Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Eessencia

[PATCH] Přidání do configu možnost povolit/zakázat založení postavy

Recommended Posts

Předpokládám že je to na 2.4.3 když tam není DK že ?

 

//edit: jinak určitě +1 :)

Doplněno

Je to psáno na MaNGOS 3.3.3a

Btw, DK tam není, protože DK se dá zakázat už primárně v Configu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pro TC

 

 

diff --git a/CharacterHandler.cpp b/CharacterHandler.cpp
index ae7e3f1..2e5de34 100644
--- a/CharacterHandler.cpp
+++ b/CharacterHandler.cpp
@@ -326,6 +327,144 @@ void WorldSession::HandleCharCreateOpcode( WorldPacket & recv_data )
        return;
    }

+    //=========================================//
+    ///Character Create Disable PATCH by DLxko///
+    //=========================================//
+
+    //First we need get this from config =D for all races /classes
+    uint32 warrior = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_WARRIOR_ENABLE); 
+    uint32 paladin = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_PALADIN_ENABLE);
+    uint32 hunter = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_HUNTER_ENABLE);
+    uint32 rogue = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_ROGUE_ENABLE);
+    uint32 priest = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_PRIEST_ENABLE);
+    uint32 shaman = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_SHAMAN_ENABLE);
+    uint32 mage = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_MAGE_ENABLE);
+    uint32 warlock = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_WARLOCK_ENABLE);
+
+
+    uint32 dwarf = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_DWARF_ENABLE);
+    uint32 gnome = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_GNOME_ENABLE);
+    uint32 human = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_HUMAN_ENABLE);
+    uint32 nightelf = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_NIGHTELF_ENABLE);
+    uint32 orc = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_ORC_ENABLE);
+    uint32 tauren = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_TAUREN_ENABLE);
+    uint32 troll = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_TROLL_ENABLE);
+    uint32 undead = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_UNDEAD_ENABLE);
+    uint32 bloodelf = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_BLOODELF_ENABLE);
+    uint32 draenei = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_DRAENEI_ENABLE);
+    
+    //If disabled class return error
+    if(warrior == 0  && class_ == CLASS_WARRIOR)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(paladin == 0  && class_ == CLASS_PALADIN)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(hunter == 0  && class_ == CLASS_HUNTER)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(rogue == 0  && class_ == CLASS_ROGUE)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(priest == 0  && class_ == CLASS_PRIEST)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(shaman == 0  && class_ == CLASS_SHAMAN)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(mage == 0  && class_ == CLASS_MAGE)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(warlock == 0  && class_ == CLASS_WARLOCK)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+
+
+    if(dwarf == 0  && race_ == RACE_DWARF)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(gnome == 0  && race_ == RACE_GNOME)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(human == 0  && race_ == RACE_HUMAN)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(nightelf == 0  && race_ == RACE_NIGHTELF)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(orc == 0  && race_ == RACE_ORC)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(tauren == 0  && race_ == RACE_TAUREN)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(troll == 0  && race_ == RACE_TROLL)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(undead == 0  && race_ == RACE_UNDEAD_PLAYER)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(bloodelf == 0  && race_ == RACE_BLOODELF)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+    if(draenei == 0  && race_ == RACE_DRAENEI)
+    {
+        data << (uint8)CHAR_CREATE_DISABLED;
+        SendPacket( &data );
+        return;
+    }
+
    // speedup check for heroic class disabled case
    uint32 req_level_for_heroic = sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_MIN_LEVEL_FOR_HEROIC_CHARACTER_CREATING);
    if(GetSecurity() == SEC_PLAYER && class_ == CLASS_DEATH_KNIGHT && req_level_for_heroic > sWorld.getConfig(CONFIG_UINT32_MAX_PLAYER_LEVEL))
diff --git a/World.cpp b/World.cpp
index 6bf621c..cc3d29a 100644
--- a/World.cpp
+++ b/World.cpp
@@ -570,6 +570,28 @@ void World::LoadConfigSettings(bool reload)
        m_configs[CONFIG_HEROIC_CHARACTERS_PER_REALM] = 1;
    }

+    m_configs[CONFIG_UINT32_WARRIOR_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Warrior.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_PALADIN_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Paladin.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_HUNTER_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Hunter.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_ROGUE_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Rogue.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_PRIEST_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Priest.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_SHAMAN_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Shaman.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_MAGE_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Mage.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_WARLOCK_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Warlock.Character.Enable", 0);

+    m_configs[CONFIG_UINT32_DWARF_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Dwarf.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_GNOME_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Gnome.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_HUMAN_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Human.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_NIGHTELF_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("NightElf.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_ORC_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Orc.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_TAUREN_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Tauren.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_TROLL_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Troll.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_UNDEAD_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Undead.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_BLOODELF_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("BloodElf.Character.Enable", 0);
+    m_configs[CONFIG_UINT32_DRAENEI_ENABLE] = sConfig.GetIntDefault("Draenei.Character.Enable", 0);

    m_configs[CONFIG_MIN_LEVEL_FOR_HEROIC_CHARACTER_CREATING] = sConfig.GetIntDefault("MinLevelForHeroicCharacterCreating", 55);

    m_configs[CONFIG_SKIP_CINEMATICS] = sConfig.GetIntDefault("SkipCinematics", 0);
diff --git a/World.h b/World.h
index a4e4f6f..4eb28eb 100644
--- a/World.h
+++ b/World.h
@@ -177,7 +177,25 @@ enum eConfigUInt32Values
    CONFIG_UINT32_TIMERBAR_FIRE_GMLEVEL,
    CONFIG_UINT32_TIMERBAR_FIRE_MAX,
    CONFIG_UINT32_MIN_LEVEL_STAT_SAVE,
+    CONFIG_UINT32_WARRIOR_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_PALADIN_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_HUNTER_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_ROGUE_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_PRIEST_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_SHAMAN_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_MAGE_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_WARLOCK_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_DWARF_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_GNOME_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_HUMAN_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_NIGHTELF_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_ORC_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_TAUREN_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_TROLL_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_UNDEAD_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_BLOODELF_ENABLE,
+    CONFIG_UINT32_DRAENEI_ENABLE,
    CONFIG_UINT32_VALUE_COUNT
};

/// Configuration elements
diff --git a/trinitycore.conf.dist.in b/trinitycore.conf.dist.in
index 5d4053f..2adef11 100644
--- a/trinitycore.conf.dist.in
+++ b/trinitycore.conf.dist.in
@@ -1451,3 +1451,39 @@ SOAP.Enabled = 0
SOAP.IP = 127.0.0.1
SOAP.Port = 7878

+###################################################################################################################
+# NEW CHARACTER CREATE
+#    
+#    *RACE*.Character.enable
+#        (A: Human, Dwarf, Gnome, Night Elf, Draenei / H: Orc, Troll, Undead, Tauren, Blood Elf)
+#                 0 - disable (blocked)
+#        Default: 1 - enable  (enabled)
+#
+#    *CLASS*.Character.enable
+#        (Warrior, Paladin, Death Knight, Shaman, Hunter, Druid, Rogue, Priest, Mage, Warlock)
+#                 0 - disable (blocked)
+#        Default: 1 - enable  (enabled)
+#
+###################################################################################################################
+
+Human.Character.enable = 1
+Dwarf.Character.enable = 1
+Gnome.Character.enable = 1
+NightElf.Character.enable = 1
+Draenei.Character.enable = 1
+Orc.Character.enable = 1
+Troll.Character.enable = 1
+Undead.Character.enable = 1
+Tauren.Character.enable = 1
+BloodElf.Character.enable = 1
+
+Warrior.Character.enable = 1
+Paladin.Character.enable = 1
+DeathKnight.Character.enable = 1
+Shaman.Character.enable = 1
+Hunter.Character.enable = 1
+Druid.Character.enable = 1
+Rogue.Character.enable = 1
+Priest.Character.enable = 1
+Mage.Character.enable = 1
+Warlock.Character.enable = 1

 

Edited by Spichy
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vzpomínám si, že si to po mě chtěl, ale Spichy to "spíchnul" dobře a já jsem tehda neměl čas (měl jsem něco rozdělanýho na svým core a nechtěl jsem si v tom udělat zmatek psaním něčeho jiného)..

 

Každopádně to "prubnu" (vyzkouším) a dávám ti +rep za nápad a to, že jsi podpořil toto forum o kvalitní materiál (to je bez diskuze). ;)

 

A nyní trochu OT, jestli můžu:

 

Dokončuji patch pro Mirror Image (on funguje ale má jisté vady - při útoku kopie, dostane creatura do ruky zbraně, které má hráč (i oblečení v některých případech) a jelikož to musím ze starého core přenášet pořát na novější a novější, než to vychytám na novém, je zase novější a už se v tom ztrácím..). Každopádně jsme to dávali dohromady se Spichim, což je machr, jehož logické uvažovaní je na vysoké úrovni. Je to jeden z mála o kterém vím, že je lepší než já.

 

Ta chyba, ktreou jsem popsal, je jediná chyba, kterou to má.. Ikdyž je pořeba dopsat pro mirrory script..

 

Edited by Wlk Wlezley
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×