Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Darkal

Minecraft

  

34 members have voted

  1. 1. Kdo začal hrát poprvé minecraft jak jsem to tady zveřejnil?

    • Ano
      16
    • Ne
      18


Recommended Posts

A ako sa na mňa napojí kamarát? Chceme hrať po hamachi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ako sa na mňa napojí kamarát? Chceme hrať po hamachi.

 

psal jsem, IP tam nevyplňuj, zapni hamachi a zkus ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak musí tam vyplnit hamachi id :-) A být ve skupině s kámošema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže IP nevyplnit nehat tak a pripoji sa na hamachi zapne minecraft da tam moju Hama IP adresu a hra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak připojíš se na hamachi zapněš bukkit počkáš než všechno najede pak vyneš bukkit vše nastavíš a pustíš a paříš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zechy ale keď tam nedám IP tak on sa nepripojí na server.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím

 

Hraju free multiplayer přes World of Minecraft

Na té stránce si stáhnete klienta,kterého hodíte do složky .minecraft

Spustíte WoM.exe

Pokud se vás to bude ptát na kraviny,tak dáte download a pokud se vás to bude ptát na další kravinu,vyberte Software

Logněte se na svůj acc který máte registrovaný na oficiálních stránkách Minecraft

Vyberte si jeden z mnoha serverů,který máte v tabulce,poklikejte dvakrát,ono vás to automaticky hodí do hry :))

 

Bohužel,tyto servery jsou jen pro stavění,učení se nových věcí,není tu noc nemáte zde životy a nechodí vám sem žádná monstra !

 

Já osobně doporučuji WoM Realms ( Je to ten první server který vám vyjede ! )

Až se na něj lognete,tak dáte /member EMAIL

Ve hře vám to napíše kód,který si zapamatujete

Půjdete na stránku WoM Realms (womrealms.com) kde zadáte svůj email a kód ze hry

Půjdete na svůj email,kde to potvrdíte a vyplníte svoje heslo

Od teď jste plně registrován na serveru WoM realms,za každou věc,kterou postavíte dostanete každou hodinu " Reputaci " za kterou si na stránkách můžete zvětšit svůj pozemek a nebo dostat různá povýšení !

 

Příkazy

 

/realm Jméno Dostanete se na hráčův pozemek !

/home Dostanete se na svůj pozemek

/grant jméno hodnost Dáte určitému hráči hodnost na svém pozemku ( hodnosti jsou uvedené dóle )

/copy Zkopírujete určitou věc ( Musíte mít rank Advanced )

/paste Vložíte zkopírovanou věc ( Musíte mít rank Advanced )

/tp jméno Portnete se za určitým hráčem !

 

Více příkazů na stránkách,nebudu to sem vše do podrobna vysvětlovat,myslím si,že vám stačí 20MINUT ve hře :))

 

Přeji příjemné hraní !

 

+rep neuškodí !

Edited by orisekk
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co si myslíte o adventure update?

Nový mob: Enderman

Obrázky

 

 

Enderman.png

minecraft-enderman-light.jpg

 

 

Kecy:

 

 

A Notch pravil:

 

„Vyvolat v hráčích strach je jednoduché. Ovšem udělat to způsobem, který hráče nefrustruje a neotráví je o dost těžší. Shledal jsem to fascinujícím. Který druh strachu je zábavný a který už ne?

 

Jedno z největších designových rozhodnutí v Minecraftu je to, že všechny (tak dobře, většina) negativní věci, které ovlivňují svět nebo hráče se stávají poblíž hráče a měly by mu být jasné. A právě kvůli tomu vybuchují creepeři pouze v blízkoti hráče a proč se oheň po určité době přestává šířit. Souvisí to s tím, že nemám rád nepořádek v herním designu, kdy hráč nemůže vědět a ani nemá šanci zjistit, které rozhodnutí je správné. Nechci penalizovat hráče za věci, které nemůžou ovlivnit.

 

Minulý víkend jsem začal pracovat na novém mobovi, protože mě štval můj pomalý postup na částech kódu pro vesnice. Z nějakého důvodu jsem se proto rozhodl udělat strašidelného moba. Je temný, má dlouhé a štíhlé končetiny, pohybuje se velmi pomalu a je schopný zvedat a přesouvat bloky. Chtěl jsem, aby jej bylo možné vidět jen z dálky a abyste se jej báli, ale když jsem pak hru vyzkoušel, choval se jako obyčejná zombie. Byl tam zřetelný rozdíl mezi jeho strašidelným vzhledem a jeho zcela nestrašidelným chováním. Ve chvíli, kdy jsem zvýšil jeho rychlost a poškození, které je schopný udělit, stal se z něj tužší protivník a já jej začal respektovat. Ale nebyl vůbec strašidelný ani děsivý.

 

Tak jsem se trochu zamyslel nad tím co vlastně slovo „strašidelný“ znamená. Došel jsem k závěru, že je to více o tom předcházet tomu, aby se něco stalo než o tom smiřovat se s věcmi, které se už dějí. Pokud víte, že se může stát něco špatného, pokud něco špatně uděláte, začnete přemýšlet nad tím co děláte a to může věci udělat strašidelnějšími.

 

Udělal jsem jej tedy pasivním dokud se nepodíváte přímo na něj. A bylo to děsivé. Najednou jsem mohl dojít přímo k nim (jsou tři metry vysocí) a po očku je sledovat jak přesouvají své bloky po okolí. Ve chvíli kdy jsem se však podíval přímo na ně, zaútočili. A když píšu „přímo na ně“ tak myslím přesunutím křížku přímo na ně. Můžete je vidět na vaší obrazovce a dívat se na ně v reálu, ale jakmile se na ně podívá váš herní charakter, boom.

 

A stejně to bylo víc děsivé než strašidelné. Bylo to jako lekačka ve filmu. Víte, že se to může kdykoli stát, ale když se to konečně stane, stejně vás to trochu poleká. Chtěl jsem něco více psychologického. Takže abych opravdu oživil nápad, že zírání na ně není dobré, nastavil jsem Endermany tak, aby se zastavili a otočili na hráče když se na ně podívá. Dokud se na ně budete dívat, budou stát naprosto nehybně a zírat přímo na vás. Jakmile se ale podíváte jinam, rozběhnou se (velmi rychle) proti vám.

 

A také se umí teleportovat. Pokud jsou příliš daleko na to, aby se k vám dostali v krátkém čase, každou vteřinu se teleportují. Pokaždé se pokusí teleportovat na místo které vidíte. Nechci hráče příliš zmást, aby věděli co se děje.

 

Ve chvíli kdy zaútočí víte, že to byla vaše chyba. Pokud se na některého z nich omylem podíváte, můžete se na ně dívat dále, abyste přišli na to jak se s ním vypořádáte, ale zároveň víte, že ve chvíli kdy se na něj přestanete dívat, velmi rychle vás dostihne.

 

A to, mí přátelé, je děsivé. Možná příliš děsivé.“

 

Originální překlad najdete tady --> clicking here Zdroj Majcraft

ps: Asi vznikl tak, když notch pil kafe a cigáni mu zatím kradli auto :D

 

 

 

Zatím moc dalších informací není, ale má přibít 52 nových věcí (Asi dost věcí s terrarie), NPC vesnice (A je jen na vás zda jim pomůžete nebo je zničíte :-) ) Mají být celkově 3 mody hraní (Surival, Creative a adventure) Creative mod bude možné aji zapnout na serveru, trosky hradu, Dungeons, Bossové, expy, leveling, one life (Ale tyhle tři věci budou, asi jenom v Adv). No bude toho celkem dost. Jinak hra má být kompletní 11. listopadu :-) Tak rychle kupujte, dokud je to ve slevě.

 

 

Další inf.

 

 

Zdravím,

opět se na internetech objevil další rozhovor s Notchem na téma 1.8. Rozhovor zveřejnil internetový deník PC gamer a Vy si nyní můžete užít nové informace!

 

Již dříve jsme Vás informovali o tom, že Notch plánuje přidat XP, levelování, trvalou smrt, ale je toho mnohem víc:

 

Notch nám už dříve sdělil, že Minecraft byl inspirován tzn „roguelikes“ (hry, které jsou znovuhratelné, nemají konkrétní děj, třeba Dwarf Fortress, ale i dračák – pozn.překl) a dalšími indie hrami, popisujíc Terrarii jako „opravdu dobrou“. Jsme rádi, že se tvůrci Terrarie inspirovali Minecraftem – nabízejíc desítky hodin zábavy.

 

Mám zvyk být ovlivňován mnoha věcmi, říká Notch, způsob, jakým se vypořádali se souboji s bossy je velmi zajímavý. Boss se objeví na základě nějaké akce, takže si můžete vybrat s jakým bossem budete bojovat. Nějak tak by se to mohlo objevit v Minecraftu. Asi to nebude stejný rituál, ale něco na ten způsob.

 

Také oceňuji způsob, jak vývojáři Terrarie zakomponovali do hry terény. V Terrrarii se mi více líbí oddělené druhy terénu, na rozdíl od Minecraftu, kde se jednotlivé biomy navzájem prolínají a mísí. Myslím, že to velmi dobře funguje, neboť sami víte, kde jsou hranice. Sám jsem o tom nepřemýšlel, ale rozhodně jsem se inspiroval Terrarií – ostatně jako každou hrou, kterou jsem hrál.

 

Zeptal jsem se Notche, jestli jsou i nějaké jiné věci, ve kterých se inspiroval. Odpověděl mi, že ho velmi zaujaly různé vychytávky, například z Dwarf Fortress, NetHack a podobných roguelikes.

 

Odpověděl mi: Samozřejmě, že náhodné generování levelů. A také, jakási absence cíle. V mnoha roguelikes nikdy nevyhrajete, protože je to příliš obtížné – ale to není důvod proč hrajete. Mít cíl – vědět, že lze vyhrát – to je ta nejlepší motivace.

 

Myslím si, že Minecraft postrádá cíl – to je důvod, proč chci nějaký do hry přidat, ale neočekávám, že by lidi skutečně vyhráli.

Orig zdroj Clicking here Zdroj: majncraft

 

 

 

Rozhovor s notchem

Orig. zdroj Clicking here

Zdroj Majncraft

1/2-Minulost a Budoucnost

 

 

GN: Minecraft za chvíli dosáhne tří milionu prodaných kopií hry – proč je tomu tak? Je to díky způsobu, jak se prodává, nebo díky designu či obojímu? Nebo je to jiný faktor?

 

Notch: O tomto jsem přemýšlel opravdu mnohokrát, a těch faktorů je více:

 

Zaprvé, Minecraft začínal v době, kdy získávalo online kupování a stahování her stále větší popularitu – perfektně do tohoto způsobu distribuce zapadnul. Díky tomu, že se hra dostala mezi hráče velmi rychle, nemusel jsem nikdy vyvíjet Minecraft bez zpětné vazby. Hráči, kterým se Minecraft líbil ho doporučovali svým známým a tak fanouškovská základna rychle rostla. Když jsem viděl, kolik lidí je na fórech, kolik videí je na Youtubu, uvědomil jsem si, že se Minecraft začíná rozjíždět.

 

Současné prodávání a vývoj nám umožňují oslovovat zákazníky vícekrát – když si nekoupili starší verzi Minecraftu, můžou si ho koupit díky novým funkcím. Komunita je pro nás ostatně důležitá – naslouchání lidem co chtějí, upřímně s nimi jednat – to vše jim dává pocit, že se účastní na vývoji Minecraftu, což je jedině dobře.

 

Myslím si, že Minecraft je sám o sobě dobrý a navíc má tu výhodu, že jeho žánr není přeplněný.

 

IGN: Kdy sis poprvé uvědomil, že se Minecraft stal tak obrovsky populárním? Způsobila to nějaká akce, video na Youtube, nebo sis to pomalu uvědomoval?

 

Notch: Prodej začal stoupat v době, kdy se utvořila velká komunita a Minecraft začal být zábavný. Minulé léto byly prodeje opravdu velké na projekt jednoho člověka, ale přesto stoupaly – v tu dobu jsem si uvědomoval, že to začíná být moc velké na to, abych to všechno zvládnul sám. Je tu ale několik momentů, které mi zůstaly v mysli, jako například e-mail od Petera Molyneuxe ( hlavní programátor her jako je Dungeon Keeper, Black and White, člen Bullfrog Studios – pozn. překladatel), který mi napsal, že se mu Minecraft líbí a velké upozornění na Minecraft na blogu Team Fortress 2, ale žádný moment nebyl ten „průlomový“, všechno se to odehrálo přirozeně.

 

IGN: Když jsi začínal s Minecraftem, jaká byla tvoje prvotní vize hry? Jak moc tu vizi v průběhu času měnila narůstající komunita? Jak moc byla pro tebe důležitá modderská komunita při rozhodování o budoucím vývoji?

 

Notch: První nápad, co se později stal Minecraftem byla 3D hra s ovladatelnou kamerou inspirovaná hrou „Dwarf Fortress“. Když se kamera změnila na pohled z první osoby, rychle jsem přišel na koncept ne tak vzdálený dnešnímu Minecraftu. Hodně se snažím vyvíjet Minecraft tak, jak si představuji a zároveň brát ohled na komunitu. Někdy má komunita prostě pravdu – jako ve chvíli, kdy mě přesvědčila, abych přidal do hry žebříky.

 

Díky modderské komunitě jsem si uvědomil, že Minecraft může být větší, jinou podobu, než jakou jsem zamýšlel. Jako přímý důsledek skvělých modů pracujeme na obrovské podpoře pro moddery, abychom jim umožnili s hrou dělat to, co chtějí, ale zároveň chci udělat Minecraft takový, jak jsem plánoval, takže moddeři nebudou moci výrazně zasahovat do jádra hry.

 

Jens Bergesten (Notchova pravá ruka) je více otevřenější začleňování modů do hry. Každou chvíli mi říká, že některý mod je natolik dobrý, že ho nemůžeme do hry nepřidat, což skončilo například lepším osvětlováním, pistony, komprimovanější formát uložení,atd. Myslím si, že to, jak se navzájem doplňujeme je pro Minecraft velmi přínosné.

 

IGN: Jak zajišťujete, aby se Minecraft nestal příliš složitým pro začátečníka, když je stále více nových věcí přidáváno každým updatem? Jak udržujete zábavu ve hře, která je o volnosti?

 

Notch: Tady se uplaťnuje starý dobrý princip: Přístup k složitějším věcem budete mít až po nějaké době, neměli byste se s nimi setkávat hned na začátku. Právě teď, první věc, co v Minecraftu uděláte je kopání se v zemi a možná kácení stromů. Kromě craftingu není hráči představováno nic složitého, dokud se nerozhodne, že to chce dělat. Snažíme se Minecraft mít takový, kde je co nejvíc možností, ale vy sami se rozhodujete, co budete dělat.

 

Byl pro nás velký oříšek, jak hráčům ukázat všechny herní možnosti. Achievement systém byl malý pokus o zavedení postupu hrou, ale myslím si, že bychom neměli dělat nic – komunita sama si rozhodne, jak bude Minecraft hrát.

 

IGN: Přemýšlel jsi na konzolovou verzi hned na začátku Minecraftu? V jaké fázi vývoje tento nápad vznikl?

 

Notch: Tento nápad vznikl celkem pozdě ve vývoji hry – kdybych měl v úmyslu vyvíjet Minecraft na konzole, nepsal bych ho v javě. Rozhodnutí portu na konzole vzniklo díky přáním hráčů, chuti experimentovat s plaftormami a zajímavým obchodním nabídkám. Naštěstí, jedni z prvních lidí, které jsme najmuli byl obchodní manažer a výkonný ředitele, kteří se o tyto věci starají velmi dobře.

 

IGN: Microsoft asi nebyl jedinou společností, která s vámi chtěla spolupracovat – mohl bys prozradit firmy, které s Vámi vedly jednání a co se na nich probíralo?

 

Notch: Skoro všechny velké společnosti nás kontaktovaly. Já sám jsem u toho nebyl, a tak nevím, co přesně se na schůzkách probíralo, ale klíčové pro nás bylo, abychom měli možnost pracovat na hrách tím způsobem jakým chceme – vydávat hry poměrně brzo a pracovat na nich delší dobu ve spolupráci s komunitou.

 

IGN: Ohledně Minecraftu na Xbox 360 – jsi schopen říct, jak se bude lišit od PC verze? Bude tam multipayer? Jaké budou meziplaftormní prvky mezi PC/Xbox ? Jak budete řešit updaty, které jsou pro PC vydávany poměrně bežně – budou muset zkontrolovány Microsoftem před zveřejněním? Bude to ovlivňovat četnost a obsah updatů? Jak bude fungovat ovládání Kinect?

 

Notch: Ocitám se v divné situaci! Tamto je aktuální plán marketingu pro Xbox. Souhlasil jsem, že to nebude tak veřejné, takže netuším, co můžu říct a co ne.

 

Ale: verze pro Xbox bude nový produkt založený na aktuální PC verzi, bude optimalizován pro konzole nejen graficky, ale i herně – například crafting se musí změnit, aby se dal ovládat konzolovým ovladačem.

 

Neodvažuji se toho více zodpovědět, řeknu jen, že se snažím vyvinout nastavení, které promění hru v to, z čeho si každý dělá srandu – mávání rukama, abys těžil a používal předměty. Je to natolik bláznivé, že se to nedá nezahrnout do hry. Kácení stromů z pohodlí vašeho obýváku ještě nikdy nebylo tak púsobivé jako teď!

 

IGN: Je exkluzivita Minecrafttu pro Xbox jenom dočasná? Je šance, že se Minecraft objeví i na Playstation 3, nebo na Nintendo U ?

 

Notch: Dostal jsem instrukce na tuto otázku neodpovídat.

 

IGN: Jak je to s mobilní verzí Minecraftu na plaftormě Android? Jaké věci budou odlišné od PC/Xbox verze? Kdy plánujete vydat Minecraft na iPhone/iPad?

 

Notch: V tuto chvíle je mobilní verze spíše experimentem. Mám teorii, že hraní na mobilu bude více sociálnějším zážitkem, než hraní na PC. Protože budete s sebou neustále mít svůj svět, můžete ho ukazovat lidem, které potkáte, nebo dokonce požádat někoho, na koho jste narazili v metru o pomoc při stavění vašeho světa.

 

verze pro Xperia Play je naprogramovaná tím stylem, že bude možno přeportovat to na všechny druhy mobilů, ačkoli po nějakou dobu bude mít Xperia exkluzivitu na Minecraft.

 

IGN: A na konec – mohl byste sdělit doby vydání a ceny Minecraftu na PC, Xbox a Xperia Play?

 

Notch: Minecraft pro PC vyjde v listopadu 2011 a bude stát 20 euro. Minecraft pro Xbox bude zveřejnen v zimě, cena zatím není známa. Verze pro Xperii vyjde na podzim a bude stát 7 dolarů.

 

 

 

2/2- adventure update

 

 

IGN: Hráči PC bety Minecraftu horlivě očekávají „Adventure“ update – vypadá to, že se s novým updatem výrazně změní herní mechanika a celkový zážitek ze hry. Proč si myslíte, že je právě teď nejvhodnější čas na vydání takto velkého updatu? Bylo vždy v plánu vydat takto velký update?

 

Notch: Vždy jsem chtěl, aby byl Minecraft komplexní herní zážitek i přesto, že to v podstatě bude „sandbox“. Poslední dobou, updaty, které byly vydány, neobsahovaly tolik nových věcí – crafting systém, nekonečné světy, bouřky – to vše jsem přidal téměř z rozmaru. Abychom byli schopni hru dokončit v daném termínu, musíme posunout hru na vyšší úroveň a přídat nové herní prvky.

 

Samozřejmě, že tu vždy budou hráči, kteří tolik nekoukají na herní prvky, takže nový update bude obsahovat kompletní Creative mód, kde máte přístup ke všem kostkám, budete nesmrtelní a dokonce budete umět létat. Budete dokonce mít možnost vytvořit creative mód uvnitř Survivalu a nastavit, jací hráči tam budou, aby se mohli Modi orientovat na mapě a lépe se vypořádavat s griefingem. (pozn. překl. U této věty si nejsem jistý významem, neberte ji tedy jako relevelantní zdroj.)

 

IGN: Můžeš poskytnout více informací o NPC vesnicích? Jak moc budou velké? Co budou dělat NPC? Budou žít v domech? Budou poskytovat nějaké služby? Pokud ano, jaké? Můžete je zabít a ničit jejich majetek? Je nějak omezený počet vesnic v něčím světě?

 

Notch: Rád bych tyto informace uchoval v tajnosti, prozradím jen to, že se můžete rozhodnout, zda-li je zničíte, nebo jim pomůžete.

 

IGN: Farmaření se v novém updatu rozšíří o nové možnosti – jaké budou? A můžeš nám prozradit, jak bude pracovat funce náhodných dungeonů?

 

Notch: Přidali jsme do hry meloun a umožnili jsme, aby se daly dýně a melouny pěstovat. Oba mají hlavní stonek, který pomalu roste do maximální velikosti. Poté okolo stonku vyroste ovoce, pokud již není jedno vedle.

 

Náhodné dungeony budou součástí terénu a rozhodně budou obsahovat něco, co stojí za jejich průzkum. Je pravděpodobné, že první Boss monstrum se vyskytne v dungeonu, ale tak daleko ve vývoji ještě nejsme.

 

 

IGN: Je nějaký datum, kdy vyjde update? Prozradíte nám ho?

 

Notch: Dáváme si načas s vydáváním, abychom si update „vypiplali“. Je tu skutečně mnoho testování a nutných brainstormingů, takže datum vydání je poměrně vzdálené. První veřejná hratelná verze bude na našem stánku v PAXu (pozn. překl, – PAX je něco jako E3 a bude se odehrávat 26-28 srpna). Poté upravíme update podle odezvy a vydáme.

 

IGN: Jak se připravujete na vývoj Minecraftu v příštích šesti měsících? Menší důraz na budování a naopak větší zacílení na boj a průzkum?

 

Notch: Bude kladen větší důraz na průzkum a boj, více důvodů proč znovu dělat staré věci jako je rybaření a farmaření. Dále přidáme možnost dělat si svoje zvířecí farmy. Ve stejný čas vydáme podporu pro módy a doufáme, že se objeví mody, které dodají hře na síle.

 

Zhruba měsíc před finálním vydáním budeme Minecraft „uklízet“ jak nejvíc můžeme, odstraníme bugy, glitche, ale zábavné chyby ponecháme, poté to vše oslavíme se svými fanoušky na MineConu.

 

 

IGN: Byli byste ochotni prozradit něco ze statistik hráčů – co hráči nejvíce staví? Je tu nějaké chování, které vystupuje z řady? je tu něco, co by jste si přáli, aby lidé dělali častěji? Jak moc se stará komunita Minecraftu přihlašuje i v roce 2011?

 

Notch: Jsme příšerní v sledování statistik a grafů a tak nevím odpověď na většinu z otázek. Vím jen to, že lidé, kteří se přidaly velmi brzo se mnou komunikují dodnes. Nevím, jestli stále hrají, ale většina lidí se stále o Minecraft zajímá.

 

 

 

Můj názor: Já osboně se na to těším, zajímá mě jak to bude udělané, hlavně trosky a vesnice a začíná jestli to půjde tak jak se píše, tak se to blíží k WoW :D No uvidím.

 

Doufám že jste si početli a napište svůj názor. Spoilery jsou s majncraft, ale taky jediný dostupný kvalitní překlad, tak snad mě neu-repkujete :-)

 

Darkal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja si už o celkovej Bete myslím že je to prehnané. Posteľ a pod to už v pohode. Ale Ďalší mob, veľké huby apod. No uvídim. Ale stále si myslím že je to blbosť.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak co říkáte na 1.8? Mě osobně nějak nenatchla...

Už to neni ten minecraft ten co to bol ale da sa hram na multiplayerovom 1.8 a je tam prča :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hlavně s ciganáma bude sranda :D i když ty biomy jsou moc velké :-), ale mohly by to optimalizovat, strašně to laguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Craftbukkit je už dlouho emulátor na mine ne? Mě se 1.8 hodně líbí. Hlavně ty změny biomů a krásně udělané hory! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa to určite páči. Ale najlepší je Multiplayer s niekym koho poznáš. A spolu stavať je v tom naj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mne sa to určite páči. Ale najlepší je Multiplayer s niekym koho poznáš. A spolu stavať je v tom naj.

Tak si podte nahrat myslim ze ip je vtom IMG

EDIT:

To hejsek

Jo ja viem craftbukkit je dlho emulator ale ze Officialne spolupracuju s mojangom

Edited by Bindiks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bindik: Pěkný postnu sem pak naší dědinku :D No spíše centrum města :-)

Raily: jj

Hejsek: Ano je to už dlouho, a taky bukkit a mojang už spolupracuji velmi dlouho :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×