Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Hkarta

[FUN] City Conquest

Recommended Posts

Vie niekto pomôcť ?

 

 

1>------ Build started: Project: ZERO_CHECK, Configuration: Release Win32 ------

1> Checking Build System

1> CMake is re-running because generate.stamp.list is missing.

1> -- Detected 32-bit platform

1> -- Using supplied MySQL sources

1> -- MSVC: Enabled large address awareness

1> -- MSVC: Overloaded standard names

1> -- MSVC: Disabled NON-SECURE warnings

1> -- MSVC: Disabled POSIX warnings

1> -- MSVC: Disabled generic compiletime warnings

1>

1> -- WARNING - Missing or outdated git - did you forget to install a recent version?

1> -- WARNING - Observe that for revision hash/date to work you need at least version 1.7

1> -- WARNING - Missing repository tags - you may need to pull tags with git fetch -t

1> -- WARNING - Continuing anyway - note that the versionstring will be set to 0000-00-00 00:00:00 (Archived)

1>

1> * SkyFireEMU rev. hash : Archived

1> * SkyFireEMU rev. date : 0000-00-00 00:00:00 +0000

1>

1> * Install core to : C:/Program Files (x86)/SkyFire

1>

1> * Build world/auth : Yes (default)

1> * Build with scripts : Yes (default)

1> * Build map/vmap tools : No (default)

1> * Build core w/PCH : Yes (default)

1> * Build scripts w/PCH : Yes (default)

1> * Use SFMT for RNG : No (default)

1> * Show compile-warnings : No (default)

1> * Use coreside debug : No (default)

1> * Use MySQL sourcetree : Yes (default)

1>

1> -- MySQL 5.5.15

1> -- SCRIPT PREPARATIONS

1> -> Prepared: Spells

1> -> Prepared: Examples

1> -> Prepared: Commands

1> -> Prepared: Custom

1> -> Prepared: World

1> -> Prepared: Outdoor PVP Zones

1> -> Prepared: Eastern Kingdoms

1> -> Prepared: Kalimdor

1> -> Prepared: Outland

1> -- SCRIPT PREPARATION COMPLETE

1> -> Prepared: Northrend

1>

1> -- Configuring done

1> -- Generating done

1> -- Build files have been written to: C:/SkyFireEMU/Build

2>------ Build started: Project: revision.h, Configuration: Release Win32 ------

2>

2> -- WARNING - Missing or outdated git - did you forget to install a recent version?

2> -- WARNING - Observe that for revision hash/date to work you need at least version 1.7

2> -- WARNING - Missing repository tags - you may need to pull tags with git fetch -t

2> -- WARNING - Continuing anyway - note that the versionstring will be set to 0000-00-00 00:00:00 (Archived)

3>------ Build started: Project: scripts, Configuration: Release Win32 ------

3> city_conquest_portal.cpp

3>..\..\..\..\Core\src\server\scripts\Custom\city_conquest_portal.cpp(3): fatal error C1083: Cannot open include file: 'studio.h': No such file or directory

4>------ Build started: Project: worldserver, Configuration: Release Win32 ------

4> Creating library C:/SkyFireEMU/Build/src/server/worldserver/Release/worldserver.lib and object C:/SkyFireEMU/Build/src/server/worldserver/Release/worldserver.exp

4>scripts.lib(city_conquest_portal.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "class CityConquestMgr CityConquest" (?CityConquest@@3VCityConquestMgr@@A) referenced in function "int __cdecl GetActiveSieges(class Player *)" (?GetActiveSieges@@YAHPAVPlayer@@@Z)

4>scripts.lib(city_conquest_portal.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: bool __thiscall CityConquestMgr::CanStartSiege(int,int)" (?CanStartSiege@CityConquestMgr@@QAE_NHH@Z) referenced in function "void __cdecl StartSiegeList(int,class Player *,class Creature *)" (?StartSiegeList@@YAXHPAVPlayer@@PAVCreature@@@Z)

4>scripts.lib(city_conquest_portal.obj) : error LNK2019: unresolved external symbol "public: void __thiscall CityConquestMgr::StartSiege(int,int)" (?StartSiege@CityConquestMgr@@QAEXHH@Z) referenced in function "public: virtual bool __thiscall city_conquest_portal::OnGossipSelect(class Player *,class Creature *,unsigned int,unsigned int)" (?OnGossipSelect@city_conquest_portal@@UAE_NPAVPlayer@@PAVCreature@@II@Z)

4>C:\SkyFireEMU\Build\bin\Release\worldserver.exe : fatal error LNK1120: 3 unresolved externals

5>------ Build started: Project: ALL_BUILD, Configuration: Release Win32 ------

5> Build all projects

5> Building Custom Rule C:/SkyFireEMU/Core/CMakeLists.txt

5> CMake is re-running because C:\SkyFireEMU\Build\CMakeFiles\generate.stamp dependency file is missing.

5> -- Detected 32-bit platform

5> -- Using supplied MySQL sources

5> -- MSVC: Enabled large address awareness

5> -- MSVC: Overloaded standard names

5> -- MSVC: Disabled NON-SECURE warnings

5> -- MSVC: Disabled POSIX warnings

5> -- MSVC: Disabled generic compiletime warnings

5>

5> -- WARNING - Missing or outdated git - did you forget to install a recent version?

5> -- WARNING - Observe that for revision hash/date to work you need at least version 1.7

5> -- WARNING - Missing repository tags - you may need to pull tags with git fetch -t

5> -- WARNING - Continuing anyway - note that the versionstring will be set to 0000-00-00 00:00:00 (Archived)

5>

5> * SkyFireEMU rev. hash : Archived

5> * SkyFireEMU rev. date : 0000-00-00 00:00:00 +0000

5>

5> * Install core to : C:/Program Files (x86)/SkyFire

5>

5> * Build world/auth : Yes (default)

5> * Build with scripts : Yes (default)

5> * Build map/vmap tools : No (default)

5> * Build core w/PCH : Yes (default)

5> * Build scripts w/PCH : Yes (default)

5> * Use SFMT for RNG : No (default)

5> * Show compile-warnings : No (default)

5> * Use coreside debug : No (default)

5> * Use MySQL sourcetree : Yes (default)

5>

5> -- MySQL 5.5.15

5> -- SCRIPT PREPARATIONS

5> -> Prepared: Spells

5> -> Prepared: Examples

5> -> Prepared: Commands

5> -> Prepared: Custom

5> -> Prepared: World

5> -> Prepared: Outdoor PVP Zones

5> -> Prepared: Eastern Kingdoms

5> -> Prepared: Kalimdor

5> -> Prepared: Outland

5> -- SCRIPT PREPARATION COMPLETE

5> -> Prepared: Northrend

5>

5> -- Configuring done

5> -- Generating done

5> -- Build files have been written to: C:/SkyFireEMU/Build

6>------ Skipped Build: Project: INSTALL, Configuration: Release Win32 ------

6>Project not selected to build for this solution configuration

========== Build: 3 succeeded, 2 failed, 14 up-to-date, 1 skipped ==========

 

 

 

Edited by frytiks

Share this post


Link to post
Share on other sites

kámo, jestli máš nejnovější verzi TC tak ti to nepůjde, po fixů všech bugů jsem to zapl a Program přestal pracovat při Initializingu...

 

PS: pokud mi nevěříš tak ten err... nemáš to zapsaný v CmakeLists to CityConquestMgr :)

 

EDIT: funguje :)

Edited by J0dA

Share this post


Link to post
Share on other sites

kámo, jestli máš nejnovější verzi TC tak ti to nepůjde, po fixů všech bugů jsem to zapl a Program přestal pracovat při Initializingu...

 

PS: pokud mi nevěříš tak ten err... nemáš to zapsaný v CmakeLists to CityConquestMgr :)

 

EDIT: možná že by šel upravený od Wolfa :)

 

práveže mám ten upravený od wolfa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, tak jdi do složky game a CMakeLists.txt a zhruba třeba pod Conditions dej file(GLOB_RECURSE sources_CityConquest CityConquest/*.cpp CityConquest/*.h) a pak ještě níže zase zhruba pod Conditions dáš ${sources_CityConquest} nebo to můžeš dát pod cokoliv jen do správné části, a ještě níže ${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}/CityConquest zase pod Conditions a to je nejspíš vše

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, tak jdi do složky game a CMakeLists.txt a zhruba třeba pod Conditions dej file(GLOB_RECURSE sources_CityConquest CityConquest/*.cpp CityConquest/*.h) a pak ještě níže zase zhruba pod Conditions dáš ${sources_CityConquest} nebo to můžeš dát pod cokoliv jen do správné části, a ještě níže ${CMAKE_CURRENT_SOURCE_DIR}/CityConquest zase pod Conditions a to je nejspíš vše

 

stále tie isté errory :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omlouvám se za oživení ale potřeboval bych se zeptat zda to někdo neplánuje přepsat či upravit aby to frčelo na SkyFire/ArkCore. Předem děkuji za odpověď :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hkarto u Cloua to ale nešlo :P:) Teda pokud si to neupravoval ještě později ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No po mém posledním commitu co jsem postoval na https://bitbucket.or...nzigo/dalnariss to fungovalo bez problémů. Vzhledem k tomu že jsem to doma zkoušel tak o tom opravdu nepochybuju. :)

 

edit: resp to fungovalo už dávno před tím posledním commitem. :D

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jim tam něco nešlo :D no nevadí :D .. Každopádně dobrá práce :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nešlo tam to, že clou čekal že mu to rovnou nahodí conquesty do všech měst. Byť je tu asi tak 100x napsáno, že to obsahuje jen a pouze ukázkovej conquest na gm islandu a zbytek si musí každej dodělat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Script nejede, háže errory při kompilování a po odstranění nejde linknout. Nebyl by někdo ochotný to opravit? Prosím. :mid_pickaxe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×