Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Eessencia

[Návod] Jak vytvořit vlastního SQL/C++ teleportera

Recommended Posts

[/code]

• A jako poslední věc, je potřeba nastavit, aby Quest byl Automaticky splněn po přijetí Questu:

UPDATE `quest_template` SET `Method` = '2' WHERE `entry` = '#ID_Questu';

 

Nejsem na to expert, ale nemělo by být method = '0' , když chceme, aby byl automatický splněn ?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem na to expert, ale nemělo by být method = '0' , když chceme, aby byl automatický splněn ?

Ano pravda, omlouvám se ;) má tam být method = 0

Opraveno

 

Edit -> pokud ale nevyplníte nic, co by měl hráč splnit, i s 2jkou to funguje

Edited by nEcroVisiOn
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem na to expert, ale nemělo by být method = '0' , když chceme, aby byl automatický splněn ?

ano, method musí být na 0, aby se Quest automaticky splnil

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ano, method musí být na 0, aby se Quest automaticky splnil

 

Ano děkujem, že jsi nám zdělil neco, co už jsem zdělil já a pak i necro :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bump! přidávám novějšího a plnějšího C++ teleportéra...

 

• Co tento teleporter umí?

- Dokáže nabuffovat hráče (Stamina, Spirit, Intelect, Thorn, Armor a Druidova Packa)

- Dokáže na hráče hodit Heal Rejuvanation

- Teleportuje do Hlavních měst (SW, IF, Darna, Exodar, OG, UC, TB, Silvermoon, Dark Portal, Dalaran)

- Teleportuje do všech WotLK dungeonů a raidů (krom ICC 3.3.2) <- nově

- Teleportuje před Gurubashi Arénu

 

 

#include "precompiled.h"

//buffs
#define SPELL_BUFF1 48161 //Fortitude
#define SPELL_BUFF2 48073 //Divine spirit   
#define SPELL_BUFF3 48469 //Mark of the wild
#define SPELL_BUFF4 53307 //Thorns
#define SPELL_BUFF5 42995 //Arcane Intellect
#define SPELL_BUFF6 58453 //Armor
#define SPELL_BUFF7 48441 //Heal

bool GossipHello_Penguino(Player *player, Creature *_Creature)
{
   if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Cities"                 , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Gurubashi Arena PvP"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10020);
   }

   else //if horde

   {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Cities"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Gurubashi Arena PvP"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10021);
   }

               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "WotLK Dungeons"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "WotLK Raids"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 30001);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Buffy"                           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2000);
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Healni me"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2006);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());

   return true;
}

void SendDefaultMenu_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 action )
{

switch(action)
{
case 1001: //Alliance Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Stormwind"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1004);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ironforge"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Darnassus"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1006);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Exodar"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1007);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1012);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1013);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Zpet do MENU]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1002: //Horde Cities
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Orgrimmar"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1008);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thunderbluff"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1009);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Undercity"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1010);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Silvermoon City"     , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1011);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dark Portal"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1014);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Dalaran"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1015);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Zpet do MENU]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 30000: //Dungeons
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Utgarde Keep"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40000);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Utgarde Pinnacle"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40001);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Nexus"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40002);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Oculus"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40003);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Culling of Stratholme"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40004);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Gundrak"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Azjol'Nerub"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40006);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ahn'kahet"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40007);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Violet Hold"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40008);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Halls of Stone"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40009);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Halls of Lightning"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 40010);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Zpet do MENU]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 30001: //raids
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Naxxramas"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50000);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Ulduar"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50001);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Obsidian Sanctum"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50002);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Eye of Ethernity"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50003);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Onyxia's Lair"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50004);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Vault of Archavon"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50005);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Trial of the Crusader"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50006);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Icecrown Citadel"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 50007);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 10020: //Gurubashi Arena
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -13272.562344f, 166.661591f, 37.025265f, 4.228953f);
break;

case 10021: //Gurubashi Arena
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -13272.562344f, 166.661591f, 37.025265f, 4.228953f);
break;

case 1004: //Stormwind
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -8832.945313f, 623.305908f, 93.756119f, 0.704069f);
break;

case 1005: //Ironforge
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, -4920.960449f, -955.293030f, 501.755096f, 2.258313f);
break;

case 1006: //Darnassus
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 9949.559570f, 2284.209961f, 1341.394165f, 1.525185f);
break;

case 1007: //Exodar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -3965.699951f, -11653.599609f, -138.843994f, 6.192861f);
break;

case 1008: //Orgrimmar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, 1629.601440f, -4373.439453f, 31.293652f, 3.528754f);
break;

case 1009: //Thunder Bluff
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, -1277.369995f, 124.804001f, 131.287003f, 5.222740f);
break;

case 1010: //Undercity
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(0, 1584.069946f, 241.987000f, -52.153400f, 0.049647f);
break;

case 1011: //Silvermoon City
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, 9487.690430f, -7279.200195f, 14.286600f, 6.164780f);
break;

case 1013: //Dalaran
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f);
break;

case 1015: //Dalaran
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 5807.860332f, 588.230591f, 661.373230f, 1.667496f);
break;

case 1012: //darkportal
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f);
break;

case 1014: //darkportal
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(530, -248.317017f, 968.226135f, 86.430534f, 1.566246f);
break;

case 40000: //UK
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 1219.664917f, -4865.193848f, 41.535000f, 0.314811f);
break;

case 40001: //UP
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 1255.446289f, -4853.176270f, 216.074661f, 3.454866f);
break;

case 40002: //Nexus
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3892.317627f, 6985.265137f, 69.725945f, 0.024484f);
break;

case 40003: //Oculus
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3878.909912f, 6984.500000f, 107.511551f, 3.140943f);
break;

case 40004: //CoS
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, -8669.932617f, -4397.125977f, -205.574234f, 3.436879f);
break;

case 40005: //Gundrak
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 6959.186035f, -4416.407715f, 451.506042f, 0.813021f);
break;

case 40006: //Azjol
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3687.002197f, 2160.152344f, 37.126099f, 2.430617f);
break;

case 40007: //Ahn
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3642.264648f, 2034.362915f, 3.232100f, 4.319561f);
break;

case 40008: //VH
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 5693.281250f, 502.955627f, 654.702993f, 4.051087f);
break;

case 40009: //HoS
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 8921.278320f, -982.728149f, 1040.540405f, 1.545117f);
break;

case 40010: //HoL
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 9183.506836f, -1385.304199f, 1112.875489f, 5.517610f);
break;

case 50000: //Naxx
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3669.402344f, -1259.975586f, 244.001587f, 4.232424f);
break;

case 50001: //Ulduar
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 9332.218750f, -1136.00317f, 1247.385498f, 1.572278f);
break;

case 50002: //OS
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3476.185303f, 281.722626f, -119.043976f, 4.727457f);
break;

case 50003: //Eye
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 3859.283447f, 6988.659180f, 152.742264f, 5.664299f);
break;

case 50004: //Onyx
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(1, -4694.693848f, -3701.385742f, 47.805836f, 4.402122f);
break;

case 50005: //VoA
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 5467.609375f, 2827.439941f, 419.949188f, 0.968485f);
break;

case 50006: //TotC
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 8517.248047f, 721.388428f, 559.179016f, 1.606136f);
break;

case 50007: //ICC
   player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
   player->TeleportTo(571, 5867.302734f, 2101.300293f, 636.510193f, 2.199108f);
break;

case 2000:
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Fortitude"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2001);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Divine Spirit"       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2002);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Mark of the Wild"    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2003);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Thorns"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2004);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Arcane Intellect"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2005);
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Armor"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2007);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "<- [Main Menu]"      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5000);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 2001: //cast Fortitude
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF1,false); 
break;

case 2002: //cast Divine Spirit
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF2,false); 
break;

case 2003: //cast Mark of the Wild
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF3,false); 
break;

case 2004: //cast Thorns
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF4,false); 
break;

case 2005: //cast Arcane Intellect
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF5,false); 
break;

case 2007: //cast Armor
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF6,false); 
break;

case 2006: //cast Heal
       player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
       _Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF7,false); 
break;

case 5000: // <- [Main Menu]
       GossipHello_Penguino(player, _Creature);
break;

}
}

bool GossipSelect_Penguino(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 action)
{
   // Main menu
   if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
   SendDefaultMenu_Penguino( player, _Creature, action );

return true;
}

void AddSC_Penguino()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name="Penguino";
   newscript->pGossipHello = &GossipHello_Penguino;
   newscript->pGossipSelect = &GossipSelect_Penguino;
   newscript->pItemHello = NULL;
   newscript->pGOHello = NULL;
   newscript->pAreaTrigger = NULL;
   newscript->pItemQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOQuestAccept = NULL;
   newscript->pGOChooseReward = NULL;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

 

Edited by nEcroVisiOn
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

v tom prvnim postu mas chybku

 

case 2006: //cast Heal

player->CLOSE_GOSSIP_MENU();

_Creature->CastSpell(player,SPELL_BUFF4,false);

break;

 

mas tam SPELL_BUFF4

misto SPELL_BUFF7

 

oprav si to pro zacatecniky jako ja je to pohroma ze me to nehealne :D

 

jeste ze sem se chtel podivat jak se to zhruba pise C++ a neco malo sem prisel uz jen diky tvemu topicu

 

diky!!

a jeste ten tvuj novy topic jak tam mas to SQL kompilace atd ....fakt best +1 :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE `Scriptname` SET `penquino` WHERE `entry` = '#22917';

tohle, dyz tam dam, tak mi to vypise chybu... to prvni mi slo... :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE `Scriptname` SET `penquino` WHERE `entry` = '#22917';

tohle, dyz tam dam, tak mi to vypise chybu... to prvni mi slo... :)

UPDATE `creature_template` SET `Scriptname` = 'penquino' WHERE `entry` = '22917';

Edited by nEcroVisiOn
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ten Q přes SQL dám ňákýmu NPC...? díky moc... :)

BUMP!

- odpověď + dopsání do First postu

 

// Kdo ho bude dávat?
REPLACE INTO `creature_questrelation` (`id`, `quest`) VALUES (#ID_NPC, #ID_QUESTU);

// Ke komu ho odevzdám?
REPLACE INTO `creature_involvedrelation` (`id`, `quest`) VALUES (#ID_NPC, #ID_QUESTU);

// Přidělení npc_flagu = QUEST GIVER
UPDATE `creature_template` SET `npcflag`=`npcflag`|2 WHERE `entry`=#ID_NPC;

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jelikož se trošku zaučuju v základech ScriptDev2 rozhodl jsem se doplňovat tyto funkce do Teleportera a založil jsem pro něj repositář

třeba ho někdo bude využívat ;)

 

==============================================================================================

Aktuální Teleportér ke stažení zde:

http://bitbucket.org/envien/mangos-teleporter/

Changelog zde:

http://bitbucket.org/envien/mangos-teleporter/src/tip/Changelog.txt

==============================================================================================

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nový Teleporter rev.16 [Otestován]

==================================

• Co tento teleporter umí?

- Teleportuje do Hlavních měst (SW, IF, Darna, Exodar, OG, UC, TB, Silvermoon)

- Teleportuje do všech WotLK dungeonů a raidů (krom ICC 3.3.2)

- Teleportuje před Gurubashi Arénu

- Teleportuje do Dark Portal, Dalaran

- Dokáže nabuffovat hráče (Stamina, Spirit, Intelect, Thorn, Armor a Druidova Packa)

- Dokáže zregenerovat všechny HP i s efektem kouřové clony ;) (pokud hráč není v combatu, pokud je, NPC ho na to upozorní formou /yell Textu)

- Dokáže resetnout talenty (nutný logout - NPC hráče upozorní formou /yell Textu)

- Dokáže hráči dát 1000 goldů

 

• Pokud některých z těchto funkcí nechcete, stačí si ji najít v scriptu a uzavřít do komentů /* ...script... */

==================================

Download zde: http://bitbucket.org/envien/mangos-teleporter/get/a78ee3a9aaf6.zip

Repositář zde: http://bitbucket.org/envien/mangos-teleporter/overview/

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomohl by mi někdo, vše sem dělal podle návodu, kompilace proběhal úspěšně , ale když pak spawnu portera tak v něm nic nevidím. ( cache smazane, scriptname nastavene)

 

problém vyřešen scriptname nastavit na Penguino, to p musí být velké :) jinak super npc

Edited by Funner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomohl by mi někdo, vše sem dělal podle návodu, kompilace proběhal úspěšně , ale když pak spawnu portera tak v něm nic nevidím. ( cache smazane, scriptname nastavene)

 

problém vyřešen scriptname nastavit na Penguino, to p musí být velké :) jinak super npc

já tam mám malé a jde.. nenapsal si spíš penquino ? já to tam napsal a asi hodinu jsem se vztekal a překompilovával a všecko možný dělal a nic :D oni ty q a g jsou dost podobný :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necro hoď prosímtě na začátek edit že to má bejt Penguino a ne Penquino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necro hoď prosímtě na začátek edit že to má bejt Penguino a ne Penquino

Oh Děkuji za upozornění :D hlavně, že jsem to ještě říkal a sám udělám stejnou chybu :D g/q hloupýto písmena

Edited by nEcroVisiOn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×