Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Arcilol

Announce

Recommended Posts

Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, jestli by šlo do příkazu nameannounce přidat před jménem GM i jeho rank úpravou např. trinity_strings a jak a nebo jen úpravou core. Prosím o nějaké nasměrování popř. radu. Hledat jsem už zkoušel, ale marně... Thanks

Edited by Arcilol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psal jsem ti to už do PM, kterou jsi mi v noci poslal, ale napíšu to i sem. Myslím že se to hodit může, ale to je na vás.

 

Testováno na TC1 rev. 1825 (tato funkce se nachází v souboru Level1.cpp):

bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)
{
   WorldPacket data;
   if(!*args)
       return false;
   //char str[1024];
   //sprintf(str, GetTrinityString(LANG_ANNOUNCE_COLOR), m_session->GetPlayer()->GetName(), args);

   // WLK ---->>
   std::stringstream ss;
   switch(m_session->GetSecurity())
   {
   case SEC_MODERATOR:
       ss << "MOD: ";
       break;
   case SEC_GAMEMASTER:
       ss << "GM: ";
       break;
   case SEC_ADMINISTRATOR:
       ss << "ADMIN: ";
       break;
   default:
       break;
   }
   ss << m_session->GetPlayer()->GetName();
   sWorld.SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_COLOR, ss.str().c_str(), args);

   //sWorld.SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_COLOR, m_session->GetPlayer()->GetName(), args);
   // <<---- WLK
   return true;
}

 

Testováno na TC2 rev. 10866 (opět jde o soubor Level1.cpp):

bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)
{
   WorldPacket data;
   if (!*args)
       return false;

   // WLK ---->>
   std::stringstream ss;
   switch(m_session->GetSecurity())
   {
   case SEC_MODERATOR:
       ss << "MOD: ";
       break;
   case SEC_GAMEMASTER:
       ss << "GM: ";
       break;
   case SEC_ADMINISTRATOR:
       ss << "ADMIN: ";
       break;
   default:
       break;
   }
   ss << m_session->GetPlayer()->GetName();
   sWorld->SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_COLOR, ss.str().c_str(), args);

   //sWorld->SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_COLOR, m_session->GetPlayer()->GetName(), args);
   // <<---- WLK
   return true;
}

 

Kdyby to bylo jinak, dá se o tom ještě diskutovat.

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nějaký update do db by nebyl? trinity_string

 

nebo jak to pozná core, k jakému gm levelu to přiřadí, když někomu dam GM level 1,tak aby mu to automaticky psalo do ann například : Evnet Master píše:

Edited by Xmat
del citace, slouceni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to core pozná? Pro boha, vždyť to v tom kódu je snad jasně vidět.. <_<

Jestli to chceš upravovat pomocí trinity_string, koukni se > sem <

Ikdyž je to mangosácký, dá se to z toho pořešit.. ach jo.. ..máš kliku že se nudim.

 

TC2 rev. 10866

 

Level1.cpp

bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)
{
   if(!*args)
       return false;

   if(m_session)
       sWorld->SendWorldText((m_session->GetSecurity() + LANG_ANNOUNCE_CONSOLE), m_session->GetPlayerName(), args);
   else
       sWorld->SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_CONSOLE, args);

   return true;
}

Language.h

     // Use for custom patches             11000-11999
    LANG_AUTO_BROADCAST                 = 11000,
    LANG_INVALID_REALMID                = 11001,
+    LANG_ANNOUNCE_CONSOLE               = 11100,
+    LANG_ANNOUNCE_MODERATOR             = 11101,
+    LANG_ANNOUNCE_GAMEMASTER            = 11102,
+    LANG_ANNOUNCE_ADMINISTRATOR         = 11103,

SQL

INSERT INTO `trinity_string` (`entry`,`content_default`) VALUES
(11100,'|c1f40af20<Console> |cffff0000[TC2]|c1f40af20:|cffffff00 %s|r'),
(11101,'|c1f40af20<Moderator> |cffff0000[%s]|c1f40af20:|cffffff00 %s|r'),
(11102,'|c1f40af20<GameMaster> |cffff0000[%s]|c1f40af20:|cffffff00 %s|r'),
(11103,'|c1f40af20<Administrator> |cffff0000[%s]|c1f40af20:|cffffff00 %s|r');

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To snad neni možný, zase mě ciuješ a uplně zbytečně..

 

když je tam třeba

|c1f40af20<Administrator> |cffff0000[%s]|c1f40af20:|cffffff00 %s|r

barvy přehazuje to, co začíná |c a pokračuje osmi znakama hexu..

představ si to jako

|cffRRGGBB

nebo

|c1fRRGGBB

to máš fuk..

RR = podíl červeny v hexu (00 až ff), GG = podíl zelený v hexu, BB = podíl modrý v hexu. Jako na webu..

Edited by Wolf Officious
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele ještě abych tomu více rozuměl

 

tohle

 

bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)

{

if(!*args)

return false;

 

if(m_session)

sWorld->SendWorldText((m_session->GetSecurity() + LANG_ANNOUNCE_CONSOLE), m_session->GetPlayerName(), args);

else

sWorld->SendWorldText(LANG_ANNOUNCE_CONSOLE, args);

 

return true;

}

 

mam nahradit v tom scriptu? level1.cpp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano. Najdi si funkci

bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)

tu takzvaně zapoznámkuj (uzavři jí mezi /* a */) nějak takhle například:

/*
bool ChatHandler::HandleNameAnnounceCommand(const char* args)
{
   ..tady je nejaky obsah funkce..
}
*/

a pod ní hoď tu funkci, kterou jsem ti napsal.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×