Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
WodaN'

[Lua Tutorial] Cinematics

Recommended Posts

rozmyslal som o com este urobit navod, v tomto budem vyuzivat tabulky

 

-- nechce sa mi robit nejaky imba cinematic s 100 visual spellmi, tak spravim nieco take jednoduche :)

 

nas prvy cinematic budu 2 NPC ktore sa rozpravaju, neskor jeden summonne 2 mobov ktory daju druheho NPC do nejakeho magic jailu a neskor zabiju :)

 

na zaciatok si spravime 3 localy

local boss1
local boss2
local cinematicMob = {}

 

boss1 a boss2 zmenime na mena bossov, kedze aristo pred par min hodil super link na retarda na youtube zasluzi si tam byt :D

cinematicMob je tabulka ktoru pouzijeme neskor

 

local wodan
local aristo

 

preco to vlastne potrebujeme? v zakladoch sme pouzivali pUnit:UrobNieco(), no teraz by to robil stale ten isty NPC, preto pouzijeme wodan:SpravNieco(), aristo:SpravNiecoIne(), wodan spravi jednu vec a aristo inu

najskor si musime spravit funkciu aby script vedel rozpoznat WodaN-a a Arista, urobime funkcie pre oboch NPC a zaregistrujeme ich aby sa spustili ked sa NPC spawne, celi script bude vyzerat takto:

 

local wodan
local aristo
local wodanID = 1337
local aristoID = 2008
local cinematicMob = {}
local cinematicMobID = 12321

function wodan_OnSpawn(pUnit, event)
wodan = pUnit
end

function aristo_OnSpawn(pUnit, event)
aristo = pUnit
end

RegisterUnitEvent(wodanID, 18, "wodan_OnSpawn")
RegisterUnitEvent(aristoID, 18, "aristo_OnSpawn")

 

teraz script vie ze NPC s ID 1337 je wodan a npc id s 2008 je aristo

 

dobre, mame zaklad, teraz spravime gossip pre NPC WodaN cez ktory summonneme arista...

 

function wodan_Cinematic_OnGossip(pUnit, event, player)
pUnit:GossipCreateMenu(100, player, 0)
pUnit:GossipMenuAddItem(0, "Summon Aristo!", 1, 0)
pUnit:GossipSendMenu(player)
end

function wodan_Cinematic_OnSelect(pUnit, event, player, id, intid, code)
if(intid == 1) then
	RegisterTimedEvent("wodan_Cinematic_summon", 2000, 1, pUnit, event)
	player:GossipComplete()
end
end

RegisterUnitGossipEvent(wodanID, 1, "wodan_Cinematic_OnGossip")
RegisterUnitGossipEvent(wodanID, 2, "wodan_Cinematic_OnSelect")

 

RegisterTimedEvent("wodan_Cinematic_summon", 2000, 1, pUnit, event) = podobne ako pUnit:RegisterEvent(), bohuzial v gossip sa pUnit:RegisterEvent() neda pouzit, preto pouzijeme RegisterTimedEvent, na konci su argumenty ktore ma dalsia funkcia, ak by sme mali iba

RegisterTimedEvent("wodan_Cinematic_summon", 2000, 1)

dalsia funkcia by sa spustila, no NPC by nic nerobil

ak neviete co znamena zvysok a precitali ste si zaklady, par krat si mrdnite hlavu o stenu a precitajte si to znova

 

takze mame zaklad, teraz chceme aby ked sa spustila funkcia "wodan_cinematic_summon" wodan summonnol arista

 

function wodan_Cinematic_summon(pUnit, event)
wodan:SpawnCreature(aristoID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()-5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 14, 0)
wodan:SetTauntedBy(aristo)
aristo:SetTauntedBy(wodan)
wodan:SetUInt32Value(59, 2)
aristo:SetUInt32Value(59, 2)
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_speak1", 2000, 1)
end

 

wodan:SpawnCreature(aristoID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()-5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 14, 0)

 

spawne NPC s ID "aristoID" vedla WodaN-a, GetMapId/x/y/z/o, zisti MapId/x/y/z/o WodaN-a a spawne ho 5 yardov od WodaN-a (wodan:GetX()-5) s faction 14 navzdy (0 na konci)

 

wodan:SetTauntedBy(aristo)
aristo:SetTauntedBy(wodan)

 

wodan targetne arista, aristo targetne wodana, nic viac nieje potrebne vediet

 

wodan:SetUInt32Value(59, 2)
aristo:SetUInt32Value(59, 2)

 

obaja sa budu dat targetnut, no nebude sa na nich dat utocit

 

zaregistrujeme si dalsiu funkciu... teraz mozeme pouzit wodan:RegisterEvent() kedze uz niesme v gossipe :)

 

function wodan_cinematic_speak1(pUnit, event)
wodan:SendChatMessage(14, 0, "Strasny retard to bol na tom youtube, skapes za to!")
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_summon_adds", 2000, 1)
end

function wodan_cinematic_summon_adds(pUnit, event)
cinematicMob[1] = PerformIngameSpawn(1, cinematicMobID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()-5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 35, 0)
cinematicMob[2] = PerformIngameSpawn(1, cinematicMobID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()+5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 35, 0)
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_adds_cast", 2000, 1)
end

 

teraz sme pouzili jednu vec ktoru na lua strasne milujem, spawnli sme 2 rovnake NPC, ALE, sice su rovnake ale niesu rovnake!

 

jeden npc je cinematicMob[1] a druhy je cinematicMob[2], cize, aj ked su to uplne rovnake NPC, dokazeme spravit aby robili kazdy neco ine

 

function wodan_cinematic_adds_cast(pUnit, event)
cinematicMob[1]:ChannelSpell(40447, aristo)
cinematicMob[2]:ChannelSpell(40447, aristo)
wodan:CastSpellOnTarget(45922, aristo)
       wodan:SendChatMessage(14, 0, "Lua tutorial na cinematic konci!  a ty skapes!")
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_kill_aristo", 3000, 1)
end

function wodan_cinematic_kill_aristo(pUnit, event)
wodan:Kill(aristo)
cinematicMob[1]:StopChannel()
cinematicMob[2]:StopChannel()
end

 

myslim ze neni co vysvetlovat :) ak by niekto niecomu nerozumel staci PM, skoro som zabudol, celi script by mal vyzerat asi takto (nieje to odskusane takze tam mozno bude nejaka chyba)

 

local wodan
local aristo
local wodanID = 1337
local aristoID = 2008
local cinematicMob = {}
local cinematicMobID = 12321

function wodan_OnSpawn(pUnit, event)
wodan = pUnit
end

function aristo_OnSpawn(pUnit, event)
aristo = pUnit
end

RegisterUnitEvent(wodanID, 18, "wodan_OnSpawn")
RegisterUnitEvent(aristoID, 18, "aristo_OnSpawn")

function wodan_Cinematic_OnGossip(pUnit, event, player)
pUnit:GossipCreateMenu(100, player, 0)
pUnit:GossipMenuAddItem(0, "Summon Aristo!", 1, 0)
pUnit:GossipSendMenu(player)
end

function wodan_Cinematic_OnSelect(pUnit, event, player, id, intid, code)
if(intid == 1) then
	RegisterTimedEvent("wodan_Cinematic_summon", 2000, 1, pUnit, event)
	player:GossipComplete()
end
end

RegisterUnitGossipEvent(wodanID, 1, "wodan_Cinematic_OnGossip")
RegisterUnitGossipEvent(wodanID, 2, "wodan_Cinematic_OnSelect")

function wodan_Cinematic_summon(pUnit, event)
wodan:SpawnCreature(aristoID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()-5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 14, 0)
wodan:SetTauntedBy(aristo)
aristo:SetTauntedBy(wodan)
wodan:SetUInt32Value(59, 2)
aristo:SetUInt32Value(59, 2)
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_speak1", 2000, 1)
end

function wodan_cinematic_speak1(pUnit, event)
wodan:SendChatMessage(14, 0, "Strasny retard to bol na tom youtube, skapes za to!")
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_summon_adds", 2000, 1)
end

function wodan_cinematic_summon_adds(pUnit, event)
cinematicMob[1] = PerformIngameSpawn(1, cinematicMobID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()-5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 35, 0)
cinematicMob[2] = PerformIngameSpawn(1, cinematicMobID, wodan:GetMapId(), wodan:GetX()+5, wodan:GetY(), wodan:GetZ(), wodan:GetO(), 35, 0)
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_adds_cast", 2000, 1)
end

function wodan_cinematic_adds_cast(pUnit, event)
cinematicMob[1]:ChannelSpell(40447, aristo)
cinematicMob[2]:ChannelSpell(40447, aristo)
wodan:CastSpellOnTarget(45922, aristo)
wodan:RegisterEvent("wodan_cinematic_kill_aristo", 3000, 1)
end

function wodan_cinematic_kill_aristo(pUnit, event)
wodan:Kill(aristo)
cinematicMob[1]:StopChannel()
cinematicMob[2]:StopChannel()
end

Edited by WodaN'
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×