Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
hejsek

Script na spawnutí NPCčka po zabití hráče.

Recommended Posts

Zdravím vás milí uživatelé WoWresource.

 

Dnes mě napad nápad :D, s tím že se nám blíží Dušičky a ve hře běží GameEvent Hallowen. Bych chtěl zkusit udělat jednu takovou věc, po zabití hráče by se na jeho místě úmrtí spawnulo určité NPC. Šlo by o zombika.  :whistling:

 

A teď co bych od vás potřeboval. Potřeboval bych pomoct s vytvořením scriptu na spawnování toho NPCčka. :)

 

 

Bohužel jsem nenašel něco co by podobně fungovalo abych to mohl podle toho udělat, takže jsem úplně vedle.

 

 

 

Rád bych vás požádal o pomoc s tímto problémem myslím že TC, Mangos, Oregon myslím že se to všude bude řešit stejně přinejmenším podobně.

Používám Oregoncore Rev. 735.

 

Za každou radu či nasměrování vám budu vděčný. :)

 

Takže, nějaké nápady? :)

Předem všem děkuji za pomoc.

Edited by hejsek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napadlo mě, udělat to formou morph.

Když bude hráč zabit, tak dostane morph plus heal na plný HP/MP :-) něco jako 2nd life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napadlo mě, udělat to formou morph.

Když bude hráč zabit, tak dostane morph plus heal na plný HP/MP :-) něco jako 2nd life

Já bych to chtěl právě formou těch NPCček, to zombie by byla samozřejmě slabá. A v takovým BGčku by tam leželi kopy mrtvých zombíků. Dal bych na ně třeba nějaký Q nebo tak.. :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus otevřít player.cpp a najít řádky

        // save value before aura remove in Unit::setDeathState
       ressSpellId = GetUInt32Value(PLAYER_SELF_RES_SPELL);

a za to připiš

 

        // Spawn NPC po smrti
       pPlayer->SummonCreature(Zde_napiš_id_creatury_která_se_má_spawnout_po_zabití_hráče_na_dušičky_Ché,pPlayer->GetPositionX() ,pPlayer->GetPositionY(), pPlayer->GetPositionZ(), 0);

 

Ale jsem amatér, nezaručuju funkčnost .)

Edited by filipoliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus otevřít player.cpp a najít řádky

        // save value before aura remove in Unit::setDeathState
        ressSpellId = GetUInt32Value(PLAYER_SELF_RES_SPELL);

a za to připiš

 

        // Spawn NPC po smrti
        pPlayer->SummonCreature(Zde_napiš_id_creatury_která_se_má_spawnout_po_zabití_hráče_na_dušičky_Ché,pPlayer->GetPositionX() ,pPlayer->GetPositionY(), pPlayer->GetPositionZ(), 0);

 

Ale jsem amatér, nezaručuju funkčnost .)

Cením si tvé rady bohužel to nefunguje :(:)

 

 

Kompilace vyhodí.

 

2>Compiling...
2>Player.cpp
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2065: 'pPlayer' : undeclared identifier
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2227: left of '->SummonCreature' must point to class/struct/union/generic type
2>        type is ''unknown-type''
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2065: 'pPlayer' : undeclared identifier
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2227: left of '->GetPositionX' must point to class/struct/union/generic type
2>        type is ''unknown-type''
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2065: 'pPlayer' : undeclared identifier
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2227: left of '->GetPositionY' must point to class/struct/union/generic type
2>        type is ''unknown-type''
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2065: 'pPlayer' : undeclared identifier
2>..\..\src\game\Player.cpp(1363) : error C2227: left of '->GetPositionZ' must point to class/struct/union/generic type
2>        type is ''unknown-type''

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

this->SummonCreature(123456, this->GetPositionX(), this->GetPositionY(), this->GetPositionZ(), 0);

123456 je ID

Nevím jestli to bude funkční, ale zkompilovat to podle mě půjde.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz se jedna o player.cpp, nemusi tam byt this a uz vubec ne player, ktery neni definovany, staci GetPositionX(), atd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz se jedna o player.cpp, nemusi tam byt this a uz vubec ne player, ktery neni definovany, staci GetPositionX(), atd...

Jo, na tom se shodneme. Fungovat to bude obojí. Tím "this" nic neskazí. :) Filipoliko mu to napsal, jako kdyby šlo o script. Ale to je jedno. :D

 

Alespoň vidíte, k čemu je this. Ikdyž se spíš víc hodí ho používat například jen v tomto případě:

        if (InstanceData* mapInstance = GetInstanceData())
           mapInstance->OnPlayerDeath(this);

:rofl:

 

EDIT: "Jistota, je jistota", řekla jeptiška a navlékla na (this) svíčku kondom. :rofl:


EDIT2: Vyřešeno. Funkce "SummonCreature" ale přebírá 7 argumentů (a né 5, jako u scriptů - nepleťme si core se scripty! :D ).

SummonCreature(123456, GetPositionX(), GetPositionY(), GetPositionZ(), 0.0f, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 2000);

Zde ještě přikládám druhy respawnů (6. argument - TempSummonType):

TEMPSUMMON_MANUAL_DESPAWN
TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN
TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN_OUT_OF_COMBAT
TEMPSUMMON_CORPSE_TIMED_DESPAWN
TEMPSUMMON_CORPSE_DESPAWN
TEMPSUMMON_DEAD_DESPAWN
TEMPSUMMON_TIMED_OR_CORPSE_DESPAWN
TEMPSUMMON_TIMED_OR_DEAD_DESPAWN

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestě si dovolím toto doplnit o užitečnou informaci, jak jde dosáhnout spawnu různých creatur (ID) náhodně. Dalo mi docela zabrat, než jsem to pro hejska vykoumal. :D

        uint32 idCreatury[4] = {12, 15, 16, 89};
       SummonCreature(idCreatury[irand(0,3)], GetPositionX(), GetPositionY(), GetPositionZ(), 0.0f, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 2000);

ID creatury se bude vybírat z pole idCreatury náhodně, podle zadaných údajů. To znamená, že se bude vybírat mezi hodnotami 12, 15, 16 a 89.

idCreatury[irand(0,3)] pak zajišťuje náhodný výběr z pole idCreatury podle jeho indexu, přičemž navrací příslušnou hodnotu z pole.

 

POZOR: Pamatujte však na to, že index začíná nulou! Jeho poslední (čtvrtá) hodnota, má pak index 3. Lze přidat i více ID, lze je různě měnit, upravovat...

Vždycky pamatujte na indexy. U definice pole je pak hodnota indexu reálná. Tzn., že pro 4 hodnoty se zapisuje idCreatury[4]

( Je nutné zde zadat reálnou hodnotu, jinak kompilace končí chybou: "Player.cpp(1505) : error C2078: too many initializers". :) )

 

EDIT: typo..

 

EDIT2: Přidávám příklad spawnutí NPC náhodně vybranáho z deseti (10) ID:

        uint32 idCreatury[10] = {548, 1247, 8516, 7000, 1548, 3955, 10225, 8459, 3210, 1008};
       SummonCreature(idCreatury[irand(0,9)], GetPositionX(), GetPositionY(), GetPositionZ(), 0.0f, TEMPSUMMON_TIMED_DESPAWN, 2000);

Doufám že teď už chápete, co a jak je třeba upravit pro přidávání a používání vlastních hodnot ID creatur, které se budou dosazovat v náhodném pořadí.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sem zkus vypsat ten error z build logu. Třeba to vyřešíme. Napiš i čím kompiluješ, jak kompiluješ, a hlavně co přesně kompiluješ, případně kde jsi prováděl změny (a jaké). :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kompiluju http://www.wowresource.eu/index.php?showtopic=19867

 

chyba se objevi u 36% -

 

[ 36%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/QueryHandler.cpp.o

[ 36%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/QuestDef.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/QuestHandler.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/RandomMovementGenerator.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/ReactorAI.cpp.o

[ 37%] Building CXX object src/game/CMakeFiles/game.dir/ScriptLoader.cpp.o

/home/oregon/oregoncore/src/game/ScriptLoader.cpp:23: error: expected constructor, destructor, or type conversion before ';' token

/home/oregon/oregoncore/src/game/ScriptLoader.cpp: In function 'void AddScripts()':

/home/oregon/oregoncore/src/game/ScriptLoader.cpp:599: error: 'AddSC_teleport_npc' was not declared in this scope

make[2]: *** [src/game/CMakeFiles/game.dir/ScriptLoader.cpp.o] Error 1

make[2]: *** Waiting for unfinished jobs....

make[1]: *** [src/game/CMakeFiles/game.dir/all] Error 2

make: *** [all] Error 2

drion:/home/oregon/oregoncore#

 

 

je to linux, debian

kompiluju prikazy:

 

cmake -DPREFIX=/opt/oregon -DACE_LIBRARY=/home/oregon/.sys/lib/libACE.so -DACE_INCLUDE_DIR=/home/oregon/.sys/include/ -DOPENSSL_LIBRARIES=/home/oregon/.sys/lib/libssl.so -DOPENSSL_INCLUDE_DIR=/home/oregon/.sys/include/

 

make -j2

 

make install

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli jsem to pochopil tak mám najít player.cpp tam nahrát ten script uložit a bude to fungovat? Lidi poradte mi prosim někdo nevím, kde najdu to player.cpp a jestli jsem to pochopil dobře

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli jsem to pochopil tak mám najít player.cpp tam nahrát ten script uložit a bude to fungovat? Lidi poradte mi prosim někdo nevím, kde najdu to player.cpp a jestli jsem to pochopil dobře

 

V slozce se zdrojaky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×