Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
filipoliko

[Návod]Teleporter, buffer (Old)

Recommended Posts

Přejděte do /src/bindings/scripts/VC90/90ScriptDev2.vcproj a najděte

                                       RelativePath="..\scripts\custom\test.cpp"
                                       >
                               </File>


Před to přidejte

                                      RelativePath="..\scripts\custom\teleporter.cpp"
                                      >
                              </File>
                              <File

 

kde se to tam má zapsat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to děláš ve Visual C++ 2008, nemusíš to upravovat ručně. Stačí (u TC91xx+) rozkliknout projekt script, kliknout pravým tlačítkem na složku (filtr) s názvem "Custom" a vybrat to, co vidíš na obrázku. Pak už jenom zvolíš soubor, kterej se má přidat. Comprende? ;)

 

Zde je onen obrázek:

358_VC_pridavani_souboru.png

 

 

EDIT: Jelikož je Oregon podobný a vychází z nějaké blízké revize, tak to bude možná i na stejným místě. To, jak se to ve Visual C++ přidává se ale nemění, to se dělá pořát stejně. A Deremi, tohle je linuxový téma, tak proč se ptáš na visual? :D Ani zakladatel tématu se nemusel o tomhle zmiňovat, je to pak zbytečný zlo. :) Stačilo napsat něco jako "je to pro linux, tak tu visual C++ solution nebudu podbrobněji popisovat." :) A je to tam. Myslim to v dobrým, myslím že takovejhle poznatek není na škodu. B)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vypadá to pekne :) Ale filipoliko mohol by si adminovi napísať PM aby ty opravil to Oregen Core mne sa nedá na to pozerať :teehee:

 

EDIT: 200 príspevkov!

Edited by Tom4s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud to děláš ve Visual C++ 2008, nemusíš to upravovat ručně. Stačí (u TC91xx+) rozkliknout projekt script, kliknout pravým tlačítkem na složku (filtr) s názvem "Custom" a vybrat to, co vidíš na obrázku. Pak už jenom zvolíš soubor, kterej se má přidat. Comprende? ;)

 

Zde je onen obrázek:

358_VC_pridavani_souboru.png

 

 

EDIT: Jelikož je Oregon podobný a vychází z nějaké blízké revize, tak to bude možná i na stejným místě. To, jak se to ve Visual C++ přidává se ale nemění, to se dělá pořát stejně. A Deremi, tohle je linuxový téma, tak proč se ptáš na visual? :D Ani zakladatel tématu se nemusel o tomhle zmiňovat, je to pak zbytečný zlo. :) Stačilo napsat něco jako "je to pro linux, tak tu visual C++ solution nebudu podbrobněji popisovat." :) A je to tam. Myslim to v dobrým, myslím že takovejhle poznatek není na škodu. B)

 

 

jenže ono to neni tc ale OC.. myslíš žš to bude stejné??

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenže ono to neni tc ale OC.. myslíš žš to bude stejné??

Hele, chlape ty neumíš číst jo? :D Vezmi to tam znova:

...

EDIT: Jelikož je Oregon podobný a vychází z nějaké blízké revize, tak to bude možná i na stejným místě.

...

Je jasný, že to možná bude jinde, třeba v projektu game ve složce (filtru) Scripts, ale to už musíš zjistit sám. A znovu říkám, to přidávání souborů do projektů VC++ je stejný jako na obrázku. Pár kliků tě nezabije, ne? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kde se to tam má zapsat??

				<File
				RelativePath="..\scripts\custom\custom_gossip_codebox.cpp"
				>
			</File>
			<File
                                      RelativePath="..\scripts\custom\teleporter.cpp"
                                      >
                              </File>
                              <File
				RelativePath="..\scripts\custom\test.cpp"
				>
			</File>

Share this post


Link to post
Share on other sites

xD

a já v cmakelist.txt uz pul hodiny hledam to za co to mam napsat :D

 

jinag GJ

 

edit: nefunguje mi to, newim proc... vse sem delal podle navodu.

npc vypada tak jak ma, ale kdyz na nej kliknu tak "greetings radimo!"

help pls

Edited by radimovecek

Share this post


Link to post
Share on other sites

sc_gossip.h - tento soubor sem nemohl najit..myslim ze je to novejsi revizi

 

rada kam se to premistilo prosim? :-) jinak +1 moc se mi to libi :-)

Edited by NicKKK

Share this post


Link to post
Share on other sites

sc_gossip.h - tento soubor sem nemohl najit..myslim ze je to novejsi revizi

 

rada kam se to premistilo prosim? :-) jinak +1 moc se mi to libi :-)

stejný problém... prosím o pomoc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

když už jsem většinu těch souborů našel, a dostal se ke kompilaci, vyhodí mi kompilace error:

 

[ 36%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/QueryHandler.cpp.o

[ 36%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/QuestDef.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/QuestHandler.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/RandomMovementGenerator.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/ReactorAI.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/ScriptLoader.cpp.o

/home/oregon/oregoncore/src/game/ScriptLoader.cpp:23: error: expected constructor, destructor, or type conversion before ';' token

/home/oregon/oregoncore/src/game/ScriptLoader.cpp: In function 'void AddScripts()':

/home/oregon/oregoncore/src/game/ScriptLoader.cpp:599: error: 'AddSC_teleport_npc' was not declared in this scope

make[2]: *** [src/game/CMakeFiles/game.dir/ScriptLoader.cpp.o] Error 1

make[2]: *** Waiting for unfinished jobs....

make[1]: *** [src/game/CMakeFiles/game.dir/all] Error 2

make: *** [all] Error 2

drion:/home/oregon/oregoncore#

 

newite co s tim? zapsal sem to tam presne podle navodu...

Edited by radimovecek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stačí si to přeložit... nemůže to najít soubor "precompiled.h" v tom souboru "teleport_npc.cpp" to máš špatně.. ale c++ neumím. Asi se už ten soubor nemenuje "precompiled.h" ale jmenuje se nějak jinak.

 

EDIT: Napiš někomu kdo ti upraví toho portéra na aktuální revku ;)

Edited by Barny
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Barny, promiň za -REP, ale ber to tak, že jsi udělal chybu a pouč se z ní.

 

Náhrada za "precompiled.h" u scriptů je "ScriptPCH.h". Základní věc z TC, na OC to platí zjevně stále (je to nižší fork TC). Dokážu přepisovat scripty, stačí mi vědět revizi. Můžu to zkusit. Takže jakou revizi máš? Na jakou to chceš přepsat? Hele, může to fungovat jenom s přepsáním jednoho include, ale moc bych na to nevsázel. Podle mě to bude potřebovat komplexnější úpravy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×