Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Smrtokvitek

[C++] Apokalypsa WoW Server - Reputation Giver

Recommended Posts

Dobrý deň

 

Prinášam Vám ďalšie NPC (TC2 nová revka), snaď sa Vám zíde :whistling:

 

!! Keďže je to NPC robené na Apokalypsu, je možné, že to bude treba troška prerobiť !!

 

Upozornujem nieje to nič extra , keďže čo sa tíka C++ som začiatočník, a nevenujem sa tomu dlho.

(V Databaze si budete musiet spravit NPCčka s danými IDckami, a nastaviť im dávanie reputácie danej po kille. SQL k tomu neprikladám to si snaď každý dokáže spraviť aj sám :whistling: )

 

Reputation Giver NPC (Názov súboru npc_reputation.cpp)

 

#include "ScriptPCH.h"
#include "WorldPacket.h"

class npc_reputation : public CreatureScript
{

   public:
       npc_reputation() : CreatureScript("npc_reputation") { }

     bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_Creature)
      {    
       if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance

          {
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Factions"                                              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
          }

        else //if horde

          {
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Factions"                       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
          }


               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Other Factions"               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);

         player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature-> GetGUID());

       return true;
     }

     bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 uiAction )
     {
	    if (player->isInCombat())
	    {
                 		player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
                 		_Creature->MonsterWhisper("Combat !", player->GetGUID());
               		return true;
           }
           	    if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
           	    {
		 player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
                     switch(uiAction)
               	 {

case 1000: //Alliance Factions
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Alliance Vanguard"            ,   GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Explorers' League"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 2);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Frostborn"               , GOSSIP_SENDER_MAIN, 3);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Silver Covenant"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 4);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Valiance Expedition"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 5);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[back]"      	      	      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1001: //Horde Factions
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Horde Expedition"            , GOSSIP_SENDER_MAIN, 6);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Hand of Vengeance"       , GOSSIP_SENDER_MAIN, 7);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Sunreavers"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 8);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Taunka"                  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 9);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Warsong Offensive"           , GOSSIP_SENDER_MAIN, 10);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[back]"      	      	      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1002: //Other Factions
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Argent Crusade"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 11);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Frenzyheart Tribe"          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 12);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Kirin Tor"                  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 13);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Knights of the Ebon Blade"  , GOSSIP_SENDER_MAIN, 14);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Kalu'ak"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 15);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Oracles"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 16);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Sons of Hodir"          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 17);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Wyrmrest Accord"        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 18);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Ashen Verdict"          , GOSSIP_SENDER_MAIN, 19);
   player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[back]"      		     , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 100: //[back]
            if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance

               {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Factions"                   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
               }

            else //if horde

               {
       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Factions"                      , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
               }


               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Other Factions"              , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);

   player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
break;

case 1: //Alliance Vanguard
{
_Creature->SummonCreature(90000, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 2: //Explorers' League
{
_Creature->SummonCreature(90002, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 3: //The Frostborn
{
_Creature->SummonCreature(90007, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 4: //The Silver Covenant
{
_Creature->SummonCreature(90011, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 5: //Valiance Expedition
{
_Creature->SummonCreature(90016, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 6: //Horde Expedition
{
_Creature->SummonCreature(90004, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 7: //The Hand of Vengeance
{
_Creature->SummonCreature(90008, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 8: //The Sunreavers
{
_Creature->SummonCreature(90013, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 9: //The Taunka
{
_Creature->SummonCreature(90014, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 10: //Warsong Offensive
{
_Creature->SummonCreature(90017, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 11: //Argent Crusade
{
_Creature->SummonCreature(90001, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 12: //Frenzyheart Tribe
{
_Creature->SummonCreature(90003, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 13: //Kirin Tor
{
_Creature->SummonCreature(90005, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 14: //Knights of the Ebon Blade
{
_Creature->SummonCreature(90006, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 15: //The Kalu'ak
{
_Creature->SummonCreature(90009, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 16: //The Oracles
{
_Creature->SummonCreature(90010, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 17: //The Sons of Hodir
{
_Creature->SummonCreature(90012, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 18: //The Wyrmrest Accord
{
_Creature->SummonCreature(90015, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;

case 19: //The Ashen Verdict
{
_Creature->SummonCreature(90055, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
}
break;
   	 		 }
          	  }
     	  return true;
  }
};


void AddSC_npc_reputation()
{
   new npc_reputation();
}

 

Edited by Smrtokvitek80
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovolil jsem si to trochu přeformátovat a koštnout na revizi 10866. Pohoda, trochu změn, ale jen hodně málo. Jak říkám, jenom to vypadá přehlednějš. :D

 

 

#include "ScriptPCH.h"

class npc_reputation : public CreatureScript
{
public:
   npc_reputation() : CreatureScript("npc_reputation") { }

   bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_Creature)
   {    
       if (player->GetTeam() == ALLIANCE) //if alliance
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Factions"             , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
       else //if horde
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Factions"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);

       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Other Factions"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature-> GetGUID());
       return true;
   }

   bool OnGossipSelect(Player *player, Creature *_Creature, uint32 sender, uint32 uiAction )
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _Creature->MonsterWhisper("Combat !", player->GetGUID());
           return true;
       }

       if (sender != GOSSIP_SENDER_MAIN)
           return true;

       player->PlayerTalkClass->ClearMenus();

       switch(uiAction)
       {
       case 1000: //Alliance Factions
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Alliance Vanguard"             , GOSSIP_SENDER_MAIN,   1);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Explorers' League"             , GOSSIP_SENDER_MAIN,   2);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Frostborn"                 , GOSSIP_SENDER_MAIN,   3);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Silver Covenant"           , GOSSIP_SENDER_MAIN,   4);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Valiance Expedition"           , GOSSIP_SENDER_MAIN,   5);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[back]"                        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
           break;
       case 1001: //Horde Factions
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Horde Expedition"              , GOSSIP_SENDER_MAIN,   6);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Hand of Vengeance"         , GOSSIP_SENDER_MAIN,   7);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Sunreavers"                , GOSSIP_SENDER_MAIN,   8);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Taunka"                    , GOSSIP_SENDER_MAIN,   9);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Warsong Offensive"             , GOSSIP_SENDER_MAIN,  10);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[back]"                        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
           break;
       case 1002: //Other Factions
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Argent Crusade"                , GOSSIP_SENDER_MAIN,  11);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Frenzyheart Tribe"             , GOSSIP_SENDER_MAIN,  12);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Kirin Tor"                     , GOSSIP_SENDER_MAIN,  13);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "Knights of the Ebon Blade"     , GOSSIP_SENDER_MAIN,  14);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Kalu'ak"                   , GOSSIP_SENDER_MAIN,  15);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Oracles"                   , GOSSIP_SENDER_MAIN,  16);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Sons of Hodir"             , GOSSIP_SENDER_MAIN,  17);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Wyrmrest Accord"           , GOSSIP_SENDER_MAIN,  18);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 5, "The Ashen Verdict"             , GOSSIP_SENDER_MAIN,  19);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "[back]"                        , GOSSIP_SENDER_MAIN, 100);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
           break;
       case 100: //[back]
           if ( player->GetTeam() == ALLIANCE ) //if alliance
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Alliance Factions"         , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1000);
           else //if horde
               player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Horde Factions"            , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1001);
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Other Factions"                , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1002);
           player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE,_Creature->GetGUID());
           break;
       case 1: //Alliance Vanguard
           _Creature->SummonCreature(90000, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 2: //Explorers' League
           _Creature->SummonCreature(90002, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 3: //The Frostborn
           _Creature->SummonCreature(90007, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 4: //The Silver Covenant
           _Creature->SummonCreature(90011, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 5: //Valiance Expedition
           _Creature->SummonCreature(90016, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 6: //Horde Expedition
           _Creature->SummonCreature(90004, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 7: //The Hand of Vengeance
           _Creature->SummonCreature(90008, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 8: //The Sunreavers
           _Creature->SummonCreature(90013, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 9: //The Taunka
           _Creature->SummonCreature(90014, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 10: //Warsong Offensive
           _Creature->SummonCreature(90017, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 11: //Argent Crusade
           _Creature->SummonCreature(90001, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 12: //Frenzyheart Tribe
           _Creature->SummonCreature(90003, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 13: //Kirin Tor
           _Creature->SummonCreature(90005, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 14: //Knights of the Ebon Blade
           _Creature->SummonCreature(90006, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 15: //The Kalu'ak
           _Creature->SummonCreature(90009, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 16: //The Oracles
           _Creature->SummonCreature(90010, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 17: //The Sons of Hodir
           _Creature->SummonCreature(90012, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 18: //The Wyrmrest Accord
           _Creature->SummonCreature(90015, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       case 19: //The Ashen Verdict
           _Creature->SummonCreature(90055, 0, 0, 0, 0, TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN, 5000);
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           break;
       }
       return true;
   }
};


void AddSC_npc_reputation()
{
   new npc_reputation();
}

 

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chápu že je to příšerně starý, ale stejně nechápu proč to nedává rovnou reputace a spawnuje to nějaký pochybný creatury. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně, to mě taky sice neleze do hlavy, ale... ..ty spawned creatury by mohli mít jiný scripty, ale dalo by se to udělat do jednoho. na to v podstatě limit není. :D

Spíš by se to mělo jmenovat "universal NPC spawner" :lol: Zdá se to být fail, ale protože smrtokvítek nepodal bližší info, nedá se to nijak jinak určit. Já to vůbec nepoužiju, ani si to nezařadím do repo-knihovny, za ten vývěsek mi to nestojí. :D Ale je fakt, že snaha se má cenit. Je fajn, že se snaží. Já jsem chtěl jenom tak nějak nastínit rozdíl mezi tím, jak bych to formátoval já a jak to udělal on. Třeba nechápu, přoč uzavírá do if celej ten switch, když to stačí zkrátit tak, jak jsem to upravil já.

 

Viz.:

jeho:

                    if (sender == GOSSIP_SENDER_MAIN)
                   {
                        player->PlayerTalkClass->ClearMenus();
                     switch(uiAction)
                        {

case 1000: //Alliance Factions

moje:

       if (sender != GOSSIP_SENDER_MAIN)
           return true;

       player->PlayerTalkClass->ClearMenus();

       switch(uiAction)
       {
       case 1000: //Alliance Factions

 

PS: tuhle blbost dělá hodně scripterů a je to úplně na prd. Když se nad celým tím kódem zamyslíte, tak uvidíte, že je to kravina.

Proč bych měl podmiňovat hafo řádek, když mi stačí, že pokud se sender nerovná GOSSIP_SENDER_MAIN tak funkce OnGossipSelect skončí. Stejně by skončila, kdyby se to nerovnalo (obsah by se přeskočil). Takže...?

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když nad tím tak přemýšlím, tohle by klíďo mohl být script itemu a nemuselo by to vůbec vadit. Vyvolání creatury by bylo možné třeba jen za určitou dobu, bla bla.. Dá se s tím docela krutě vyhrát. Škoda že nemám chuť to přepisovat nějak do hloubky. Ach jo. :wacko: Ale mohl by to někdo trošku poupravit a pohrát si s tím, ne? Hlavně by mě zajímali ty NPC který se spawnovali, co dál konkrétně dělali atd..

 

:offtopic:

 

Ještě sorry za OT, ale nemůžu si pomoct. Smrto, uklidni se sakra. Nerozčiluj se hnedka kvůli kravinám. Když je to jeden ze tvých prvních, tak proč to tolik řešíš "preboha"? :P Upravil jsem to, dělám to často a rád. Máš-li s tím problém, napiš mi PM. :wub: Nepadlo tu jediný křivý slovo proti tobě. Občas si lehce rejpnu, ale myslím to v dobrým. Vždyť mě znáš. A chybí tu informace. :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×