Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Glorius

problem s game_objectem

Recommended Posts

Ahoj,

mám problém s game_objectem. Vyrobil jsem si game_object (sud v kterém má být květina => dělal jsem to podle sudu s mlékem,který je v SW). Zadal jsem tam stejné paramtery jako u toho sudu s mlékem...tak to fungovalo. Když jsem ale hodil do data1: (id květiny) tak tam v tom mém vyrobeném sudu nebylo už nic...nevíte náhodou co tam mam zadat abych tam měl ten item co chci? Předem děkji za odpověď...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud mě paměť ještě slouží, tak to musíš nastavit v gameobject_loot_template a ne přepsat hodnotu v data1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud mě paměť ještě slouží, tak to musíš nastavit v gameobject_loot_template a ne přepsat hodnotu v data1.

 

To jsem zkoušel...ale zkusím raději znovu, fígl je ale v tom, že když jsem tam zadal úplně stejný hodnoty jako u toho sudu s mlékem kromě ID tak jsem tam měl to mléko. Gameoject_loot_template se řídí hlavně podle ID objectu, takže si myslim že tím to nebude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protože jsi zachoval lootid(u gameobjectů se to menuje jinak, nevspomenu si jak) na původní hodnotě. Musíš ho přepsat např. na id objectu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

mám problém s game_objectem. Vyrobil jsem si game_object (sud v kterém má být květina => dělal jsem to podle sudu s mlékem,který je v SW). Zadal jsem tam stejné paramtery jako u toho sudu s mlékem...tak to fungovalo. Když jsem ale hodil do data1: (id květiny) tak tam v tom mém vyrobeném sudu nebylo už nic...nevíte náhodou co tam mam zadat abych tam měl ten item co chci? Předem děkji za odpověď...

 

 

Musíš tam dát ID lootu gobj. Je to v tabulce `gameobject_loot_template` a funguje to takřka stejně jako tabulka `creature_loot_template`..

Edited by Wlk Wlezley

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protože jsi zachoval lootid(u gameobjectů se to menuje jinak, nevspomenu si jak) na původní hodnotě. Musíš ho přepsat např. na id objectu.

Dobře pokusim se to nějak vykoumat :) děkuji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musíš tam dát ID lootu gobj. Je to v tabulce `gameobject_loot_template` a funguje to takřka stejně jako tabulka `creature_loot_template`..

Omlouvám se double post ale do jakyho sloupce mam pak dat to entry toho item_loot_template?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protože jsi zachoval lootid(u gameobjectů se to menuje jinak, nevspomenu si jak) na původní hodnotě. Musíš ho přepsat např. na id objectu.

 

..u gameoběktů se tomu říká chest loot..

 

Viz.:

http://wiki.udbforums.kicks-ass.net/index.php/Gameobject_template

 

a

 

http://wiki.udbforums.kicks-ass.net/index.php/Gameobject_loot_template

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se double post ale do jakyho sloupce mam pak dat to entry toho item_loot_template?

 

Otázkou je, do jaký míry se to shoduje s TC.. protože to z mangosu vychází, nemusí to být nutně stejný, na to POZOR..

 

Nicméně pokud to stejný je (a já pevně věřím že ano), pak se řiď tímhle:

 

    *  GAMEOBJECT_TYPE_CHEST = 3
         o data0: open (LockId from Lock.dbc)
         o data1: chestLoot (gameobject_loot_template.entry) *This field is obtained from WDB data and is not to be changed*
         o data2: chestRestockTime (time in seconds)
         o data3: consumable (State: Boolean flag)
         o data4: minRestock (Min successful loot attempts for Mining, Herbalism etc)
         o data5: maxRestock (Max successful loot attempts for Mining, Herbalism etc)
         o data6: lootedEvent (unknown ID)
         o data7: linkedTrap (gameobject_template.entry (Spawned GO type 6))
         o data8: questID (quest_template.entry of completed quest)
         o data9: level (minimal level required to open this gameobject)
         o data10: losOK (Boolean flag)
         o data11: leaveLoot (Boolean flag)
         o data12: notInCombat (Boolean flag)
         o data13: log loot (Boolean flag)
         o data14: openTextID (Unknown ID)
         o data15: use group loot rules (Boolean flag) 

 

Či-li by to ID z tabulky gameobject_loot_template mělo být u toho gameobjektu (`gameobject_template`) ve sloupci `data1`

Edited by Wlk Wlezley

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×