Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Hkarta

[C++][3.3.3a] Playable Goblins ( + Broken Ones, Fel Orcs)

Recommended Posts

A Hkarta zase válí :P:D

 

Jinak mám dotaz, Shiro v jeho topicu psal že když hráč dostane polymorph že  mu to nezruší model.

Ale to předpokládám funguje že? :)

Edited by hejsek

Share this post


Link to post
Share on other sites

J, jelikož měním přímo native display id, což je to k čemu se po demorphu postava vrací.

Jinak ještě časem postnu rozšířenou verzi, kde to půjde i vrátit zpátky + tam budou nějaký speciální mounti. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaká je pravděpodobnost že to rozchodím na MaNGOSu?Skusím to předělat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

samozrejme +1.. a chcel som sa opytat.. vzdy ked urobis nieco nove musim si celu revku skompilovat od zaciatku? aj s tymi starymi alebo ako?

Edited by ado130

Share this post


Link to post
Share on other sites

U MaNGOSu mám dva různé errory

(111) : warning C4018: '>=' : signed/unsigned mismatch

 

Prej >= nejde nějak do sebe

a druhej

 

 

1>npc_race_switch.obj : error LNK2001: unresolved external symbol "class DatabaseMysql CharacterDatabase" ([email protected]@[email protected]@A)

1>..\..\..\..\bin\win32_release/MaNGOSScript.dll : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals

a stím už vůbec nevím :D

 

a player.cpp mám tohle

 

 

2>..\..\src\game\Player.cpp(14925) : error C2065: 'QueryResult_AutoPtr' : undeclared identifier

2>..\..\src\game\Player.cpp(14925) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'result2'

2>..\..\src\game\Player.cpp(14925) : error C2065: 'result2' : undeclared identifier

2>..\..\src\game\Player.cpp(14927) : error C2065: 'result2' : undeclared identifier

2>..\..\src\game\Player.cpp(14929) : error C2065: 'result2' : undeclared identifier

2>..\..\src\game\Player.cpp(14929) : error C2227: left of '->Fetch' must point to class/struct/union/generic type

2> type is ''unknown-type''

 

Mě se to nějak hledat nechce :D moc se v Core ještě neorientuju

Edited by Nex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mangos očividně používá jiný proměný pro přístup k db, případně potřebuje ještě něco includovat. A pokud characters ještě používaj sloupec data, tak to stejně nejspíš nepůjde (musel bys to upravit).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako celej princip toho scriptu je, že nastaví modely co zobrazujou armor jako native display id a při načítání charu z db obchází nějakou bezpečnostní kravinu, která to normálně vrací do normálního stavu (to je ta část v Player.cpp).

Share this post


Link to post
Share on other sites

funguje to aj na mangose len to musiš upraviť

Ano jasně ale já nevím jak :D nebo prostě nevyznám se v core

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZDravím :) mohl by ten script nekdo upravit na nejnovejsi revku? :)) ja to totiz jeste tak moc neovladam tak kdyby byl nekdo tak hodnyy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×