Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Spichy

[PHP] C++ TrinityScript Generator

Recommended Posts

Pěkná práce, avšak doporučil bych ti dát SAY do enumu a pak použít script_texts. Alespoň tak se to využíváme u TrinityCore, dále

struct TRINITY_DLL_DECL test_npcAI : public ScriptedAI

už se nepoužívá, dáš jen

struct test_npcAI : public ScriptedAI

. Jinak skvělá práce!

 

enum etest
{
SAY_SPS1                                  = -9999999,
SAY_SPS2                                  = -8888888,
};

DELETE FROM `script_texts` WHERE `entry` in (-1603045,-1603062,-1603064);
INSERT INTO `script_texts` (`npc_entry`,`entry`,`content_default`,`content_loc1`,`content_loc2`,`content_loc3`,`content_loc4`,`content_loc5`,`content_loc6`,`content_loc7`,`content_loc8`,`sound`,`type`,`language`,`emote`,`comment`) VALUES
(ID_NPC,-9999999,'Koukej zabiju te!',NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,NULL,14263,1,0,0,'test_SAY_SPS1'),
(ID_NPC,-8888888,'Sbohem!',14273,1,0,0,'test_SAY_SPS2');

Edited by Keany

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jestli použiješ enum nebo #define je v tomto případě jedno a jde jen o způsob či konvenci použitou v daném projektu. Spíše by mě zajímalo, jestli jsi testoval to spawnování creatur, nevím jestli má TC nějaké automatické omezení spawnu, ale takhle to vypadá, že tím naspawnuješ hordy nepřátel a povede to k lagu/crashi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jestli použiješ enum nebo #define je v tomto případě jedno a jde jen o způsob či konvenci použitou v daném projektu. Spíše by mě zajímalo, jestli jsi testoval to spawnování creatur, nevím jestli má TC nějaké automatické omezení spawnu, ale takhle to vypadá, že tím naspawnuješ hordy nepřátel a povede to k lagu/crashi.

 

Myslím, že u TC se nastavuje Timer jak dlouho se určité creatury budou spawnovat.

 

Creature* Whelp = m_creature->SummonCreature(CREATURE_WHELP, SpawnLocations[random][0], SpawnLocations[random][1], SpawnLocations[random][2], 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_CORPSE_DESPAWN, 30000);

 

např...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrá práce Spichy, třeba na TC serverech začnou lidi dělat PvE eventy jako by uměli s EventAI ;) GJ + 1 rep :nw2_guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že u TC se nastavuje Timer jak dlouho se určité creatury budou spawnovat.

 

To je despawntime. Nikoliv omezení počtu spawnutých nebo omezení intervalu spawnování.

Share this post


Link to post
Share on other sites

My máme u Onyxie, spawnování whelpů takto:

 

        if (Phase == 2)
       {
           if (InitialSpawn)
           {
               InitialSpawn = false;

               for (uint32 i = 0; i < 10; ++i)
               {
                   uint32 random = rand()%4;
                   Creature* Whelp = m_creature->SummonCreature(CREATURE_WHELP, SpawnLocations[random][0], SpawnLocations[random][1], SpawnLocations[random][2], 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_CORPSE_DESPAWN, 30000);
                   if (Whelp)
                       Whelp->AI()->AttackStart(SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0));

 

           if (SummonWhelpsTimer <= diff)
           {
               SummonWhelps(Phase);

               SummonWhelpsTimer = 45000;
           }
           else SummonWhelpsTimer -= diff;
       }
   }

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, ale tam to máš jednorázově omezené proměnnou InitialSpawn (pokud ji někde resetuješ tak s určitým časovým odstupem, ale máš tam "over-spawn" hlídán).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, ale tam to máš jednorázově omezené proměnnou InitialSpawn (pokud ji někde resetuješ tak s určitým časovým odstupem, ale máš tam "over-spawn" hlídán).

 

Ano souhlasím, měl by si ten svůj kód trochu upravit, tak jak říká bLuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pěkná práce, avšak doporučil bych ti dát SAY do enumu a pak použít script_texts. Alespoň tak se to využíváme u TrinityCore, dále

struct TRINITY_DLL_DECL test_npcAI : public ScriptedAI

už se nepoužívá, dáš jen

struct test_npcAI : public ScriptedAI

. Jinak skvělá práce!

toho jsem si ani nevšiml, dík za upozornění :)

edit: prozatím to měnit nebudu, protože se to změnilo nedávno, kdo bude potřebovat, smaže si to, kdo ne, nechá tak ;P

 

To jestli použiješ enum nebo #define je v tomto případě jedno a jde jen o způsob či konvenci použitou v daném projektu. Spíše by mě zajímalo, jestli jsi testoval to spawnování creatur, nevím jestli má TC nějaké automatické omezení spawnu, ale takhle to vypadá, že tím naspawnuješ hordy nepřátel a povede to k lagu/crashi.

též dobrá připomínka, chybí mi tam bolean na hlídání, zda je npc spawnnuto, opravim

 

Ano souhlasím, měl by si ten svůj kód trochu upravit, tak jak říká bLuma.

 

tj jasný, ještě si s tim pohraju, kód je ještě neúplnej a nepřehlednej (celkem se v něm už strácim :D), chtěl bych tam víc věcí, rozšířit o Go scripty, gossipy apod.

 

Edit: respawn FIXED!

Edited by Spichy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×