Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
styller

Announce Patch

Recommended Posts

Neviem ako vy ale mne sa to páči... hod=i sa to veľa serverom ktoré používajú mute ako trest..GL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle by mohlo fungovat i na TC2 že? když poupravíš SQLko podle tabulek pro TC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle by mohlo fungovat i na TC2 že? když poupravíš SQLko podle tabulek pro TC

Ano :-) mohlo ale ja sem mangosak ale myslim si ze to nebude hard.. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle by mohlo fungovat i na TC2 že? když poupravíš SQLko podle tabulek pro TC

kdyztak to sem postni :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyztak to sem postni :-)

 

Odzkouším to u sebe a jestli to bude fungovat, tak to postnu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl bych se zeptat jen tak pro zajímavost, kde se to upravuje? Upravují se DBC soubory nebo klient samotný? Děkuji.

Popřípadě jestly klient samotný, hráči asi těžko uvidíme <GM> Chronix píše: Super..

Prosím o dopsání kde se to upracuje než se ještě někdo zeptá. Děkuji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl bych se zeptat jen tak pro zajímavost, kde se to upravuje? Upravují se DBC soubory nebo klient samotný? Děkuji.

Popřípadě jestly klient samotný, hráči asi těžko uvidíme <GM> Chronix píše: Super..

Prosím o dopsání kde se to upracuje než se ještě někdo zeptá. Děkuji.

Za potrebi je mangos ci jinej emulator pres c++ a poupravit si to : -)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chtěl bych se zeptat jen tak pro zajímavost, kde se to upravuje? Upravují se DBC soubory nebo klient samotný? Děkuji.

Popřípadě jestly klient samotný, hráči asi těžko uvidíme <GM> Chronix píše: Super..

Prosím o dopsání kde se to upracuje než se ještě někdo zeptá. Děkuji.

Zde ti davam upload aby ti to slo vse udelej jako pri normal serveru :-)

Edited by styller

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem zkusil upravit core na TC2 a kompilace bez erroru :) SQL stačí jenom změnit na:

 

INSERT INTO `trinity_string` VALUES (63,'|c1f40af20 <Moderator>|cffff0000[%s]|c1f40af20 pise:|cffffff00 %s|r',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL),(64,'|c1f40af20 <Eventer>|cffff0000[%s]|c1f40af20 pise:|cffffff00 %s|r',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL),(65,'|c1f40af20 <GM>|cffff0000[%s]|c1f40af20 pise:|cffffff00 %s|r',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL),(66,'|c1f40af20 <SubAdmin>|cffff0000[%s]|c1f40af20 pise:|cffffff00 %s|r',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL),(67,'|c1f40af20 <Administrator>|cffff0000[%s]|c1f40af20 pise:|cffffff00 %s|r',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL);

 

GJ ;)+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže dnes se pokusím tento patch rozchodit na core 6623 kdyztak sem dam navod jak na to :-) :mid_bow_arrow: :mid_bow_arrow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bud jsme blbej, nebo nevím kde vzít "Languahe.h", "Level.1" atd... jediné co jsme udělal tak jsme nahrál to sql do Db, ale co dál..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bud jsme blbej, nebo nevím kde vzít "Languahe.h", "Level.1" atd... jediné co jsme udělal tak jsme nahrál to sql do Db, ale co dál..?

 

vis co je to C++

mas source code Mangosu ??

 

Pokud ne tak ses blbej :D protoze tyto soubory se nachazi v Source code mangosu :)ktery mit musis mokud mas server a delas tam nejake upravy v Core :)

 

pokud ho mas tak to najdes v src/game a tam jsou ty soubory

 

jinak Mangos 6767 funkcni bez broblemu

Edited by ciclik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud příkaz zavoláte z konzole, funkce vrátí implicitně false -> pád programu - pro SEC_CONSOLE není přiřazena hodnost.

bool ChatHandler::HandleAnnounceCommand(const char* args)
{
+    int32 strid = 0;
+
    if(!*args)
        return false;

-    sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args);
+    switch(m_session->GetSecurity()) {
+      case SEC_MODERATOR:
+        strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_MODERATOR;
+        break;
+      case SEC_EVENTER:
+        strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_EVENTER;
+        break;
+      case SEC_GAMEMASTER:
+        strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_GAMEMASTER;
+        break;
+      case SEC_SADMINISTRATOR:
+        strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_SADMINISTRATOR;
+        break;
+      case SEC_ADMINISTRATOR:
+        strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR;
+        break;
+      case SEC_CONSOLE:
+        sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args);
+        return true;
+      default:
+        return false;
+    }
+
+    sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);
+
    return true;
}

Přidán případ pro SEC_CONSOLE, nejlepší by bylo kdyby autor topicu změnil kód prvního postu, protože většina lidí nebude číst dál...

Edited by t-wist7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsechno mam spravne, nekolikryt jsem to zkontroloval a vyzkousel vsechny mozne moznonosti, ale nejde to :(

jinak mam TC, nevite v cem by mohl byt problem?

Jinak je to velmi dobry napad :)

Edited by Darkdealer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vsechno mam spravne, nekolikryt jsem to zkontroloval a vyzkousel vsechny mozne moznonosti, ale nejde to :(

jinak mam TC, nevite v cem by mohl byt problem?

Jinak je to velmi dobry napad :)

tohle je pro mangos musis si to upravit

Share this post


Link to post
Share on other sites

I po této úpravě mi patch shazuje server po zadání "announce" do konzole MaNGOSu...

ano a bude do delat stale musel by sis udelat novy command treba nameannounce problem je v tomto

+ case SEC_ADMINISTRATOR:

+ strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR;

+ break;

+ case SEC_CONSOLE:

+ sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args);

+ return true;

+ default:

+ return false;

+ }

+

+ sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);

+

return true;

je to delane aby to psalo meno a jelikoz sec console neni pridana do db tak to hazi error protoze to vyzaduje meno... podivej se na

+ sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);

a na zakladni... a pak zjistis ze tim to je ze to schazuje server :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

ano a bude do delat stale musel by sis udelat novy command treba nameannounce problem je v tomto

+ case SEC_ADMINISTRATOR:

+ strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR;

+ break;

+ case SEC_CONSOLE:

+ sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE,args);

+ return true;

+ default:

+ return false;

+ }

+

+ sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);

+

return true;

je to delane aby to psalo meno a jelikoz sec console neni pridana do db tak to hazi error protoze to vyzaduje meno... podivej se na

+ sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);

a na zakladni... a pak zjistis ze tim to je ze to schazuje server :))

 

A víš že nemáš pravdu? Je to úplně v něčem jiném.

 

Ty říkáš: "sec console neni pridana do db tak to hazi error protoze to vyzaduje meno", ale s DB tohle vůbec nesouvisí. Je to definováno v souboru src\shared\common.h

 

Další věc. Kde si myslíš že to kolabuje? Není to o tom, že konzole nemá jméno, ona totiž nemá ani session. Session mají pouze přihlášení uživatelé. Konzole se nepřihlašuje, takže nemůže mít session, to je ti snad jasný. Tak proč se ptát i pro konzoli na m_session->GetSecurity()?? Nemůžeš se neexistující session ptát, jakej má security level (čili account level).

 

Proto když konzole nemá session ale hráči ano, lze je velice jednoduše od sebe odlišit podmínkou. Když neexistuje m_session, provede se announce v základní formě (jakou známe z původního mangosu před tímto patchem).

 

Zde je moje řešení funkce HandleAnnounceCommand:

bool ChatHandler::HandleAnnounceCommand(const char* args)  // ANN WLK
{
   int32 strid = 0;

   if(!*args)
       return false;

   if(!m_session)   // session neexistuje
   {
       sWorld.SendWorldText(LANG_SYSTEMMESSAGE, args);
       return true;
   }

   switch(m_session->GetSecurity())
   {
       case SEC_MODERATOR:
           strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_MODERATOR;
           break;
       case SEC_EVENTER:
           strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_EVENTER;
           break;
       case SEC_GAMEMASTER:
           strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_GAMEMASTER;
           break;
       case SEC_SADMINISTRATOR:
           strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_SADMINISTRATOR;
           break;
       case SEC_ADMINISTRATOR:
           strid = LANG_SYSTEMMESSAGE_ADMINISTRATOR;
           break;
       default:
           return false;
       }
   sWorld.SendWorldText(strid, m_session->GetPlayerName(), args);
   return true;
}

 

Přeji vám hodně štěstí a spokojenosti s touto úpravou announce patche.

Testoval jsem to na revizi MaNGOS 9626 a je to plně funkční!

 

Důkaz:

585_announce_patch_wlk_wlezley.gif

Edited by Wlk Wlezley

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×