Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
infous

Změna dropů

Recommended Posts

Ahoj, potřeboval bych pomoc při nastavení dropu za (bg,areny a alterac valley)

 

Vím že jde o úpravu c++ kódu ale nevím kde co hledat ..:-) proto Vás moc prosím o pomoc, jestli někdo ví jak nastavit id itemu, co se Vám přidá při výhře do báglu.. Dík moc

 

příklad:

za BG drop id itemu (4026)

za Areny drop id itemu (4027)

za AV drop id itemu (4028)

 

Předem děkuji a doufám že se někdo vyzná v c++ :)

 

EDIT: doplním že používám TC2 10250+

Edited by infous

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se tu už párkrát řešilo, zkus si projít stará témata

Hledal jsem celý dnešek ale našel jsem max jak zvýšit počet nebo věci okolo...nikde jsem ale nenašel jak změnit id marky..:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď to přesně nemůžu najít, a vysvětlovat to by bylo na dlouho..jelikož nemám čas...ale zkus http://www.ac-web.org'>http://www.ac-web.org a tam něco jako PVP ITEM REWARD....ja jsem ti našel jen tendle script...na pvp tokeny...tak pokud si to dokážeš upravit ..tak si stím dělej co chceš :)

 

 

#include "StdAfx.h"
#include "Setup.h"

// 		Item Kill System
//
// 		Alvanaar
void AddItem(Player* Plr, const uint32 &ItemID, const uint32 &Amt, const bool &Stack)
{
Item *ItemToBeAdded;
SlotResult Slot;

if(Plr == NULL)
	return;
if(Stack)
{
	ItemToBeAdded = Plr->GetItemInterface()->FindItemLessMax(ItemID, Amt, false);
	if(ItemToBeAdded != NULL)
	{
		ItemToBeAdded->ModUnsigned32Value(ITEM_FIELD_STACK_COUNT, Amt);
		ItemToBeAdded->m_isDirty = true;
		Plr->BroadcastMessage("%s%s x%u awarded for your kill!", MSG_COLOR_GOLD, ItemToBeAdded->GetProto()->Name1, Amt);
		return;
	}

}
for(uint32 i = 1;i <= Amt;i++)
{
	ItemToBeAdded = objmgr.CreateItem(ItemID, Plr);

	if(ItemToBeAdded == NULL)
		return; //  it didn't work!

	Slot = Plr->GetItemInterface()->FindFreeInventorySlot(ItemToBeAdded->GetProto());

	if(Slot.Result)
	{
		Plr->GetItemInterface()->SafeAddItem(ItemID, Slot.ContainerSlot, Slot.Slot);
		Plr->BroadcastMessage("%s%s x1 awarded for you kill!", MSG_COLOR_GOLD, ItemToBeAdded->GetProto()->Name1);
	}
	else
		Plr->SendAreaTriggerMessage("You have no free inventory slots, aborting.");
}

}

void OnKill(Player* pPlayer, Player* pVictim)
{
if(pPlayer->GetMapId() != 560 || pVictim->GetMapId() != 560)
	return; // Both players must be at map 560 for the killer to receive the item

if(pVictim->getLevel() < pPlayer->getLevel())
	return; // Killer receives item only from killing a player their level and above

if(pPlayer->GetLowGUID() == pVictim->GetLowGUID())
	return; // If player suicides, no award is given

if(pPlayer->GetTeam() == pVictim->GetTeam())
	return; // Award only from killing the other faction

		AddItem(pPlayer, 29434, 1, true);
// "29434" is the item ID (change it if you want)
// "1" is the amount of the item to give (change it if you want)
// and the "true" means that we stack the item
// Change "true" to "false" if you want the item to not stack when it enters your inventory
		return;
}

void SetupItemRewardScript(ScriptMgr* mgr)
{
mgr->register_hook(SERVER_HOOK_EVENT_ON_KILL_PLAYER, (void*)OnKill);
}

 

Zdroj: http://www.ac-web.org

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud ten script dobře chápu,tak dostanes nejaky mark,když zabiješ opačnou frakci na mape 560.Skus si to poupravit,zas takova veda to neni...a navod si urcite dohledas pokud to nezvladas ;)

Edited by jerryk
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukám že tc odstranilo metodu na RewardMark a rewardy jdou už jen podle rewardovacích spellů. V tom případě doporučuji tu metodu trošku hacknout.

 

SpellEffect.ccp

 

Najdi si tuhle metodu:

DoCreateItem(uint32 /*i*/, uint32 itemtype)

 

 


void Spell::DoCreateItem(uint32 /*i*/, uint32 itemtype)
{
   if (!unitTarget || unitTarget->GetTypeId() != TYPEID_PLAYER)
       return;

   Player* player = (Player*)unitTarget;

   uint32 newitemid = itemtype;
   ItemPrototype const *pProto = objmgr.GetItemPrototype(newitemid);
   if (!pProto)
   {
       player->SendEquipError(EQUIP_ERR_ITEM_NOT_FOUND, NULL, NULL);
       return;
   }

   // bg reward have some special in code work
   uint32 bgType = 0;
   switch(m_spellInfo->Id)
   {
       case SPELL_AV_MARK_WINNER:
       case SPELL_AV_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_AV;
           break;
       case SPELL_WS_MARK_WINNER:
       case SPELL_WS_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_WS;
           break;
       case SPELL_AB_MARK_WINNER:
       case SPELL_AB_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_AB;
           break;
       default:
           break;
   }

   uint32 num_to_add = damage;

   if (num_to_add < 1)
       num_to_add = 1;
   if (num_to_add > pProto->GetMaxStackSize())
...

 

 

 

A trošku prohoď pořadí operací:

Tohle


   switch(m_spellInfo->Id)
   {
       case SPELL_AV_MARK_WINNER:
       case SPELL_AV_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_AV;
           break;
       case SPELL_WS_MARK_WINNER:
       case SPELL_WS_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_WS;
           break;
       case SPELL_AB_MARK_WINNER:
       case SPELL_AB_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_AB;
           break;
       default:
           break;
   }

Smaž a dej to hned za

tohle

void Spell::DoCreateItem(uint32 /*i*/, uint32 itemtype)
{
   if (!unitTarget || unitTarget->GetTypeId() != TYPEID_PLAYER)
       return;

   Player* player = (Player*)unitTarget;

   uint32 newitemid = itemtype;

A pak to hackni tímhle stylem:

switch(m_spellInfo->Id)
   {
       case SPELL_AV_MARK_WINNER:
           bgType = BATTLEGROUND_AV;
           itemtype = 9999; // Id itemu který dostaneš, pokud prohraješ v av
           num_to_add = 30; // počet marek za prohru
           break;
       case SPELL_AV_MARK_LOSER:
           bgType = BATTLEGROUND_AV;
           itemtype = 9998; // Id itemu který dostaneš, pokud vyhraješ v av
           num_to_add = 60; // počet marek za výhru
           break;
       case SPELL_WS_MARK_WINNER:
           ...

 

A pak ještě uděláš jednu drobnost,

tohle

uint32 num_to_add = damage; 

smažeš a napíšeš před ten switch co jsi právě znásilnil.

 

Tak, nic neslibuju, nic jsem netestoval, ale podle mě by to mělo fungovat.

 

edit:

Ad drop itemů v arénách:

Víš jak je v tc ta možnost nastavit v configu drop marky za zabití hráče?

 

Povol to ve všech lokacích na světě; teď najdi si v

Player.cpp

    if (sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_ENABLE) && pvptoken)
   {
       if (!uVictim || uVictim == this || uVictim->HasAuraType(SPELL_AURA_NO_PVP_CREDIT))
           return true;

       if (uVictim->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)
       {
           // Check if allowed to receive it in current map
           uint8 MapType = sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_MAP_TYPE);
           if ((MapType == 1 && !InBattleGround() && !HasByteFlag(UNIT_FIELD_BYTES_2, 1, UNIT_BYTE2_FLAG_FFA_PVP))
               || (MapType == 2 && !HasByteFlag(UNIT_FIELD_BYTES_2, 1, UNIT_BYTE2_FLAG_FFA_PVP))
               || (MapType == 3 && !InBattleGround()))
               return true;

           uint32 noSpaceForCount = 0;
           uint32 itemId = sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_ID);
           int32 count = sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_COUNT);

           // check space and find places
           ItemPosCountVec dest;
           uint8 msg = CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, count, &noSpaceForCount);
           if (msg != EQUIP_ERR_OK)   // convert to possible store amount
               count = noSpaceForCount;

A uprav to zhruba nějak takhle:

    if (sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_ENABLE) && pvptoken)
   {
       if (!uVictim || uVictim == this || uVictim->HasAuraType(SPELL_AURA_NO_PVP_CREDIT))
           return true;

       if (uVictim->GetTypeId() == TYPEID_PLAYER)
       {
           // Check if allowed to receive it in current map
           uint8 MapType = sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_MAP_TYPE);
           if ((MapType == 1 && !InBattleGround() && !HasByteFlag(UNIT_FIELD_BYTES_2, 1, UNIT_BYTE2_FLAG_FFA_PVP))
               || (MapType == 2 && !HasByteFlag(UNIT_FIELD_BYTES_2, 1, UNIT_BYTE2_FLAG_FFA_PVP))
               || (MapType == 3 && !InBattleGround()))
               return true;

           uint32 noSpaceForCount = 0;

           uint32 itemId = 0;
           int32 count = 0;

           if(!InArena())
           {
             itemId = sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_ID);
             count = sWorld.getConfig(CONFIG_PVP_TOKEN_COUNT);
           }
           else
           {
             itemId = 9997; // id itemu co padá v arénách
             count = 10; // počet itemů co padá v arénách;
           }

           // check space and find places
           ItemPosCountVec dest;
           uint8 msg = CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, count, &noSpaceForCount);
           if (msg != EQUIP_ERR_OK)   // convert to possible store amount
               count = noSpaceForCount;

Edited by Hkarta
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hkarta:

case !!!!SPELL_AV_MARK_WINNER:!!!!
           bgType = BATTLEGROUND_AV;
           itemtype = 9999; // Id itemu který dostaneš, pokud !!!!prohraješ!!!! v av
           num_to_add = 30; // počet marek za prohru
           break;
       case !!!!SPELL_AV_MARK_LOSER:!!!!
           bgType = BATTLEGROUND_AV;
           itemtype = 9998; // Id itemu který dostaneš, pokud !!!!vyhraješ!!!! v av
           num_to_add = 60; // počet marek za výhru
           break;
       case SPELL_WS_MARK_WINNER:

Máš přehozené komenty.

Edited by ONDR4SH3K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Však jsme jen lidi, překlepne se každý. Já jen nechápu, proč tu změnu máš tak velkou, když v Battleground.h je nastavení dropu itemů z BG a arén - jak win tak i loss.

 

enum BattlegroundMarks
{
   ITEM_AV_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Alterac Valley
   ITEM_WS_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Warsong Gulch
   ITEM_AB_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Arathi Basin
   ITEM_EY_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Eye of Storm
   ITEM_SA_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Strand of the Ancients
   ITEM_BE_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Blade's Edge Arena
   ITEM_RL_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU, // Ring of Valor
   ITEM_NA_MARK_OF_HONOR = ID_ITEMU  // Nagrand Arena
};

enum BattlegroundMarksCount
{
   ITEM_WINNER_COUNT = POČET, // Vyhra
   ITEM_LOSER_COUNT  = POČET  // Prohra
};

 

Ale to určitě není to, co on chce, když máš změny ve více souborech.

Edited by ONDR4SH3K

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, tyhle definice tam sice jsou, ale když jsem si projel searchem core na "ITEM_AV_MARK_OF_HONOR", nenašlo to nic. Resp ta metoda ve které se to používalo byla odstraněná. Vycházel jsem ze zdrojáku který je tady http://code.google.com/p/trinitycore/source/browse/#hg/ , nemusí tam být vždy aktuální verze (mám tu zkušenost).

 

Edit: Nesmíš vycházet z core deffenderu, to je v tomhle ohledu upravený.

Edited by Hkarta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×