Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
ONDR4SH3K

[Trinity] - Teleportační svitek

Recommended Posts

Zdravím,

 

nějaká hodná duše, která zveřejní teleportační svitek(item) do guild housů?

 

V DB mám tabulku guildhouses, kde jsou souřadnice portu + id guildy.

 

CREATE TABLE `guildhouses` (
`id` int(8) unsigned NOT NULL auto_increment,
`guildId` bigint(20) NOT NULL default '0',
`x` double NOT NULL,
`y` double NOT NULL,
`z` double NOT NULL,
`map` int(11) NOT NULL,
`comment` varchar(255) NOT NULL default '',
PRIMARY KEY  (`id`)
) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=42 DEFAULT CHARSET=utf8 ROW_FORMAT=DYNAMIC;

 

Teď by to chtělo jen C++ script pro port hráče do gh, který použije portační item.

 

 

/*#####
# item_teleport
#####*/

bool ItemUse_item_teleport(Player *pPlayer, Item *pItem, SpellCastTargets const &targets)
{    
   pPlayer->TeleportTo(MAP, X, Y, Z, O);

   return false;
}

void AddSC_item_scripts()
{
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "item_teleport";
   newscript->pItemUse = &ItemUse_item_teleport;
   newscript->RegisterSelf();
}

\src\scripts\world\item_scripts.cpp

 

 

UPDATE `item_template` SET `ScriptName`='item_teleport' WHERE `entry`=Id of your item

item_template

 

Nevím, jestli je kompatibilní s Trinity.

+ nevím, jak dosadit souřadky z GH tabulky.

Edited by ONDR4SH3K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na DB bych se vykašlal, stejně by ses asi musel v core víc pohrabat, tenhle script tě asi moc nezachrání, nerozlišuje ani podle frakcí (jest otázkou, zda-li toje třeba).. Stejně ti tam něco chybí. ;):D

 

Dosadil bych hodnoty přímo do scriptu, na DB bych se vy.. ..víš co. Stejně se revize střídaj jak fusekle (alespoň to takhle chodí u začátečníku dychtících po opravách, které nejsou schoni napsat sami), tak co by.. ..NO-Problem to kdykoliv změnit přímo v core. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do scriptu souřadky nemůžu napsat na tvrdo, protože by to portovalo každého na ty souřadky a já potřebuju, aby podle těch údajů z db, kde guilda má své id se souřadkama, aby je to portovalo přímo tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do scriptu souřadky nemůžu napsat na tvrdo, protože by to portovalo každého na ty souřadky a já potřebuju, aby podle těch údajů z db, kde guilda má své id se souřadkama, aby je to portovalo přímo tam.

 

Pak potřebuješ napsat celou funkci pro čtení dat z tý tabulky a třídění hráčů podle toho jak to chceš.. Nebo k tomu najdi i ten zbytek, kterej k tomu měl bejt.. Říkal jsem ti, že ti něco chybí, myslel jsem tu funkci.. Možná (u TC spíš určitě) by to šlo napsat i do toho scriptu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondro, bohužel nejsem doma, ale kdybych byl na koferenci tak bychom se asi domluvili. Musíš nějakým způsobem zaslat SQL dotaz z Core do DB a jak se ti data vrátí tak je uložit jako proměnné x, y, z, o a potom použít co to tam máš na ten port.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S trinity moc nedelam, takze to nemusi fungovat :)

Zkus toto:

/*#####
# item_teleport
#####*/

bool ItemUse_item_teleport(Player *pPlayer, Item *pItem, SpellCastTargets const &targets)
{
   if(!pPlayer->GetGuildId())
       //Nemuzeme se telepotrovat do GH, kdyz nemame guildu
       return false;

   QueryResult_AutoPtr pResult = SD2Database.PQuery("SELECT map,x,y,z FROM guildhouses WHERE guidID = '%d'", pPlayer->GetGuildId());

   float x,y,z;
   uint32 map;

   if(!pResult)
       return false;

   Field* pFields = pResult->Fetch();
   map = pFields[0].GetUInt32();
   x = pFields[1].GetFloat();
   y = pFields[2].GetFloat();
   z = pFields[3].GetFloat();

   if (!pPlayer->isInFlight() && !pPlayer->isDead() && !pPlayer->isInCombat())
       pPlayer->TeleportTo(map, x, y, z, 0.0f);
   else
       return false;

   return true;
}

void AddSC_item_scripts()
{
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "item_teleport";
   newscript->pItemUse = &ItemUse_item_teleport;
   newscript->RegisterSelf();
}

Jeste pripominka, v tom SQL scriptu ti chybi o, tak jsem tam daval nulu ;)

Dalsi pripominka, ID je podle me v DB zbytecne (nevyuzijes), primary by melo byt guildID

 

Edit: Podivej se, odkud to beru, nevim ted, jak je to v TC. Zmen si databazi, odkud se to bere :)

Edited by brseker
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondro, bohužel nejsem doma, ale kdybych byl na koferenci tak bychom se asi domluvili. Musíš nějakým způsobem zaslat SQL dotaz z Core do DB a jak se ti data vrátí tak je uložit jako proměnné x, y, z, o a potom použít co to tam máš na ten port.

 

On ale v tabulce nemá orientaci.. id, guildId, x, y, z, map, comment. Takže by jí buďto musel přidat do tabulky, nebo tam dát hodnotu 0.0f

 

S tímhle je třeba si pohrát..

Share this post


Link to post
Share on other sites

S trinity moc nedelam, takze to nemusi fungovat :)

Zkus toto:

...
   if (!pPlayer->isInFlight() && !pPlayer->isDead() && !pPlayer->isInCombat())
       pPlayer->TeleportTo(map, x, y, z, 0);
   else...

Jeste pripominka, v tom SQL scriptu ti chybi o, tak jsem tam daval nulu ;)

...

 

neměla by ta hodnota být float? (0.0f)

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

neměla by ta hodnota být float? (0.0f)

JJ, mas pravdu, edited :) A v trinity, nevim z jake DB to brat, poradte nekdo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ, mas pravdu, edited :) A v trinity, nevim z jake DB to brat, poradte nekdo :D

 

tipnul bych world, ale v podstatě by to mělo bejt jedno, záleží na něm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

/home/kompilace/fun/sources/src/scripts/world/item_scripts.cpp: In function âbool ItemUse_item_teleport(Player*, Item*, const SpellCastTargets&)â:
/home/kompilace/fun/sources/src/scripts/world/item_scripts.cpp:242: error: âSD2Databaseâ was not declared in this scope
make[2]: *** [src/scripts/CMakeFiles/scripts.dir/world/item_scripts.cpp.o] Error 1
make[1]: *** [src/scripts/CMakeFiles/scripts.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2

 

Špatné připojení do DB.

 

 

Pardon, stačilo dát jen WorldDatabase.PQuery, teď už se to zkompilovalo v pořádku. Zkusím ingame, jak to funguje. Kdyžtak si to někde založte jako topic. Je to dobrá věc a někdo to určitě využije dál.

 

 

 

Edit: brseker - pak ti dám echo, jak to vypadá, teď nemůžu resetnou server, děcka přišli ze školy, jinak 100% počítej s rep+.

Edited by ONDR4SH3K

Share this post


Link to post
Share on other sites

extern DatabaseType CharacterDatabase;

, dejt to hned pod

/*#####
# item_teleport
#####*/

 

jinak co řešíš? V tom gh scriptu co máš na serveru je tuším přímo metoda teleport to gh, stačí ji dát ke scriptu.

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tou orientací by to mohlo vypadat nějak takhle:

 

/*#####
# item_teleport
#####*/

bool ItemUse_item_teleport(Player *pPlayer, Item *pItem, SpellCastTargets const &targets)
{
   if(!pPlayer->GetGuildId())
       //Nemuzeme se telepotrovat do GH, kdyz nemame guildu
       return false;

   QueryResult_AutoPtr pResult = WorldDatabase.PQuery("SELECT `map`,`x`,`y`,`z`,`o` FROM `guildhouses` WHERE `guildId` = '%d'", pPlayer->GetGuildId());

   float x,y,z,o;
   uint32 map;

   if(!pResult)
       return false;

   Field* pFields = pResult->Fetch();
   map = pFields[0].GetUInt32();
   x = pFields[1].GetFloat();
   y = pFields[2].GetFloat();
   z = pFields[3].GetFloat();
   o = pFields[4].GetFloat();

   if (!pPlayer->isInFlight() && !pPlayer->isDead() && !pPlayer->isInCombat())
       pPlayer->TeleportTo(map, x, y, z, o);
   else
       return false;

   return true;
}

void AddSC_item_scripts()
{
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "item_teleport";
   newscript->pItemUse = &ItemUse_item_teleport;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

SQL (pozice float)

CREATE TABLE `guildhouses` (
`id` int(8) unsigned NOT NULL auto_increment,
`guildId` bigint(20) NOT NULL default '0',
`x` float NOT NULL default '0',
`y` float NOT NULL default '0',
`z` float NOT NULL default '0',
`o` float NOT NULL default '0',
`map` int(5) unsigned NOT NULL default '0',
`comment` varchar(255) default '',
PRIMARY KEY  (`id`)
) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=1 DEFAULT CHARSET=utf8 ROW_FORMAT=DYNAMIC;

 

Trochu jsem to upravil, hlavně query a SQL (x,y,z,o jsou teď float místo double, nevím jistě co to udělá, ale pozice by měli být vždycky float), autoincrement=1, pro `map` stačí int(5).. guildId nemusí být nutně bigint a už vůbec né (20), ale uprav si to už sám podle chuti.

 

Tak ještě jinak.. WorldDatabase.. okay.. Tak jsem to poprvý měl nakonec správně.. :D

 

EDIT: Jinak nemám nic proti, jen bych si dovolil podotknout, že querovat to pokaždý není zrovna ideální.. Zavedl bych to do mem při startu core. (bLumova škola, to víte.. :D)

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hkarta:

 

Tak tebe jsem nečekal, že zareaguješ. :D

 

Funkce teleport to guild house tam sice je, ale je to přes NPC. Nejsem si jistý, jestli by to šlo dostat i do toho itemu. Já už jinak mám nahozené na serveru ten script od brseker a jak se na to koukám, tak by to mělo jít v pohodě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I am stupid. :D

 

Bohužel nepoznám, co tam patří, jestli

void AddSC_item_scripts();

AddSC_item_scripts();

 

nebo

 

void AddSC_item_teleport();

AddSC_item_teleport();

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemáš pravdu Karto.

 

void AddSC_item_scripts()
{
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "item_teleport";
   newscript->pItemUse = &ItemUse_item_teleport;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

Tohle je přidáno v item_scripts();

 

A ve ScriptLoaderu tam už je AddSC_item_scripts(); definováno, tudíž to musí fungovat. Zkouším ten item udělat jako hearthstone, protože co jsem tam dal, bylo tohle:

 

INSERT INTO `item_template` (`entry`, `class`, `subclass`, `unk0`, `name`, `displayid`, `Quality`, `Flags`, `Faction`, `BuyCount`, `BuyPrice`, `SellPrice`, `InventoryType`, `AllowableClass`, `AllowableRace`, `ItemLevel`, `RequiredLevel`, `RequiredSkill`, `RequiredSkillRank`, `requiredspell`, `requiredhonorrank`, `RequiredCityRank`, `RequiredReputationFaction`, `RequiredReputationRank`, `maxcount`, `stackable`, `ContainerSlots`, `StatsCount`, `stat_type1`, `stat_value1`, `stat_type2`, `stat_value2`, `stat_type3`, `stat_value3`, `stat_type4`, `stat_value4`, `stat_type5`, `stat_value5`, `stat_type6`, `stat_value6`, `stat_type7`, `stat_value7`, `stat_type8`, `stat_value8`, `stat_type9`, `stat_value9`, `stat_type10`, `stat_value10`, `ScalingStatDistribution`, `ScalingStatValue`, `dmg_min1`, `dmg_max1`, `dmg_type1`, `dmg_min2`, `dmg_max2`, `dmg_type2`, `armor`, `holy_res`, `fire_res`, `nature_res`, `frost_res`, `shadow_res`, `arcane_res`, `delay`, `ammo_type`, `RangedModRange`, `spellid_1`, `spelltrigger_1`, `spellcharges_1`, `spellppmRate_1`, `spellcooldown_1`, `spellcategory_1`, `spellcategorycooldown_1`, `spellid_2`, `spelltrigger_2`, `spellcharges_2`, `spellppmRate_2`, `spellcooldown_2`, `spellcategory_2`, `spellcategorycooldown_2`, `spellid_3`, `spelltrigger_3`, `spellcharges_3`, `spellppmRate_3`, `spellcooldown_3`, `spellcategory_3`, `spellcategorycooldown_3`, `spellid_4`, `spelltrigger_4`, `spellcharges_4`, `spellppmRate_4`, `spellcooldown_4`, `spellcategory_4`, `spellcategorycooldown_4`, `spellid_5`, `spelltrigger_5`, `spellcharges_5`, `spellppmRate_5`, `spellcooldown_5`, `spellcategory_5`, `spellcategorycooldown_5`, `bonding`, `description`, `PageText`, `LanguageID`, `PageMaterial`, `startquest`, `lockid`, `Material`, `sheath`, `RandomProperty`, `RandomSuffix`, `block`, `itemset`, `MaxDurability`, `area`, `Map`, `BagFamily`, `TotemCategory`, `socketColor_1`, `socketContent_1`, `socketColor_2`, `socketContent_2`, `socketColor_3`, `socketContent_3`, `socketBonus`, `GemProperties`, `RequiredDisenchantSkill`, `ArmorDamageModifier`, `Duration`, `ItemLimitCategory`, `HolidayId`, `ScriptName`, `DisenchantID`, `FoodType`, `minMoneyLoot`, `maxMoneyLoot`, `WDBVerified`) VALUES
(1, 0, 0, 0, 'Pierre de QG', 18047, 1, 65600, 0, 1, 30000, 7500, 0, -1, -1, 1, 70, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 0, 0, 0, 0, -1, 0, -1, 1, 'Teleportez-vous vers votre QG !', 0, 0, 0, 0, 0, 8, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, -1, 0, 590400, 0, 0, 'item_teleport', 0, 0, 0, 0, 0);

 

A tohle nefunguje. (Je to podobné itemu Mysteryous Egg)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mg, prostě to všechno pojmenuj stejně, takže z tvýho

void AddSC_item_teleport()
{
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "item_teleport";
   newscript->pItemUse = &ItemUse_item_teleport;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

a do scriptloaderu

 

void AddSC_item_teleport();

a

AddSC_item_teleport();

 

Co na tom nechápeš? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebo si přečti tohle: (post #5)

http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=18329&view=findpost&p=165923

 

..sice je to na mangos, tak si těch blbostí kolem nevšímej.. :beach:

Nerad dělám z lidí lamy, ani teď to neni mým cílem.. :ermm:

 

 

1. Soubor: ScriptLoader.cpp

2. Vyhledej text // custom

3. A přidej NAPŘÍKLAD řádky v podobném tvaru:

extern void AddSC_gotel_test();
extern void AddSC_gotel_ulduar_ante();
extern void AddSC_gotel_ulduar_exit();

..přičemž například void AddSC_gotel_ulduar_ante() je obsažen i v souboru scriptu, jen před to připíšeš extern

4. Opět vyhledej text // custom ale tentokrát bude někde za půlkou souboru.

5. a hned za to přidáš NAPŘÍKLAD (už jenom):

    //custom
   AddSC_gotel_test();
   AddSC_gotel_ulduar_ante();
   AddSC_gotel_ulduar_exit();

(to // custom jsem tam nechal schválně, pro představu) :)

 

PS: šlo o nějaký gameobjectový scripty, ale to neni podstatný..

 

Důležitý je, zvolit dobrej název..

Příklad - konec scriptu:

...
void AddSC_item_gh_tele()
{
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "item_teleport";
   newscript->pItemUse = &ItemUse_item_teleport;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

ScriptLoader.cpp:

//custom
extern void AddSC_item_gh_tele();
....

..nějak to pokračuje..

....
   //custom
   AddSC_item_gh_tele();

 

Ale bacha, vycházím z toho jak to je na mangosu, tak kdyžtak ignopruj co píšu.. :unsure:

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites
../game/libgame.a(ScriptLoader.cpp.o): In function `AddScripts()':
ScriptLoader.cpp:(.text+0x86): undefined reference to `AddSC_item_teleport()'
collect2: ld returned 1 exit status
make[2]: *** [src/trinitycore/trinity-core] Error 1
make[1]: *** [src/trinitycore/CMakeFiles/trinity-core.dir/all] Error 2
make: *** [all] Error 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejspíš tam nemáš ten void AddSC_item_teleport() nazačátku a máš tam jenom AddSC_item_teleport().

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×