Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Chowkyns

Battlegrounds Marky [C++] [Pomoc]

Recommended Posts

Dobrý večer/den.

Chtěl bych poradit, jsem začátečník v C++ a potřeboval bych tohle nahodit, moh by mi někdo pomoct, jak tohle vložit/upravit?? :)

 

# HG changeset patch -- Bitbucket.org
# Project Deffender BG 3.3.5a
# URL https://bitbucket.org/JaroslavPeter/deffender-bg-3.3.5a/overview
# User Jaroslav Peter <[email protected]>
# Date 1296326608 -3600
# Node ID 69c9499860c3f72ca3a1634ddb5ebd076c2346f5
# Parent  c8f2ae59f3e5140baf996e478e213aac3c8125c6
Basic core updates

--- a/src/server/game/Battlegrounds/Battleground.cpp
+++ b/src/server/game/Battlegrounds/Battleground.cpp
@@ -861,9 +861,38 @@ void Battleground::EndBattleground(uint3
        uint32 loser_kills = plr->GetRandomWinner() ? BG_REWARD_LOSER_HONOR_LAST : BG_REWARD_LOSER_HONOR_FIRST;
        uint32 winner_arena = plr->GetRandomWinner() ? BG_REWARD_WINNER_ARENA_LAST : BG_REWARD_WINNER_ARENA_FIRST;

+        // Reward
+        uint32 reward_bg_item_id = 4021,
+               reward_arena_item_id = 33455,
+               reward_winner_count = 15,
+               reward_loser_count = 8,
+               reward_quest_wsg = 43483,
+               reward_quest_ab = 43484,
+               reward_quest_eos = 43477;
+
+        uint32 itemId = isArena() ? reward_arena_item_id : reward_bg_item_id;
+        uint32 itemCount = team == winner ? reward_winner_count : reward_loser_count;
+        uint32 spellId = 0;
+        ItemPosCountVec dest;
+
        // Reward winner team
        if (team == winner)
        {
+            switch(plr->GetMapId())
+            {
+                case 489: // Warsong Gulch
+                    plr->CastSpell(plr, reward_quest_wsg, true);
+                    break;
+                case 529: // Arathi Basin
+                    plr->CastSpell(plr, reward_quest_ab, true);
+                    break;
+                case 566: // Eye of the Storm
+                    plr->CastSpell(plr, reward_quest_eos, true);
+                    break;
+                default:
+                    break;
+            }
+
            if (IsRandom() || BattlegroundMgr::IsBGWeekend(GetTypeID()))
            {
                UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(winner_kills));
@@ -881,6 +910,11 @@ void Battleground::EndBattleground(uint3
                UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills));
        }

+        if (plr->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, itemCount) == EQUIP_ERR_OK)
+        {
+            Item* item = plr->StoreNewItem(dest, itemId, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(itemId));
+            plr->SendNewItem(item, itemCount, true, false);
+        }

        plr->ResetAllPowers();
        plr->CombatStopWithPets(true);

 

 

 

Z http://www.trinitycore.org/f/index.php?/topic/842-bg-win-item/

Edited by Chowkyns

Share this post


Link to post
Share on other sites

mas tam presne napisane co mas spravit :) + znamena pridat cize napr.

// Reward winner team
if (team == winner)
{
+ switch(plr->GetMapId())
+ {
+ case 489: // Warsong Gulch
+ plr->CastSpell(plr, reward_quest_wsg, true);
+ break;

znamena ze si zajdes do zlosky src/server/game/Battlegrounds/Battleground.cpp

tam das vyhladat vetvu if

if (team == winner)

a nasledne do tejto vetvi pridas vsetko pred cim je + cize

 switch(plr->GetMapId())
{
case 489: // Warsong Gulch
plr->CastSpell(plr, reward_quest_wsg, true);
break;

a toto spravis pri celom scripte

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dej si tam pluska a uvidíš co to udělá...pak je odendej a uvidíš světovou premieru co chceš vidět...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne, žádné plus tam nesmí být, jestli se to skompilova v pořádku bude chyba v kodu avšak, je špatně napsaný nikoliv je špatný, kdyby byl špatný kompilace ti vyhodí error, někde tam máš zádrhel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jako jestli nemá být místo toho PLUS mezera, ptz jsem to plus z tama smazal a nechal tak ;)

 

Mám to takhle

 

uint32 winner_kills = plr->GetRandomWinner() ? BG_REWARD_WINNER_HONOR_LAST : BG_REWARD_WINNER_HONOR_FIRST;
       uint32 loser_kills = plr->GetRandomWinner() ? BG_REWARD_LOSER_HONOR_LAST : BG_REWARD_LOSER_HONOR_FIRST;
       uint32 winner_arena = plr->GetRandomWinner() ? BG_REWARD_WINNER_ARENA_LAST : BG_REWARD_WINNER_ARENA_FIRST;

       // Reward
       uint32 reward_bg_item_id = 47241,
              reward_arena_item_id = 31914,
              reward_winner_count = 3,
              reward_loser_count = 1,
              reward_quest_wsg = 43483,
              reward_quest_ab = 43484,
              reward_quest_eos = 43477;

       uint32 itemId = isArena() ? reward_arena_item_id : reward_bg_item_id;
       uint32 itemCount = team == winner ? reward_winner_count : reward_loser_count;
       uint32 spellId = 0;
      ItemPosCountVec dest;

       // Reward winner team
       if (team == winner)
       {
           switch(plr->GetMapId())
           {
               case 489: // Warsong Gulch
                   plr->CastSpell(plr, reward_quest_wsg, true);
                   break;
               case 529: // Arathi Basin
                   plr->CastSpell(plr, reward_quest_ab, true);
                   break;
               case 566: // Eye of the Storm
                   plr->CastSpell(plr, reward_quest_eos, true);
                   break;
               default:
                   break;
           }

           if (IsRandom() || BattlegroundMgr::IsBGWeekend(GetTypeID()))
           {
               UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(winner_kills));
               if (CanAwardArenaPoints())
                   plr->ModifyArenaPoints(winner_arena);
               if (!plr->GetRandomWinner())
                   plr->SetRandomWinner(true);
           }

           plr->GetAchievementMgr().UpdateAchievementCriteria(ACHIEVEMENT_CRITERIA_TYPE_WIN_BG, 1);
       }
       else
       {
           if (IsRandom() || BattlegroundMgr::IsBGWeekend(GetTypeID()))
               UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills));
       }

       if (plr->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, itemCount) == EQUIP_ERR_OK)
       {
           Item* item = plr->StoreNewItem(dest, itemId, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(itemId));
           plr->SendNewItem(item, itemCount, true, false);
       }

       plr->ResetAllPowers();
       plr->CombatStopWithPets(true);

 

Edited by bLuma

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš to špatně

@@ -881,6 +910,11 @@ void Battleground::EndBattleground(uint3
                UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills));
        }

+        if (plr->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, itemCount) == EQUIP_ERR_OK)
+        {
+            Item* item = plr->StoreNewItem(dest, itemId, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(itemId));
+            plr->SendNewItem(item, itemCount, true, false);
+        }

        plr->ResetAllPowers();
        plr->CombatStopWithPets(true);

Musíš ty +ka přidat pod UpdatePlayerScore a ty to máš v sobě hned místo toho to má být uplně jinde.Nebo jak si ten script přiložil?Jedna pulka je nahoře a druhá dole?Moc se nevyznám nic si tam nenapsal ktomu.Takže uvažuji tak že si ten script dokomrtal a sloučil to do sebe místo toho aby si každý dal tam kde to má být

Takže hodíš první pulku tam kam to potřebuje a pak dáš ctrl+f a najdeš UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills)); a tam to přidáš

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemozes tam nechavat ziadne +,-.Musis tieto znamienka odstranit,su tam preto aby si vedel kde mas co pridat alebo editovat.

napr. mas pridat toto do vetny if :

+            switch(plr->GetMapId())
+            {
+                case 489: // Warsong Gulch
+                    plr->CastSpell(plr, reward_quest_wsg, true);
+                    break;
+                case 529: // Arathi Basin
+                    plr->CastSpell(plr, reward_quest_ab, true);
+                    break;
+                case 566: // Eye of the Storm
+                    plr->CastSpell(plr, reward_quest_eos, true);
+                    break;
+                default:
+                    break;
+            }

 

cize ty to tam cele vlozis nasledovne (ja som to napisal uz aj z nazvom vetvy)

 

// Reward winner team
        if (team == winner)
        {
           switch(plr->GetMapId())
           {
               case 489: // Warsong Gulch
                   plr->CastSpell(plr, reward_quest_wsg, true);
                   break;
               case 529: // Arathi Basin
                  plr->CastSpell(plr, reward_quest_ab, true);
                   break;
               case 566: // Eye of the Storm
                   plr->CastSpell(plr, reward_quest_eos, true);
                   break;
               default:
                   break;
          }

 

nesmies pridavat ziadne + a ziadne -.Pre vysvetlenie :

 

+ Znamena pridat,doplnit udaje do scriptu
- Znamena odobrat,prepisat konkretne udaje v scripte

Edited by achboDCA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to tam nechal...tak mě nekamenuj :/

ja ti nic nepisem ze si spravil nieco zle :) ja len pisem ako by ste to mali spravne pochopit :) ty si nenapisal nic zle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

máš to špatně

@@ -881,6 +910,11 @@ void Battleground::EndBattleground(uint3
                UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills));
        }

+        if (plr->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, itemId, itemCount) == EQUIP_ERR_OK)
+        {
+            Item* item = plr->StoreNewItem(dest, itemId, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(itemId));
+            plr->SendNewItem(item, itemCount, true, false);
+        }

        plr->ResetAllPowers();
        plr->CombatStopWithPets(true);

Musíš ty +ka přidat pod UpdatePlayerScore a ty to máš v sobě hned místo toho to má být uplně jinde.Nebo jak si ten script přiložil?Jedna pulka je nahoře a druhá dole?Moc se nevyznám nic si tam nenapsal ktomu.Takže uvažuji tak že si ten script dokomrtal a sloučil to do sebe místo toho aby si každý dal tam kde to má být

Takže hodíš první pulku tam kam to potřebuje a pak dáš ctrl+f a najdeš UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills)); a tam to přidáš

 

Dělal jsem to podle tebe.. ale stále to nefunguje :huh: (Zdá se mi že jsem to dělal i předtím uplně stejně)

+ Příloha (Zkuste se na to podívat a říct co tam je blbě?? :( )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm nojo, jenže Cash to udělal formou questu..ty si asi žádné questy nedělal viď? :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm nojo, jenže Cash to udělal formou questu..ty si asi žádné questy nedělal viď? :-D

To jsem taky zkoušel ;)

Měl jsem třeba WSG Q , tak ty jako original nefunguji když vyhraju BG, tak jsem zkoušel dát do te DB

// Reward
       uint32 reward_bg_item_id = 47241,
              reward_arena_item_id = 31914,
              reward_winner_count = 3,
              reward_loser_count = 1,
              reward_quest_wsg = ID TOHO Q, 
              reward_quest_ab = 43484,
              reward_quest_eos = 43477;

)

Ale i tak to nešlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ak mas este original battleground.cpp script bez vlozeneho tohoto scriptu upni ho niekde skusim ti to spravit :)

No chtěl jsem se to naučit, ale potřebuju to pro server

BG CPP

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chtěl jsem se to naučit, ale potřebuju to pro server

BG CPP

:)

Kuknem sa na to a poviem ti kde si spravil chybu :) potom ti to sem napisem :) niekde tu na fore som videl topic v ktorom bol PDF ako programovat pre wow, tipy premennych a konstant pre wow atd... len nwm kde :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×