Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Wolf Officious

Wlčí SQL Generátor v0.83

Recommended Posts

No, po pravdě to zatím má hodně chyb, jak je to teď rozdělaný. Byl bych rád za algorytmus k nelineárním výpočtům XP podle levelu. Pak bych od toho odvodil i ostatní algoritmy pro hodnoty jako třeba basehp, basemana, sta, inte, atd.. Pokud ho někdo dokáže udělat, bylo by to super. Já jsem zkoušel goniometrický funkce, ale zatím bez úspěchu. Na matematiku nejsem moc borec, takže.. ..ale vím, že nějak jde pokračovat v číselný řadě..

 

Stačilo by, kdyby správně použitá matematická funkce nebo řetězec, navracel celočícelný hodnoty (4, 9, 14, 21, 28, 36, 45, 54, 65, 76, 87, 98, 110, ...), který by se pak násobili stem ( * 100 ) nebo vyšší hodnotou (podle ratignu?).

 

Dokázal by někdo něco takovýho udělat? :D

 

EDIT: Kdo to dokáže udělat, toho napíšu do "About..." jako spolupachatele. :thumbup:

EDIT2: A ještě jedna věc. Můžete zkoušet a testovat na chyby? Taky by mi pomohlo, kdyby to někdo vyzkoušel na WinXP. Tohle jsem ladil pro Win7, takže může bejt nějakej problém. Díky moc všem. :tongue_ss:icon12.gif

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.wowwiki.com/Formulas:XP_To_Level

Teorie http://cs.wikipedia.org/wiki/Regresn%C3%AD_anal%C3%BDza, praxe spojnice trendu v excelu, vzhledem k tomu, že pochybuji, že hodláš číst, jak použít matematické funkce v excelu či doplněk řešitel pro "ruční" výpočty různých proložení křivek tak na to ani odkazy neuvádím.

Pokud se podíváš na wowwiki je jasné, že stávající xp to level je segmentované, nevím jak to přesně v současnosti vypadá, ale pokud si zvolíš nějaký průběh (rozuměj - to co vypadá jako část spojité křivky, nemá smysl dělat odhad na základě dat za levely 1 - 80) jde i jenom s pomocí spojnice trendu nechat excel spočítat vhodné proložení a zobrazit si exaktní rovnici, kterou stačí přepsat do daného programovacího jazyka. Volba vhodné křivky (lineární, polynom x. řádu, ...) bude na tvých očích, normálně se používají různé ukazatele kvality proložení.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bLumo, :mid_mace: kouknu na to a dám vědět. Díky. I jenom kvůli tomuhle bych se to byl ochotnej naučit. :)

 

EDIT: odstraněna zbytečná citace

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nezobrazí se to tak, je to resized. To je poznat na první pohled. I ten můj streen jsi zmrvil, tak nelži. <_<

 

 

Jenom kvůli tobě ne.

Čekal jsem to :D Ale to vůbec newa .. hlavně že to děláš :D Díky .. REP + 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekal jsem to :D Ale to vůbec newa .. hlavně že to děláš :D Díky .. REP + 1

Wolfe jak ty to delas :D pekny program REP+1

Edited by killmatrixx

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUMP! Kompatibilita s WinXP vyřešena ve verzi 0.30. :thumbup:

 

Dál. Vytvořil jsem pole, do levelu 84 jsou hodnoty originál, zbytek dopočítávám zhruba takhle:

// XP pro LEVEL 85 a více = ( XP[level-1] + (13431*(level-84)) + ((level-84)*(XP[level-3]/1000)) ) * Multiplier

XP je pole, Multiplier je hodnota "Std value" - výchozí hodnota = 100 (v precentech), minimum = 50, maximum = 200.

Maximální hodnota, který lze dosáhnout (při levelu 254, multiplier = 200%) je 548.219.000 XP :D

 

  • Jak jsem již psal, nyní to na WinXP (sp3) funguje v pohodě (osobně jsem to vyzkoušel - viz. screen).
  • Opravil jsem detekci a výpis chyb, teď už se vypisujou všechny chyby v jednom okně (předtím co chyba, to okno).
  • Po kontrole chyb v zadaných hodnotách je to i samo opraví (nebo přizpůsobí tak, aby bylo možná vygenerovat kód) a vygeneruje SQL.
  • Roztáhnul jsem okno a přidal jsem tlačítko na výmaz toho velikýho EditBoxu (protože nemá scroolbar - to budu muset taky vyřešit).
  • Export a ostatní tabulky jsou stále mimo provoz. Dnes večer se ale možná už vrhnu na další tabulku.

 


BUMP!

 

Verze 0.47 (win32) je k nyní dispozici.

(viz. první příspěvek) ZDE

 

  • Opravena velikost TabPage ve WinXP
  • Zákaz změny velikosti okna a maximalizace
  • Změna ikony (wow)
    (na WinXP se ikona nezobrazuje díky chybě v nastavení dw stylu, opravím příště)
  • Stavový řádek s funkčním výpisem
  • Vertikální scrollbar u LONG_TEXT_BOXu (EditBox pro SQL)
  • Výpis průběhu generování do stavového řádku
    (při velkém množství dat se na sekundu program 'sekne' když provádí "Přesun dat.." ale chyba to není)
  • Upraveno ověřování zadaných hodnot a výpis do MessageBoxu + rozšířena prevence proti fatálním chybám

 

Jde o nějaký kosmetický úpravy, ale proběhla i změna v generování, Export SQL funguje.. Už zbývají drobný vzhledový vychytávky a hlavní část výpočtů (odhad hodnot?).

 


BUMP!

 

Verze 0.48 (win32) je venku.

(viz. první příspěvek) ZDE

 

V této verzi je (oproti předešlé) opraveno zobrazování ikony hlavního okna ve WinXP.

 

..because I ♥ Win XP! winXP.jpg:D

 


BUMP!

 

Verze 0.55 (win32) vydána!

(viz. první příspěvek) ZDE

 

V této verzi je (oproti předešlé) opravena inicializace ikon MessageBoxů,

upraveny byli některé texty výpisů,

v dialogu "O programu ..." jsou navíc odkazy na WS (to mi dalo docela zabrat, ikdyž se to zdá jako jednoduchá blbost).

 

Hlavně jsem už dokončil vzorec pro výpočet dat tabulky `player_classlevelstats`.

Takže teď už můžete v klidu generovat data už pro 2 tabulky. No není to skvělé? :D

 

Ještě jsem si všimnul, že u předchozí verze chyběla čárka mezi ) a ( u posledních hodnot SQL kódu. Opraveno.

 


BUMP!

 

Verze 0.74 (win32) je tady!

(viz. první příspěvek) ZDE

 

V této verzi jsou následující změny:

  • Generování statů (strenght, agilita, stamina, inteligence, spirit) pro level/race/class (tabulka `player_levelstats` - Výpočet je nyní funkční! (v0.74))
  • S verzí 0.74 přichází knihovna Data.dll, která obsahuje důležité funkce k získávání dat (jsou to převážně základní statická data z databáze MaNGOSu)
  • Ověření přítomnosti DLL souboru + jeho funkcí
  • Veškeré výpočty jsou funkční
  • Typo výpočtů, funkcí, etc.. (to jsou takový ty změny, který skoro nepoznáte) :D

Nesedejte na hrnce, páč vývoj už je u konce. Hlaste mi prosím chyby, bugy, atomový hřiby. Budu rád za návrhy změn, úprav, nebo nápady na další funkce. :)

Díky za pozornost a důvěru. Čau..

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wolfe,ty si vážně nedáš pokoj? :D Skvělé! +1 :P

Co takhle udělat nějaký editor celkově DB nebo tak něco? :D ..

Projekt podobný Quice? To asi myslíš, že? Tak na tom dělám už od září 2010 (generování dat vč. přímého nahrávání do MySQL databáze (to už to umí celkem vychytaně - hodně pomohl bLuma), dál tam mám zatím neúplnou funkci na rozlišování core (myngos/tc) a jejich revizí..).

Ale je to ještě v takový podobě, že se to fakt publikovat nedá. Docela mě mrzí, že jsem si rozhádal spichyho, kterej mi to překopával.

 

Nicméně vraťme se k tématu. Není problém přidat i do tohoto programu funkci pro spojení s MySQL serverem (i vzdáleným). V podstatě je tohle jenom očesaná verze programu "Wlezley's WoW DB Editor" (ta obdoba Quice, jak jsem už psal)..

 

Možná by se sem ještě hodilo přidat něco na výběr datadisku, chtěl bych přidat staty pro Cataclysm například.. ..a starší (TBC a preTBC) by se jistě taky hodilo.. Dál třeba u LS (level stats) by mohl být výběr jen orčité rasy nebo class, případně nějakých kombinací. To ale bude na hodne hodin práce (checkBoxy, jejich ID, sladit to, nějaký CALLBACKy navíc.. uff..).

 

Hele, je toho moc. :rofl:

 

EDIT: Padl tu na hulákadle návrh, že by bylo dobrý, překopat to na Mac OS X a Linux. Pokud se najde někdo, kdo to dokáže přepsat z C/C++ WinAPI, můžeme se domluvit.

 

EDIT2: Uvolňuji zdroják knihovny Data.dll. Jsou tam funkce výpočtů a pole s daty (které běžně najdete v DB). Kompletní projekt knihovny Data.dll pro Visual C++ 2008:

http://czshare.com/1520803/iJq_/WoW_DB_Generator___DATA.DLL_%280.74%29.zip

 

Kompiluje to na RELEASE (debug není pořádně nastevený a stejně je tu k ničemu). Po kompilaci vezměte soubor Data.dll ze složky bin\Release\ a zkopírujte si ho k exe souboru, který stáhnete nahoře (včetně originálního souboru Data.dll). Upozorňuji, že to je kompatibilní jenom s verzí 0.74

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, ariczek, já tohle fakt neplánuju dělat pro platformu mobilních telefonů.

Sorry, jestli jsem tě zklamal, ale zde jde o tohle:

  1. Vygenerovat potřebná data
  2. Uložit SQL soubor
  3. Provést SQL dotaz (/zápis dat do DB)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qt je rozhodně lepší volba než WinAPI a portování na jiné platformy by pak nebyla otázka přepsání celého zdrojáku, ale pouze konkrétních částí. Nehledě na to, že nechápu, jak někdo může v dnešní době dělat jen s WinAPI.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Qt je rozhodně lepší volba než WinAPI a portování na jiné platformy by pak nebyla otázka přepsání celého zdrojáku, ale pouze konkrétních částí. Nehledě na to, že nechápu, jak někdo může v dnešní době dělat jen s WinAPI.

Časem hodlám samozdřejmně sáhnout po něčem jiným, ale zatím mi to vyhovuje. Qt koštnu v nejbližší době.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

BUMP!

 

Verze 0.82 (win32)

(viz. první příspěvek) ZDE

 

V této verzi jsou následující změny:

  • Upgrade vzhledu GUI (screeny doplněny - zatím jen Win7)
  • Nový ProgressBar
  • Rozdělení procesů do vláken (opatření proti freeznutí GUI v důsledku generování většího množství dat)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, sorry, ani jsem si nevšimnul toho že ty linky jsou mrtvé.

Hned to napravím. Do minutky. Jenom najdu zálohy. :)

 

OPRAVENO :) Viz. první post. A dokonce jsem našel i novější verzi (místo 0.82 je teď k dispozici verze 0.83).

 

DOWNLOAD verze 0.83:

http://www.wlezley.eu/public/wowresource/WoW_DB_Generator_v0.83_%28win32%29.zip

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle je pro lidi co dělají gigafuny a tak jim to ulehčí práci ...

Přesně tak. Je to generátor levelstatů pro zbytečně přebušený levelhuntery. V podstatě jiná forma nějakýho vnitřního egoismu.

("Mám level 255, všichni ostatní jsou de*ilové, jenom já jsem letadlo a velkej šéf...") :rofl:

 

Ten generátor bych vylepšil/předělal, kdyby to mělo smysl. Ale asi už na to dlabu.

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×