Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Lukasas

Jak Nascriptovat NPC v TC

Recommended Posts

mě to npc normálně mluví, ale jako mluví... ne jako že "řekne" Za Aliance !! ale napíše do chatu že:

 

General Marcus Jonathan yells: Za Alianci !!

 

 

Mě vůbec. A to je to jak si mi poslal jako opravu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pls můžu se zeptat toto NPC funguje aj na 2.4.3 kdyztak mi pls nekdo poustnete nakej topik jak udelat npc v C++ na 2.4.3

Share this post


Link to post
Share on other sites

sice teď moc nesleduju vývoj TC, ale měnilo se asi něco ve scriptech a tuším, že se to dotklo i "NPC" předělá tohle někdo do nového "formátu" ?

Edited by overy

Share this post


Link to post
Share on other sites

sice teď moc nesleduju vývoj TC, ale měnilo se asi něco ve scriptech a tuším, že se to dotklo i "NPC" předělá tohle někdo do nového "formátu" ?

Až budu mít čas a budu zas v dobrém rozmaru, tak se kouknu co je na tom pravdy. :) ..ale nebude to hned, to je jasný :rolleyes:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poradí mi někdo? Udělal jsem to víceméně stejně jako je tady v návodu, ale NPC nespelluje. V error logu je tohle

2010-08-30 17:56:11 TrinityScript: RegisterSelf, but script named boss_testnpc does not have ScriptName assigned in database.

přitom to boss_testnpc jsem tam přidával tím

UPDATE `creature_template` SET ScriptName = "boss_testnpc" WHERE entry = 466;

jinak změny, který jsem udělal jsou akorát, že název souboru je jinej, jinej spell a jiný názvy proměnných :D Jinak nic. Nuže co dělám špatně?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve scriptloaderu jsem našel

#ifdef SCRIPTS
//custom

a tam jsem přidal

void AddSC_boss_testnpc();

to bylo na začátku souboru. A potom zhruba v půlce

void AddScripts()
{
#ifdef SCRIPTS

   //custom

a přidal jsem tam

AddSC_boss_testnpc();

To

#ifdef DO_SCRIPTS

   //custom

který je psaný v návodu jsem tam nenašel, tak jsem to udělal tak, jak to tam "sedí"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poradí mi někdo? Udělal jsem to víceméně stejně jako je tady v návodu, ale NPC nespelluje. V error logu je tohle

2010-08-30 17:56:11 TrinityScript: RegisterSelf, but script named boss_testnpc does not have ScriptName assigned in database.

přitom to boss_testnpc jsem tam přidával tím

UPDATE `creature_template` SET ScriptName = "boss_testnpc" WHERE entry = 466;

jinak změny, který jsem udělal jsou akorát, že název souboru je jinej, jinej spell a jiný názvy proměnných :D Jinak nic. Nuže co dělám špatně?

Hele, to query se mi nějak nezdá. Nepoužíváme totiž " (uvozovky) ale ' (apostrof). A když používáš `` tak je dávej všude. Předvedu, vyzkoušej následující:

UPDATE `creature_template` SET `ScriptName` = 'boss_testnpc' WHERE `entry` = 466;

 

Zaregistroval jsi script v scriptloader.cpp ?

Kdyby ho nezaregistroval, tak mu to přeci nevypíše, že má nepoužitý script name v databázi, ne? Tím to rozhodně není.

 

 

Ve scriptloaderu jsem našel

#ifdef SCRIPTS
//custom

a tam jsem přidal

void AddSC_boss_testnpc();

to bylo na začátku souboru. A potom zhruba v půlce

void AddScripts()
{
#ifdef SCRIPTS

   //custom

a přidal jsem tam

AddSC_boss_testnpc();

To

#ifdef DO_SCRIPTS

   //custom

který je psaný v návodu jsem tam nenašel, tak jsem to udělal tak, jak to tam "sedí"

 

Ano, tohle jsi dělal správně.

Jen ještě dodám. Zkontroluj si, jestli ti SQL nehodilo chybu, nebo varování. Možná že ta creatura (boss, nebo co to má být) v databázi není. :)

 

EDIT: typo, překlepy.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, to query se mi nějak nezdá. Nepoužíváme totiž " (uvozovky) ale ' (apostrof). A když používáš `` tak je dávej všude. Předvedu, vyzkoušej následující:

UPDATE `creature_template` SET `ScriptName` = 'boss_testnpc' WHERE `entry` = 466;

 

 

Kdyby ho nezaregistroval, tak mu to přeci nevypíše, že má nepoužitý script name v databázi, ne? Tím to rozhodně není.

 

 

 

 

Ano, tohle jsi dělal správně.

Jen ještě dodám. Zkontroluj si, jestli ti SQL nehodilo chybu, nebo varování. Možná že ta creatura (boss, nebo co to má být) v databázi není. :)

 

EDIT: typo, překlepy.

No moc tomu SQL sice nerozumím, ale jestli to chápu správně, tak to má k npc co má v DB ID 466 přidat do ScriptName hodnotu boss_testnpc, že? No to v DB podle Navicatu je.

Edited by Kolcek

Share this post


Link to post
Share on other sites

neumíš editovat předešlej post a musíš dělat double posty ??

 

mimochodem, jsi si jistý že máš vše všude správně napsaný a že pracuješ s tou db kterou chceš ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Editovat umím, ale na všech fórech co jsem byl, tak když jsem editnul příspěvek, tak se nezvýraznil, jako že je tam něco připsaný. Jestli je to tady jinak, tak se omlouvám. DB mám jen jednu, takže se skoro určitě pojím do té správné. A správně napsaný bych to měl mít všude. Pro jistotu jsem název toho NPC všude dával pomocí copy&paste, takže překlep si myslím, že by tam být neměl.

BTW tenhle řádek

	newscript->Name = "boss_testnpc";

určuje jméno, který se bude hledat v DB?

//edit a když budu chtít přidat kompletně new NPC a ne jen editovat to co už je? Jak se určuje nový ID k tomu NPC?

Edited by Kolcek

Share this post


Link to post
Share on other sites

...tenhle řádek

	newscript->Name = "boss_testnpc";

určuje jméno, který se bude hledat v DB?

//edit a když budu chtít přidat kompletně new NPC a ne jen editovat to co už je? Jak se určuje nový ID k tomu NPC?

Ano, ale jen boss_testnpc

Nový npc? To je už trochu složitější, musel bys rozumět tabulkám. :D Nebo se to pak dělá tak, že se kopirují. Ještě existuje Quice, ale ne spojení s TC to stejně nedělá dobrotu. :)

Jak se určuje nový ID? To se prostě už při vytvoření udělá.. :D Napíšeš mu prostě unikátní entry. :P

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, ale jen boss_testnpc

Nějak se nechytám :D Jakože to znamená, že se bude hledat jen to boss_testnpc nebo co?

Nový npc? To je už trochu složitější, musel bys rozumět tabulkám. :D Nebo se to pak dělá tak, že se kopirují. Ještě existuje Quice, ale ne spojení s TC to stejně nedělá dobrotu. :)

Jak se určuje nový ID? To se prostě už při vytvoření udělá.. :D Napíšeš mu prostě unikátní entry. :P

No myslím, že nový NPC bych za pomoci trinity wiki a jejich vysvětlení tabulek zvládnul. Největší problém mám s tím ID. Tam můžu teda plácnout teda jakýkoliv číslo do toho entry, co tam ještě není?

//edit poradí někdo? Prosím.

Edited by Kolcek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak edit zjevně nefunguje, tak že si někdo všimne, že tu někdo chce odpověď :D Takže se omlouvám za double post a znovu prosím o odpověď :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak edit zjevně nefunguje, tak že si někdo všimne, že tu někdo chce odpověď :D Takže se omlouvám za double post a znovu prosím o odpověď :)

 

ID npc musis dat take ako si zadal tu:

 

nyní si nadefinujeme ID našeho NPC

#define GeMaJo 466

 

 

Aspon myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×