtom samém souboru, si najdeme ještě v oddělení void AddScripts() zase řádek //custom a pod něj vložíme AddSC_Penguino(); Teleporter.cpp dáme do Binárek: ScriptDev2/Scripts/Custom Otevřeme project ScriptDev2 a najdeme si v něm složku Scripts/Custom - teleporter.cpp v něm nenajdete, je třeba ještě udělat poslední věc a to tuto: • Klikneme pravým na složku Custom - dáme ADD -> Exiting item... a najdeme si teleporter.cpp, otevřeme... -> nyní by měl být ke kompilaci přiřazen i teleporter.cpp Zkompilujeme -> ! MUSÍ BÝT NASTAVENO STEJNĚ JAKO KOMPILACE MANGOSU ! ( V horním panelu přehodíme >Debug< na >Release<, ve vedlejším okénku nastavíme zda bude kompilace pro 32b, či 64b systém) -> File->Open->Project/Solution... MaNGOS/src/bindings/ScriptDev2/scriptVC90 5.) V horním panelu přehodíme >Debug< na >Release<, ve vedlejším okénku nastavíme zda bude kompilace pro 32b, či 64b systém -> ! MUSÍ BÝT NASTAVENO STEJNĚ JAKO KOMPILACE MANGOSU ! 6.) Spustíme kompilaci -> Build->Build solution --> počkáme, dokud se kompilace nedokončí ---> Bez chyb: ( ========== Build: 1 succeeded, 0 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== ) ----> Pokud se v kompilaci objeví Warning's (v čisté revizi) nic se neděje, pokud se projekt nepodaří, nakonci se to dočtete v "Failed" -----> příklad nezdařené kompilace ( ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== ) Naši kompilaci najdeme v: -> 32b: MaNGOS/bin/WIN32_Release -> 64b: MaNGOS/bin/WIN64_Release Vytvoříme si novou složku do které ze složky (kde máme zkompilovaný MaNGOS) přesuneme všechny soubory... Nyní jsou třeba ještě tyto soubory/složky: SQL složky (core & scripty) • MaNGOS/sql - přesuneme celou složku >sql< • MaNGOS/src/bindings/scriptdev2/sql - složku >sql< přejmenujeme třeba na sql_sd2 a přesuneme také (přejmenujeme proto, aby se nepřepsala s mangos sql Configy (mangosd, realmd, scriptdev2) • MaNGOS/src/mangosd/mangosd.conf.dist.in • MaNGOS/src/realmd/realmd.conf.dist.in • MaNGOS/src/bindings/ScriptDev2/scriptdev2.conf.dist.in -> tyto soubory musíme uložit jako .CONF, jednoduše to uděláme tak, že na ně klikneme pravým, dáme přejmenovat... umažeme .dist.in a potvrdíme ENTER -> přesuneme k naší kompilaci Vyextrahuj dbc, mapy a vmapy.. Nahraj databázy do Mysql... a do databáze mangos nahraj toto: REPLACE INTO `creature_template` (`entry`, `difficulty_entry_1`, `difficulty_entry_2`, `difficulty_entry_3`, `KillCredit1`, `KillCredit2`, `modelid_A`, `modelid_A2`, `modelid_H`, `modelid_H2`, `name`, `subname`, `IconName`, `gossip_menu_id`, `minlevel`, `maxlevel`, `minhealth`, `maxhealth`, `minmana`, `maxmana`, `armor`, `faction_A`, `faction_H`, `npcflag`, `speed_walk`, `speed_run`, `scale`, `rank`, `mindmg`, `maxdmg`, `dmgschool`, `attackpower`, `dmg_multiplier`, `baseattacktime`, `rangeattacktime`, `unit_class`, `unit_flags`, `dynamicflags`, `family`, `trainer_type`, `trainer_spell`, `trainer_class`, `trainer_race`, `minrangedmg`, `maxrangedmg`, `rangedattackpower`, `type`, `type_flags`, `lootid`, `pickpocketloot`, `skinloot`, `resistance1`, `resistance2`, `resistance3`, `resistance4`, `resistance5`, `resistance6`, `spell1`, `spell2`, `spell3`, `spell4`, `PetSpellDataId`, `mingold`, `maxgold`, `AIName`, `MovementType`, `InhabitType`, `unk16`, `unk17`, `RacialLeader`, `questItem1`, `questItem2`, `questItem3`, `questItem4`, `questItem5`, `questItem6`, `movementId`, `RegenHealth`, `equipment_id`, `mechanic_immune_mask`, `flags_extra`, `ScriptName`) VALUES (100000, 0, 0, 0, 0, 0, 21630, 21630, 21630, 21630, 'Deda Vseveda', 'Rad Sevalu', '', 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 35, 35, 1, 1, 1.14286, 0.5, 3, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, '', 0, 3, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 'Penguino'); Restartujeme server a Teleporter je nyní plně funkční. Vyvoláme ho příkazem: .npc add 100000 Návod by Necrovision
  10. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    sry toho sem si nevšim moje chyba dej mi svoje icq
  11. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    řekni mě máš Trinity core nebo MaNGOS?
  12. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    někde to nerozhoduje někde ano
  13. pridani noveho scriptu pro ScriptDev2

    jj v visual studiu měl sem stejnej problém ale stačilo místo penguino tam dát Penguino
  14. Partition

    Zdravím, mám problém, řekl sem si že si udělám další partition na disku. Všechno šlo v pohodě už to bylo skoro u konce ale potom bum a vypnuly proud. Potom sem to zkusil znovu ale hlásilo to něco v tomhle smyslu: Disk is locked. Tak sem dal obnovení systému promazal registry a zkusil to znovu a zase to nešlo. Zkoušel sem i jiný prográmky ale prostě to nejde. Nemohl by někdo poradit jak ten disk ,,Odemknou´´? Předem díky za všechny odpovědi...
  15. Formulář

    Zdravím, potřeboval bych poradit, udělal sem takový žertík pro kamaráda a nevím jak to nastavit aby se poslal formulář na mail. Toto je index: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=windows-1250"> <meta name="generator" content="PSPad editor, www.pspad.com"> <title></title> </head> <body> <form action="odeslani.php"> <body style="background-color: orange; color: black;"> Tento dotazník vám pomůže zjistit zda je to ta prává! Odpověď je 100% pravdivá díky našem zkušenostem s vybíráním partnerů. A jak to vlastně funguje? Vyplníte tento dotazník a <b>do 24 hodin</b> dostanete e-mail s odpovědí! <fieldset> <legend></legend> <p> Vaše jméno: <input size=10></p> <p>Váš věk: <input size=10></p> <p>Její jméno: <input size=10></p> <p>Její věk: <input size=10></p> <p>Jméno vaší předešlé dívky: (v případě že žádná není vyplňte -) <input size=10></p> <p>Věk vaší předešlé dívky: (v případě že žádná nebyla vyplňte -) <input size=10></p> <p>Váš e-mail: <input size=10></p> <p><input type="submit" value="Odeslat"></p> </fieldset> </form> </body> </html> a já potřebuju aby mi někdo udělal soubor odeslani.php pomocí něhož se odešle na mail: [email protected]. Zkoušel sem ho udělat sám ale přišel jí jen prázdný mail.
×