Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Paran

{C++} - Doors

Recommended Posts

Zdravím,

 

mám v Ulduaru jedny dveře,které se po zabití bossovi "Hodir" mají otevřít,tak se neotevřou.Poradil by mi někdo script na otevření po zabití bosse ?

 

Taky mě napadlo to zkopírovat od Mother,ale neúspěšně.Zkopíroval jsem tu část u Mother a dal to do Hodira,ale špatný ID a nějaký tyhle blbosti,prostě to nešlo.Důvod proč to nešlo?No nedělám tolik do C++,tak se v tom neorientuji ,co je kde potřeba editovat.

 

 

Moc Díky ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevím možná by stačilo SQL ne?

:EDIT sry chyba,SQL to fakt nespraví...

Edited by Galatex
  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

u smrti bosse bude příkaz něco ve smyslu activate gameobject (v podstatě .gob act u gm) tam si nedáváš ID ale guid dveří popř. getguid by mohlo jít

 

popř. nejjednodušší metoda je quest killni hodira a dá se tam quest end script activate object/open door

Edited by godder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosť amatérsky by to bolo asi tak, že si otvoríš c++ súbor s hodirovým scriptom, nájdeš funkciu

void JustDied(Player * pKiller)

alebo tak nejak a potom tam pridáš

if(GameObject * pDoor = me->FindNearestGameObject(ID_DVERI, 100.0f))
         pDoor->SetGoState(GO_STATE_ACTIVE);

s tým, že za slovo ID_DVERI napíšeš entry gamobjectu ciže dverí

U mňa by to vyzeralo asi takto:

 

  void JustDied(Unit * /*victim*/)
       {
           if(GameObject * pDoor = me->FindNearestGameObject(354858, 100.0f)) // to číslo som si vymyslel, ty ale zadaj to správne
               pDoor->SetGoState(GO_STATE_ACTIVE);
           _JustDied();
           DoScriptText(SAY_DEATH, me);

           me->setFaction(35);

           if (instance)
           {
               // Kill credit
               instance->DoUpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_BE_SPELL_TARGET2, 64899);
               // Getting Cold in Here
               if (!bMoreThanTwoIntenseCold)
                   instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_COLD_IN_HERE);
               // Cheese the Freeze
               if (CheeseTheFreeze)
                   instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_CHEESE_THE_FREEZE);
               // I Have the Coolest Friends
               if (CoolestFriends)
                   instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_COOLEST_FRIENDS);
               // I Could Say That This Cache Was Rare
               if (RareCache)
               {
                   instance->DoCompleteAchievement(ACHIEVEMENT_THIS_CACHE_WAS_RARE);
                   instance->SetData(DATA_HODIR_RARE_CHEST, GO_STATE_READY);
               }

               // Chest spawn
               me->SummonGameObject(RAID_MODE(CACHE_OF_WINTER_10, CACHE_OF_WINTER_25), 1966.43f, -203.906f, 432.687f, -0.91f, 0, 0, 1, 1, 604800);
           }
       }

 

Musíš ale brať do úvahy, že ja tam mám už iný kód, ktorý tá funkcia využíva. Dal som to len ako príklad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×