Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
STONERSVK

[DEV]Ruby Sanctum

Recommended Posts

Super, je vidět, že aspoň někdo na něčem pracuje, ale řekl bych že tohle není ani 15% nábrž 5%. Jelikož jsem ten raid byl na offiku na 25 man a řeknu V8m opravdu hard. Jsem zvědav kdy bude funkční na free:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super, je vidět, že aspoň někdo na něčem pracuje, ale řekl bych že tohle není ani 15% nábrž 5%. Jelikož jsem ten raid byl na offiku na 25 man a řeknu V8m opravdu hard. Jsem zvědav kdy bude funkční na free:)

jo no ja pravy taky nejsem si jistej jestli nektere ty speli bude vubec mozne implentovat zcela blizzlike do core kdyz to bude updated samozrejme to hodim i sem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná bych měl udělat novej Topic pro Trinity ale dám to i sem kdyby někdo šounil z Trinity.

 

Dev:Bitbucket

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doplnil som na Gcore forku haliona pozor neni to este pouzitelne zakladne timery atd je to fáze vývoja stoner hod si to potom do prveho postu

 

 

boss_halion.cpp

 

#include "precompiled.h"
#include "def_rubis_sanctum.h"

enum
{
SPELL_TWILIGHT_PRECISION		= 78243,
SPELL_CORPOREALITY				= 74826,
SPELL_FLAME_BREATH				= 74525,
SPELL_FLAME_BREATH_H			= 74527,
SPELL_METEOR_STRIKE				= 75877,
SPELL_TAIL_LASH					= 74531,
};

struct GCORE_DLL_DECL boss_halionAI : public ScriptedAI
{
   boss_halionAI(Creature* pCreature) : ScriptedAI(pCreature)
   {
	pInstance = (ScriptedInstance*)pCreature->GetInstanceData();
       HeroicMode = m_creature->GetMap()->IsHeroic();
       Reset();
   }
   ScriptedInstance* pInstance;

bool HeroicMode;

uint8 Phase;
uint32 TwilightPrecisionTimer;
uint32 CorporealityTimer;
uint32 FlameBreathTimer;
uint32 MeteorStrikeTimer;
uint32 TailLashTimer;

   void Reset()
   {
       Phase = 1;
	TwilightPrecisionTimer = 18000;
	CorporealityTimer = 5000;
	FlameBreathTimer = 8500;
	MeteorStrikeTimer = 24500;
	TailLashTimer = 9450;
	if(pInstance)
		pInstance->SetData(TYPE_HALION, NOT_STARTED);
	DoCast(m_creature, SPELL_TWILIGHT_PRECISION);
   }

   void Aggro(Unit *who)
   {
       if(pInstance) pInstance->SetData(TYPE_HALION, IN_PROGRESS);
   }

   void JustDied(Unit *killer)
   {
       if(pInstance) pInstance->SetData(TYPE_HALION, DONE);
   }

   void UpdateAI(const uint32 diff)
   {
       if (!m_creature->SelectHostilTarget() || !m_creature->getVictim())
           return;

	if (((m_creature->GetHealth()*100 / m_creature->GetMaxHealth()) <= 75) && Phase == 1)
		Phase = 2;

	if (((m_creature->GetHealth()*100 / m_creature->GetMaxHealth()) <= 50) && Phase == 2)
		Phase = 3;

	if (Phase == 1)
	{
		if (FlameBreathTimer < diff)	
		{
			DoCast(m_creature->getVictim(), HeroicMode ? SPELL_FLAME_BREATH_H : SPELL_FLAME_BREATH);	
			FlameBreathTimer = 7400;
		}
		else 
			FlameBreathTimer -= diff;

		if (MeteorStrikeTimer < diff)
		{
			if (Unit* pTarget = SelectUnit(SELECT_TARGET_RANDOM, 0))
				DoCast(pTarget, SPELL_METEOR_STRIKE);
			MeteorStrikeTimer = 22900;
		}
		else 
			MeteorStrikeTimer -= diff;

	}
	else if (Phase == 2)
	{

	}
	else if (Phase == 3)
	{			
		if (CorporealityTimer < diff)	
		{
			DoCast(m_creature->getVictim(), SPELL_CORPOREALITY);	
			CorporealityTimer = 10200;
		}
		else 
			CorporealityTimer -= diff;
	}

	if (TailLashTimer < diff)
	{
		DoCast(m_creature, SPELL_TAIL_LASH);
		TailLashTimer = 9250;
	}
	else 
		TailLashTimer -= diff;

       DoMeleeAttackIfReady();
   }
};

CreatureAI* GetAI_boss_halionAI(Creature* pCreature)
{
   return new boss_halionAI(pCreature);
}

void AddSC_boss_halion()
{
   Script *newscript;
   newscript = new Script;
   newscript->Name = "boss_halion";
   newscript->GetAI = GetAI_boss_halionAI;
   newscript->RegisterSelf();
}

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cože to je to Gcore?To je nějaký new emulátor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cože to je to Gcore?To je nějaký new emulátor?

ne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×