Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  

Munere

Members
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Průměrný uživatel

About Munere

  • Rank
    Level 2
  • Birthday 07/29/1991

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydliště
    TC - database
  • Zájmy
    SQL , C++ , C
  1. Nastaveni BG

    vetšinou je to root/kompilace/(tvoj serve)/etc alebo tak nejak
  2. metla xD

    ach jaj ked nejde wowhead su asi minimalne 2 dalšie velke online DB tu maš aby sa nepovedalo že ti tu nepomohli. Metla1 Metla2 Metla3 Metla4 Metla5 si vyber ktoru chceš
  3. Porucha databáze

    nahraj si zalohu `creature` tam su zapisane polohy npc pokial maš tabulku `creature_template` tak by sa ti dane npc mali proste len spawnut na worlde.
  4. Jak udelat neutralni zonu pro hordu a alianci

    map nula to je niekde v eastern kinkdoms ? či ako sa to vola lebo napriklad tam taka suradnica je vo vode musiš si pozreť dobre aj map iD
  5. [HELP] ExtendetCost

    nemaš pravdu prepač ale robil som si nove excosty a funguju sice tak na 70% ale idu otvoriš DBC pripišeš riadok nahraš reštartneš server a vuala maš vlastny dbc jedina nevyhoda je že sa nezobrazuje u itemu takže su item ako keby zadarmo napriklad ja som robil vlastny excost na rele za 3v3 cena je 10k + 300ap +700rat v 3v3 tento extcost funguje akurat treba pre hračov popisu pridať k npc lebo niekedy su nechapavy takže to zhrnem nove EXcost vytvoriť ide a je aj funkčne v hre akurat sa nezobrazuje u itemu takže to chce nejaky text k npc to je všetko.
  6. Neutral Zóna

    pekne aj mne si docela pomohol +rep hlavne za ten dbc editor kedže som mooc lenivy niečo sam hladať
  7. Cpp script

    zdravim mam problem v scripte /* * Copyright (C) 2009 - 2010 TrinityCore <http://www.trinitycore.org/> * * This program is free software; you can redistribute it and/or modify * it under the terms of the GNU General Public License as published by * the Free Software Foundation; either version 2 of the License, or * (at your option) any later version. * * This program is distributed in the hope that it will be useful, * but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the * GNU General Public License for more details. * * You should have received a copy of the GNU General Public License * along with this program; if not, write to the Free Software * Foundation, Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA */ /*Comment: Creared by Lordronn*/ #include "ScriptPCH.h" #include "icecrown_citadel.h" enum Yells { SAY_AGGRO = -1666016, SAY_DEATH = -1666024, SAY_DEATH_2 = -1666025, SAY_KILL = -1666022, SAY_KILL2 = -1666021, SAY_BERSERK = -1666023, SAY_SLIME_SPRAY = -1666017, SAY_EXPLOSION = -1666018, }; enum Creatures { CREATURE_OOZE_BIG = 36899, CREATURE_LITTLE_OOZE = 36897, CREATURE_PROFFESOR_PUTRICIDE = 36678, }; enum Spells { SPELL_OOZE_FLOOD = 69783, SPELL_OOZE_FLOOD1 = 69785, SPELL_OOZE_FLOOD2 = 69788, SPELL_SLIME_SPRAY = 69508, SPELL_MUTATED_INFECTION = 71224, SPELL_SUMMON_LITTLE_OOZE = 69706, SPELL_SUMMON_BIG_OOZE = 69540, SPELL_BERSERK = 47008, SPELL_STICKY_OOZE = 71208, SPELL_RADIATING_OOZE = 71212, SPELL_UNSTABLE_OOZE = 69558, SPELL_UNSTABLE_EXPLOSION = 71209, SPELL_MERGE_OOZE = 69889, }; struct boss_rotfaceAI : public ScriptedAI { boss_rotfaceAI(Creature *pCreature) : ScriptedAI(pCreature) { m_pInstance = pCreature->GetInstanceData(); } ScriptedInstance* m_pInstance; uint32 m_uiFloodTimer; uint32 m_uiSlimeSprayTimer; uint32 m_uiMutatedInfectionTimer; uint32 m_uiBerserkTimer; uint32 m_uiBigOozeTimer; uint32 m_uiLittleOozeTimer; void Reset() { m_uiFloodTimer = 20000; m_uiSlimeSprayTimer = 20000; m_uiMutatedInfectionTimer = 20000; m_uiBerserkTimer = 360000; m_uiBigOozeTimer = 30000; m_uiLittleOozeTimer = 10000; if(m_pInstance) m_pInstance->SetData(DATA_ROTFACE_EVENT, NOT_STARTED); } void JustDied(Unit* pKiller) { DoScriptText(SAY_DEATH, me); DoScriptText(SAY_DEATH_2, me); if(m_pInstance) m_pInstance->SetData(DATA_ROTFACE_EVENT, DONE); } void EnterCombat(Unit* who) { DoScriptText(SAY_AGGRO, me); if(m_pInstance) m_pInstance->SetData(DATA_ROTFACE_EVENT, IN_PROGRESS); } void JustReachedHome() { if(m_pInstance) m_pInstance->SetData(DATA_ROTFACE_EVENT, FAIL); } void KilledUnit(Unit *pVictim) { switch(urand(0, 1)) { case 0: DoScriptText(SAY_KILL, me); break; case 1: DoScriptText(SAY_KILL2, me); break; } } void UpdateAI(const uint32 diff) { if (!UpdateVictim()) return; if (m_uiBigOozeTimer<= diff) { Unit* pTarget = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM, 0); DoCast(pTarget, SPELL_SUMMON_BIG_OOZE); m_uiBigOozeTimer = 30000; } else m_uiBigOozeTimer -= diff; if (m_uiSlimeSprayTimer <= diff) { Unit* pTarget = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM, 0); DoScriptText(SAY_SLIME_SPRAY, me); DoCast(pTarget, SPELL_SLIME_SPRAY); m_uiSlimeSprayTimer = 20000; } else m_uiSlimeSprayTimer -= diff; if (m_uiFloodTimer <= diff) { DoCast(SPELL_OOZE_FLOOD); m_uiFloodTimer = 20000; } else m_uiFloodTimer -= diff; if (m_uiLittleOozeTimer <= diff) { DoCast(SPELL_SUMMON_LITTLE_OOZE); m_uiLittleOozeTimer = 10000; } else m_uiLittleOozeTimer -= diff; if (m_uiMutatedInfectionTimer <= diff) { Unit* pTarget = SelectTarget(SELECT_TARGET_RANDOM, 0); if(pTarget && !pTarget->HasAura(SPELL_MUTATED_INFECTION)) { DoCast(pTarget, SPELL_MUTATED_INFECTION); } m_uiMutatedInfectionTimer = 20000; } else m_uiMutatedInfectionTimer -= diff; if (m_uiBerserkTimer <= diff) { DoScriptText(SAY_BERSERK, me); DoCast(me, SPELL_BERSERK); m_uiBerserkTimer = 360000; } else m_uiBerserkTimer -= diff; DoMeleeAttackIfReady(); } }; struct npc_ooze_bigAI : public ScriptedAI { npc_ooze_bigAI(Creature *pCreature) : ScriptedAI(pCreature) { m_pInstance = pCreature->GetInstanceData(); } ScriptedInstance* m_pInstance; uint32 m_uiStickyOozeTimer; uint32 m_uiUnstableOozeTimer; uint32 m_uiUnstableExplosionTimer; void Reset() { m_uiStickyOozeTimer = 1000; m_uiUnstableOozeTimer = 5000; DoCast(SPELL_RADIATING_OOZE); me->AddUnitMovementFlag(MOVEMENTFLAG_WALK_MODE); me->SetSpeed(MOVE_WALK, 0.5f); } void EnterCombat(Unit* who) { } void KilledUnit(Unit *pVictim) { } void UpdateAI(const uint32 diff) { if (!UpdateVictim()) return; if (!m_pInstance || m_pInstance->GetData(DATA_ROTFACE_EVENT) != IN_PROGRESS) me->ForcedDespawn(); if (m_uiStickyOozeTimer <= diff) { DoCast(SPELL_STICKY_OOZE); m_uiStickyOozeTimer = 1000; } else m_uiStickyOozeTimer -= diff; if (m_uiUnstableOozeTimer <= diff) { DoCast(me, SPELL_UNSTABLE_OOZE); m_uiUnstableOozeTimer = 5000; } else m_uiUnstableOozeTimer -= diff; if (Aura *UnstableAura = me->GetAura(SPELL_UNSTABLE_OOZE)) { if (UnstableAura->GetStackAmount() == 5) { DoCast(SPELL_UNSTABLE_EXPLOSION); me->ForcedDespawn(); } } DoMeleeAttackIfReady(); } }; struct npc_ooze_littleAI : public ScriptedAI { npc_ooze_littleAI(Creature *pCreature) : ScriptedAI(pCreature) { m_pInstance = pCreature->GetInstanceData(); } ScriptedInstance* m_pInstance; uint32 m_uiStickyOozeTimer; void Reset() { m_uiStickyOozeTimer = 1000; DoCast(SPELL_RADIATING_OOZE); me->AddUnitMovementFlag(MOVEMENTFLAG_WALK_MODE); me->SetSpeed(MOVE_WALK, 0.5f); } void EnterCombat(Unit* who) { } void KilledUnit(Unit *victim) { } void UpdateAI(const uint32 diff) { if (!UpdateVictim()) return; if (!m_pInstance || m_pInstance->GetData(DATA_ROTFACE_EVENT) != IN_PROGRESS) me->ForcedDespawn(); if (m_uiStickyOozeTimer <= diff) { DoCast(SPELL_STICKY_OOZE); m_uiStickyOozeTimer = 1000; } else m_uiStickyOozeTimer -= diff; DoMeleeAttackIfReady(); } }; CreatureAI* GetAI_boss_rotface(Creature* pCreature) { return new boss_rotfaceAI(pCreature); } CreatureAI* GetAI_npc_ooze_big(Creature* pCreature) { return new npc_ooze_bigAI(pCreature); } CreatureAI* GetAI_npc_ooze_little(Creature* pCreature) { return new npc_ooze_littleAI(pCreature); } void AddSC_boss_rotface() { Script* NewScript; NewScript = new Script; NewScript->Name = "boss_rotface"; NewScript->GetAI = &GetAI_boss_rotface; NewScript->RegisterSelf(); NewScript = new Script; NewScript->Name = "npc_ooze_big"; NewScript->GetAI = &GetAI_npc_ooze_big; NewScript->RegisterSelf(); NewScript = new Script; NewScript->Name = "npc_ooze_little"; NewScript->GetAI = &GetAI_npc_ooze_little; NewScript->RegisterSelf(); } bos po vykasteni big ozza zomrie a neviem prečo poradte prosim
  8. Půjčovna mountu pro TrinityCore

    nebude ti snad vadiť ak si hopožičam a trocha prerobim že nie samozrejme podpis necham len ho chcem prerobit v štyle iny mounti viac druhom a nejake special napriklad a tak
  9. C++ Uprava

    zdravim kedže niesom až tak zabehnuty do štruktury TC jadra chcem vas poprosiť o radu a aj o pomoc mam script alebo zatial len navrh scriptu case 64681: //mount vsade spell loaned gryphon { if (!unitTarget) return; // Prevent Client Crash 132 with double mount unitTarget->RemoveAurasByType(SPELL_AURA_MOUNTED); switch(unitTarget->ToPlayer()->GetBaseSkillValue(762)) { case 300: if (unitTarget->ToPlayer()->GetMapId() == 571 || unitTarget->ToPlayer()->GetMapId() == 530|| unitTarget->ToPlayer()->GetMapId() == 0) unitTarget->CastSpell(unitTarget, 64681, true); break; default: break; } break; } je to uprava jedneho spellu presnejšie loaned gryphona a o čo mi ide chcem aby ho bolo možne vycastit v azerothe myslel som že stači doplniť podmienku na cast v maps 0 čo je azeroth len by som chcel ešte niečo take aby ked priletia do stormwindu a orgrimmaru aby ich to dismountlo a nahodilo im padak napriklad alebo aby ich to automaticky portlo na suradnice stredu mesta ak by išlo neičo take nastaviť bol by som velmy rad keby ste poradili ako nemusite pisať cely script (aj ked nim nepohrdnem). viem že by tam malo ist nejake if GetZoneID ale ako presne to neviem a na ten port už vobec dakujem a dufam že mna neukamenujete.
  10. Při vložení sriptu do quice píše chybu

    quice je blbost stiahni si radšej navicat alebo sqlyog tam maš velku tabulku dke zadaš script na lavej strane maš na vyber rozne DB characters world alebo ako to maš pomenovane jednoducho si označiš do ktorej to chceš nahrať a nahraš a preklad toho tvojho eroru je neni vybrata databaza nevie kam to ten script ma nahrať tu toto si stiahni http://www.slunecnice.cz/sw/sqlyog/
  11. Performance drops

    jaj tak sorry za spam ale to čo som napsial plati aj pre fun
  12. Performance drops

    neviem presne ale podla toho čo som počul a viem o db tak databasa ktore je na fun realme je doooosť moc zasrana blbostami a zbytočnostami to iste plati aj o core zbytočne moc patchova bez sql podpori a naopak takže fakt neviem ti poradiť len moj odhad prečistit db a core
  13. Startovací Lokace DK , SW a OG

    Oni ta tu asi ztrestaju no čo už každy začina spraviš to takto insert into `playercreateinfo` (`race`, `class`, `map`, `zone`, `position_x`, `position_y`, `position_z`) values('0','0','0','0','0','0','0'); --- vzor Rasa - zadaš ktora rasa takže asi všetky kedže každy može mať DK Class- daš 6 map , zone , x y z zsitiš pomoucou .gps za nuly to proste podosadzaj to čo ti ukaže v hre prikaz a map a zone daj tiež lebo sa može stat že ti ich bude ´´rodiť´´ do textury insert into `playercreateinfo` (`race`, `class`, `map`, `zone`, `position_x`, `position_y`, `position_z`) values('5','6','0','12','-8949.95','-132.493','83.5312');---- DK undead sa tvz narodi na hm sam neviem ale myslim že podla suradnic to bude elwin forest prepač ale tie suradnice si tam už dopiš sam presne. No najprv si v db najdi každy riadok z Class=6 a vymaž ho alebo si to prepiš na Update
  14. SQL Teleporter

    Je to jednoduche sprav si NPC naper do neho questy stači quest_end_script (či ako to presne je) a daš tomu po splneni portnut vuala portuje to kam chceš samozrejme musiš si zistit lokaciu pomocou gps . http://www.trinitycore.info/index.php/Scripts_tc2 nemam možnosť isť do DB takže ti hold poskytnem len toto a snad ti ten link pomože quest do npc snad vieš dať.
  15. Binds when GUILD ?? HELP

    Maš zaujem upraviť item tak aby sa dal posielať len medzi členami guildy ? NO to bude docela velky zasah aspom čo tak rozmyšlam ak nie až moc velky na hranici upravi klienta ak sa mylim prepač za spam. PS: upravenim klienta myslim vytvorenie noveho patchu.
×