Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Smrtokvitek

[C++] Quel'thalas Keep

Recommended Posts

Super obrázky, +REP za ně :D

koštovat to po tobě nebudu, věřim ;)

 

EDIT: Taky by tě nezabilo, hodit to na pastebin.. ;)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites
... máš to i na svém serveru?
Táto PvP zóna bude prístupná od 1.2.2011 na servery Apokalypsa
Deremi, kolikrát jsi to četl? Ani jednou, že jo. No jak jinak. :diablo:<_<

 

EDIT: q..

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smrto, jak si pořiď nějakýho šikovnýho deva, ne? :P Polovina práce ti odpadne :D

 

PS: Včera večer jsi avizoval že to sem hodíš v konečný verzi. Jak to vypadá? Záleží to na opravách chyb tohoto patche na A. serveru? Budeš to i potom nějak rozšiřovat a aktualizovat tento patch na novější revize? Díky za odpovědi. :)

Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skusal som to kompilovat a nejdem sa dostat cez world.cpp, vyhodi mi to chybu:

 

/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp: In member function `uint32 World::GetPlayersAllianceInZone(uint32)':
/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp:2821: error: request for member `GetPlayers' in `ACE_Singleton<TYPE, ACE_LOCK>::instance [with TYPE = ObjectAccessor, ACE_LOCK = ACE_Thread_Mutex]()', which is of non-class type `ObjectAccessor*'

/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp: In member function `uint32 World::GetPlayersHordeInZone(uint32)':
/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp:2833: error: request for member `GetPlayers' in `ACE_Singleton<TYPE, ACE_LOCK>::instance [with TYPE = ObjectAccessor, ACE_LOCK = ACE_Thread_Mutex]()', which is of non-class type `ObjectAccessor*'

 

Nevie niekto co s tym? Ja som skusal nejake upravy ale vkuse nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smrto, jak si pořiď nějakýho šikovnýho deva, ne? :P Polovina práce ti odpadne :D

 

Ja som už 3ti rok na Apokalypse bež šikovného DEVa :unsure: , nikto schopný sa nenašiel. Akurát Rean, ale ten je len SQL Dev. No rád by som zohnal nejakého šikovného core DEVa ktorý by mi dosť pomohol :ermm:

 

PS: Včera večer jsi avizoval že to sem hodíš v konečný verzi. Jak to vypadá? Záleží to na opravách chyb tohoto patche na A. serveru? Budeš to i potom nějak rozšiřovat a aktualizovat tento patch na novější revize? Díky za odpovědi. :)

 

Najprv chcem dokončiť túto verziu, áno opravujem to aby to šlapalo na Apokalypse, potom to možno rozšírim a budem aj aktualizovať tento patch na novšie revizie. To všetko podľa záujmu ostatních.

 

Skusal som to kompilovat a nejdem sa dostat cez world.cpp, vyhodi mi to chybu:

 

/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp: In member function `uint32 World::GetPlayersAllianceInZone(uint32)':
/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp:2821: error: request for member `GetPlayers' in `ACE_Singleton<TYPE, ACE_LOCK>::instance [with TYPE = ObjectAccessor, ACE_LOCK = ACE_Thread_Mutex]()', which is of non-class type `ObjectAccessor*'

/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp: In member function `uint32 World::GetPlayersHordeInZone(uint32)':
/home/wow/TrinityCore/src/server/game/World/World.cpp:2833: error: request for member `GetPlayers' in `ACE_Singleton<TYPE, ACE_LOCK>::instance [with TYPE = ObjectAccessor, ACE_LOCK = ACE_Thread_Mutex]()', which is of non-class type `ObjectAccessor*'

 

Nevie niekto co s tym? Ja som skusal nejake upravy ale vkuse nic.

 

 

Ja ešte fixujem Player.cpp , do Worldu som sa nedostal ešte :sleeping: , vyčkaj a dnes sa mi to podarí cele doopravovať.

Edited by NecroVisioN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quel´Thalas Keep - 100% Dokončené

 

- Opravil som všetky errory pri kompilácii

- Doladil som všetky chyby ktoré to malo

- Funkčnosť je 100%tná, robí to všetko to čo to má robiť

- Pridané SQL na spawn základných hradieb, graveyardov, vlajok oboch frakcíí

 

Ostatné je všetko na Vás, kam dáte joinera, NPCčka na kupovanie vozidiel, odmien a podobne.

 

LINK NA STIAHNUTIE:

QuelThalasPvP.patch

 

V budúcnosti to možno ešte nejako vylepším, a pridám nové featury. :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak som to vyskusal :) Skompilovat to ide dobre, NPC funguju ale nevidim vsetky GameObjecty ako napriklad vezu,mur atd. Su tam len kocky, kde moze byt chyba?

 

Edit: Som zmenil type = 33 u tych co som nevidel a uz o ide :)

 

Battlemaster nema na vyber ziadny dialog, len to rovno portne a to iste NPC na predaj tych robotov, len vypise na kupenie veci ked mas dostatok tokenov inak je prazdne menu.

 

A neprida token za kill hraca.

Edited by Huno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak som to vyskusal :) Skompilovat to ide dobre, NPC funguju ale nevidim vsetky GameObjecty ako napriklad vezu,mur atd. Su tam len kocky, kde moze byt chyba?

 

Edit: Som zmenil type = 33 u tych co som nevidel a uz o ide :)

 

Battlemaster nema na vyber ziadny dialog, len to rovno portne a to iste NPC na predaj tych robotov, len vypise na kupenie veci ked mas dostatok tokenov inak je prazdne menu.

 

A neprida token za kill hraca.

 

 

- Battlemaster nema viem, to nieje ani podstatne podla mna, ked tak sa to doupravi

- Predaj vehiclov, tak je robene aj vo WG, ked nemas dany rank tak nic neukaze cize to podla mna problem neni

- Tokeny za kill pridava, neviem ako tebe :whistling:

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Battlemaster nema viem, to nieje ani podstatne podla mna, ked tak sa to doupravi

- Predaj vehiclov, tak je robene aj vo WG, ked nemas dany rank tak nic neukaze cize to podla mna problem neni

- Tokeny za kill pridava, neviem ako tebe :whistling:

 

No mna hlavne zaujima ze preco to neukazuje tu moznost u Battlemastera ked tam je jasne napisana:

 

player->ADD_GOSSIP_ITEM( 7, "Join the battle for Quel'thalas Keep!",GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);

 

:) a tie tokeny mi uz nejako pridava ked som zmenil podmienku

 

Btw pekny script ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nechybi tam nekde za tim?

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());

Edited by Kumiko

Share this post


Link to post
Share on other sites

nechybi tam nekde za tim?

player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());

 

Tu je to cele:

 

 bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("You are in combat!", player->GetGUID());
           return true;
       }
       else
       {
           player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Join the battle for Quel'thalas Keep!"                   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
       }

       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
       return true;
   }

Share this post


Link to post
Share on other sites

a má to NPC nastaveno ze gossipuje?

 

Samozrejme, vsetko je nastavene spravne a predsa to nechce ist.

 

Som rozmyslal a je tam zbytocne to ELSE v tom scripte, da sa to napisat aj takto:

 

 bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
       if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("You are in combat!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->ADD_GOSSIP_ITEM( 9, "Join the battle for Quel'thalas Keep!"                   , GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);

       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID());         
       return true;
   }

 

Ale tiez to nejako velmi nepomoze. Zahada no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 bool OnGossipHello(Player *player, Creature *_creature)
   {
		if (player->isInCombat())
       {
           player->CLOSE_GOSSIP_MENU();
           _creature->MonsterWhisper("You are in combat!", player->GetGUID());
           return true;
       }

       player->ADD_GOSSIP_ITEM(0, "Join the battle for Quel'thalas Keep!", GOSSIP_SENDER_MAIN, 1);
       player->SEND_GOSSIP_MENU(DEFAULT_GOSSIP_MESSAGE, _creature->GetGUID()); 		
       return true;
   }

 

 

tuto funguje, mozna to bylo tema mezerama v

  "Join the battle for Quel'thalas Keep!"               	

 

EDIT: netestoval sem celej patch(nevim jak nahrat :D) jen tutu cast kodu

 

 

Edited by Kumiko
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

tuto funguje, mozna to bylo tema mezerama v "Join the battle for Quel'thalas Keep!"

 

 

Ale C++ automaticky preskakuje medzery, nie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuto funguje, mozna to bylo tema mezerama v

  "Join the battle for Quel'thalas Keep!"               	

To je omyl. Fungovat to bude uplně stejně, i kdyby to bylo napsaný takhle:

        player->ADD_GOSSIP_ITEM(0,
                               "Join the battle for Quel'thalas Keep!",
                               GOSSIP_SENDER_MAIN,
                               1);

Bohužel, takhle volný zápis kódu dává lidem do rukou jistou volnost psaní kódu a pak z toho občas vzniká to, co vzniká (nepřehledný kódy, není to jednotný, atd..). :D

Říkám rovnou, že problém bude jinde. Není to náhodou ID ikony gossipu, kterou jsi tam změnil? Já osobně upřednostňuji použití definic podle souboru GossipDef.h:

 

enum GossipOptionIcon
{
   GOSSIP_ICON_CHAT                = 0,                    // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_VENDOR              = 1,                    // brown bag
   GOSSIP_ICON_TAXI                = 2,                    // flightmarker (paperplane)
   GOSSIP_ICON_TRAINER             = 3,                    // brown book (trainer)
   GOSSIP_ICON_INTERACT_1          = 4,                    // golden interaction wheel
   GOSSIP_ICON_INTERACT_2          = 5,                    // golden interaction wheel
   GOSSIP_ICON_MONEY_BAG           = 6,                    // brown bag (with gold coin in lower corner)
   GOSSIP_ICON_TALK                = 7,                    // white chat bubble (with "..." inside)
   GOSSIP_ICON_TABARD              = 8,                    // white tabard
   GOSSIP_ICON_BATTLE              = 9,                    // two crossed swords
   GOSSIP_ICON_DOT                 = 10,                   // yellow dot/point
   GOSSIP_ICON_CHAT_11             = 11,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_CHAT_12             = 12,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_CHAT_13             = 13,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_UNK_14              = 14,                   // INVALID - DO NOT USE
   GOSSIP_ICON_UNK_15              = 15,                   // INVALID - DO NOT USE
   GOSSIP_ICON_CHAT_16             = 16,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_CHAT_17             = 17,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_CHAT_18             = 18,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_CHAT_19             = 19,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_CHAT_20             = 20,                   // white chat bubble
   GOSSIP_ICON_MAX
};

Na druhou stranu, i tohle může být zavádějící. Ale i přes to, ty definice tam nejsou pro srandu a měly by se používat.

Ale na co si tu budu plácat játra... :ermm:

 

EDIT: Než jsem to stačil dopsat, napsal jsi to s tou ikonou sám.. Ale:

mozna to melo problem s mezerama protoze parametr je string
Zase omyl. S mezerama to fakt nemá co dělat.

EDIT2:

proto sem pouzil slova mozna a nevim ;)
..a já jsem to uvedl na pravou míru :D Edited by Wolf Officious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×