Jump to content
  • Announcements

    • Xmat

      Pravidlo pro postování v TTT

      Do sekce Tipy, triky, tutoriály nepatří žádné dotazy.   Postujte sem vaše návody, tipy a různé další věci jež uznáte za vhodné sdělit zdejšímu osazenstvu, ale veškeré dotazy směřujte do sekce Všeobecná diskuse.
    • Replik

      Seznam návodů a důležitých témat v této sekci

      Pro lepší přehlednost jsem vytvořil tento seznam, který vás, méně zkušené, lépe provede touto sekcí. Věřím, že zde najdete, co hledáte. Vypsané jsou návody, které jsou oficiálně uznané jako návody. Běžné diskuze, které neposkytují postupy a rady zvěřejněny nejsou.   Instalace vlastního MaNGOS Serveru Díky těmto návodům budete (měli by jste být) schopni vytvořit a následně spustit váš vlastní server. Nastavení je pro verze s i bez datadisku.   Instalace MaNGOS Serveru (bez datadisku TBC) - Autor Benny Instalace MaNGOS Serveru (s datadiskem TBC) - Autor Malfik Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor charlie Instalace MaNGOS Serveru v prostředí Linux - Autor kupkoid   Chyby a jejich řešení při přihlašování k serveru - Autor Cybe   Zálohování uživatelských dat   Dávkový soubor (BAT soubor) pro vytvoření SQL záloh - Autor Replik   Kompilování - tvoření vlastních release (revizí)   Tvorba kompilací pro Win32 (MangoScript) - Autor bLuma   Ostatní - těžko zařaditelné, ale neznamená to, že nejsou dobré   VIP Systém - Autor charlie Tvorba Webových stránek pro MaNGOS - Autor zahuba Tvorba teleportačních NPC (MangoScript) - Autor Replik Registrační web (původně předělaná SPORA) Funkční pro Antrix i MaNGOS - Autor Replik Nastavení a spuštění Minimanager pro MaNGOS - Autor BlackMartin Nastavení MaNGOS Website - Autor Artorius   Samozřejmě jsou zde i jiné návody, ale tyto jsou nejvíce používané, proto věřím, že vám budou nápomocné. Tuto sekci budeme upravovat podle potřeby. Pokud by jste něco nenašli nebo si nevěděli rady, hledejte na fóru a teprve potom založte vlastní topik. Pokud nějaký autor vytvoří kvalitní návod a chtěl by ho zveřejnit i v tomto seznamu, doporučuji, aby mi napsal zprávu skrze PM.   Díky a přeji hezký den na WoWResource   Replik
    • Aristo

      Příspěvky tam, kde nemají co dělat

      Dodržujte zákaz přispívání do topiků s repaky pokud si to zakladatelé nepřejí!! Opakované psaní příspěvků bude trestáno warnem.
    • Aristo

      Používání spoilerů

      Poslední dobou má většina uživatelů fora zvláštní nutkání postovat extrémně dlouhé texty nebo kódy, které zabírají v nejedenom případu i 80% obsahu celé stránky a hodně tak zvedají nepřehlednost v topiku. Chtěl bych všechny uživatele požádat, aby při postování citací, jakýchkoliv kódů, errorů, atp... delších než 30 řádků používali funkci spoileru.   Funkci vyvoláte příkazem [spoiler] text [/spoiler]   Ukázka:  
Sign in to follow this  
Cäsh

BG Reward's

Recommended Posts

BG Reward's Vytvořeno pro TrinityCore na patchi 3.3.5a.

 

Určeno pro FUN a BG servery, které chtějí nabídnout svým hráčům odměnu za výhru v BG.

 

 

# HG changeset patch -- Bitbucket.org
# Project Deffender BG 3.3.5a NEW
# URL https://bitbucket.org/JaroslavPeter/deffender-bg-3.3.5a-new/overview
# User Jaroslav Peter <[email protected]>
# Date 1301849509 -7200
# Node ID da4639dbe7b371ebf4f0f56741c73fb312e0b62a
# Parent  fd36d7a2e84582d6c805da62654c483c639c8605
Battleground rewards

--- a/src/server/game/Battlegrounds/Battleground.h
+++ b/src/server/game/Battlegrounds/Battleground.h
@@ -46,36 +46,29 @@ enum BattlegroundQuests
    SPELL_WS_QUEST_REWARD           = 43483,
    SPELL_AB_QUEST_REWARD           = 43484,
    SPELL_AV_QUEST_REWARD           = 43475,
-    SPELL_AV_QUEST_KILLED_BOSS      = 23658,
    SPELL_EY_QUEST_REWARD           = 43477,
    SPELL_SA_QUEST_REWARD           = 61213,
+    SPELL_IC_QUEST_REWARD           = 67033,
+    SPELL_AV_QUEST_KILLED_BOSS      = 23658,
    SPELL_AB_QUEST_REWARD_4_BASES   = 24061,
    SPELL_AB_QUEST_REWARD_5_BASES   = 24064
};

enum BattlegroundMarks
{
-    SPELL_WS_MARK_LOSER             = 24950,
-    SPELL_WS_MARK_WINNER            = 24951,
-    SPELL_AB_MARK_LOSER             = 24952,
-    SPELL_AB_MARK_WINNER            = 24953,
-    SPELL_AV_MARK_LOSER             = 24954,
-    SPELL_AV_MARK_WINNER            = 24955,
-    SPELL_SA_MARK_WINNER            = 61160,
-    SPELL_SA_MARK_LOSER             = 61159,
-    ITEM_AV_MARK_OF_HONOR           = 20560,
-    ITEM_WS_MARK_OF_HONOR           = 20558,
-    ITEM_AB_MARK_OF_HONOR           = 20559,
-    ITEM_EY_MARK_OF_HONOR           = 29024,
-    ITEM_SA_MARK_OF_HONOR           = 42425
+    ITEM_ARENA_MARK                 = 33455,
+    ITEM_BATTLEGROUND_MARK          = 4021
};

enum BattlegroundMarksCount
{
-    ITEM_WINNER_COUNT               = 3,
-    ITEM_LOSER_COUNT                = 1
+    ITEM_WINNER_COUNT               = 15,
+    ITEM_LOSER_COUNT                = 8,
+    ITEM_AV_IOC_MULTIPLIER          = 2
};

+const float ITEM_RANDOM_MULTIPLIER = 1.5;
+
enum BattlegroundCreatures
{
    BG_CREATURE_ENTRY_A_SPIRITGUIDE      = 13116,           // alliance
@@ -581,6 +574,9 @@ class Battleground
        void RewardXPAtKill(Player* killer, Player* victim);
        bool CanAwardArenaPoints() const { return m_LevelMin >= BG_AWARD_ARENA_POINTS_MIN_LEVEL; }

+        void RewardItem(Player* player, uint32 team, uint32 winner);
+        void RewardQuestComplete(Player* player);
+
    protected:
        // this method is called, when BG cannot spawn its own spirit guide, or something is wrong, It correctly ends Battleground
        void EndNow();

--- a/src/server/game/Battlegrounds/Battleground.cpp
+++ b/src/server/game/Battlegrounds/Battleground.cpp
@@ -812,6 +812,9 @@ void Battleground::EndBattleground(uint3
                UpdatePlayerScore(plr, SCORE_BONUS_HONOR, GetBonusHonorFromKill(loser_kills));
        }

+        // Reward Marks
+        RewardItem(plr, team, winner);
+
        plr->ResetAllPowers();
        plr->CombatStopWithPets(true);

@@ -1845,3 +1848,56 @@ void Battleground::RewardXPAtKill(Player
    if (sWorld->getBoolConfig(CONFIG_BG_XP_FOR_KILL) && killer && victim)
        killer->RewardPlayerAndGroupAtKill(victim, true);
}
+
+void Battleground::RewardItem(Player* player, uint32 team, uint32 winner)
+{
+    uint32 RewardCount = 0,
+           RewardItem = 0;
+
+    RewardItem = isArena() ? ITEM_ARENA_MARK : ITEM_BATTLEGROUND_MARK;
+    RewardCount = team == winner ? ITEM_WINNER_COUNT : ITEM_LOSER_COUNT;
+    ItemPosCountVec dest;
+
+    if(team == winner)
+        RewardQuestComplete(player);
+
+    // AV and IOC extra multiplier
+    if(player->GetMapId() == 30 || player->GetMapId() == 628)
+        RewardCount = RewardCount * ITEM_AV_IOC_MULTIPLIER;
+
+    if(IsRandom())
+        RewardCount = floor(RewardCount * ITEM_RANDOM_MULTIPLIER);
+
+    if (player->CanStoreNewItem(NULL_BAG, NULL_SLOT, dest, RewardItem, RewardCount) == EQUIP_ERR_OK)
+    {
+        Item* item = player->StoreNewItem(dest, RewardItem, true, Item::GenerateItemRandomPropertyId(RewardItem));
+        player->SendNewItem(item, RewardCount, true, false);
+    }     
+}
+
+void Battleground::RewardQuestComplete(Player* player)
+{
+    switch(player->GetMapId())
+    {
+        case 30: // Alterac Valley
+            player->CastSpell(player, SPELL_AV_QUEST_REWARD, true);
+            break;
+        case 489: // Warsong Gulch
+            player->CastSpell(player, SPELL_WS_QUEST_REWARD, true);
+            break;
+        case 529: // Arathi Basin
+            player->CastSpell(player, SPELL_AB_QUEST_REWARD, true);
+            break;
+        case 566: // Eye of the Storm
+            player->CastSpell(player, SPELL_EY_QUEST_REWARD, true);
+            break;
+        case 607: // Strand of the Ancient
+            player->CastSpell(player, SPELL_SA_QUEST_REWARD, true);
+            break;
+        case 628: // Isle of Conquest
+            player->CastSpell(player, SPELL_IC_QUEST_REWARD, true);
+            break;
+        default:
+            break;
+    }
+}

--- a/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
+++ b/src/server/game/Spells/SpellEffects.cpp
@@ -2385,25 +2385,7 @@ void Spell::DoCreateItem(uint32 /*i*/, u
        return;
    }

-    // bg reward have some special in code work
    uint32 bgType = 0;
-    switch(m_spellInfo->Id)
-    {
-        case SPELL_AV_MARK_WINNER:
-        case SPELL_AV_MARK_LOSER:
-            bgType = BATTLEGROUND_AV;
-            break;
-        case SPELL_WS_MARK_WINNER:
-        case SPELL_WS_MARK_LOSER:
-            bgType = BATTLEGROUND_WS;
-            break;
-        case SPELL_AB_MARK_WINNER:
-        case SPELL_AB_MARK_LOSER:
-            bgType = BATTLEGROUND_AB;
-            break;
-        default:
-            break;
-    }

    uint32 num_to_add = damage;

 

 

V defaultu je nastavený 15marek za výhru v BG a 8 marek za prohru přičemž za AV a IoC dostanete 1.5x více, pokud jste ovšem šli Random BG dostanete 2x tolik marek, tzn. za výhru ve WSG 30Marek a v AV 45marek. Pokud nechcete nabízet žádné benefity za random stačí upravit ITEM_RANDOM_MULTIPLIER na 1 a pokud nechcete nabízet žádné benefity ani za IoC nebo AV upravte ITEM_AV_IOC_MULTIPLIER taky na 1. Zbytek je myslím dostatečně jasný, kdyby ne, napište.

Edited by Cäsh
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×